ez valami hatalmas!
mekkora egy jó fej az öreg!
de jó lenne ha ennyi idős korunkban mi is igy tudnánk beszélni a motorozásról...hihetetlen !
ez a film jut róla eszembe...egyik kedvencem..a szinész is !
Korábbi hozzászólásodra, hogy megtartod az rmx-et. Én most nagyon filózok rajta hogy marad az eReM is. Most kapnék érte 400 körül miközben minden új, vagy újszerű rajta. Valamint most jól is néz ki. Amíg elfér a garázsban maradhat. Aztán meg kell egy nagyobb garázs
én igazábol csak motorozni szeretek...a szerelést nem vágom....nem is ásom bele magam .
a 15 év alatt volt jó néhány 4 tém s azt gondoltam h sosem fogok átülni a "zümmögőre"....nincs az az isten....
aztán addig addig mondogatták h ilyen jó meg olyan jó velük menni...h csak baszgatott a kisördög h igaz lehet e .
de mióta (1.5 év) megvan a 300-as ..úgy érzem h egy darabig nem kell a 4 t....pedig van itt 350-es és ódákat zengenek róla h felvisz bárhol...meg hogy ilyen szuper olyan szuper....
de aki ment már patakban....szikláson...cikicakiban 2 t-vel ..akkor azt tudja hogy milyen könnyedebb érzés...
és hogy melyik a drágább fenntartani? no ezt nemtom...a 4 t-re sem kellett ugymond sokat költeni az általános dolgokon kivül....és meg erre sem...
kicsit féltem a fogyasztásától de olyan jó el lett találva h simán birom a többiekkel egész nap....
szóval lehet elavult technika....de hogy endurózni nagyon jó vele...az tuti !
Hozzá sem nyúltam, mert azóta lett izgalmasabb kihívás -- mecha befecskendezős kétté Ez halál komoly
Az RM-re igazából csak egy jó kipuff kellene, a többi meló meglenne pár nap alatt, de mivel úgysem használnám, ezért ráér.
A motorosok baromi nagy része vesz használt motort.
Baromi sokan ugy elemzik hogy nem olyan nagy lutri a motor állapotának felmérése meghallgatása próbára után vásárolni 700ért egy bontatlan motort mint vásárolni egy újjat amiben szintén nem lutri az évenkénti 300000 ftos értékvesztés mert az biztos.
Ellenben a 700ast nem fogja 2 szezon után átadni az új tulajnak 100ezerért vagy 3 szezon után 200000ft kpt még átutalni az új tulajnak aki sorsolás alapján megkapja a motort meg a kp-t.
Szóval érdemes elemezni ezt is-néhány ember szerint.
eddig én is ezen az állásponton voltam, de kezdek megváltozni
pl legutóbb szereltem egy 20 ezres robogót, rátoltunk vagy 25 pénzt(meg egy csomó ideget) és még mindig kb minden része szar volt a motorján kívül, 60ért meg már egész jó állapotúak vannak ebből a típusból
hály kolbik..
déw..
el sem hiszem hogy a hidokuli nem tökéletes
én viszont kijvitottam a hibát a vezlánc feszitő gyengének találtam házba beokosítás után...de beszereztem az újat(kettő) a Z.E. márkajut..
ha halakit érdekell....
1. kép a Z.E. 25 eurós(7500 ft)
2. az 55 euros oem
3. aDJH 810 eurós
4. Z.E. beszerelve
nem a 2t-4t dologról írtam hanem egy szakadt vétel után " mindjárt költeni kell" gép és egy jobb állapotú de nem új motorról
a cikk jó de van benne pár olyan költség amit simán el lehet kerülni(pl szelepellenőrzés 6 ezerért)
Én azt nem értem, hogy valaki (te) aki ennyire ért valamihez (motor szerelés) minek írogat amatőr fórumon. Eszembe nem jutna a saját szakmám fórumain irkálni, hisz az alap szintű ismeretek (hiánya) miatt nem lennének partnerek. Ettől nem lennék előrébb, játszani az eszem meg nem szeretem.
Az elemzéssel az a baj, hogy minden változót sosem fogsz tudni figyelemebe venni. Ha nem egyszerűsítesz akkor elveszel a részletekbe és tévútra mész. Ráadásul neked is van egy prekoncepciód amit hajlamos vagy alátámasztani a félresikerült elemzéssel.
Én csak azt javaslom óvatosan, mert közben meg a lényeg, a motorozás marad el.
Ez igaz, hogy a hasznos nem változik, csak nem mindegy, hogy ha behúzod a dugattyút 3-4 mm re, a kuplungkar már bejött majdnem fél útig, s ráhúztad az ujjadra, utána már nem sokat tudsz húzni rajta, viszont ha azonnal húz, ahogy rányúlsz, még a karral talán el tudod elérni azt, hogy a munkahenger teljes/nagyobb úton dolgozik.
Persze kitekerheted az állítót a vakvilágba, hogy nagyobb/teljes úton tudjon dolgozni a munkahenger, csak akkor meg nem éred el a kuplungkart.
Azt is elcseszték rajta, hogy a zéger alá már nem fér oda dugattyú tengely vezető alátét vagy csak kihagyták (kb 1mm odamegy), így lényegében a dugattyú falat basztatod.
Ha rendesen meg akarnám csinálni elvinném maróshoz, de most oda nem fogom, így marad az alátétezés, utána jó lesz ez, a céljának megfelel, igaz már több dolgot faragtam rajta.
Nem vagyok elvakult 2T rajongó (bár sokkal szebben szól egy cross motor 2T-vel), de lényegesen egyszerűbb és olcsóbban javítható mint egy négyütemű, mondjuk ez olyan kinek a pap kinek a papné.
A videóból nem sokat tudok megállapítani, de biztos valami Detroit Diesel által inspirált taliga
Nagyon következetes vagy ebben a részben, meg minden, de felfogtad a tegnapi célzásomat, hogy a Wössnered nem feltétlen azért csörög amit hiszel? A linkelt irományt és a képemet sikerült megérteni?
Ha igen, miért nem?
Érthetőbben : Ilyen szöveggel nem fognak dugót venni tőled, de nincs is értelme eladni, mert annyira azért nem szar.
mekkora egy jó fej az öreg!
de jó lenne ha ennyi idős korunkban mi is igy tudnánk beszélni a motorozásról...hihetetlen !
ez a film jut róla eszembe...egyik kedvencem..a szinész is !
http://youtu.be/i6wbHtfoTU8