Nem ez volt az a teszt feljaro hanem valamivel masabb...es köves. De ennel meredekebb...No harag
Ez nem hosszú feljaro..inkabb technikas es meredek..ezen nem latszik h az alsobb reszen van egy elugro amit ha nem tudsz lekezelni akkor helo.
A hosszu feljarokhoz itt gatya is kell..ennel 3,4 szer hoszabbak es valami technika van benne , maskepp nem erdekesek....nem hiaba Zsoci keresi kapja tapodja ki.Aki volt veluk az tudja hogy nem seta galopp...no Harag
Nem kekeckedni akarok, de ez a fal a videó alapján: egy hosszú feljáró, aminek a végén van egy fellépő. A 10m-es majdnem függőleges fal, az egy 4 emeletes panelház oldala.
Ügyesek vagytok és tök jó, hogy motoroztok mindig. Szeretem a videóidat, csakúgy mint a pontos fogalmazást.
Remélem nincs harag.
A nagy feljáróba nincs baj a 200-al, ott van baj ahol fel kell ugrani valahova és helyből kettesbe kellene továbbmenni, azt nem bírja, egyesbe meg nagyon kapar..
bakker jakó..
én is mentem a ktm ezen érváataival.. 530..450 2008-12..
hár retvedék egy lyószágok az tutti
nem vélelen ..nem is volt szándékomba cserélni a sx 525..semmie kivéve ez a berg 570
vannak neki bajságai.. ami mind mind a tank és azzal kapcsolatos dolgok..alá bezsúfolt vezetékköteg.. termosztát... kipufogó
de orvosolható illetve együtt élehető a dolog
egyébként meg vezetéstecnikailag..
mindenhol úgy ahogy akarom ahogy kell úgy dolgozik..
mentem én is exc 300 2012 sel..meg 2015 ser 300assal..a sercó egyedül mi esetlegképbe jöhetne mint 2t ..amaz sajna..
de le a kalappal mindenki előt aki nem fe 570 megy...
van hogy tudnak menni olyan helyeken is.. ahol egy 570 már majdnem küzd....
sajna erősebb hejekre nem mehetünk ez végett.. igy az 570 igai tartalékai rejtve maradnak...
de nem aggódom..látom hogy az úly technikák sem szarok.. mert ahol én eljutottam egy 10éves sx 525 tel oda az új gépek is képesek feljönni.. ezért ez nem szar
hello! nem lesz alul olyan hirtelen, szerintem is nyomatékosabb
bár nekem van lendkerék súly is rajta. nekem nagyon bevált!lendkerék súlyom van is pluszba eladó!
Nászéjszaka előtt.
Leányzó megkérdi az anyját:
- Anyu, mit húzzak fel estére, ami az uramnak tetszeni fog?
- Szerintem az áttetsző kombinéd jótékony hatással lesz rá, azt húzd fel.
Megkérdi nővérét is:
- Mondd, mit húzzak fel este, mi fog tetszeni az uramnak szerinted?
- A fodros kis bugyid húzd fel, az biztos tetszik majd neki.
Még a nagymamát is megkérdi:
- Nagyi, mit húzzak fel este, tetszeni szeretnék az uramnak.
- Hát, lányom, csak a térded húzd fel, de azt a füledig!
Hali.cnc -s szakival csináltattam,nem volt nagy pénz,csak érdekel hogy baromság vagy ér is valamit.A powernél már 1 éve benne van a közdarab,talán egy kicsit alul erősebb,de nem tennék rá milliókat:).Igazából csak érdekel a magyarázat ,ennyi.
Hi!
Ha megvetted akkor inkább Te mondd el, hogy érzel-e valami különbséget a gyárihoz képest. Szerintem csodákat nem kell várni az ilyen kisebb változtatásoktól. Valószínűleg inkább csak próbapadon mérhető változásról beszélnek.
Szevasztok gazosok.
Olyan szakmai kérdéssl fordulok hozzátok hogy idén vettem a mocira ezt a nyomatéknövelő lemezt meg powertér növelő cuccot is.Mindenhol csak azt olvasom hogy így jó meg úgy jó,de sehol nem közelítik meg szakmailag a dolgot.Engem az érdekelne hogy ez mitől jó ha jó,és mi változik meg a motor szemszögéből?Megnő a forgattyús tér ?vagy mifene ?
Vikk..
A hetvegen ki probaltam tobb 4T motort...volt 530 as is es 450 es ktm..2010 esek voltak mintha....tudom te nagyon nagy 4T parti vagy es csak bosszantani akarlak,hogy egy ilyen nagy dog,lomha allattal tenyleg kell tudni motorozni.Az 530 az mint egy ikarusz busz baze..megindul aztan alig tudod mozgatni,visz,hordoz,befele pedig a faszt nyalod keresztbe s hosszaba.Ha nyelgazt huzol neki akkor kezelhetetlen,oly annyirra,hogy keptelenseg erovel tartani.Szerintem hulye aki ekkora vagy ennel nagyobb motorral megy extrem vagy hard motorozni...egyszeruen ember gyilkos.
A 450 valamivel furgebb,valamivel jobban is veszi a lapot,es kezelhetobb,de ezt is hard vagy extrembe kene forgassam akkor...benzint ra es tuzet neki
Mind ez egy 10- m magas es majd nem fuggoleges falon probaltam ahol van 2 hoppi es koves is egy kicsit....10m arrebb befele..igy rottam a koroket mid1ikkel.
kb 15 perc 4T utan fel ultem a 300 2T re,es azt mondtam...a budos eletbe 4T nekem nem kell..legalabb is 10 even belol biztos nem.
Te az a fiiiling amit nyujt a 300 ...amikor a power nyit es kilo mint a parittya...aaa az valami szenzacios..rendesena fulemig ert a buram,ugy orvendtem,hogy ilyen motorom van.
Vagy megszoktam nagyon..de mindegy hogy 2 vagy 3 megyek neki egy feljaronak..azon visit felfele,es mikor akarom hogy finom legyen lehet vele finoman is,de lehet vele harciasan...es a suj az.....na az//az aztan valami vergetegesen megfog..a 300 az egy bizikli ezekhez a boszme allatokhoz kepest
Szoval...valaki adjon Viktornak egy rendes 2T es Vikk..probald ki..menj vele jo sokat..aztan ulj fel a nagy lokomotivodra ,menj haza es rakd fel az OLX re,hogy tenger alatt jaro elado..igenyeseknek
sima szerelés hez (belsőverl szerelt gumi) csak mosogató szeres a és azt csavargatom rá bőnyállal a kerékre ott úszok olyankor faxául
de ide akkor véletlen sem megy vazelin vagy szilikonzsir!
szoval mindég van kenyőcs a gumin...
ha papuccsal szerelem akkor mosogatórszere ha tublival a nyomás fesziti a helyéree akkor meg a vazelin
sajna az a 2 szerelővas az kevés.. tecshnikszkai tudás nélkül..lehet valakinek 6 szerelő vasa is
ami titkot eddig nem fedtem fel de mostmáér felfedem..
van itthon egy 13colos autókerék...azt annó még bontósnáldolgozó koromba kaptam tőle .. nászalyándékba
nnek az a lényege.. a felnit úgy tartja meg ahogy kell..kellően stabil mint talapzat és mivel a küllők szélén fekszik fel benne a kerék..igy a múz szereléshezu si jó.. ahoz a 3 db 20cm kerékszerelő vas elég hozzá..persze kellő mennyiségű vazelin.. és már hipp hopp fent is van..de ott is a technika a lényeg... a gumi legyen beúszva a felni belseejébe a küllőágyba.. különben a múz megszoptatja a parasztot..
egyébként a muz és a cigó tubli nálam rendes mennyiségű vazelinnel megy össze( igy az gyakorlatilag nem kopik, mármint az e-bike gumi)3 külső = egy elbike gumi..de mondom ahogy nézem ez az ebike gumakeres gumi.. ez kb örök élet lesz...legalább is minden szereléskor látni hogy ez aztán időtálló dolog
Ez nem hosszú feljaro..inkabb technikas es meredek..ezen nem latszik h az alsobb reszen van egy elugro amit ha nem tudsz lekezelni akkor helo.
A hosszu feljarokhoz itt gatya is kell..ennel 3,4 szer hoszabbak es valami technika van benne , maskepp nem erdekesek....nem hiaba Zsoci keresi kapja tapodja ki.Aki volt veluk az tudja hogy nem seta galopp...no Harag