putyi megkoszorúszta orkmánnal a ötven6-os elesett rássön katonák sirját.. hogy leverék az ellen izét...
há azon sem csodálokznék ha a lyöwő 7en a mágyor 6sereget elvezényelnék az ukrán konfriktusba..
ez meg még vigyorogna is hozzá ..ugy látom..a baj nem kicsi
Röviden azt akartam írni még az előzőhöz, 2010-ben is volt a dugattyún már nem oda való cucc, s azt Mester szerelte, azaz ha nincs benne olaj és bemegy a kosz, tud szépségeket okozni.
Itt egy másik RMX telóról kép, amit kaptam egyik havertól postaköltségben, hogy próbáljam, hátha csereszabatos az enyémmel.
Ezzel szimplán az olaj hiány meg a sok kosz végzet, feltételezem az olajhiány végett az (acél) fej szépen bemászott és agyon gyilkolta a házat, beljebb meg a kosz ette meg a dugattyú által.
Ezek csak elrettentésül azoknak, akik nem tartják karban a telót, nem cserélnek időben olajat, végül ilyenekhez tud vezetni.
Az előző dugó sérülés meg jó példája annak, hogy mik tudnak keletkezni, ha olyan Mekk-elek szereli mint én
Stirlicz a szovjet titkosügynök kiszáll az autóból pisilni a brjanszki erdőben. Hallja hogy zörög a bokor. Gondolja magában hogy legközelebb hozok magammal pisztolyt.
Kosz meg a kiszaladt olaj által használt teló "csodákra" képes, de jelen esetben igen.
"ez az egyik ajjaj" így értettem ahogy írod, valószínű amikor kikerült a dugattyú a záró klip nútja vagy ott lévő sérülés karistolta végig, nem ez az első ajjaj, meg valószínű nem is az utolsó a motoron, meg az se biztos most került rá, legutóbb ennyire nem néztem át.
Mindig tanul az ember, majd legközelebb már erre is odafigyelek.
Szerintem ,ha holnap választhatnál egy bármilyen új motor, vagy eközött az antik rèmeremix között, te tuttira az utobbit választanád
Lehet bele is betegednèl ha nem szethetnèd szèt folyton
Hátsó teló túlélte a műtétet
Szegény már kuka, vagy én lettem "túl" precíz hozzá az évek alatt
A krómszár a szokásos KO, de legalább nem romlott, szelepen a műanyag dugattyú az katasztrófa állapot, fejben a persely is, rugó nélkül botkormánynak is elmenne akkorát lóg nem csoda, ha elengedi az olajat, házat már nem is intóztam ki, nem mintha ki tudnám a 46 os-t az 50 től mérő intóval.
Jobb híján jó lesz ez, legalább tudom mire fogni, ha bénázok
Szakmai infó meg egy kis mese, akit érdekel:
Valójában ebbe a versenyre tervezett RMX be, ami nekem van suzukiék(egész pontosan Boyd féle Newcastle ausztrál vonal) RM250 97-es SHOWA telót raktak.
Fej 16/46.
Lassú húzó csillapításnál(krómszárban) 5 ös beömlő furat, s két 3.5-es kiömlő.
A lassú kompresszió szelep, az kicsit bonyibb. átmérő 4 a kiömlő 2db, s van 6db átmérő 2mm be.
Aktuális lemezelés:
Nyomó: 5x40x0.2;38x0.2;32x0.15;28x0.1;36x0.2;34x0.2;32x0.2;30x0.2;28x0.25;26x0.25;24x0.25;22x0.3;19x0.3;41x6(záró)
Húzó:5x36x0.2;26x0.1;36x0.2;34x0.25;32x0.25;30x0.25;28x0.25;
24x0.25;26x0.25;22x0.3;4x26x0.3;30x4(záró)
Dugattyú szelepről raktam képet, méretek: nyomó irány 27 és 35 átmérő, 11 széles, a húzó meg 27 és 31 es átmérőn van és 11 és 4 mm széles.
2.2 es a kapu magasság mindkét irányban, a szélessége meg jól kimaradt a skiccről, lehet visszaszámolni
de aztán az idő és a körülmények változásáva(+ az ember i maga változik!) azok a dolgok amikk egy éve jók voltak.. már nem si a jók.. hanem a szarok..
amik tavaj szarok voltak..meg már jók lennének...
ilyen az emeber..
az elme felejt..emlékezik.. de egyszer csak..már máshogy...
az emlékek elmélyülnk megszépülnek törlődnek...
aztán azt veszik észere hoyg hoppá..tálym iz ránning áut
ezek olyan méllyen szántó gondolatok hogy a 6fejes dzsondérrel.. ilyen mélységig..nem is tudják felszántani az annya földét
itt égettem bele az ujjaimba a crosskesztyűt
ez szép...
még az átömlöket felömlőket és kipufi rést nem reszelted ki tökéletesre..de jó lessz az
há azon sem csodálokznék ha a lyöwő 7en a mágyor 6sereget elvezényelnék az ukrán konfriktusba..
ez meg még vigyorogna is hozzá ..ugy látom..a baj nem kicsi
Szerencsére itt nincs medve, ez egy teló.
Röviden azt akartam írni még az előzőhöz, 2010-ben is volt a dugattyún már nem oda való cucc, s azt Mester szerelte, azaz ha nincs benne olaj és bemegy a kosz, tud szépségeket okozni.
Itt egy másik RMX telóról kép, amit kaptam egyik havertól postaköltségben, hogy próbáljam, hátha csereszabatos az enyémmel.
Ezzel szimplán az olaj hiány meg a sok kosz végzet, feltételezem az olajhiány végett az (acél) fej szépen bemászott és agyon gyilkolta a házat, beljebb meg a kosz ette meg a dugattyú által.
Ezek csak elrettentésül azoknak, akik nem tartják karban a telót, nem cserélnek időben olajat, végül ilyenekhez tud vezetni.
Az előző dugó sérülés meg jó példája annak, hogy mik tudnak keletkezni, ha olyan Mekk-elek szereli mint én
Mire a medve: "milyen legközelebb?"
"ez az egyik ajjaj" így értettem ahogy írod, valószínű amikor kikerült a dugattyú a záró klip nútja vagy ott lévő sérülés karistolta végig, nem ez az első ajjaj, meg valószínű nem is az utolsó a motoron, meg az se biztos most került rá, legutóbb ennyire nem néztem át.
Mindig tanul az ember, majd legközelebb már erre is odafigyelek.
Lehet bele is betegednèl ha nem szethetnèd szèt folyton
Rugóállandó 45 N/mm.
http://www.cycletorque.com.au/...
Volt ára a motornak, 99 ben 8000$ volt újonan ezen átalakított RMX ára
Ennek ellenére azért van csillapítás, persze az nem mindegy mekkora, ez a kopás a rendszert tuti befolyásolja.
Szegény már kuka, vagy én lettem "túl" precíz hozzá az évek alatt
A krómszár a szokásos KO, de legalább nem romlott, szelepen a műanyag dugattyú az katasztrófa állapot, fejben a persely is, rugó nélkül botkormánynak is elmenne akkorát lóg nem csoda, ha elengedi az olajat, házat már nem is intóztam ki, nem mintha ki tudnám a 46 os-t az 50 től mérő intóval.
Jobb híján jó lesz ez, legalább tudom mire fogni, ha bénázok
Szakmai infó meg egy kis mese, akit érdekel:
Valójában ebbe a versenyre tervezett RMX be, ami nekem van suzukiék(egész pontosan Boyd féle Newcastle ausztrál vonal) RM250 97-es SHOWA telót raktak.
Fej 16/46.
Lassú húzó csillapításnál(krómszárban) 5 ös beömlő furat, s két 3.5-es kiömlő.
A lassú kompresszió szelep, az kicsit bonyibb. átmérő 4 a kiömlő 2db, s van 6db átmérő 2mm be.
Aktuális lemezelés:
Nyomó: 5x40x0.2;38x0.2;32x0.15;28x0.1;36x0.2;34x0.2;32x0.2;30x0.2;28x0.25;26x0.25;24x0.25;22x0.3;19x0.3;41x6(záró)
Húzó:5x36x0.2;26x0.1;36x0.2;34x0.25;32x0.25;30x0.25;28x0.25;
24x0.25;26x0.25;22x0.3;4x26x0.3;30x4(záró)
Dugattyú szelepről raktam képet, méretek: nyomó irány 27 és 35 átmérő, 11 széles, a húzó meg 27 és 31 es átmérőn van és 11 és 4 mm széles.
2.2 es a kapu magasság mindkét irányban, a szélessége meg jól kimaradt a skiccről, lehet visszaszámolni
1.5 ös szivárgó van a húzó irányban 1 db.
ronis, Zari, köszi.
amik tavaj szarok voltak..meg már jók lennének...
ilyen az emeber..
az elme felejt..emlékezik.. de egyszer csak..már máshogy...
az emlékek elmélyülnk megszépülnek törlődnek...
aztán azt veszik észere hoyg hoppá..tálym iz ránning áut
ezek olyan méllyen szántó gondolatok hogy a 6fejes dzsondérrel.. ilyen mélységig..nem is tudják felszántani az annya földét
mert ha tudná..nem is kérdezne... ..hülyeséget
nem tudja mi a jóneki..myself ahogy modá az angol.. nem tudja mi a jómagának..
de a tesztek és próbás során erre fény derül...