Naugye! Ez a fafej Ronis meg nem hiszi, hogy a hengerfej polír mennyit jelent. Még hogy placebó hatás, pffffff ez az öreg moci is olyan erős lett emiatt, hogy még a puklung is leégett...
ez a kuplung mizéria ez ..kemény
lehet nem kéne szögelni szegény gépet...hagynád még dicsőséges állapotban méltóságteljes halált halni
elmondom mi a baj....
rengetegen mennek még retkebb gépekkel is mint a rémeremikszed...de nem raknak fel rá úly mitasz gumit óiási sárban nem gyilkolják és nem mennek naphosszat patakos extrémebb részeken se..ahol te is szeretsz
ezáltal egy dupla-retek gép is(mint az eremikszed) még sokat bóklászhat a erdei földutakon boldog öregkort megélve mosolyogva..
de te azt akarod.. ez a 21 éves gép.. ez birja azt mint az úlyak( is csak fittipaldi állapotukban)...
na itt a baj...
alkatrészekkel még úgy ahogy ellátod...de gyenge a rugó is már kopott, égett a lamella is már...aztán felraksz rá egy olyan gumit ami retek nagyot fog sárban...és próbálsz vele menni...
hát csoda hogy szétég szegény...
8 lamella ide .. kilenc oda..
ni aranyközép út..
van jól működő kupli meg szarul működő...
most rádobáltál egy hidroszettre pénzt
miért csinálod ezt velem.. velünk.. mi mind szurkolunk neked...hogy mennyen az a gép...
de érstd meg...ezt nem birja egy igy felkészitett gép...ez neki sok...
egértem én nix della milliók(ezt mondod, de hazudol mert locsolod feleslegessen az eremikszre milliárdos tételben)
persze ha mindenből a gyári úlyat vennéd.. mit nem is lehet .. persze működne...de akkor kb egy úly cr af 500 is kifutná abból a felújításból amit rá kéne költeni..
komplett vizpumpa henger dugó hajtókar.. komplett kuplunk..plussz most még hidros is lesz
a váz az egy ...luk maga
és akkor ez nem is minden
dév halgass rám...
tégy belátásod szerint..
de olyan igénybevételnek aminek te kiteszed a rmx et.. olyan igénybevételnek az ahogy te tákolod a gépet.. az kevés..
valamit változtass ..hogy működjön a dolog...
vagy költs rá redessen !
vagy stilust kel változtass
inout( rendőny az nagyon karaj helyeken vitt minekt is..aholl nem tudtak feljönni, jópár hejen..
ott alul megvártak és már vittt is a követkz szopba...nagyon jó menet volt az )
mi is akarunk oda menni
Bocsi, a menetet nem olvastam.
Majd megbeszéljük valamikorra , nekem kell még idő míg a motort és magamat olyan állapotra hozom, hogy vállalok menetet.
Ha sikerülne megbízhatóra barkácsolni, amire igen kevés az esély(egyre több a baja a helyett, hogy csökkenne), jó lenne elmenni egy Romaniacsra, mármint úgy, hogy a verseny más napján a Iron vagy Bronze rész nyomokon hajtani, esetleg ránézni a Silverre, akkor még talán fent a szalag. Megbízhatatlan motorral nem akarok, nem magam miatt, hanem mások miatt, nehogy miattam csesződjön el a napjuk.
Legfontosabb kezelőszerv a kuplung, ott a fejlesztés folyamatos Jött pár ló természetes, nem mind1, hogy 100 órás a dugó vagy 0, meg milyen a hengerfej és ez által az égés minősége, s az ebből eredő égési nyomás, plusz az olaj mennyire rontja el a benya oktánszámot, hogy ég, hűt, ken, stb. de lényegtelen a nyomaték.
Igen, nagy sár volt, kettesben nem írom, hogy kopp gázon, mert nem tekertem le akkor még járattam (na jó előtte már volt 2üó előző héten), alig akart elindulni sokszor szinte vízszintesen annyira kapart a zsír új XT754, ami pedig egész jól fog.
A videós héten visszaraktam a 8 lamellás belső kosarat egy fejlesztési kísérlet leteszteléséhez, a kísérlet bejött jobb a hűtése, de ez a rugó amit beraktam még kevés(kéne neki egy gyári új szett), jól hallják a vájtfülűek, hogy megcsúszik nagyobb nyomatékon, sárba igazán nem tudtam eldönteni, azóta megnéztem betonon, valószínű kicsit megsütöttem a lamellákat
Elméletileg ebből vissza tudok számolni, hogy mekkora is lehet a főtengely forgatónyomatéka, mert megcsúszik a kuplung, a kuplungnál ki tudom számolni mekkora nyomatékot tud átvinni.
KTM-es kérdéssel cél inó gyűjtése ahhoz, mennyire van túlméretezve a kuplung, mennyi lehet az elméleti átvihető nyomaték.
Hétvégére vissza fogom rakni a 9 lamellás kosarat, meg ha jól megy minden, végre felrakom a hydro kuplungot. Van vele szopás
S akkor talán bemehetne a 8 lamellás egy rendes rugóval, nem rohad le az újjam.
Persze végül lehet maradok a 9esnél gyengébb rugóval, mert ez így is át tudja vinni a szükséges nyomatékot, sőt a lamellákra eső hőterhelés is kisebb, kisebb kopás, jobb élettartam, meg könnyebb a kuplung, stb.
Csak kicsit nehezebben pörög fel(cserébe jobban tart lendületet). Ami engem kicsit zavart, hogy a több lamella miatt lassabb a kuplung oldás meg az összefogás is, többet csuszizik a rendszer, mire összefog.
Erre még rátett és érezhető ez a nehezebben fog össze a hűtés miatt megfúrkált belső kosárnál is, nem tudja olyan gyorsan kiszorítani az olajat, mert a hűtő furatokon keresztül is folyamatosan nyomja be neki az olajat a lamellák közé.
Valószínű az a 8-9 lamella szám is így alakul ki a gyártóknál a sok pro kontra miatti középút, de pl. érdekes hogy a súrlódó felületek átmérővel már szélesebb tartományban játszanak.
Ha fent a hydro kuplung, akkor be tudnám tenni az EBC kopó lamella szettet is, mert nem mászna el a nyomáspontom, nem tudom emlékszel-e írtam hogy kurva nagy a hőtágulása annak a szettnek.
Na ilyenek vannak
Te gyógyuljál meg mielőbb! Az MR re szerintem menj el fizetősben ne várjál rá fél évet, mert ha fél év múlva derül ki, hogy műteni is kell az gáz lesz, fekhetsz megint hónapokat ezek után is.
Szeva Dew!
Mi ez a nagy kuplungfejlesztés, az RMX-be megjöttek a lovak és nem bírja a hajtáslánc?
Néztem a videódat, jó nagy sár volt hétvégén, bár inkább mennék sárba én is, csak ne kellene itthon fetrengenem
bakker.. ha tudod éemé 2015ös 450 végeredményt akkor a bétvin pont komon a helyünk.. millijomosok leszünk
dév...
sajna a vidin én is úgy hallottam néhaz..az a kupli ..az nem az iogazi.. de biztos csak a vályt fülem és a berrg kuplihoz szokás miatt volt ez a félre azaz 0,5re hallás
van az hogy ez a kupli ez már csak olyan...
lehet erősiteni a gyári kuplikat..
ha kopott de még nem égett meg.. illetve ha belefér akkor egy + fém lamellával szokták ..vagy ha nem kopott annyira hogy felüljön a házba és még nem is égett meg ..akkor a rugó alá lehet tenni egy ki pogácsa alátétet..
már 1mm is sokat számít6!
zsolti.. ne báncsd a drzs súllyal megáldott 2t haverom ..nehezebb a gép és kész..
akkor azért volt olyxan az arsz jodlisnak mikor visszaért a fe 570.. és visszaadtam neki a 300ast.. hogy látszott rajta.. azon agyal. hogy mondja azt nekem ..hogy mikor kivesszük otthon a gépeket ..akkor ő a garagéba a kis 570 tolná be inkább...mint a nagy nehéz 300ast...
csak akkor még ez nem esett LEEE
A regi tipusu kuplungokra sosem volt panasz...az ujabbaknak mintha kemenyebb mi azt vettuk eszre,de tenyleg kevesebb a lamella benne.A gassnak sokkal silanyabb volt a kuplungja,kevesebb lamella,maga a feradon reszek is kisebbek voltak.
Epp neztem,hogy a 12 es 300 asomnak a kosarnal is minimalis beverodes ha van...inkabb csak fenyes es lathato...de aztan kuplungolast azt kap de rendesen
Több lammella, nagyobb átmérő a régi, kevésbé nyúlós érzés, harapósabb kuplungot eredményez, plussz jóval tartósabb..
Úgyanez a kuplungkosárnál fordított, ott az új a tartósabb, mert acélkosaras..
mitől jobb a régi és mi az ami miatt az uj kevésbé lehet jó? tartósság vagy mifene?
más. létezhet az hogy nehezebbnek érzem a mostani motort mint az azelőttit? amaz esküszöm egy bicikli sulya volt ez meg a keresztúri félére emlékeztet. vagy azota legyengültem....
gondolok itt telok sulyára. má miatt nem tudom elképzelni.
ez a kuplung mizéria ez ..kemény
lehet nem kéne szögelni szegény gépet...hagynád még dicsőséges állapotban méltóságteljes halált halni
elmondom mi a baj....
rengetegen mennek még retkebb gépekkel is mint a rémeremikszed...de nem raknak fel rá úly mitasz gumit óiási sárban nem gyilkolják és nem mennek naphosszat patakos extrémebb részeken se..ahol te is szeretsz
ezáltal egy dupla-retek gép is(mint az eremikszed) még sokat bóklászhat a erdei földutakon boldog öregkort megélve mosolyogva..
de te azt akarod.. ez a 21 éves gép.. ez birja azt mint az úlyak( is csak fittipaldi állapotukban)...
na itt a baj...
alkatrészekkel még úgy ahogy ellátod...de gyenge a rugó is már kopott, égett a lamella is már...aztán felraksz rá egy olyan gumit ami retek nagyot fog sárban...és próbálsz vele menni...
hát csoda hogy szétég szegény...
8 lamella ide .. kilenc oda..
ni aranyközép út..
van jól működő kupli meg szarul működő...
most rádobáltál egy hidroszettre pénzt
miért csinálod ezt velem.. velünk.. mi mind szurkolunk neked...hogy mennyen az a gép...
de érstd meg...ezt nem birja egy igy felkészitett gép...ez neki sok...
egértem én nix della milliók(ezt mondod, de hazudol mert locsolod feleslegessen az eremikszre milliárdos tételben)
persze ha mindenből a gyári úlyat vennéd.. mit nem is lehet .. persze működne...de akkor kb egy úly cr af 500 is kifutná abból a felújításból amit rá kéne költeni..
komplett vizpumpa henger dugó hajtókar.. komplett kuplunk..plussz most még hidros is lesz
a váz az egy ...luk maga
és akkor ez nem is minden
dév halgass rám...
tégy belátásod szerint..
de olyan igénybevételnek aminek te kiteszed a rmx et.. olyan igénybevételnek az ahogy te tákolod a gépet.. az kevés..
valamit változtass ..hogy működjön a dolog...
vagy költs rá redessen !
vagy stilust kel változtass
üdvözlettel
sajnálatossan öszinteségi rohamokkal küzdő hű barátod
(s)Zari
inout( rendőny az nagyon karaj helyeken vitt minekt is..aholl nem tudtak feljönni, jópár hejen..
ott alul megvártak és már vittt is a követkz szopba...nagyon jó menet volt az )
mi is akarunk oda menni
Majd megbeszéljük valamikorra , nekem kell még idő míg a motort és magamat olyan állapotra hozom, hogy vállalok menetet.
Ha sikerülne megbízhatóra barkácsolni, amire igen kevés az esély(egyre több a baja a helyett, hogy csökkenne), jó lenne elmenni egy Romaniacsra, mármint úgy, hogy a verseny más napján a Iron vagy Bronze rész nyomokon hajtani, esetleg ránézni a Silverre, akkor még talán fent a szalag. Megbízhatatlan motorral nem akarok, nem magam miatt, hanem mások miatt, nehogy miattam csesződjön el a napjuk.
Legfontosabb kezelőszerv a kuplung, ott a fejlesztés folyamatos Jött pár ló természetes, nem mind1, hogy 100 órás a dugó vagy 0, meg milyen a hengerfej és ez által az égés minősége, s az ebből eredő égési nyomás, plusz az olaj mennyire rontja el a benya oktánszámot, hogy ég, hűt, ken, stb. de lényegtelen a nyomaték.
Igen, nagy sár volt, kettesben nem írom, hogy kopp gázon, mert nem tekertem le akkor még járattam (na jó előtte már volt 2üó előző héten), alig akart elindulni sokszor szinte vízszintesen annyira kapart a zsír új XT754, ami pedig egész jól fog.
A videós héten visszaraktam a 8 lamellás belső kosarat egy fejlesztési kísérlet leteszteléséhez, a kísérlet bejött jobb a hűtése, de ez a rugó amit beraktam még kevés(kéne neki egy gyári új szett), jól hallják a vájtfülűek, hogy megcsúszik nagyobb nyomatékon, sárba igazán nem tudtam eldönteni, azóta megnéztem betonon, valószínű kicsit megsütöttem a lamellákat
Elméletileg ebből vissza tudok számolni, hogy mekkora is lehet a főtengely forgatónyomatéka, mert megcsúszik a kuplung, a kuplungnál ki tudom számolni mekkora nyomatékot tud átvinni.
KTM-es kérdéssel cél inó gyűjtése ahhoz, mennyire van túlméretezve a kuplung, mennyi lehet az elméleti átvihető nyomaték.
Hétvégére vissza fogom rakni a 9 lamellás kosarat, meg ha jól megy minden, végre felrakom a hydro kuplungot. Van vele szopás
S akkor talán bemehetne a 8 lamellás egy rendes rugóval, nem rohad le az újjam.
Persze végül lehet maradok a 9esnél gyengébb rugóval, mert ez így is át tudja vinni a szükséges nyomatékot, sőt a lamellákra eső hőterhelés is kisebb, kisebb kopás, jobb élettartam, meg könnyebb a kuplung, stb.
Csak kicsit nehezebben pörög fel(cserébe jobban tart lendületet). Ami engem kicsit zavart, hogy a több lamella miatt lassabb a kuplung oldás meg az összefogás is, többet csuszizik a rendszer, mire összefog.
Erre még rátett és érezhető ez a nehezebben fog össze a hűtés miatt megfúrkált belső kosárnál is, nem tudja olyan gyorsan kiszorítani az olajat, mert a hűtő furatokon keresztül is folyamatosan nyomja be neki az olajat a lamellák közé.
Valószínű az a 8-9 lamella szám is így alakul ki a gyártóknál a sok pro kontra miatti középút, de pl. érdekes hogy a súrlódó felületek átmérővel már szélesebb tartományban játszanak.
Ha fent a hydro kuplung, akkor be tudnám tenni az EBC kopó lamella szettet is, mert nem mászna el a nyomáspontom, nem tudom emlékszel-e írtam hogy kurva nagy a hőtágulása annak a szettnek.
Na ilyenek vannak
Te gyógyuljál meg mielőbb! Az MR re szerintem menj el fizetősben ne várjál rá fél évet, mert ha fél év múlva derül ki, hogy műteni is kell az gáz lesz, fekhetsz megint hónapokat ezek után is.
te is lehetsz szerelmes a gépembe...
loki...
ezt meg ki csinálta....
ezért lyogdillyat fogok kérni...retusálatlanul pont mikor az új ardzsentínát praúbá-lom
jakó...
faxa a vidi....
nagyon faxa
Mi ez a nagy kuplungfejlesztés, az RMX-be megjöttek a lovak és nem bírja a hajtáslánc?
Néztem a videódat, jó nagy sár volt hétvégén, bár inkább mennék sárba én is, csak ne kellene itthon fetrengenem
Fasza!
dév...
sajna a vidin én is úgy hallottam néhaz..az a kupli ..az nem az iogazi.. de biztos csak a vályt fülem és a berrg kuplihoz szokás miatt volt ez a félre azaz 0,5re hallás
van az hogy ez a kupli ez már csak olyan...
lehet erősiteni a gyári kuplikat..
ha kopott de még nem égett meg.. illetve ha belefér akkor egy + fém lamellával szokták ..vagy ha nem kopott annyira hogy felüljön a házba és még nem is égett meg ..akkor a rugó alá lehet tenni egy ki pogácsa alátétet..
már 1mm is sokat számít6!
zsolti.. ne báncsd a drzs súllyal megáldott 2t haverom ..nehezebb a gép és kész..
akkor azért volt olyxan az arsz jodlisnak mikor visszaért a fe 570.. és visszaadtam neki a 300ast.. hogy látszott rajta.. azon agyal. hogy mondja azt nekem ..hogy mikor kivesszük otthon a gépeket ..akkor ő a garagéba a kis 570 tolná be inkább...mint a nagy nehéz 300ast...
csak akkor még ez nem esett LEEE
Epp neztem,hogy a 12 es 300 asomnak a kosarnal is minimalis beverodes ha van...inkabb csak fenyes es lathato...de aztan kuplungolast azt kap de rendesen
Úgyanez a kuplungkosárnál fordított, ott az új a tartósabb, mert acélkosaras..
Bár, mondjuk amennyi extrát rápakolsz, lehet hogy egy Drz súlyára felhozod a gépet..
Jobb/rosszabb nézőpont kérdése, kinek mi az értékesebb.
Te milyen nézőpontok alapján mondod?
más. létezhet az hogy nehezebbnek érzem a mostani motort mint az azelőttit? amaz esküszöm egy bicikli sulya volt ez meg a keresztúri félére emlékeztet. vagy azota legyengültem....
gondolok itt telok sulyára. má miatt nem tudom elképzelni.