Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

felénk is volt egy haver. megvette az uj 300 as anno 2006 -7 felé.
ment vele egy keveset. aztán elvitte szervizbe. kérdezték menyit ment már? kb 50-60 ora lehetett benne. akkor dugo csere. nagyot akartak robbantani tegyünk bele wösnert az kurva drága biztos jobb is. aztán ugy megszorult hogy szétrepesztette még a hengert is. mondjuk ha jól emlékszem azok annyira okosak voltak hogy első dugócserénél már rakták automatice a második méretet minden különösebb méregetés nélkül. ezt tetézték meg még a wössner pluszos dugoval.
Jó jó, rendben! Értem, hogy te sem vagy egy zseni, de legalább ne feszegetnéd ennyire azokat a témákat amiből ez hamar kiderül...
Na végre ki gugliztál valami értelmeset is, feltéve ha a Blackbird alatt az SR71-esre gondolsz.
Ha már sehogy nem bírtad felfogni az utalást, akkor leírom neked, hogy az SR71 abban a vonatkozásban volt megemlítve, hogy annak komoly hőmérsékletet kellett elviselnie még a kasztnijának is (betervezték a hőtágulást), ezért az az anyag valszeg elbírná a dugóra ható hőterheléseket is. A snassz repcsi anyag meg kurvára nem akkora hőterhelésre van tervezve, ezért esélyes, hogy nem ideális dugattyúnak. Arra is utaltam, hogy a Wössnernek nagy a hőtágulása (és hát az rossz tulajdonság), már csak onnan tudom mert szoktam mérni a dugók hőtágulását is...
Konyhafőnök ajánlata kategória?
Veszprém?
link
Egy barátom keres Ajka vonzáskörzetében motorszerelőt aki a Honda transalp porlasztókat kitakaritaná átnézné...stb.

Tudtok valami megbízható szerelőt?
lyakó..
akkor a teló a hozzá füzött reményeketr beváltotta

Az előző hsz.t neked szántam, csak rosszul küldtem.
hály kolbik..

csakhogy déw nehogyaszongya...
kipattintottam a hátsó lengőkart...kapott úly lánc-vezetőt..
.grafitos zsért az egyébként faxa állapotű lengőkar csapágyazás
meg megnéztem a fél éve beszerelt 2x6201 pds tagot..
kipattintottam belőle a termosztátot is..mer itt a tavasz...meg pályán a nyelezéskor leforgatáskor-(nem a fulltrothle miatt, megigyeltem múltkor is..csak pályán! csak mikor az egyenesbe hagyom nagyon elforogjon)mindég nyomogatta ki kicsit a vizet...ezt meguntam...

mostmár csak halytani kell...mert itt a thawasz....
aszkorbint is intéztem
Nem zavar kicsit sem. Kevered a szezont, a fazonnal… Ahhoz fejlesztették ki, jól mondod. És?
Volt egy igény, kerestek megoldást, megszületett a 7075. Legközelebb pont ugyanaz az igény merül fel, keresünk megoldást, van készen: 7075. Egy anyagról, ötvözetről, elemekről beszélünk. A titánt mihez fejlesztették ki? Vagy a sima vasat? Lehet balta volt az első ami készült belőle, akkor balta anyagról beszélünk, a legjobban csapó, jó kis nehéz igazi balta?
Amit egyszer vadászgépekben használunk, máskor lehet egy orvosi berendezéshez fogjuk használni, vagy egy űrhajóban, kitudja, ha olcsó akár egy robogóban.
Az, hogy valami egy adott területen jól teljesít, nem biztos, hogy máshol is hasonlóan jól teljesít, akár rosszabb is lehet. Kit érdekel hol használták először… Kivéve ha SR71be, Kivéve ha SR71be, mert az gizda.
a blackbird csomó eleme meg már a 60as években titánból készült
Lehet igazad van...
Kicsit se zavarjon, hogy a legtökösebb alu ötvözetet, a 7075-öst a japcsik a Zero vadászgépükhöz fejlesztették ki. (most nehogy beböfögd, hogy az első A6M még nem Zero volt, mert eret vágok )

A többit meg beszéld meg velük :

"Materials
All forging, casting and machining is processed in-house to ensure that the highest standards are maintained. Omega’s in house heat treatment plant ensures the optimum molecular grain structure and the highest possible strength for the particular material being used.
Pistons can be produced in various alloys according to the design and application specifications, the most common material is 2618A aerospace alloy.
Various low friction piston skirt coatings are also available for the customer to specify, this gives the piston that extra edge in competition. "
ott a helyükön jók és ott is csak sokszoros túlbiztosítással.....
de a maszek garázsipari kanálból olvasztott cuccoktól mindenképp jobb
Én viszont kurvára nem írtam ilyet. Sőt, szerintem a repcsi cuccok nagyon jók.
Újra írom, próbáld meg értelmezni.
De lehet jobban jársz ha valakivel lefordíttatod
Olyan, hogy repcsi szerkezeti anyag, vagy repipari alumínium, nem létezik. Olyan anyag van, amit használnak a repülőgépiparban is.
Szerintem semmi értelme a két gyártási technológia között bármiféle párhuzamot vonni, mert olyan szinten eltérők a követelmények, mint a gördeszka, és a tűzoltó gépjármű között.
Az alumíniumot egyébként soha nem oltod el vízzel, akár van benne magnézium, akár nincs, mindegy hogy repülőhöz, vagy gyerekjátékoz használatos alapanyagról van szó. Speckó porral szokták oltani, amiben különböző szulfátok, nitrátok, és tököm tudja mi van még…
Egyébként pedig az, hogy ki milyen alkatrészt használ a motorkerékpárjánál, az esetek többségében nem szakmai tudás, hanem pénztárca függő…
hát nem azt írtam én is hogy ezektől a repülős cuccoktól nem kell hasra esni?
Próbáld már meg értelmezni azt amit írtam!

Ha estig nem sikerülne, majd segítek
tököm se tudja, amik kecskeméten voltak
Miket szerelt?

Kamov, mi2, mi8?
Általában minőségi termékcsoportra mint pl a repipari alapanyagok csalogató dolog. Természetesen közé nem lehet a két dolognak egymáshoz az eltérő üzemelési körülmények miatt.

Pl a repipari aluminium a benne lévő magnézium miatt olyan ha begyullad akkor pl vizzel gyakorlatilag nem bírják eloltani. Ez a wössner dugattyúnál bizonyára nem így van.

Ennek ellenére virágzik a wössner. Valljuk be jobban hangzik mint a Suzuki- Grétsi László szerint.
az hogy repülőgépekhez is használják nem sok mindent jelent
ott elég nagy túlbiztosítás van minden alkatrésznél
fater régen helikopter szerelő volt ott 10x-es túlbiztosítás volt
pl ha egy alkatrész 100óránál ment tönkre a tesztek során akkor 10 óránként cserélték
Az élet nem mond el semmit de mindent megmutat.
Dew nem jól nézted:
http://www.putoline.com/en/cat...
a magyar oldalon amit linkeltél ez van, de itt a másik ricinus olajuk is
http://www.putoline.com/en/cat...
az internet előtti szereléssel már januában kiverte a féléves limitet.
Múltkor keresgettük a wössner gyárat, meg egyéb infókat. Akkor a leírásban találtunk dugó ötvözet számokat, amiről később kiderült, hogy repcsi szerkezeti anyag.
Gondolom ez nem az amiből az SR71-est gyártották, mert akkor talán nem lenne ekkora a hőtágulása
Az igazi minőségi gyártók nem véletlen alkalmaznak saját ötvözeteket, ami speciálisan csak dugattyúhoz való.

Néhány agyafúrt reklám, aztán a szart is eladják jó drágán
1-2 év szopás után már lehet kezd hinni a barátunk nekünk, hogy nem is olyan rosszak azok a gyári alkatrészek