Az olasz Roman gyerek aszott fiatal...ott a jovo baze...par ev es a nagyokat botlasztani fogja de kegyetlenul
Itt nalunk is van egy 16 eves gyermekecske....65 kilocska es ugy szajbabasz a hegyen ahogy nem szegyeli..hehe...
Results – The Tough One 2015
1. Jonny Walker (KTM)
2. Graham Jarvis (Husqvarna)
3. Alfredo Gómez (Husqvarna)
4. Andreas Lettenbichler (KTM)
5. Mario Román (KTM)
Alatta állva bazi meredek...nem is tudom hogy mertunk neki fogni felmenni...de ez csak az alja..innen felfele meg vagy 6 ilyen van es ez kozepes nehezsegu es kozepes hosszusagu.
it van egy komoly huskvarnás. sok minden van neki polcon de egy két nap bármi! régebbiekhez is. itt euroval kell csengetni. kb otthoni árak vannak. abszolut reális. ird össze cikszám szerint évjárat alapján pontosan mi kell. kérek neked rá egy árat. a beszer ár plusz 15 % ért hazaviszem bp ig. a bolt 80 km re van. el kell menni kétszer plusz hazavinni. telefonálgatni kell stb.... pézpéz péz.
pedig mint tudjuk a 300 már Thermopülénél is egy fontos szám volt...
igaz hogy ott volt vele még 400 Thébai, és további 700 Theszpiából, de őket eltörölte a legenda gyár,és hálivud szelleme...
ennyit a történelmi összefüggésekröl igy reggelire
nade komolyabbra forditva, legyél realista 300-ért egy roncsot kapsz, hét kiloért viszont már egy legalább 10-15 évvel fiatalabb sokkal jobb állapotu motort ,viszont a háromszázra hiába költöd rá a különbözet 400-at soha nem lesz belőle 15 évvel fiatalabb... ennyit a matekrol
mondjuk biztosan tudom erre is lesz legalább három magyarázatod, de azért részben fogadd el amit tanácsolnak itt többen is,mert nem akarnak vele neked rosszat, lépj tovább abbol a kacatbol több időd marad a tiszta motorozásra
Nagy Alex. volt hódmezőn a mi Nagy Alexunknál együtt edzettek. amcsi srác. kurva jol ment a hódmezői pályán. itt edzett kb 2 hétig hurcolászták ide oda. Alexal nagy haverok lettek.
Az első írásban nem feltételen az összeg volt a mérvadó, hanem a logika, hogy használt motor VS új motor, ha van 2 millád nem új motort veszel, hanem veszel használtat kevesebbért, a többit befekteted olyanba, ami nem a pénzt viszi, hanem hozzá, s a befektetés által termelt zsét költöd a használt motorod felújítására.
Az érzékeltetéshez meg szélsőségeket írtam szándékosan!
Nem a 300-on volt a hangsúly
Azt még mindig tartom, hogy lutri a használt motor, s bele lehet szaladni nagy pofonba(főleg 4T vel), persze igaz az is, amit írtok, hogy a 700 nál kisebb az esélye, mint egy 300nál, de az is lehet a maradék 400 ból új motort lehet csinálni a 300 eFt ért vettből. Általánosan ezt nehéz, lenne vizsgálni konkrét esetben talán.
Nincs semmi gond/harag/sértődés, sose érdekelt nagy súllyal mit gondolnak rólam mások, meghallgatom, elfogadom ő úgy lát és kész, nincs ebben semmi rossz, minden megy tovább.
Na és mi van a vatta új géppel, amihez ha nem kértél szerszámot és tartalék fékkart akkor 400 ezerrel olcsóbb volt?
Épp tőled kaptam a tel számot ahol ilyet lehetett kapni. Csak később derült ki, hogy régebbről ismerem a tagot.
De szép is mikor először nálad izzik fel a titán könyök ...
A mostani beszelgetesunkben (elmult ket nap) nem allt szandekomban parbajozni.
Amugy is vidam vagyok mert van az eReMnek szikraja (aggodtam a cdi miat) igaz nem valami cefet, de jo lesz (erre gondoltal gyenge gyari gyujtas kapcsan?) es holnap mar ketyeg, valamint bovult a motorpark egy 4t-vel. Kivancsi vagyok nagyon mit produkal.
Nyilván, de ha arra szánod az energiádat, hogy ilyet vadászol, akkor előbb utóbb be fog esni egy olyan amit meg lehet venni nyugodt szívvel, és álltalában nagy meglepetést nem okoz.
Én is úgy látom ahogy te, kellő odafigyeléésel kiküszöbölhető a nagy fejfájás.
Másrészt úgy kell alkudni, és megvenni, hogy nagyjából annyiért ki lehessen szállni belőlle rövid távon.
Én mikor vettem az első crossomat cr125, elmentem megnéztem miután jó árra lealkudtam, elvittem a két legtapasztaltabb srácot a brigádból. Átnézték kipróbálták. Megállapították, hogy jó.
Az eladónak letettem az asztalra a vételárat, azzal, hogy lehúzom a hengert, ha jó a nikasil, és minden úgy van ahogy mondta, akkor marad a pénz, visszük a motort. Ha átvert akkor nem kell a motor.
Ráált, levettük közvetlenül a hengernél, minden rendben, ment vissza még a hengertalp tömítés sem sérült, a hengerfejet pont emiatt nem vettük le. Vittem haza a motort. Mindenki boldog mosolyog.
Ha átverős lett volna az eladás úgysem engedi megbontani, megnézni, mert tudja hogy 5 percen belül kiderül a dolog. Szóval ilyesztés szinten is be lehet dobni, ha sumákol, akkor fel lesz háborodva, hogy miért nem bízol jobban az ő adott szavában, mit a saját szemednek-szerintem.
Szóval nem elemezgetni kell, hanem hozzáértő emberekkel megnézetni, és egy kicsit oldalra dönteni a fejet, hogy az ész egy helyre kerüljön.
Persze mindenki simogatja a lelkét, hogy miért jó neki az ami van. De álltalában az az igaz, hogy az újjabb fejlesztéssel, könnyebben meg lehet csinálni a feladatokat. A régivel is, de azzal nehezebben.
-természetesen ez nem vonatkozik az 525-ös és az 570-es űrméretre.
Azért azokat a tizen pár órás gépeket ki kell fogni. Emlékszem a J Csaba RMZ450-esére, kb 3 éves volt mikor vette, de úgy nézett ki mint az új. Ugyan ez RM250-ben Lacinál, még az a 15-17 óra is soknak tűnt, annyira nem volt kopott a csizma környéke ezeken a gépeken.
Itt nalunk is van egy 16 eves gyermekecske....65 kilocska es ugy szajbabasz a hegyen ahogy nem szegyeli..hehe...