Lattam az uj jamaha felcuccozasat,es a varialhatosagat ,de a 250 az terepen akkor is kicsi...ha nem lett volna nem mondanam..nekem is krossz verziom volt...es nem tudott meglepni sehol erobe...csak akkor ha tiltason huztam ...paJJan vagy sima enduroba lehet ,hogy ott van..de mikor egy istenes felemnot megmutatnek neki,az uj yamaho is terdre esne az tutti....Es ha erosebbre is csinaljak,kozel a 350 hez akkor annak nem hiszem,hogy hosssszu elete legyen....persze ne legyen igazam.
Ami engem meg zavart,hogy tiltason a japan motorok hamar leszabajoznak es visszadadogtat es a full gaznal megtorpan...holott a 350 ktm pl nem veri fejbe hanem fojamatosan tol,batran lehet tiltasig huzni mert nem torpan meg es a tiltasnal is meg jol erezhetoen tol...ezeket csak a gecimeredek es gecihosszu technikas feljaroknal erzed....
Na itt a 300 2T ktm meglep ha nem jol kezeled...de abba van olyan ero,hogy legeny legyen a talpan aki kihuzza a belet
Igen Dew láttam a felvételeket én is. Valami jó széles folyón kellett átkelni. Ha jól láttam ő volt az, hogy felállt a partoldalba, hogy majdnem függőbe legyen a motor és úgy kínlódott vele. De ő se most kezdte az ipart, hogy lehet ilyen szarvashibát elkövetni. Jó mondjuk Walker is befejelt valami tócsába és megúsztatta a motort valamelyik versenyen. Öt perc alatt rendbe vágta a motort és még így is első lett.
Jó nektek, hogy van valaki aki profibb nálatok jóval és lehet tőle tanulni meg ellesni trükköket. Itt már jóformán ember sincs, akivel lehetne menni, főleg nem akitől tanulni lehetne. Mondjuk mostanában megy itt egy erdőirtás a falu határában. A rönkön való átkelés már egész jól megy
A mosásról meg annyit, hogy tényleg jobb tisztán látni a motort. Enyémre is rárakódott ott ahol menet közben nem igazán látod, de a plusz súlyt nem lehetett észrevenni. Ma elmentem lemostam a drágaságomat, mert este megyek vele a dizsibe . A sár igazából nem érdekelne rajta, csak a szervizelendő dolgok körül takarítom ki. Most már a lánchoz sem fértem hozzá, így lemostam szép tisztára.
A regi yamahomnak..yz250f..2002 esem volt..annak nem volt bajom,es amit probaltam felextrazottnak sem ereztem hogy valami baja lett volna...egyedul ami nem tetszett az a bovdenes megoldas,amiatt nehezebben mukodott a cumiba a kuplizas,de legalabb korrekten dolgozott miden hol....A gassomon is jol fogott,pontosan de volt ott helye sokkal jobbnak is..Maga a Gass kuplung viselkedeset nem szerettem,vicsogott mint a kurva mikor meg kenyszergetik..
A ktm kuplungja idaig....jo..mindent ugy csinal ahogy kell.
Nagyon érdekes, sajnos Jaxy azt írta az előbb, hogy neki nem tetszett annyira... Pedig egy felextrázott "endúrósított" változatot próbált!
Jaxy! A Yamahának milyen volt a kupplungja? Az hogy tetszett?
Bizony, bizony!
Nagyon jókat írnak róla. Van rajta önindító, mint az endúrón, de élénkebb a motorja. 18-as hátsó kerék. 6 sebesség, az endúrónál csak 5. Az első futómű "endúrósabb", a hátsó inkább crossosan feszes. Mondjuk erről Csika tudna mesélni, hogy miért így találták ki... Lehet hozzá kapni mindenféle kiegészítőket...
Jót tesz az, ha erősödik a KTM konkurenciája! Az csak jót tesz.
Versenyre en nem megyek,de ha fejlodni akarsz akkor jo veluk menni mert olyat latsz es tanulsz amit mastol romiba nem,foleg Zsocitol sokszor latunk olyan dolgokat amit....olyan a csapat hogy egyutt jarunk motorozni...
Nem kimodottan a temponal mehet el a az izulet..eleg egy szar fordulas,kis csuszas,es elment minden..
Ezek sokat motorznak...es egy evbe egy terdvedot majd lejarnak :P
Szerintem jobban jársz, ha a térdízületekre is külön gyúrsz, azaz erősíted, nehezebben sérül, ha jobban tart az izomzat. Gondolom motorozni nem mész bemelegítés nélkül, mert leginkább ez okozza a bajt, hogy csak ráülünk és GO.
Ha nagy sérülés lenne s rajtad a térdgép, másutt lesz gond, ahogy ini írta.
Zsoltiék versenyzők, feltételezem ők versenyre edzenek ha hajtanak, te miért hajtasz velük? Te is versenyző szeretnél lenni?
A lájtos hobbi nem elég?
Vagy fejlődni szeretnél, s azért mész velük, hogy tanulj?
Ja balszerencséje lehet mindenkinek. De akkor te munkába vagy karácsonyi nagy bevásárláskor is full protektorba mész!
Nekem jobban kell vigyázni magamra,mert én vékonyka vagyok.Mondjuk az meg mind színtiszta izom!
Nekem megvan 7-8 éve,de még soha nem volt vele semmi gond.Néha kiszoktam fújni féktisztítóval a csuklókat,utána meg valami kenő sprét bele,aztán annyi.
Semmi baja nincs,pedig van már benne kilométer rendesen!
erről egyik ismerős jut eszembe
full páncél térdvédő tökömtudja mi még aztán eséskor a csukló tört el
szóval én inkább kevesebb védelemmel de óvatosabban motorozok
igaz nekem van 3 centi ütéselnyelő puhaprotektorom kb mindenhol
Jimmy...es tartanak is ,mint minoseg?
Itt sok a POD K300 ,K700 is van de az nagyon draga..es van aszterisk is..azokhoz is kell minden 2 evbe vagy 1 evbe csukloszerkezetet cserelni...
Nekem is csavarodas ellen kell....mert van tempo neha rendesbe,es Zsockoek utan kell a tempot menni....es amig jok a labaim addig mentenem..
Ami engem meg zavart,hogy tiltason a japan motorok hamar leszabajoznak es visszadadogtat es a full gaznal megtorpan...holott a 350 ktm pl nem veri fejbe hanem fojamatosan tol,batran lehet tiltasig huzni mert nem torpan meg es a tiltasnal is meg jol erezhetoen tol...ezeket csak a gecimeredek es gecihosszu technikas feljaroknal erzed....
Na itt a 300 2T ktm meglep ha nem jol kezeled...de abba van olyan ero,hogy legeny legyen a talpan aki kihuzza a belet
Jó nektek, hogy van valaki aki profibb nálatok jóval és lehet tőle tanulni meg ellesni trükköket. Itt már jóformán ember sincs, akivel lehetne menni, főleg nem akitől tanulni lehetne. Mondjuk mostanában megy itt egy erdőirtás a falu határában. A rönkön való átkelés már egész jól megy
A mosásról meg annyit, hogy tényleg jobb tisztán látni a motort. Enyémre is rárakódott ott ahol menet közben nem igazán látod, de a plusz súlyt nem lehetett észrevenni. Ma elmentem lemostam a drágaságomat, mert este megyek vele a dizsibe . A sár igazából nem érdekelne rajta, csak a szervizelendő dolgok körül takarítom ki. Most már a lánchoz sem fértem hozzá, így lemostam szép tisztára.
A ktm kuplungja idaig....jo..mindent ugy csinal ahogy kell.
A 2014-es összehasonlító tesztet a yz250f nyerte, szóval elég jó alap.
Kicsit gyengébb, de sokkal fürgébb mint pl egy 350-es.
A köridőkben pl nem maradnak le.
Jaxy! A Yamahának milyen volt a kupplungja? Az hogy tetszett?
Nagyon jókat írnak róla. Van rajta önindító, mint az endúrón, de élénkebb a motorja. 18-as hátsó kerék. 6 sebesség, az endúrónál csak 5. Az első futómű "endúrósabb", a hátsó inkább crossosan feszes. Mondjuk erről Csika tudna mesélni, hogy miért így találták ki... Lehet hozzá kapni mindenféle kiegészítőket...
Jót tesz az, ha erősödik a KTM konkurenciája! Az csak jót tesz.
http://www.yamaha-motor.eu/eu/...
Jó lenne látni egy nyomatékgörbét, bár a régi YZ250 ek is egész jól tolnak alul is.
Ha már a Yamaha újraindult 2Tben, a többi japán cég is nyomhatná ki a "feljavított" 2T endrókat, esetleg egy 300ccm es változatot
Nem kimodottan a temponal mehet el a az izulet..eleg egy szar fordulas,kis csuszas,es elment minden..
Ezek sokat motorznak...es egy evbe egy terdvedot majd lejarnak :P
http://www.dirtrider.com/featu...
Ha nagy sérülés lenne s rajtad a térdgép, másutt lesz gond, ahogy ini írta.
Zsoltiék versenyzők, feltételezem ők versenyre edzenek ha hajtanak, te miért hajtasz velük? Te is versenyző szeretnél lenni?
A lájtos hobbi nem elég?
Vagy fejlődni szeretnél, s azért mész velük, hogy tanulj?
Nekem jobban kell vigyázni magamra,mert én vékonyka vagyok.Mondjuk az meg mind színtiszta izom!
Semmi baja nincs,pedig van már benne kilométer rendesen!
full páncél térdvédő tökömtudja mi még aztán eséskor a csukló tört el
szóval én inkább kevesebb védelemmel de óvatosabban motorozok
igaz nekem van 3 centi ütéselnyelő puhaprotektorom kb mindenhol
Itt sok a POD K300 ,K700 is van de az nagyon draga..es van aszterisk is..azokhoz is kell minden 2 evbe vagy 1 evbe csukloszerkezetet cserelni...
Nekem is csavarodas ellen kell....mert van tempo neha rendesbe,es Zsockoek utan kell a tempot menni....es amig jok a labaim addig mentenem..