Tudtam, hogy ismered. Ahhoz már elég régi motoros titokmacska vagyok... Csak azért linkeltem be a vidit, mert olyan jól körbenézik a motort, aztán gondoltam hátha ötletelsz valamit, hogy lehetne endúrósítani.
Különben is titokmacska létemre mernék én olyan emberrel packázni, aki ilyen vérengző fenevadakat nevel ki?
a hátsó az 14,5mm magas..az gyakorlatilag a riga magassága..
az első meg 12mm magas.. az meg a 13mm ből azért nem kevés..
a kép lehet nem adja vissza ..de ezeik mnd karayl gumik... csak a riga öszs legszélső bütyke.. ami nem is lesz megszögelve ..elhagyta magát.. másra úgy sem lenne ejó..de szegesnek karaly lesz...
ahogy mondá a közmondás.. a jó szöges gumi az a lyó szöges gumi
Ilyen kopott gumit nem szabad megszegelni,se elol se haftul..mert nem fog a hoba es a hatso nem lapatol....ezelott 7 evel en is elkovettem ezt a hibat...aztan vettem uj gumikat es azokat megszegeltem..na mas volt vele a havat apritani...na de nagy vagy,van szemelyid ...ez egy mondas mi felenk..te tudod van buletined :)
készül a szöges..de az elejét elbaxtam.. megcsalatkozott a szemem a matematikával szem ben a csavarbÓtba..
22 számoltam ki.. 4,8 önfúróból..
de mondom ez rövid lesz..
lett 25..
azmeg .. 11-12mm lóg ki a bütyökből.. szetinetem elég lenne ami régen volt ..első kerékben 5-8 mm
mert akkor nem billegne.. ugyhogy vissza kell vinni és a 25 ből 22 csinálni ami az eredeti elképzelés is volt..
hátra a harmincas egy úlyszerű riga gumiba.. 18mm lóg ki a csavar.. az pont töki
Videok nem keszultek,pedig voltak olyan oldalak,hogy hubazmeg mikor kineztem,gondolkodtam,most 3 sok neki vagy 2 kicsi..aztan nyeeeelgaz es kicsi teknika..mert ezek nem az olyan feljarot szeretik,hogy csak nekirongyolod es fent vagy..hanem olyat ahol kell teknika,kell vagy kanyar a nyelgazas felmenobe vagy lepcso...na szoval kemenyebnel kemenyebb oldalakkal amit 90% ki is probaltam 90% sikerekkel....de ezzek ,hogy vagjak,hogy tudjak,patakba olyan gyorsak mint a kigyo,felmenobe pedig..azt mondod elobe ott,hogy ezek nem normalisak,ezek tudnak ...vegul is kell tudjanak..ezert fizetik na..de mit kapnak a motorok..huhu..kapjanak na
A lenyeg...hogy mas dimenzioba motoroznak,olyan oldalakba maszkaltunk,hogy keresve se kapnal olyat,es ha elbaszod.mesz az aljba be mert egy geci keskeny peremen kell menni ami omlik,es szakadekos...Uj gumikkal voltam,sar volt es homokos agyagos talaj...a multkor ayon szoptam magam..most ugy allt a motor alattam mint az alom,gerinceken nyelgaz 6 ba is a 1 m lepcsoknel ,lehetet huzni,mert ugy fogott a gumi,hogy hihetetlen..saros bemenokbe foleg..
Jo volt,lattunk,motoroztunk,ittunk
Mi egesz nap fagy kornyeken motoroztunk,este sotetbe mar - fokokba mentunk vissza a hadiszalashoz....mi sokan ilyenkor eso kabatot kapjuk magunkra es abba nem fazol...
Utolso idei motorozas volt...volt vagy 5 ilyen mar..szoval latszik a kepen,hogy malunk nagy ho van,es hideg,melette 50 km arebb semmi ho es lehet motorozni..szerencsere ..az asszony azt mondja..te ez hanyadik utolso a szezonba..
Belecsaptunk..inyencsegek,mint kajaba,mint motoros tudasba,mint piaba,mint ...szoval vegem van
amúgy meg belegondolva.. a ktm volt az a gyártó aki a kroccot is .. 2009 től 2012,13ig keihin fcr 41 karbival gyártotta inkább..tehát 4 éve minden krocc innyectros volt d a ktm még nem.. ugyhogy a 2tnél is lehet ez a taktikályuk?
a szerkó talán már 2006 óta innyektoros endúróval van sosem volt vele gond..
a gaszgasz is .. na az ezt nem tudja elmondani magáról
a 2009 berg az meg egyből hibátlan lett..
minusz a kipufogó tank köcsög elvezetése csak 5 deci benya - és a tank kiengedné a kipufogó által adott hőt...
mert amúgy mechanikai és kenéstechnikai légszűrő elvezetési technika..(súlypont irányit6óság.. + felfelékben is később ágaskodik ki..lefelékben is ..valahogy mélyen van az a súlypont amire azt mondják hogy ennél a súlypont magassan van..) szóval..ezek a szempontok... ez a berg blok.. ez
a,it máéshiogy oldanék meg.. hogy a tankot teljessen lehoznám a többi motor légszűrő háza heklyére.. ezáltal mélyen is lenne az a súlypont ..
és ha valaki látta mér ezt .. akkor tudjahogy .. ez gyári szenten egyszerűen kivitelezhető is lett volna..
na mindegy..
mindenesetre én kiváncsian várom meglépi-e a narancs a 2t injektort,
ha a két rendszert egymás mellett nézzük a karburátor egy végtelenül egyszerü holmi, amit bárki az ut szélén ki tud forditani a helyéröl és kipucolni ha valamit beszivott, mig az injektor egy igencsak érzékeny, és kényes szerkezet..
bármit besziv, vagy valami kinja van lehet porázra rakni a verdát az erdő mélyén ami nem mindig kivitelezhető...és áram fűggő+elektronika ami vezérli...
szoval valoszinű ha meglépik is ez szintén az elöbb emlegetett 1-et előre, kettőt hátra dolog lesz... de ne legyen igy hajrá
secretmacsek.. itt évek ota mindenki tudja hogy létezik az ossa triál injektorral, sőt van meg volt is egy pár embernek aki ide irogat, vagy olvas...
(robogoban már sokkal régebb ota létezik 2t injektor, van is bajuk dögivel)
de én az enduro felhasználásról beszéltem, történetesen az ossa 300-as endurojárol amit belengettek 1,5 éve aztán az egy előrelépés után kettőt vissza léptek ,és azota is halasztják a gyártást...
amit belinkeltem kesztyűket azon az oldalon találsz aláöltözeteket is nagyon faszának tűnnek. probálj rákeresni. ez a márka prémium munkaruházatot gyárt.
ma este 8 fokban jöttem haza a tökeim majd lefagytak
lehet valami thermo golyómelegítőt kellene beszerezni
amúgy nem fáztam nagyon bár full víz volt a póló rajtam
valahonnan kellene rendelni aláöltözőt de ezek a gagyi sportáruházak nem árulnak 2 méter magas és 140 kilós daliákra cuccot
persze mert jött az orsóolaj, abba belekeverték az elfelejtettemmianeve olajat és gázolaj lett
csepelen egyszer egy egész szerelvény állt jó sokáig mert túl hidegben keverték össze és kicsapta
http://youtu.be/j-hTHqF_KeE