Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elnézést az elf moto 2 tech -et ajánlottam volna. A magas hőmérsékleten nyújtott viszkozitására alapoztam a megfelelő minőségét.

A magasabb lobbanáspontra szerintem ugyanúgy nincs szükséged mint a wössner dugattyún a vastagabb csapszegrészre ami miatt Szerinted jobb abból a szempontból.
Köszi.

Az ELF racing változata, ennek is már 4000 Ft/L az offroad az ami 2000 Ft/L, nézd meg a hivatalos ELF.com-on az adatlapon a lobbanáspontjukat az offroadé fele annyi.

Az adatlapokkal is az a gond, hogy sok infó nincs az egyéb adalékokról, persze nem mintha már képben lennék melyik mire is jó
Az évi 50 óra elég optimista becslés szerintem is...
Elméleti szinten bármilyen kaki olajat önthetsz a gépbe, nem lesz baj.
Még akkor sincs gond, ha elméleti szinten le akarod cserélni a 800-as Motult valami jobbra.
Gond akkor lesz, ha ezt az elméletet meg is valósítod
Ki ne fussál az évi 50 orás elméleti keretedböl még februárban:-)

Amúgy az elf-nek van racing 2t olaja. Aminek van komoly adatlapja. Magasan leveri pl a castrol racing 2t olaját is. És csak 2100.-ft literje a formula 3000 kft-nél.

Az 5000ftos motultól valamennyivel elmarad a csúcsteljesítménye de szerintem a te üzemeltetésedhez megfelelő.
Köszi.
Ezt nem tudom mennyire hivatalos.
Fontosabb az adatlap, meg az mit alkot a gyakorlatban.
Használják srácok, nekik jó, engem érdekelt volna kicsit elméleti szinten is a dolog, ezért kerestem.

Egyenlőre most MOTUL 800 2T racing van/lesz egy darabig a benzinben.
Bocsánat, ha így érthető, nem akarok tuti tippeket adni senkinek, mert ilyen nincs, pont azért, mert minden ember egyedi.

Igazad van, ehhez se árt némi tehetség, nevezzük műszaki érzéknek.
Köszi
csak ezen az nincs rajta, hogy 100 fokon mennyi a viszkozitása, se a viszkozitási index
Ember, a baj azzal van, hogy ezt a tanácsot mint általános tuti tipp adod elő!
Ezt én is így gondoltam és kezdtem ahogy te (apró különbség csak, h nekem nem volt más választásom, és egy sokkal rosszabb adottságokkal rendelkező gépből csináltam pár év alatt megfelelőt), de azt be kellene látni, hogy mindkettőnket csodabogárnak néznek.
Kell a műszaki érzék, rátermettség, majd jusson eszedbe forgattyú préselésnél, egytengelyűsitésnél, csavar beszaggatásnál, stb
Egy átlag pali számára ez az út ráfizetéses, nem is kicsit.
Ini jól mondja, moped 91kft…
LINK
én csak azt tudom hogy ez a moped 91 kft egy nagyon ravasz cég
tőlük mindent el tudok képzelni
pl képesek voltak egy simson klubot létrehozni, hogy az alkatrészeiket a "simson klub ajánlásával" tudják felmatricázni
de a "német minőség" jelző is elég gyakori
Jó napot!

Utána akartam nézni egy olaj adatlapjának. "PUTOLINE RACING OIL" 2T motorolaj, de nem találom sehol.
A putoline hivatalos oldalán nincs is ilyen olaj
http://www.putoline.com/en/cat...

Viszont a magyar néven futón meg van ilyen termék, csak ott épp technikai adatlap nincs:
http://www.putoline.hu/motorol...

Érdekes, ki gyárthatja, ha valóban putoline, akkor meg miért titkolja a gyártó a weblapján

Technikai adatlap valakinek?
irány a homkbánya és szép csillogós lesz
a sray árát idd el, aztán locsolgasd valami olajjal a láncot
Azt tudja valamelyikőtök, hogy a gyűrűs láncot hogy kell karban tartani? A régi egyszerű láncoknál simán ledrótkeféztem és befújtam spray-vel, de egy ideje már ver az Isten engem ezekkel a gyűrűs láncokkal. Ha azt ledrótkefézem akkor mind szétszakad a gumigyűrű és bemegy alá a piszok.
gondoltam
Egyik srác jött egy lc4-el tavaly egy alkalommal velem. Többet már nem jött, mert rájött, hogy az egy kicsit is nehezebb terepre nem igazán alkalmas. Emelgetni a dög nehéz motort, meg utána rugdosni, embert próbáló. Eladta hamar.
Te Csikáról beszélsz? Olyan titokzatosan fogalmazol. Szerintem nem bánja, ha a nevén nevezed...
Háj!
Megint itt vagyok.
Kérdezném, valaki használ olyan KTM féle 620as enduro gépet? Attól félek elég nehéz, és sok is
Blokkja megbízhatónak tűűnik..
ide írjál neki és szólítsd meg bár ilyenkor még alszik!csoki leee
Szia Jaxy !

Elkérhetném ennek a MEGBÍZHATÓ teló-felújítónak az elérhetőségét ?
Én is rendbetétel előtt állok !
Milyen gyakran érdemes szervizeltetni a telókat?
Köszi
Dew...mi emberek szeretunk dolgokat el komplikalni...de miért? Folosleges.Sok mindenre egyszerű gondolkodas mód kell...egyszerű hozzá állás.
Az , hogy el lehet rontani egy teleszkopot ha csak olajat cserelsz...ez lehet ha a lanyom csinalja vagy esetleg en akkor mas a dolog.
De pl ha nem tudod a teknikai hatteret adolgoknak vagy ha nem tudod minek mi a rendeltetése vagy szerepe akkor....buli van
mi megírtuk a paramétereket és ,hogy milyen pályán használnánk a motort ,erre küldték a gold szelepet 3 garnitura szeleprendel
és egy általuk ajánlott olaj kalibrációval amit még sokféleképpen lehet variálni ,,a dvd a teljes szerelési menet van plussz szöveg a mi miértre ! és persze a rugót is cseréltük.A telót jelenlétemben és átbeszélve egy hozzáértő rakta össze .
A telókkal is az a gond, ha ott nem tudod az elméletet az idézőjeles titkokat, s csak olajat cserélsz és összerakod valahogy, akkor az még szarabb lesz mint szétszedés előtt.
Itt is jott egy elmebeteg a nagy furgonjaval, kiszalt az autobol tok reszegen es elkezdi..hogy nektek engedejetek vane...nincs..az egyik szol....veszem a puskat es lelolek bazdmeg...es neki indult az 1iknek...hat a cernat mar vagta a pengevel mert itokazas is volt a buliba es csak ha 1 ujjal ert volna valameikhez szerintem most mindenkit a rendorseg keresne...de tudjuk h huje a faszi..elmebeteg....de azert e vwres elment volna szombati nyugtatoul.
Tehat....elmegyunk motorozni..es ga valaki beleszol illedelmesen elmegyunk..de ha jon a kert deszkaval es a nagy dumaval akkor a motor utan kossuk es kihuzzuk...szegeny medvek legyen mit lakmarozzanak...
Minek a DVD mint eszköz? Mi célból?

Írtak egy jó alapművet telókhoz, Race Tech Motorcycle Suspension Bible címmel, de tényleg csak az alapok vannak benne, de ettől jól megérthető belőle sok minden.