Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt meg most is szakad meg már lassan két hete 2 naponta eseget 2-5-10-15 centi. most kb van 80 cm enné meg a rohatt fene . itt még áprilisban is kökemény tél lesz. lemegyek a közeli városba 30 km ott meg tavasz van.
Akkor szánkózhattok.
nálunk egész télen nem volt ennyi hó összesen.....
Jaaaj more..megint havazott es nem birom cernaval....nosztalgiazok
https://www.youtube.com/v/ukJX...
plusz van egy zsir uj ktm 50 fogas alu lánckerék. eredeti gyári. 7000
ez az akksi az . egy tizesért eladó.
Tud valamit pestabaa
Abban veled értek egyet, hogy a minden napi mókuskeréknek semmi értelme nem lenne, ha néha az ember nem engedne meg magának luxus kiadásokat.
Én onnan közelítem a kérdést, hogy mennyit használom. Mivel nincs időm sokat menni sajnos és kezdő is vagyok bőven elég egy olcsóbb gép. Itt sem a technika fogy el, hanem én. Ezért aztán mindig tudok fejlődni tehát van sikerélmény. Egy új motorral nyilván ügyesebb lennék mert a motor jobban alám dolgozna, de ennek a faluszéli hátárban számomra nincs jelentősége.

Persze, ha korlátlan anyagi lehetőségek lennének akkor ... de azt hiszem nem ilyen helyzetről van szó.
Mondjuk az is hujen nez ki nalam,hogy van egy 1000 eurot sem ero autom,a haz most keszul,nyomorgunk 2 szobaban es nekem 4000 euros motorom van....mna de ugy is jobb mint kurvakra ,piara,meg itt a piros hol a piros gepekre nyomnam el a penzt...szoval minden csak szemszog kerdese..
küzdeni kell keményen, nekem is 5 évbe tellett amíg a szimóból lett a husky
bár én ezen a szinten megragadtam, mert semmi értelme ettől szebbet-jobbat mivel ezt se igen használom semmire sem
Nekem is van ez a 12 es 300 as,de en is ugy gondoltam el,hogy gyurom meg vagy 2,3 evet,aztan benevezek egy max1 evesbe vagy eg vadi ujba..mert mas a szitu ezeknel.persze ha 1 eveset is veszek azt is meg fogom nezni,hogy kitol.Szerintem az 1 evessel jar az ember a legjobban,mert veszit az arabol,de nincsen lerongyolva,es az meg 3 ev utan is jol tartja az arat.Sok penz,de ahogy Jodli is irta...sokat kell szenvedni,sporolni,seperni a penzt ossze,hogy nehezen de ujabbat vagy ujat vegyel..Ez van
déw te tul dramatizálod a motorvételt.

egy használt ... vegyünk pl egy 300 ktm et mert az elterjedt sokan szeretik a te álltalad kedvelt műfajban.

túl sok dolgot nem kel rajta megvizsgálni. szemrevételezed. nincs törés repedés . kerekeket megrángatod csapágyak miatt. de ha mozog esetleg akkor az már alku tárgya lehet cserélsz bene egy csapágyat és helo. pds megmozgatod. fékeket megvizsgálgatod proba alatt is odafigyelsz a fékekre. kuplung dolgozik e. ha dolgozik mibaja lehet? vagy jo vagy szar nem? telokat megnyomkodod kiprobálod. hűtőt alaposan körbenézegeted! leszeded a tankot és az ülést oda is belesegetsz . megnézed a légszüröházat én le szoktam venni a légszűröt is. kábeleket meglesed neme szét van barmolva. látszik az hogy jo. kormánycsapágyat megmozgatod. gázbovdent. aztán ujra kiprobálod kis körön bőven elég! figyelsz pontosan dolgozik e a váltója veszi e a fokozatokat. neme kidobja valamelyiket. berugokarral meg tudod nézni tűrhető e a kompreszio. más baja nemigen tud lenni egy működö motornak. faszán induljon . kuplung működésre különösen odafigyelsz. ha ezek rendben vannak biztos lehetsz benne hogy nem leszel átkurva. megkérdezed milyen olajat használt és menyibe keverte. persze jössz majd vele hogy mivan ha nem mondanak igazat..... stb. annyira egyszerűek ezek a motorok aki használja öket kell legyen anyi rutinja tudja mire kel odafigyelni.
összel megveheted Patyesz. amugy az a 14 es kurva jo kis szekerce volt! Csoki jól egyben tartotta és a teloja különösképp penge volt! az újról nem mondok semmit. ahhoz fel kéne nőni!

dévnek még annyit. ha egyszer megveszel egy uj gépet.

(nekem évekig tarto kemény meló és lemondás árán sikerült plusz a régebbi gépeimet pofozgattam énis és adogattam csereberéltem míg végül tudtam venni egy zsir újat. azt kell mondjam 10 évet vártam rá! ) lényeg... az uj motor igaz évente bukik némi pénzt, de azt nem kell tákolni! és azt se felejtsük el ,ha úgy gondolom kb 2 nap alatt eladható és a tetemes pénz ami " benne áll" ujra a kezedben van és használhatod másra. esetleg ha szorult helyzetbe kerülsz is kivheted az eladással baj esetén a pénzed. szóval sokféleképp meg lehet közeliteni az uj motort is. illetve az is lehetőség ,hogy évente vadi ujra cserélsz kis plusz pénz rátolásával. gyakorlatilag így nem szerelsz sokat csak a szükségeset. és egy év után sem egy roncsot adsz el . max pár kopó cuccot kell cserélni. közepes használatnál még láncot sem kel ujat venned. jóesetben a fékbetétek is elmennek egy szezont mivel gyárilag nem egy moslék van beletéve. azért én a 14 est ful rendben adtam el! eladás előtt egy nappal kapott zsiruj did x ringes láncot és fékbetéteket.

amúgy azt megfigyeltem ha valaki tud venni egy új motort. az rögtön sokak szemében seggarc lesz és buznyák . sokaknak fingja sincs milyen út vezetett odáig. mondjuk full lényegtelen. egyébként új motorral menni leírhatatlanul jó érzés. te rakosgattad össze ,kicsomagoltad, " magadhoz álligattad, ezt azt teszel rá amit jónak látsz és az első menet vele az rendesen megdobogtatja az ember szivét.

még nem is olyan régen nem akartam elhinni ,hogy menyivel jobb lehet egy új gép. sajnos be kell látni köze nincs egy régi jószághoz. az ember hajlamos magát nyugtatgatni egy 10 en éves gépen ülve , hogy pontosan ugyan olyan jó ezis mint az ujak. sajnos nagy tévedés. addig jó amíg nem kap az ember a lába közé egy pár órára valami uj szerzeményt. én sose probálgattam más motorját mig a 10 en éves jószágokkal róttam a köröket még ha tukmálták is. azzal kell menni ami van. így vissza gondolva bölcsen tettem.
A rávezetéshez szerintem (majdnem) azonos háttér tudás is kell. A nekem szánt rávezetéseid eddig nem sok eredménnyel jártak
Bocsi ha félreérthető vagyok, de nem tudom, hogy jött ki az írásomból az, hogy nem érdemes a 700eFt-os motor?

Úgy értettem a 300 VS 700eFt-os elemzés rizikós, mert ott van rengeteg olyan tényező amit nem tudok vizsgálni, sajnos nem a motor állapota határozza meg az alap árat, hanem a kora (ez meg nem egyértelmű mutató az állapotára), az új motornál nincs gond, mert ott elvileg minden pöpec.
Szerintem egy 700eFt is simán lehet sokkal szarabb állapotban mint egy 300eFt os. Használt motor azért lutri, mert nem hinném, hogy mindent ki lehet szűrni próba, meg fül alapján, bele lehet szaladni csúnya pofonokba.

Legjobb onnan venni, ahol ismered mi volt vele, baráti körből.
nekem eddig egy új volt.....a többi mindig ismerősé...vagy leinformálható...
ha az ember nincs "vételi kényszerben".....akkor ki lehet várni az alkalmi vételt ....
persze akinek van lóve annak simán jobb az új....semmi gondja 2 évig aztán megint jön az új.....semmi gond ezzel...hál istennek nem egyformák az anyagi gondjaink....
én is leskelem folyamaton az újszerú 300-asokat....a Jódlisén is gondolkoztam....de inkabb majd a mostanit veszem meg..a 2015-öst :)
Ez így van, de az azért meredek gondolat, hogy a használt motoron nem érdemes elgondolkodni.
mekkora a különbség még az mx 1-ben is......durvaaaaaa

http://www.dirtrider.com/featu...
De azt is, hogy az utolsók közt szerepel a sorban...
Vagy 3 éve szét van szedve, mert így kevesebb helyet foglal.
Most akkor inkább ne álljak veled se szóba?

Aki nem érti a rávezetéses segítségemet azt sajnálom. Ahogy látom már az is besértődött aki nem sértődik Nem velem baszik ki, az már egyszer biztos.
Ha minden igaz 2 hét múlva egy új szuka kerül a házhoz...
Egy németjuhász képében...
Látod pedig aztmondtad megcsinálod...
Milyen évjárat az? Azért valld be nosztalgiából elő szoktad venni...
Arról lehet adat hogy hányan látogatják ezt a fórumot? összesen a titokolvasókkal együtt? Könnyen lehet h több százan olvasgatnak itt...