Ha valaki hírdet btwin dzsekit akkor kérd meg hogy mérje le az adatokat. Ha szerencséd van akkor a testalkata hasonló a tiédhez és megvan a helyes méret.
Van köztetek ruha szakértő?
Esetleg valakinek BTWIN dzseki?
Hogy méreteznek ezek? Kínai mérethez képest?
XL-2XL közti differencia?
Van valakinek BTWIN vagy annak megfelelő mérettábla?
Kínai dzsekiből az XL-set, ha felveszem az S-M protektoringre, a válla annyit felvesz, hogy az ujja már rövid, a többi jó lenne.
A decathlonos mérettábla alapján a 2XL meg már nagynak néz ki, 52 nek írja, 119-123 mellbőség. XL nek a 48 at írja, ami 108-113.
Protektoringem meleg pulcsival kb 112 mellbőség, na erre XL vagy 2XL,
A 2XL tuti jó, de nem akarok vitorlavásznat se, ha nem muszáj,
meg nem szeretnék beszopni az XL el se, hogy nem tudok benne mozogni, kivan a csuklóm vagy szétszakad
A döntéshez részletes mérettábla kéne, vagy próba...
na lett..
az asszony elment mindegyik boltba.. én meg felhívtam azt amelyiket kell..oszt egyből van
a kotányinak van .. és 320ft van itt is, nem kell elmenni érte kÍnába..
de még a ferihegyi reptérig sem
az kérlekszépen...
a 7 végén futottam rá...
kecsöp a kissalátás tányérbe...
abba bele ez a zöldzacsis(a zöld az a izés keverék nem horvátrozés az a másik elég sűrűn lát6ó fajata )
lényeg.. bele a sima kecsöpbe...
és olyan finom csípső jóizt adott neki... hogy most fasérozott lesz a kaja.. amihez akarok olyat...
de moscsok mód akarok.. ugyhogy.. az asszony mindegyik boltba..de én tovább megyek...
üsd be a keresőbe cajun v. cayun(mind a kettő jó) fűszerkeverék.. egyből beadja..
csak ezt találtam..
ez végül is kiegyenlítette a tudás utáni vágam hogy ki nyert és rííd és dándszi meg a szekönd
rokzen az megent bukott szegény
és most látom a kormánya úgy áll mint egy csopperes kis ..uzinak http://youtu.be/P7wL5begj-k
asszonynak mondom.. ha jössz az oviból hozzál a kajához cajun fűszerkeveréket..
nem hozott mert nem talált...
kérdem
-melyik boltban voltál
válasza frappánsan...kissé sem mérgessen
-hát mindben
há mondom akkor lebuktál.. mert te vagy csák norisz...
mert csak ő lehet az az egyetlen aki mindegyik boltban volt már
ini nyáron nem csodálkozom, hogy könnyebben szerelhető a gumi, mert a hő miatt a gumi is biztos lágyabb. Télen a megdermedt 10 éves gumival lehet aztán bírkózni. Mi folyékony szappant vagy hintőport szoktunk használni. Előbbit nem annyira szeretem, mert félek ha nem szárad ki, akkor csak korrodálja a ráfot, a hintőporon meg már nincs mi kiszáradjon. A Szimszonhoz kapott kis kerék szerelővel eddig többé kevésbé ment a dolog.
az a szert száműztem a háztól. semmire sem jó és drága
valami szarral volt megkenve mert tömlő nélküli gumi volt az xl-nek fordítva van fűzve a felnije
utána már sosem volt gond az én 130 kilómnak egy gumi sem tud ellenállni
de ha mégis akkor egy másik motor oldaltámasza könnyedén megoldja a gondot
nóórmális...
ron..vagy bár i innen a veri hárdli fórumról..egy 400ft kitaposott félig szakadt.kinaji papuccsal le tudja rugni..még a kamion kereket is
én pl a libher daru 6 T kerekét már azért sportcipőben csak
amikor haver vette az xl hondát azon úgy rajta volt a gumi a peremnél hogy az xr4 oldaltámasszal nyomtuk lefelé, az egész motor súlya már rajta volt és még akkor sem vált le, rá kellett feszegetni nagy pajszerral
a kényelem ami fontos......
tudok én 2db 20 centis kis pajszerrel is szerelni, de egyrészt a nagy belem miatt kifulladok a földön szereléstől, másrészt meg ha hideg van a csuklóm is megérzi
nyáron amikor tűz a nap meg 40 fok van sokkal könnyebben megy a dolog mint amikor hideg van
Van egy sokkal egyszerűbb és otthon kivitelezhető szerkezet.
Kell egy a keréken átmenő tengely amit jó ha le tudsz csavarozni egy stabil helyre...ennek a tengelynek a végén van keresztben egy erős rúd,ez a rúd a kerék átmérőjének kb a kétszerese..
ezen a rúdon van 2db görgő,az első görgő vízszintesen nyomja a gumit a második pedig függőlegesen a helyére,a rudat ha ügyes vagy meg tudod csinálni úgy hogy stiftek segítségével tudd állítani a megfelelő méretre.
Szétszerelő pedig ennél is egyszerűbb,tenelyt raksz a kerékbe ami jóval magasabban túl lóg az agyon,van egy kemény anyagú 2m-es rúd anyag ami be feszítesz a gumi alá mint egy szerelő vasat neki feszíted a tengelynek és körbe forgatod..a rúd végében van egy kis horony esztergálva!
Ezt kb 10 000-ből meg lehet csinálni és még a muz is szerelhető vele
egy dolgot tudok tanitani azoknak akik még nem értik a gumiszerelés rejtelmét.. mert nem érti és ezért küzd vele.. és amit nem ért és küzd az ember azt nem szereti csinálni(ez a dolgok pszichológiája) ezt kell megérteni és akkor menni fog
a drótperem átmérőlye..pl egy 18 colos guminál 456mma felni külső része ahova felpattan a gumi.. az is ekkora...a legszéle az magassabb... a küllőágy pedig ..mélyebb...
na itt van a kutya kiásva
a 456mm átmérőlyű avélköteget hogy húzzuk át egy ..kb 480mmátmérőlyű aluminiumon...
hát sehogy.. az ördöglakat az van a dologban....
ha a peremről visszatolja az ember a gumit a küllőágyba.. akkor ott keletkezik neki A hely
ez az átmérő különbség.. ez a pár miliméter ..ez pont elég ahhoz hogy a felni 480mm átmérőlyű peremén szépen kifejtve megindithassuk a 456mm átmérőlyű gumi leszedését..tehát mindenhol bent legyen a küllőágyban...
egypályszerrral megfeszitjük.. hogy a gumi beigazodjon rendessen a küllőágyba.. a 10cm mellette levővel pedig.. szépen kipattintjuk..
a következő pajszert azt mindég úgy toljuk be.. hogy látszódik a gumi a felni szélétől hogy tart be a küllőágyfelé...
na ott olyankor van egy 2-3-4cm hosszú rés ahova a kis pályszert a vagy akár kis 10es csillagvillás kulcsot is kényelmesen be tudjuk illeszteni..anélkül hogy megcsippantanánk a belsőt...
és már fejtük is lefelé.. szépen..4-5 centinként...
ez persze otthon 3 jó pajszerrel könnyed művelet.. a hegyekben viszont elkél ez a kis okosság....mert ott mindég rosszabbak a körülmények...
de ezzel a géppel....
hegyekbe is jó körülményeket lehet teremteni .
Esetleg valakinek BTWIN dzseki?
Hogy méreteznek ezek? Kínai mérethez képest?
XL-2XL közti differencia?
Van valakinek BTWIN vagy annak megfelelő mérettábla?
Kínai dzsekiből az XL-set, ha felveszem az S-M protektoringre, a válla annyit felvesz, hogy az ujja már rövid, a többi jó lenne.
A decathlonos mérettábla alapján a 2XL meg már nagynak néz ki, 52 nek írja, 119-123 mellbőség. XL nek a 48 at írja, ami 108-113.
Protektoringem meleg pulcsival kb 112 mellbőség, na erre XL vagy 2XL,
A 2XL tuti jó, de nem akarok vitorlavásznat se, ha nem muszáj,
meg nem szeretnék beszopni az XL el se, hogy nem tudok benne mozogni, kivan a csuklóm vagy szétszakad
A döntéshez részletes mérettábla kéne, vagy próba...
hát nem szar..
http://youtu.be/IL76p8CkyhQ
az asszony elment mindegyik boltba.. én meg felhívtam azt amelyiket kell..oszt egyből van
a kotányinak van .. és 320ft van itt is, nem kell elmenni érte kÍnába..
de még a ferihegyi reptérig sem
link
a 7 végén futottam rá...
kecsöp a kissalátás tányérbe...
abba bele ez a zöldzacsis(a zöld az a izés keverék nem horvátrozés az a másik elég sűrűn lát6ó fajata )
lényeg.. bele a sima kecsöpbe...
és olyan finom csípső jóizt adott neki... hogy most fasérozott lesz a kaja.. amihez akarok olyat...
de moscsok mód akarok.. ugyhogy.. az asszony mindegyik boltba..de én tovább megyek...
üsd be a keresőbe cajun v. cayun(mind a kettő jó) fűszerkeverék.. egyből beadja..
türelmes voltam.. de elmult
hol a az atlanta rd 8? ama 450?
csak ezt találtam..
ez végül is kiegyenlítette a tudás utáni vágam hogy ki nyert és rííd és dándszi meg a szekönd
rokzen az megent bukott szegény
és most látom a kormánya úgy áll mint egy csopperes kis ..uzinak
http://youtu.be/P7wL5begj-k
asszonynak mondom.. ha jössz az oviból hozzál a kajához cajun fűszerkeveréket..
nem hozott mert nem talált...
kérdem
-melyik boltban voltál
válasza frappánsan...kissé sem mérgessen
-hát mindben
há mondom akkor lebuktál.. mert te vagy csák norisz...
mert csak ő lehet az az egyetlen aki mindegyik boltban volt már
valami szarral volt megkenve mert tömlő nélküli gumi volt az xl-nek fordítva van fűzve a felnije
utána már sosem volt gond az én 130 kilómnak egy gumi sem tud ellenállni
de ha mégis akkor egy másik motor oldaltámasza könnyedén megoldja a gondot
ron..vagy bár i innen a veri hárdli fórumról..egy 400ft kitaposott félig szakadt.kinaji papuccsal le tudja rugni..még a kamion kereket is
én pl a libher daru 6 T kerekét már azért sportcipőben csak
tudok én 2db 20 centis kis pajszerrel is szerelni, de egyrészt a nagy belem miatt kifulladok a földön szereléstől, másrészt meg ha hideg van a csuklóm is megérzi
nyáron amikor tűz a nap meg 40 fok van sokkal könnyebben megy a dolog mint amikor hideg van
Kell egy a keréken átmenő tengely amit jó ha le tudsz csavarozni egy stabil helyre...ennek a tengelynek a végén van keresztben egy erős rúd,ez a rúd a kerék átmérőjének kb a kétszerese..
ezen a rúdon van 2db görgő,az első görgő vízszintesen nyomja a gumit a második pedig függőlegesen a helyére,a rudat ha ügyes vagy meg tudod csinálni úgy hogy stiftek segítségével tudd állítani a megfelelő méretre.
Szétszerelő pedig ennél is egyszerűbb,tenelyt raksz a kerékbe ami jóval magasabban túl lóg az agyon,van egy kemény anyagú 2m-es rúd anyag ami be feszítesz a gumi alá mint egy szerelő vasat neki feszíted a tengelynek és körbe forgatod..a rúd végében van egy kis horony esztergálva!
Ezt kb 10 000-ből meg lehet csinálni és még a muz is szerelhető vele
a drótperem átmérőlye..pl egy 18 colos guminál 456mma felni külső része ahova felpattan a gumi.. az is ekkora...a legszéle az magassabb... a küllőágy pedig ..mélyebb...
na itt van a kutya kiásva
a 456mm átmérőlyű avélköteget hogy húzzuk át egy ..kb 480mmátmérőlyű aluminiumon...
hát sehogy.. az ördöglakat az van a dologban....
ha a peremről visszatolja az ember a gumit a küllőágyba.. akkor ott keletkezik neki A hely
ez az átmérő különbség.. ez a pár miliméter ..ez pont elég ahhoz hogy a felni 480mm átmérőlyű peremén szépen kifejtve megindithassuk a 456mm átmérőlyű gumi leszedését..tehát mindenhol bent legyen a küllőágyban...
egypályszerrral megfeszitjük.. hogy a gumi beigazodjon rendessen a küllőágyba.. a 10cm mellette levővel pedig.. szépen kipattintjuk..
a következő pajszert azt mindég úgy toljuk be.. hogy látszódik a gumi a felni szélétől hogy tart be a küllőágyfelé...
na ott olyankor van egy 2-3-4cm hosszú rés ahova a kis pályszert a vagy akár kis 10es csillagvillás kulcsot is kényelmesen be tudjuk illeszteni..anélkül hogy megcsippantanánk a belsőt...
és már fejtük is lefelé.. szépen..4-5 centinként...
ez persze otthon 3 jó pajszerrel könnyed művelet.. a hegyekben viszont elkél ez a kis okosság....mert ott mindég rosszabbak a körülmények...
de ezzel a géppel....
hegyekbe is jó körülményeket lehet teremteni .