Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valaki hírdet btwin dzsekit akkor kérd meg hogy mérje le az adatokat. Ha szerencséd van akkor a testalkata hasonló a tiédhez és megvan a helyes méret.
Hali rendelni akarod? Mert ha nem odamész a protektoringgel és felpróbálod
Van köztetek ruha szakértő?
Esetleg valakinek BTWIN dzseki?
Hogy méreteznek ezek? Kínai mérethez képest?
XL-2XL közti differencia?
Van valakinek BTWIN vagy annak megfelelő mérettábla?

Kínai dzsekiből az XL-set, ha felveszem az S-M protektoringre, a válla annyit felvesz, hogy az ujja már rövid, a többi jó lenne.
A decathlonos mérettábla alapján a 2XL meg már nagynak néz ki, 52 nek írja, 119-123 mellbőség. XL nek a 48 at írja, ami 108-113.
Protektoringem meleg pulcsival kb 112 mellbőség, na erre XL vagy 2XL,
A 2XL tuti jó, de nem akarok vitorlavásznat se, ha nem muszáj,
meg nem szeretnék beszopni az XL el se, hogy nem tudok benne mozogni, kivan a csuklóm vagy szétszakad
A döntéshez részletes mérettábla kéne, vagy próba...
ha valaki ken roczen siskajára szeretné magát képzelni.. egy 6 percre. a 7végi ama 450 döntőben..
hát nem szar..
http://youtu.be/IL76p8CkyhQ
Na éhes is lettem
na lett..
az asszony elment mindegyik boltba.. én meg felhívtam azt amelyiket kell..oszt egyből van
a kotányinak van .. és 320ft van itt is, nem kell elmenni érte kÍnába..
de még a ferihegyi reptérig sem
A bead buddyt ismeritek? Úgymond semmi extra nincs benne, de hasznos kis szerkezet, és otthon pikk-pakk elkészíthető.
link
az kérlekszépen...
a 7 végén futottam rá...
kecsöp a kissalátás tányérbe...
abba bele ez a zöldzacsis(a zöld az a izés keverék nem horvátrozés az a másik elég sűrűn lát6ó fajata )
lényeg.. bele a sima kecsöpbe...
és olyan finom csípső jóizt adott neki... hogy most fasérozott lesz a kaja.. amihez akarok olyat...
de moscsok mód akarok.. ugyhogy.. az asszony mindegyik boltba..de én tovább megyek...

üsd be a keresőbe cajun v. cayun(mind a kettő jó) fűszerkeverék.. egyből beadja..
déw..
türelmes voltam.. de elmult

hol a az atlanta rd 8? ama 450?

csak ezt találtam..
ez végül is kiegyenlítette a tudás utáni vágam hogy ki nyert és rííd és dándszi meg a szekönd
rokzen az megent bukott szegény
és most látom a kormánya úgy áll mint egy csopperes kis ..uzinak
http://youtu.be/P7wL5begj-k
Zari mi a tököm az a cajun fűszerkeverék?
nekem vízszerelős folyékony szappanom van az nem korrodált eddig
reggeli humor

asszonynak mondom.. ha jössz az oviból hozzál a kajához cajun fűszerkeveréket..
nem hozott mert nem talált...
kérdem
-melyik boltban voltál
válasza frappánsan...kissé sem mérgessen
-hát mindben

há mondom akkor lebuktál.. mert te vagy csák norisz...
mert csak ő lehet az az egyetlen aki mindegyik boltban volt már
ini nyáron nem csodálkozom, hogy könnyebben szerelhető a gumi, mert a hő miatt a gumi is biztos lágyabb. Télen a megdermedt 10 éves gumival lehet aztán bírkózni. Mi folyékony szappant vagy hintőport szoktunk használni. Előbbit nem annyira szeretem, mert félek ha nem szárad ki, akkor csak korrodálja a ráfot, a hintőporon meg már nincs mi kiszáradjon. A Szimszonhoz kapott kis kerék szerelővel eddig többé kevésbé ment a dolog.
az a szert száműztem a háztól. semmire sem jó és drága
valami szarral volt megkenve mert tömlő nélküli gumi volt az xl-nek fordítva van fűzve a felnije
utána már sosem volt gond az én 130 kilómnak egy gumi sem tud ellenállni
de ha mégis akkor egy másik motor oldaltámasza könnyedén megoldja a gondot
Kis wd-40 segitett volna,
Ès ugye a hegyi okosság, hogy az első kereket a helyèn szereljük 10 perc alatt...
nóórmális...
ron..vagy bár i innen a veri hárdli fórumról..egy 400ft kitaposott félig szakadt.kinaji papuccsal le tudja rugni..még a kamion kereket is
én pl a libher daru 6 T kerekét már azért sportcipőben csak
amikor haver vette az xl hondát azon úgy rajta volt a gumi a peremnél hogy az xr4 oldaltámasszal nyomtuk lefelé, az egész motor súlya már rajta volt és még akkor sem vált le, rá kellett feszegetni nagy pajszerral
Motornál meg, de itt autógumit szereltek vele. Bár lehet vagy olyan kemény, hogy lerúgod még az autófelniről is
a kényelem ami fontos......
tudok én 2db 20 centis kis pajszerrel is szerelni, de egyrészt a nagy belem miatt kifulladok a földön szereléstől, másrészt meg ha hideg van a csuklóm is megérzi
nyáron amikor tűz a nap meg 40 fok van sokkal könnyebben megy a dolog mint amikor hideg van
Van egy sokkal egyszerűbb és otthon kivitelezhető szerkezet.
Kell egy a keréken átmenő tengely amit jó ha le tudsz csavarozni egy stabil helyre...ennek a tengelynek a végén van keresztben egy erős rúd,ez a rúd a kerék átmérőjének kb a kétszerese..
ezen a rúdon van 2db görgő,az első görgő vízszintesen nyomja a gumit a második pedig függőlegesen a helyére,a rudat ha ügyes vagy meg tudod csinálni úgy hogy stiftek segítségével tudd állítani a megfelelő méretre.

Szétszerelő pedig ennél is egyszerűbb,tenelyt raksz a kerékbe ami jóval magasabban túl lóg az agyon,van egy kemény anyagú 2m-es rúd anyag ami be feszítesz a gumi alá mint egy szerelő vasat neki feszíted a tengelynek és körbe forgatod..a rúd végében van egy kis horony esztergálva!
Ezt kb 10 000-ből meg lehet csinálni és még a muz is szerelhető vele
egy dolgot tudok tanitani azoknak akik még nem értik a gumiszerelés rejtelmét.. mert nem érti és ezért küzd vele.. és amit nem ért és küzd az ember azt nem szereti csinálni(ez a dolgok pszichológiája) ezt kell megérteni és akkor menni fog

a drótperem átmérőlye..pl egy 18 colos guminál 456mma felni külső része ahova felpattan a gumi.. az is ekkora...a legszéle az magassabb... a küllőágy pedig ..mélyebb...
na itt van a kutya kiásva

a 456mm átmérőlyű avélköteget hogy húzzuk át egy ..kb 480mmátmérőlyű aluminiumon...
hát sehogy.. az ördöglakat az van a dologban....
ha a peremről visszatolja az ember a gumit a küllőágyba.. akkor ott keletkezik neki A hely
ez az átmérő különbség.. ez a pár miliméter ..ez pont elég ahhoz hogy a felni 480mm átmérőlyű peremén szépen kifejtve megindithassuk a 456mm átmérőlyű gumi leszedését..tehát mindenhol bent legyen a küllőágyban...
egypályszerrral megfeszitjük.. hogy a gumi beigazodjon rendessen a küllőágyba.. a 10cm mellette levővel pedig.. szépen kipattintjuk..
a következő pajszert azt mindég úgy toljuk be.. hogy látszódik a gumi a felni szélétől hogy tart be a küllőágyfelé...
na ott olyankor van egy 2-3-4cm hosszú rés ahova a kis pályszert a vagy akár kis 10es csillagvillás kulcsot is kényelmesen be tudjuk illeszteni..anélkül hogy megcsippantanánk a belsőt...
és már fejtük is lefelé.. szépen..4-5 centinként...

ez persze otthon 3 jó pajszerrel könnyed művelet.. a hegyekben viszont elkél ez a kis okosság....mert ott mindég rosszabbak a körülmények...


de ezzel a géppel....
hegyekbe is jó körülményeket lehet teremteni .
Ennyi
Csizma sarka megoldja