pedig hányszor le lett már köpködve a labdacs. az ujfajta átlátszónak sokkal erősebb az anyaga mint a régi fekete. de az is sokáig birta (évekig) míg új . akkor kezd eldurrogni amikor 2-3 évet eléri és kezd elvékonyodni. egy muz se birja tovább de ez legalább szabályozható.
tibri
ez atom karaj..
megyek szerzem be a cuccost..
kell bele a nyomás hogy megtámassza kicsit a kereket kicsit kiemeli a gumit..nem olyan lapos széttaposott lófax..
Fene tudja, ki mit miért csinál, amikor még sokszor ő maga se tudja...
Talán igaz, hogy a vásárló generálja/irányítja a versenyt, ha az olcsót veszik és elfogadható a minősége akkor az fogy, s mivel egyre inkább a rövidtávú gondolkodás kerül előtérbe, nem igazán kell a minőség, rövidtávon sok minden gagyi új/jó, de hosszútávon nem biztos.
Az igény az elfogadható szint kezd egyre inkább lejjebb esni a termékekkel szemben, valószínű a pénzhiány generálja.
Az olcsóbb lemásolt termék nem lesz ugyanaz az elfogadható minőség, ha ennek ellenére még is tud piacot elvenni a másiktól, akkor elfogadható a piac számára.
Hirtelen gázra oldalazóban, főleg sárban melyiknek nem megy el a segge?
Ilyen gumiról nem tudok, bár szerintem főleg ilyen akciónál baromira sok függ a technikán.
Nekem még meg kéne tanulnom
Múltkor említettem az eső/szélkabátot.
A Btwin kerékpárost el lehet felejteni, annyira szűk az ujjának a szabása, hogy a 2XL se jön fel a protektorra, ha alá veszel egy pulcsit.
Ha nem veszel alá semmit, akkor fel lehet szuszakolni, de ujjban szűk, ujjhosszra jó lenne, nekem csak M-S protektoringem van, a többi helyen jó lenne, de alkar és könyöknél nem.
Ez szerintem igaz az összes többi kerékpáros kabátra is, vékony alkarokra tervezik.
Én módszerem nem jó Zari?
Tű + Slime
Minden motorozás előtt megszúrkálom ellenőrzésképp.
Atomstabilan működik rég óta!
Kicsit vastagabb tű kell hozzá hogy átszúrja a gumit. Állatpatikába vettem.
majd járlyál utána.. hányan jártak igy a 2007 óta okos hidropatronnal
meg hogy hogy jártak.. a kerepelésem az egy áldás volt...
voltak átugrások csúnya sztorik
a régifajta rugós autómata az volt a jó..
a japók most is mechanikussal csinálják.. 50-60 óránként kell rákorigálni egy leheletnyit..
nix átugrás ..nix szooptatás
hogy miért igy csinálja a gyár.. hogy 100 óránként vegyél bele patront..és akkor jóü lesz megent 100 órát.. max 100 euró lehet az a kis bixbax
dév
akartam irnai csak nagyon benne voltam a feszítőben
ha kipuhult a mitasz...
akkor 0,4 pont jó lesz..gyorsban is és extrémben is.
nekem
a cigótublival volt..
0 hozzáadott nyomással.
eleinte jó is volt,de most a második hajtás végére felpuhult.. és kéne bejuttassak neki kis levegőt hogy ne űljek annyira a tublin ezzel a puha falú (ms 3 hoz képest meg a pirelli scorpion xc hez meg a mx 51 dunlophoz képest is) gumiba kell kis lvegő támasztás...
jol dolgozott ez igy is..az nem kifejezés...
de oldalazóban a hirtelen gázra ..jó mondjuk sár is volt nem kicsi..de lecsúszott a segge,, igaz felfelé az meg ment mint a bolond..de lecsúszó seggel kissé nehéz volt a hirtelen -általam szokott megindítás...
mondjuk..tapadásban...mindenhol bárhol akárhol.. nem volt szar...
de kell kicsi nyomás bele.. vagy a magasabb(1,75 helyett a 2.125 e-bike gumi) tublival ..lehet ez is megszünne 0 bárral is..
kér hogy lén nem tudok belejuttatni levegőt...
de majd valamit kitalálok...
jdlis a labdacsaival volt...
neki sem volt gond sehol...
de neki szerintem a labdacsai.. azok kb egy 0,5 nyomású belsővel szerlet xt754 nek felelt meg..ha nem többnek..
ugyhogy egy..04..0,5
elfordulni sem fog..meg tapad is megfelően..
az miért van ha a kézi állítású jobb is és olcsóbb is miért nem evvel szerelik a gyárak?
ráadásul az utólag beszereltet nem is a motorgyártó árulja, szóval haszna sincs belőle
háj kolbik..
aki épp rajta volt a feszitőn..
annak mondom:
véletlen sem szabad az olajat szabad útra engedni!
a DJH feszitő IS felhasználja a gyári oringet teljes olajfurat záráshoz!
Áki barátom tanácsa hogy szabadonhagyja a furatot.. nem jó tanax http://youtu.be/56WhyUxGMhE
már csak azért mert nekem eddig csak bowdenes volt
a husky gyári olajos
és az összes gép közül a husky kuplungja a legkeményebb ha szopatós helyen vagyunk 1-2 óra és úgy bedurran a kezem hogy fogni is alig tudok
egy 3 napos erdélyi turné után hetekig fáj
hozzá tartozik hogy eléggé kivannak a kezeim, de a kuplungosokkal sosem fáj így
Nem fáj az alkarom több óra motorozás után sem. Ha elesek a homokos talajon nem megy tele a bovden homokkal így nem lesz a nap végére egy betonkemény kuplungom. Ahogy most nézem annyit élettartamban ki fog bírni mint egy normál bovden.
Egy konkrét gyára tulajt ismertem (évek óta nem láttam). Kivitte a szerszám összeszerelő üzemét Kínába. A minőség csak ár kérdés volt, ott is mindent le tudtak gyártani. Viszont rohadtul utált kinn élni ezért idővel felvett egy helyit a gyár irányítására és időnként ment csak ki. Azt vette észre idővel, hogy csökken a forgalma. Mikor már vészes volt a helyzet kiment és kicsit jobban utána járt. A felvett gyárvezetője megépítette az ő gyárának pontos mását és lenyúlta a megrendeléseket. Kicsit más ott a törvénykezés így az ismerős nem kicsit járt pórul. Nem tanmese, hanem megtörtént eset.
Ami a minőséget illeti, úgy vélem egymás között is minden lopnak és másolnak így ha készül egy elfogadható minőségű sportkamera és kezd piaca lenni, akkor azt azonnal lemásolja/ellopja egy másik és már tolja is féláron és szar minőségben.
Az, hogy gazdaságilag hogy állnak kiszámíthatatlan mert erőteljesen hamisítanak minden adatot.
Alsó munkahengerben is vannak furcsaságok.
Az alsó cső csavar kicsit hosszú, ha jobban lehúzod, akkor belóg annyit a dugattyúba, hogy belül a rugó már felakad és szépen eldeformálódik az első kiút utáni vissza úton.
Továbbá valaki valamilyen okból beleflexelt a munkahenger tetejébe, ami nincs is lekerekítve így szépen szétkúrná a karmantyút ki/berakásnál.
Az már csak apróság, hogy a rúdnak nem központosan van kifúrva a furat.
Csak azért kérdeztem rá mert már sokszor segítettél és azt verték belém mikor multi katona voltam, hogy adott helyzetben hátra kell lépni kettőt hogy nagyobb képet lássunk. Úgy éreztem elveszel a részletekben, illetve hogy a lényeg a motorozás veszik el a szerelésben.
Én is szeretek szerelni, de az arányt igyekszem a motorozás felé billenteni minél jobban.
Ezeket a Kínai cuccokat komolyan átgondolva, bennem az fut végig hogy keletkezhetnek.
Feltételezem a következőt: a nagy cégek is oda települnek ki az olcsó rabszolga munka miatt, tehát a Magurától kezdve jó sok cucc ott képződhet, csak azokat nem Kína értékesíti, nincs belőle nagy GDP növekedés, bár elég ha megvesznek egyet és elkezdik másolni.
Tehát lemásolják, az is lehet felvásárolják a kivénhedt gépsorokat és saját szakállra elkezdik gyártani, adott hozzá minden, utána piaci ár alatt értékesítik, s mivel a világ nagy részében az embereknek nagy súllyal szerepel a döntési láncában az ár/érték nézőpont, ezért megveszik a Kínai cuccot, s így termelik Kínának a bevételt.
Valószínű bejött nekik ez a gazdaságpolitika.
Azon se kell sokat töprengeni, hogy miért silányabb egyre több régebben minőségi cucc is, csak így tudnak versenyben maradni azok, akik régebben próbáltak minőséget csinálni
Ez csak feltételezés, ne vegye senki KPnak, de mást se, amit írok
Jó nekem ez a mocc, kiszolgálja az igényeimet, összenőttünk
Ritkán gond a motor ereje errefelé, több gondot okoz a futóműve.
Majd idővel, ezer év múlva, ha kitanulom, faragok bele másikat
Komolyra fordítva, érdekel, szeretném érteni mitől működik a motor alattam! Nem célom a terméket minősíteni, csak tényeket osztok meg, igaz kicsit szubjektív véleményekkel tarkítva, tehát így tűnhet, de ez olyantól jön, aki nem ért hozzá, tehát nem mérvadó.
Nyilván van ár érték arány is a világon, s ilyen nézőpont is, de nem ebből vizsgálom most.
Szét meg azért szedtem mert nem úgy működik, ahogy kéne, akkor meg már átnézem rendesen.
Kicsit megfaragom, s utána jó lesz vagy nem, de valamelyik biztos.
ez atom karaj..
megyek szerzem be a cuccost..
kell bele a nyomás hogy megtámassza kicsit a kereket kicsit kiemeli a gumit..nem olyan lapos széttaposott lófax..
pontossan hogy is...
slájm?
tű méret stb..mindent faxán szálybarágósan irj le..
Talán igaz, hogy a vásárló generálja/irányítja a versenyt, ha az olcsót veszik és elfogadható a minősége akkor az fogy, s mivel egyre inkább a rövidtávú gondolkodás kerül előtérbe, nem igazán kell a minőség, rövidtávon sok minden gagyi új/jó, de hosszútávon nem biztos.
Az igény az elfogadható szint kezd egyre inkább lejjebb esni a termékekkel szemben, valószínű a pénzhiány generálja.
Az olcsóbb lemásolt termék nem lesz ugyanaz az elfogadható minőség, ha ennek ellenére még is tud piacot elvenni a másiktól, akkor elfogadható a piac számára.
Ilyen gumiról nem tudok, bár szerintem főleg ilyen akciónál baromira sok függ a technikán.
Nekem még meg kéne tanulnom
A Btwin kerékpárost el lehet felejteni, annyira szűk az ujjának a szabása, hogy a 2XL se jön fel a protektorra, ha alá veszel egy pulcsit.
Ha nem veszel alá semmit, akkor fel lehet szuszakolni, de ujjban szűk, ujjhosszra jó lenne, nekem csak M-S protektoringem van, a többi helyen jó lenne, de alkar és könyöknél nem.
Ez szerintem igaz az összes többi kerékpáros kabátra is, vékony alkarokra tervezik.
Tű + Slime
Minden motorozás előtt megszúrkálom ellenőrzésképp.
Atomstabilan működik rég óta!
Kicsit vastagabb tű kell hozzá hogy átszúrja a gumit. Állatpatikába vettem.
a huskymban szerintem még a rugós-racsnis feszítő van
meg hogy hogy jártak.. a kerepelésem az egy áldás volt...
voltak átugrások csúnya sztorik
a régifajta rugós autómata az volt a jó..
a japók most is mechanikussal csinálják.. 50-60 óránként kell rákorigálni egy leheletnyit..
nix átugrás ..nix szooptatás
hogy miért igy csinálja a gyár.. hogy 100 óránként vegyél bele patront..és akkor jóü lesz megent 100 órát.. max 100 euró lehet az a kis bixbax
akartam irnai csak nagyon benne voltam a feszítőben
ha kipuhult a mitasz...
akkor 0,4 pont jó lesz..gyorsban is és extrémben is.
nekem
a cigótublival volt..
0 hozzáadott nyomással.
eleinte jó is volt,de most a második hajtás végére felpuhult.. és kéne bejuttassak neki kis levegőt hogy ne űljek annyira a tublin ezzel a puha falú (ms 3 hoz képest meg a pirelli scorpion xc hez meg a mx 51 dunlophoz képest is) gumiba kell kis lvegő támasztás...
jol dolgozott ez igy is..az nem kifejezés...
de oldalazóban a hirtelen gázra ..jó mondjuk sár is volt nem kicsi..de lecsúszott a segge,, igaz felfelé az meg ment mint a bolond..de lecsúszó seggel kissé nehéz volt a hirtelen -általam szokott megindítás...
mondjuk..tapadásban...mindenhol bárhol akárhol.. nem volt szar...
de kell kicsi nyomás bele.. vagy a magasabb(1,75 helyett a 2.125 e-bike gumi) tublival ..lehet ez is megszünne 0 bárral is..
kér hogy lén nem tudok belejuttatni levegőt...
de majd valamit kitalálok...
jdlis a labdacsaival volt...
neki sem volt gond sehol...
de neki szerintem a labdacsai.. azok kb egy 0,5 nyomású belsővel szerlet xt754 nek felelt meg..ha nem többnek..
ugyhogy egy..04..0,5
elfordulni sem fog..meg tapad is megfelően..
ráadásul az utólag beszereltet nem is a motorgyártó árulja, szóval haszna sincs belőle
aki épp rajta volt a feszitőn..
annak mondom:
véletlen sem szabad az olajat szabad útra engedni!
a DJH feszitő IS felhasználja a gyári oringet teljes olajfurat záráshoz!
Áki barátom tanácsa hogy szabadonhagyja a furatot.. nem jó tanax
http://youtu.be/56WhyUxGMhE
a husky gyári olajos
és az összes gép közül a husky kuplungja a legkeményebb ha szopatós helyen vagyunk 1-2 óra és úgy bedurran a kezem hogy fogni is alig tudok
egy 3 napos erdélyi turné után hetekig fáj
hozzá tartozik hogy eléggé kivannak a kezeim, de a kuplungosokkal sosem fáj így
Nem fáj az alkarom több óra motorozás után sem. Ha elesek a homokos talajon nem megy tele a bovden homokkal így nem lesz a nap végére egy betonkemény kuplungom. Ahogy most nézem annyit élettartamban ki fog bírni mint egy normál bovden.
Ami a minőséget illeti, úgy vélem egymás között is minden lopnak és másolnak így ha készül egy elfogadható minőségű sportkamera és kezd piaca lenni, akkor azt azonnal lemásolja/ellopja egy másik és már tolja is féláron és szar minőségben.
Az, hogy gazdaságilag hogy állnak kiszámíthatatlan mert erőteljesen hamisítanak minden adatot.
Alsó munkahengerben is vannak furcsaságok.
Az alsó cső csavar kicsit hosszú, ha jobban lehúzod, akkor belóg annyit a dugattyúba, hogy belül a rugó már felakad és szépen eldeformálódik az első kiút utáni vissza úton.
Továbbá valaki valamilyen okból beleflexelt a munkahenger tetejébe, ami nincs is lekerekítve így szépen szétkúrná a karmantyút ki/berakásnál.
Az már csak apróság, hogy a rúdnak nem központosan van kifúrva a furat.
Szép napot!
Én is szeretek szerelni, de az arányt igyekszem a motorozás felé billenteni minél jobban.
Szóval nesze semmi, fogd meg jól
Feltételezem a következőt: a nagy cégek is oda települnek ki az olcsó rabszolga munka miatt, tehát a Magurától kezdve jó sok cucc ott képződhet, csak azokat nem Kína értékesíti, nincs belőle nagy GDP növekedés, bár elég ha megvesznek egyet és elkezdik másolni.
Tehát lemásolják, az is lehet felvásárolják a kivénhedt gépsorokat és saját szakállra elkezdik gyártani, adott hozzá minden, utána piaci ár alatt értékesítik, s mivel a világ nagy részében az embereknek nagy súllyal szerepel a döntési láncában az ár/érték nézőpont, ezért megveszik a Kínai cuccot, s így termelik Kínának a bevételt.
Valószínű bejött nekik ez a gazdaságpolitika.
Azon se kell sokat töprengeni, hogy miért silányabb egyre több régebben minőségi cucc is, csak így tudnak versenyben maradni azok, akik régebben próbáltak minőséget csinálni
Ez csak feltételezés, ne vegye senki KPnak, de mást se, amit írok
Jó nekem ez a mocc, kiszolgálja az igényeimet, összenőttünk
Ritkán gond a motor ereje errefelé, több gondot okoz a futóműve.
Majd idővel, ezer év múlva, ha kitanulom, faragok bele másikat
Mostanában kicsit összefolyik minden, tegnap 17-20-ig is melóztam a szokásos órákon felül
Komolyra fordítva, érdekel, szeretném érteni mitől működik a motor alattam! Nem célom a terméket minősíteni, csak tényeket osztok meg, igaz kicsit szubjektív véleményekkel tarkítva, tehát így tűnhet, de ez olyantól jön, aki nem ért hozzá, tehát nem mérvadó.
Nyilván van ár érték arány is a világon, s ilyen nézőpont is, de nem ebből vizsgálom most.
Szét meg azért szedtem mert nem úgy működik, ahogy kéne, akkor meg már átnézem rendesen.
Kicsit megfaragom, s utána jó lesz vagy nem, de valamelyik biztos.