Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dehogy figyelsz, a gyújtásra írtam, hogy lehet jó, attól még amire rakod kalap szar marad
Ha már megvan az ütemhiányos akkor törekedni kellene legalább az "elfogadhatóan szar" szintet elérni, de nektek ezek szerint annyi elég, hogy megy és füstöl
Nekem Dew irdatlan adatgyűjtése már többször segített. Több óra keresgéléstől mentett meg és talán nem vagyok ezzel egyedül.

Abban egyetértünk, hogy én sem csinálnám.
Olvastam es ertettem is csak mivel folyton onellentmondasban vagy (2t ugy szar ahogy van kontra gyari gyujtassal szar amugy lehet jo) ezert figyelmen kivul hagytam.

Amugy sem a te fogalmaid szerinti jo motort akarok belole csinalni mert annyi penz a vilagon nincs ami ahhoz kene, raadasul vagy veled kene szereltetni vagy Chuck Norris-val.
Egy lófaszt, el se olvasod rendesen amit írok. Első sor első fele, újra értelmezve?
nem jött át se oda se amoda. én arra céloztam ,hogy amit azota ráhajigált mióta ide beírogat. cirka 1-2 év nél ne is menjünk visszább... csak azoknak az alkatrészeknek meg ide oda küldözgetéseknek az ára és a rábaszott. belefektetett hasznos energia ára kifutna egy ,,ahogy te mondod millás gépet. persze hogy nepper szöveg meg ne hasonlitsuk össze a 200 ezres jószággal. értem én.

egyébként a faszomat se érdekli de tényleg. mindenki arra bassza el az idejét amire kedves neki meg azzal. csak szerintem egy szint után már keservesnek 6 ez az egész semmire se jó elmélkedés meg adatgyüjtés.

ugy járunk ezzel mint az egyszeri ember a btvin dzsekivel. kielemezte pedig rendesen. mégis megvette aztán csak szar lett. biztos vagyok benne ment pár email meg piackutatás előtte.de mégis szar lett. viszont mások tanultak belőle. ne haragudj Dévid. minden tiszteletem a tied!
Hát ezaz.. Ha Csak 4t indulna akkor lenne 4t az elejében.
Ennyire el van maradva ez az ágazat. Majd egyszer jön valami hozzáértő vezető és négytét ad minden menőnek, és akkor azt fogjátok majmolni.
Hát mert a hirdetések feladására bacod el az időt
Láttam a dugó hirdetést, hát te teljesen készen vagy

Amúgy nem feltétlen, és nem csak a csapszeg eltolása miatt csörög az a dugó...
A linkelt iromány kezdésnek nem rossz, de vannak benne hibák.
Na meg leírja, hogy a béemvé 2012-ben feltalálta a melegvizet?
Beszarás.

Ez meg a 2010-es Yamaha :
Szerintem arra gondolt, hogy a vázam belülről kifelé átrohadt, a leeresztő lyuk eltömődött és állt a vázban a víz, belülről kilyukadt alul.
Persze nem tudom, csak feltételezem.
Nem kell bedőlni a nepper szövegnek, az 1 millás gépet ne hasonlítsuk már a 200 ezreshez...
Ha meg valaki fél a kettétöréstől, akkor pláne ne vegyen ktm-et, azok még új korukban is eltörhetnek
Én becsülöm a hozzáértésed, de fogadd el hogy nem tudsz mindenről. Azért mert nem írom ide ki A-tól Z-ig hogy mi a kotta még nem biztos, hogy 3 hete a gyújtásra várok. Ami tény, hogy 3 hete nem motoroztam, ami egy gyújtás gonddal kezdődött.

Egyébként épp most kaptam meg és gyönyörű
Szevasz. Azért az endurocross meg extrém Enduro versenyeken "egész" jól helytállnak ezek az elavult szarok...
Elég ez az egy, egyre kevesebb időm van rá.
"az gondolom elképzelhetetlen számodra ,hogy egy használt motor lehet tökéletes is ?" Mi a tökéletes fogalma? S miből állapítjuk meg, hogy az?
Azt komolyan gondolom, hogy minden használt motoron lehet kezdeni azt amit az RMX el csinálok, csak idő kérdése, persze lehet azt is amit sokan csinálnak, nem szerelnek, eladják még szerelés előtt és vesznek újabbat.

Írtam már, hogy NEM akarom eladni, de ha meghirdetném, a vevő jelölt megkapná a szervíz füzetet, amit vezetek 2008 tól (részletesebben sajnos csak 2010), s abban ott van feketén fehéren még az is mikor cseréltem/mosta rajta légszűrőt, mikor mi tört le, stb. plusz megkapná a képeket is, s eldöntheti kell-e neki, nem akarok senkit átverni, ahogy a nagyja csinálja (tisztelet a kivételnek). de írtam, hogy NEM akarom eladni, jó lesz a vitrinbe, akkor is, ha veszek másikat, mivel azon az áron, amin el lehetne adni, nekem többet ér, ha itt marad emléknek.

Simán kettétörhet, bármi lehet, nem baj, majd megcsinálom.
az gondolom elképzelhetetlen számodra ,hogy egy használt motor lehet tökéletes is ?

amiket én eladogattam az évek alatt az egytől egyig olyan állapotban volt amire mondjuk gondolkodás nélkül rá mertem volna ülni egy teljes romaniaxra! lehet ez igy kurva sok másik használt motorral!

nem biztos ,hogy hibátlanok de ( kis javítással) full szalonképes motort tudsz venni 400-900 ezerig pl. az sxs 300 asom 1500 euroért adtam el full pöpec volt! csak amit pluszba adtam hozzá kacatot abbol ki lehetett árulni 200 ezret. a 300 xc-w t 9 kiloért ment el az összel. az már egy komolyabb minőségi ugrás lett volna. azon is mindent rendberakosgattam ezt azt vettem rá(mert használni akartam) és akkor támadt az az ötletem hogy veszek egy mégujabbat kicsi pluszpénz rádobással.

nem azért adtam el mert fostalicska volt! nagyon sokan cserélgetik a motorokat évente ,pár évente. simán ki tudnál fogni egy fasza exc t 2004-2010 ig emberi áron! eszembe sincs a zsebedbe turkálni de akkor lehet megtudnád mi az ,hogy csak az aznapi használatból adódó szervizt csinálod meg és egy megbizható fasza géped lenne. szerintem amit az elmúlt két évben alkatrészre és szerelési időre pénzt fordítottál csak azon a pénzen vehettél volna egy 2010 es ktm et. itt még nem beszélek az rmx áráról. az meg a másik hogy az évek alatt elérted hogy senki a büdös kurva élet nem venné meg a motoord mert mindeféle titokolvaso ismer már meg nem titokolvaso iro így ebben a kis országban nincs ember aki rászaladna a rmx re mint vevő. ez köszönhető az évek óta tarto részletes tájékoztatásnak.

elmondom amikor kész leszel a gépedddel motorikusan akkor lesz majd az ,hogy bazze egy árokban ahogy átgurulsz vele kettétőrik alattad.
Nem akartam beleszólni, mert úgy is jobban tudjátok... de én nem használnám azt a szar gyári gyújtást még akkor sem ha szikrázik, szóval nem tudom mire kellene ennyit várni ha jó gyújtást akarsz?
Esetleg több motor egy időben? Vagy ami még jobb, több széthullás előtt lévő motor, amit folyamatosan lehet/kell szerelni? Netán több, már széthullott motor? Na az ám az igazi...
Én hasonlón vagyok, kapásból 10 feletti motorom van ami felújítás előtt, vagy közben áll, a maradék 3 működő példány emiatt igazán felértékelődik Akármerre nyúlok, munka előtt vagy alatt álló alkatrészekbe ütközök ...
a reszelgetésről és a kitartásról(20másodperc után jön a lényeg):
http://youtu.be/m9ia1xMhqQ4
Az írás akkor lett volna igazán korrekt, ha a többieket is felszólítja, hogy adják el a csoffadt kéttéket és vegyenek helyette rendes motort
Így csak más dolgába beleszólás, bár ezúttal tényleg szalonképesre sikeredett szerintem is.

Én pl. kurvára rühellem amikor mások meg akarják nekem mondani, hogy mit csináljak... ezért szoktam reklamációm esetén csak arra szorítkozni, hogy mások sztem mit nem csinálnak jól, mert ebből lehet tanulni (annak aki fejlődésre képes)

Kell a sok kudarc élmény is, adott esetben az előrébb vihet mint a véletlen segítette sikerélmény.
Nézzük csak az én példámat, ha nem szoptam volna bő 20 évet a kéttével, akkor lehet még most sem tudnám mennyire elbaszott találmány
Szerintem egy újabb motort is lehet reszelgetni, csak ott nem az életben tartás, hanem a jobb teljesítmény a cél :-)
Köszi a tanácsot Urak , RMX nem lesz eladva.
Újabbat nem igen veszek, mert kezdhetném elölről amit az RMX-el csinálok 7 éve, sőt lehet még nagyobb lutriba szaladnék, igaz már lenne szerelési tapasztalat ami talán használható azon is, azon nem követném el a saját hülyeségem miatti hibákat.

Majd ha nyerelek a lottón veszek újat, addig meg foltozgatom ez, s közben szép lassan megtanulom általa a szereléseket, működését is.

Különben is mit szerelnék, ha jó motor?
Tartok tőle, hogy Dew-nek nincs szíve eladni azt az rmx-et és gyűjteni némi pénzt egy újabbra.

Aki a motorjaim szerelgeti eladta az exc200-at ősszel és tavaszig gyűjti a pénzt egy újabbra, mert állítása szerint akár mit is reszelt volna azon a motoron már elérte a határait (pl.: a futómű már nem tudott jobb lenni). Nem tudom hogy bírja ennyi ideig motor nélkül, én már most is tépem a hajam mert 3 hete nem ketyeg az eReM. Viszont megértem.
ügyes vagy Jaxy.... ..
ha ilyen durvan mécc nem merünk csak Bilával menni...

Zari..

annó beszéltem mágus Janival a feszítőről.....( amikor még sxf-el akartam endurózni ....és ő is azt mondta h kézi állításut használnak a versenyzők is...az a tuti....ugyhogy jól gondolkodtál..
Falra hányt borsó.

-évek óta szorítunk dew-nek hogy zökkenőmentes legyen a szezonja, de nem találja a helyét ha nincs olajsár a körme alatt.
Korrekt kis írás volt ez így......