Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem te írtad,én gondolom ezt!
Van kétté fejlesztés, csak az nektek elvakult kétté buziknak nem fog tetszeni, mert még több cucc van benne mint a 4t-ben
Kifejezetten utaltam rá egyik írásban, hogy csak ezt a fajta benzines szart nem tudják fejleszteni, amit a KTM meg pár elbaszott gyár még rátok erőltet.

Ezt egyik ismerős csinálta dízel autó blokkból, pár gyári leírás alapján : https://www.youtube.com/watch?...

Csak 2 hengerben van cucc, és még nincs rajta a fúvó, de már ketyeg, az ütemszám pedig hallik a hangján.
Ok Dév! Viszont néztem ezt a kuplung főhengert amit fejlesztgetsz, de szerintem a hasznos munkaútja attól, hogy alátétezed nem fog változni.
Szóval szerintem semmivel sem fog többet nyomni.
Köszi a linket , nem tervezek vázcserét most még, mire az nekem kelleni fog, már aprópénzért kapok olyat is, amit nem kell faragni, ez még másfajta RMX váz, nem teljesen kompatibilis az enyémmel.
Örülök, ha más tanul belőle, tanulok belőle én is, csak saját káromon.

Az elemzéssel nincs semmi baj, szerintem nagyon is hasznos módszer, baj akkor van, amikor kimaradnak nézőpontok a döntés előtt, a kabátnál nem gondoltam az új vastagságra, kínaiból indultam ki, ami van itthon, azon meg nincs ilyen vékony szabás. Ezzel csak azt akartam írni, nem a módszerben(elemzésben) van a hiba, hanem az elemzőben, aki nem gondol mindenre.

Miből gondolod, hogy megvettem? (Egyébként igen, csak nem motorozáshoz)

Más is rákölti a motorra ugyanazt a pénzt, amit én, csak az elején egy nagy összegben Na jó, komolyra fordítva más jóval kisebb bukóval ki tud szállni a motorból, ha akar, vagy még se, attól függ az induló tőkét ki hogy használja.

Nézzük máshonnan kicsit, van 2 milla. X emberke befekteti egy új motorba, megveszi áfa mentesen polc alatt jó áron stb, használja 2 évig, mondjuk eladja 1.7-ért 2 év múlva, s közben tegyük fel nem költ semmit felújításra csak tankolja és go, akkor bukik 300eFt-t.
Míg Y emberke vesz egy régi motort, amiben áll 300eFt, 2 év alatt költsön rá 200eFt ot, hogy tudja használni, menjen, közben neki marad a 2 millából 1,7milla szabad tőkéje, amit befektethet olyan dologba, ami nem csak viszi a pénzt, mint a motorozás hanem hozza, ha csak azt a 200eFt-ot kitermeli 2 év alatt a 1.7 millával már 0-án van 2 év alatt, míg X bukott 300eFt ot, s még mindig van egy motorja Y nak amivel tud menni, nem kell újabbat venni, amin megint bukik 300eFt-ot az már 600eFt 4 év múlva, míg a másik úton 4 év múlva is 0, 6 év múlva már 900eFt bukó, míg a másik út 0 6 év után is. Ezek most durva becslések voltak, csak a logikáját akartam levezetni, s természetesen rengeteg tényező nincs benne, hogy X új motorral megy, Y meg régivel szopik, plusz szerel csomót, de lehet az ő igényeit a régi vas is kiszolgálja, stb.

Az elméleti és szerelésbe befektetett idő nem kidobott pénz, nagyon is hasznos, csak hosszútávon kell gondolkodni. Másik motornál már kevesebb az elkövetett hiba. Vagy másik alternatíva, mondjuk mire nyugdíjba megyek talán megértek mindent, lesz több szerszámom stb, s a várható 0 nyugdíj mellett majd tuningolom/szerelem a taknyosok motorját lesz bevételem.
Gyógyuljál!
Hamarabb MRI-t gondold át, nem akarlak basztatni, csak gondold át!
Mindennek van előnye és hátránya, csak nézőpont és értékrend kérdése, kinek mi a jobb, de már leírtam ezerszer

A világot, hogy milyen irányba megy, nem mérnökök és tudósok alakítják, ők csak "eszközök", ha ők döntenék el mit csináljunk és mit ne, már rég másutt tartana az emberiség.

A dízel fejlesztés irányába feltételezem azért mentek el(nem csak ez volt a nézőpontok között, de tuti benne volt), mert rengetegen vettek dízelt az olcsóbb dízel üzemanyag miatt, nem hinném, hogy a mérnöki megfontolás nagy súllyal volt a döntés hátterében.

Cégvezetők arra nem fognak energiát fordítani, ami céltalan, nincs várható/tervezhető profitja(2T)
Ha holnaptól az emberek csak 2T hajlandóak venni, tuti hogy leállítják a 4T és csak azt fogják nyomni
Szeva Dévid!
Jó reggelt!
Na ez az, pont a semmilyen fejlesztésről beszélek, mivel egyik gyártó sem fejleszti a 2T-t. Nézd csak meg a diesel motorokat, mivel az elmúlt években minden gyártó a dieseleket favorizálja és fejleszti, olyan eredményeket produkálnak amire 20 évvel ezelőtt még csak nem is gondolt senki. Ha ugyanennyi energiát fordítottak volna a 2T-re, akkor már biztosan megoldották volna a befecskendezést meg a többi hátrányos tulajdonságát.
Ilyet nem írtam! Nem tudom, ki mit miért csinál vagy mit miért nem.
Legújabb kínai fejlesztés nem értem a MIÉRT-jét.

Megcsináltam amit akartam, légtelenítem az univerzális szettet pöpec, utána próbálom, az anyját 3-4mm bemegy a dugattyú és nem csinál semmit alul. Megcsináltam a gyors és lassú húzást, akkor már tudtam a be-kilépő port mögött van a primary seal jóval, s nem levegős maradt még is.
Ok szedjük szét, méricskéljünk, hát valóban...úgy gondolják a nyomáskiegyenlítő(2.) portig vissza kell mennie a primary sealnek, aztán lehet csak megszaladt valamelyik szerszámgép

Lehet ezt is alátétezni, pedig már bíztam benne végeztem vele
Tehát a KTM azért inkább a 2T-t favorizálja a versenyzői által,mert monopolhelyzetbe,került ezek gyártásában ,és az az érdeke hogy
kéttét vegyenek az emberek,és ne négyet mivel azon osztozni kell a japán gyártókkal.
A politikáról fingom sincs, ha lesz váltás, akkor azt nem szakmai szempontok fogják eldönteni, az tuti. Mindenesetre a KTM jól meglovagolja ezt a hullámot, az biztos. Hisz a jó marketinges még a szart is el tudja adni jó drágán
Szerintem KTM-ék még sokáig fogják ezt a bőrt nyúzni, mert ez az ő pályájuk.

Egyébként meg a kétté megfogalmazás csalóka, mert sokféle van, én konkrétan most csak azokról a szarokról beszéltem, amit a KTM is gyárt.

Injektor : Mi lehet Zsírferi cangájával, beindult már legalább hátrafele?
Arra is kíváncsi lennék, pl. ha a lent említett japán gyártók újra kidobálnák a piacra a 2T vasakat enduró és krossz is, vajon mi történne a 2T KTM bevétellel, vagy akár GAS vagy BETA, stb, akik most osztoznak a 2T piacon.
Hűségesek maradnának-e a márkához a vásárlók?
Ez nem ilyen egyszerű, mivel vannak konkurens cégek is, a Japánok szerintem ezzel szopták be, s ez adott piaci lehetőséget pl. a KTM nek.

Talán 2008 ban azt mondták mostantól csak 4T gyártanak(Suzuki,Kawa,Yamaha,Honda) akkor ott van más gyártó (pl KTM) aki meg csinál 2T-t, akkor aki eddig japán 2T vel ment, s szereti a 2T, simán átpártol a KTM hez, s nem fog japán 4Tt venni.
Kíváncsi lennék pl a KTM 2008 után eladási statisztikáira 2T terén, változott vagy nem a Japán döntés hatására.

Azaz önmagában nem dönthet így egy cég. Kartellbe meg úgy se fognak állni, mert az sose működik, valaki mindig kiugrik belőle, s felrúgja a kartell szabályokat piaci haszon keretében, meg talán valami versenyszabályzat is tiltja. Max ha a KTM felvásárol minden márkát s a végén azt mondja, jó akkor csak 4T. Így nem marad a vásárlónak választása.

Egy gyártónak annál jobb, minél kevesebb féle termékkel kell szopni, s megvan a bevétele.
Azaz amit te írsz csak akkor működik, ha mindenki átáll, vagy csak egy cég van. A KTM is mondhatta volna 2008 után, hogy kapjátok be, befejeztük a 2T, de nem mondták vajon miért
De ha nem lenne 2T,akkor aki most azt használ,nem hagyná abba a motorozást,hanem megvenné a 4T-t vagy Te nem?
Darabra ugyanannyi lenne az eladott motorok száma,vagy mégsem?
"miért nem hagyják abba a gyártását,és állnak teljesen át a 4Tre"
Szerintem azért, mert a 2T (is) veszi a jónép, van rá kereslet bőven, hülyék lennének leállni.

Ha úgy látnák, hogy visszaesik/leáll róla a kereslet, már abbahagyták volna vagy majd akkor abba hagyják.
Jó az öreg!
Akkor ez a baj veled Janek, hogy amíg te szoptál a 2t-vel 20 évig, addig mi motoroztunk, te rájöttél hogy milyen elbaszott találmány, mi meg rájöttünk hogy kurva jó vele menni... :-)
Szeva Jani!
Azt mindenki tudja hogy a profik azzal mennek,amit alájuk tesznek,és ebbe nem sok beleszólása van a pilótának.A reklám,és az ebből keletkező profit a fontos semmi más.Csak azt nem értem,ha a 2T-nek nincs előnye a 4T-vel szemben miért favorizálják még mindig,miért nem
hagyják abba a gyártását,és állnak teljesen át a 4T-re.A megoldás a kétütem olcsóbb előállításában rejlik?Nagyobb árrést tudnak vele produkálni?
A csónakmotoroknál úgy tudom már nem gyártható karbis 2T,emiatt
vannak akik megszüntették,és vannak akik áttértek az injektorra mint pl a Tohatsu.
Szerintem a karbis kétütemű motorok élete akkor fog befejeződni a versenysportban,amikor a versenyszervező nem fogja megkapni a környezetvédelmi engedélyt ezek részvétele esetén.Akkor majd kialakul egy kényszerhelyzet,és a gyárak eldöntik hogy marad a 4T
vagy előállnak az injekciós 2T-vel.Kiváncsi vagyok Te hogy látod ezt?
ezt nézzétek meg!

0:48-nál beszarás...

az enyém ez
http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-...

csak fele ennyiért volt akcioban, de megnézem meg van-e még a hirdetés
ott drága, kínaiaknál kell megnézni
pl aliexpresz