déw
tudod hogy vannak olyan dolgok az életben amik fontossak..
példájul..
nyú-lyork
a lábgomba terjedési sebessége és a konyhai floriol olajat 10 üzemóránként cserélni
meg vannak az életben olyan dolgok amikkel nem kell doglalkozni..
pl.:
reggel ébredés utáni hugyozás.. ha meg volt ébredés előtt akkor pl azzal nem kell már foglalkozni
illetve a nikaszil rácsszerkezete az alumónium szinesfémárainak tükrében
bakker baly wan..
a vödör még akkor is elmegy motorozni románba ha én nem érek rá.. többször volt hogy én nem tudtam menni..de a 6árra ki kellett vigyem a vödröt..
ugyhogy ha én mégsem tudnék menni..a vödröt akkor is átviszem hozzád hogy kividd.. a
a krowa.. az meg a diszperzites wŐŐdör legjobb barátlya..azok 1ütt mennek minden hÓÓwa...
ugyhogy ha ez akadály lenne ..szólj már ide ..mert akkor nem indulok..
thnx
esetleg a berget ne haggyam itthon?
mert ha akarod azt itthon hagyom.. és amig hajtol.. addig én meg a pitypangokról nyalogatom le a reggeli harmatot.. no meg délután a szakadó esőben mjad kaviccsla dobálom a repülőket a kőbánya peremén..
lyÓÓ
Egy kis szakma.
Nikaszilozásról kéne szakmai infó(vagy link ahonnan informálódhatok), akinek van, egyrészt érdekel, másrészt hogy "ne nézzenek madárnak". Több forrásból hallottam már, hogy azt mondják az újranikaszilozás esetén van hogy nem tapad fel az új réteg a hengerre.
Amit eddig sejtek, hogy lényegében a szílícum-karbidot galvanizálnak fel az alu hengerre, amiben még adalékként van foszfor vagy nikkel,
a pontos összetétel szerintem cég függő.
Ha magát a galvanizálás folyamatát nézem, akkor se vágom, hogy egy alapos felület előkészítés után, hogy fordulhat elő, hogy nem köt össze a két anyag. Azt el tudom képzelni, hogy ha nem tiszta a felület vagy nem volt megfelelő oxidáció mentesítés, a kötés nem jön létre, de ekkor biza a gyár baszta el, s garanciában újra kéne csinálniuk, nem?
Úgy sejtem, ahol nem akarnal nicasil réteget oda felvisznek valamit, hogy ne tapadjon fel, de ahova akarnak, ott fémtisztának kéne lennie, s akkor nem lehet gond...
Tehát akármit csinál vele utána a lovas, szar olaj, túlmelegedés stb, olyan nincs, hogy egy rendes eljárás után a nicasil réteg néhol lepattog, vagy feljön, stb.
Valaki tudja hogy a Suzuki a SCEM eljárást mióta alkalmazza, s pontosabban mi a szösz is lenne ez
Arról van infó, hogy mi a gyakorlat az ilyet végző cégek között, utána a hengert "ready to race"-re is csinálják-e, vagy még olajmegtartó hónolás is meg ablakokat lekerekíteni is kell?
A másik arpóság, hogy össze kéne vadászni a MO-n ezzel foglalkozó cégeket, aki tud, bedobhatja. (Tudom, hogy MOn nincs, úgy értem, aki kiviszi valahova.)
Gerecse S3 párost tudom, OMEGA motornál láttom, hogy olasz meg németországba viszik, de nem tudom hova.
Egyébként direkt a gyárba nem lehet kipostázni? Mi célja (azon kívül, hogy nekik haszon) a közvetítő cégnek, magánemberrel szóba se állna az S3 pl.?
Arról tud-e valaki valamit, hogy milyen garanciát vállalnak a cégek, aki csinálja, meg aki közvetít?
Aki tud valamit ezekkel kapcsolatban, annak köszönöm
Januárban tervezek ilyet az RMX hengerre, előre informálódom,
nem szívesen hüvelyeztetem meg, de ha nem kapok garanciát rá, hogy visszakapom a saját hengerem (egycsatornás powerrel már képtelenség beszerezni) meg hogy tartós is lesz a sok pénzért megcsinált nikaszil, akkor inkább marad a hüvely. Vagy még mindig csak egy új D-s dugót rakok bele, hiába hogy kopás nélkül lóg már vagy 0.09ot, a nicasil még épp benne( legutóbb az volt, most még nem szedtem szét.)
5.1i
havernak van, meg van vele elégedve
nem olyan agresszív mint a husky, soft módban meg akár egy kisgyerek is el tud vele menni
alkatrészárak tök olcsók, bár nem gyors a beszerzése
ha nem lennék ilyen lusta gumit szerelgetni akkor én is csavaroznék
de valamiért nem akar elkészülni a kerékszerelő állványom már évek óta, aztán a nagy belem miatt elég szar a földön szerelni
a vakszelepet is bele kellene már tenni a tenere hátuljába, de még nem jöttem rá hogy tudom megcsinálni úgy hogy ne kelljen a gumit leszedni előtte
lya ez az..
de ez 4 hegyi motorozás van benne...20mm magas a büytök..pályára szar.. hegybe is..
most szakadozái dolgait nem láttam.. viszont ha le is szakadna.. minden bütyök fel van rá csavarozva az átmenőkapupánt csavarral
na a gumi atz más lett..az a 130 as c-04 aminek alapból 22m magas a bütyke 22mm..semire nem jó gumi de hóra a az a beteg nagy bütyök.. az jó lehet..
(arigának 5 motorozás volt ebbn.. és a ráfja za szakadésos volt ..még jó hogy időben észrevetem
üdv elöször megpróbálnám a SZatyináékat gerecse-motor aztán bencsik gyereket krosszmotorok.hu ha 1-ik sem tud segiteni akkor marad a jézuska én is hiszek benn
Csikusz maszterusz...1 kerdes....mi a jo lofaszt teszenk egy ConeV telloba,hogy ugy all a foldon,es mintha azt csinalna amit elkepzelsz ..mikozbe nem ut es vag?
Volt egy par koves patak,ami olyan igazi motor gyilkos,nem olyan miket TV mutogat... hanem mint egy egy auto nagysaguig minden van,1,2 m fellepokkel es csuszos fagyos vizzel....sok helyt csak 1 m vagy 2 m nekifutasi lehetoseggel...ahol a nagyok is a rezokot verik laposra vagy a deknit utik be mint a tegnap is Zsoli a deknit belotte mert egy nagy kore felugras utan lecsuszott a hatulja es visszaesett..egybol kiesett az olaj belole ...de azokot a tekhnikakat elvezet nezni ahogy ezeka titanok egy patakba jonnek fel,ott ahol en kb 30 percet csinalok ezeknek 10 perc maaax...na szoval,lovik fel a patakon,ugy teszi veszi Norbi is a motort ,hogy az valami nem igaz....es mikor a partakbol kijonnek es meg lattam milyen kopott lekerekedett gumival mennek mondom ez lehetetlen,ez nem igaz.
Megfigyeltem..ezek kicsi gaz,finom kuplung es akkor terhel mikor kell,akkor vagja a pompat mikor kell.Hihetetlen sokszor,hogy miket csinalnak.En direkt nem mentem bele a patakba ,mondom nezzem mit csinalnak..a patak tetejen ami 5 m magasan volt sasoltam a fiukat.Elkepeszto konnyedseggel teszik veszik..foleg Norbi es Zsoci,Zsoltika.....ezek mas dimezio.Nem faradnak,konyeden motoroznak...fiatalok bazz..Attila 16,Zsoltika ha jol tudom 18,Norbi 17..Zsoci meg ven roka :)) de ppe az este azt beszeltuk ,hogy ezek 30 evesen nem tudom ,hogy milyen szinten lesznek ha most igy mennek.
Egy elmeny profikkal motorozni,egy elmeny az az erzes ha mar csak tudod az ok megszokott verseny tempojukat tartani,es elmeny azokat a felmenoket megcsinalni ami nekuk is kihivas...es mind ezt ugy hogy nem sok a pihi,hanem gaz, gaz utan vagod es huzod...na mondjuk a tegnap 12 lehettunk,egy kicsit sok volt de ha mind jo motorosok akkor no problem..de alltalaba mindig megfog valakit egy cikicakisabb oldal vagy egy saros kimeno es ott max 5-10 perc a varakozas.
Ezekert a pillanatokert erdemes elni es motorozni,es az utana jovo eves ivas bulizas...
üdvözlök mindenkit
kérdésel és kérésel fordulok hozátok.
1995 gas gas tj250 hez keresek hengert dugóval gyűrűvel, és hátsó sárvédőt.
kihez tudok fordulni ez ügyben?
előre is köszönőm.
A gumi az erdekes dolog.
Nem szabad forgatni,marhasag.Inkabb meg kell vagni,mert az elle szamit,ami vagja harapja a foldet. A megforditott gumi ami forgas iranyos az abszolut nem jol viselkedik..kicsuszik,oldalazoba nem tart es fekezesnel fut el.
EN a tegnap elol hatul uj Pirelli skorpioval Fimes gumival mentem..nagyon allt alattam,sehogy meg nem csuszott olyan szinten ,hogy meglepjen.Ha a sarba csuszott is az eleje vagy a hatulja de az iranyithato maradt.
Hello!
Szerintem igazad van, egyszer feltettem egy olyan gumit amit előtte aszfalton használtak első keréken és már eléggé elkopott, szerintem nem volt 6-7mm.-nél magasabb a bütyök magasabb fele. Megfordítva feltettem hátra és 2-3 motorozásig amíg le nem kopott gömbölyűre az éle, tök jól működött.
szerintem ez a bütyökmagasság méregestés ez full hülyeség. inkább az éle a lényeg nem az hogy még hány mm magas. adott egy uj gumi mondjuk 18 mm magassággal,mig éles és persze eredeti magasságában éles nyilván akkor a legjobb.
aztán vegyük azt hogy szarrá le van darálva rádiuszosra szinte a bütyök aljáig... az a gumi ugyanugy szart se fog fogni mint ha 10 mm magas lenne ugyanigy lekoptatva. max oldalazoban.
de ha veszünk egy 12 mm re lekoptatott gumit és ujra vágjuk a z éleit eredeti alakjára az 3 x jobb lesz (még 8 mm magasságon is )mint a 18 mm magas szarrá kerekedett kutyaszar. mert ha rádiuszos nem tud ráfogni semmire csak forog mint a hülyegyerek. de nem biztos csak elmélet.
http://youtu.be/aDEaAOcDKnA
tudod hogy vannak olyan dolgok az életben amik fontossak..
példájul..
nyú-lyork
a lábgomba terjedési sebessége és a konyhai floriol olajat 10 üzemóránként cserélni
meg vannak az életben olyan dolgok amikkel nem kell doglalkozni..
pl.:
reggel ébredés utáni hugyozás.. ha meg volt ébredés előtt akkor pl azzal nem kell már foglalkozni
illetve a nikaszil rácsszerkezete az alumónium szinesfémárainak tükrében
wagy megent én leszek a köcsög hogy nem hivtam fel mindenkit ..(tizen5 millió magyart) hogy mi a szitu
intézzkedj a reggeli békön kukoricával töltött lángosról!
békön és kukorica.. elfelejted ..vagy leirjam még1szer
bÉÉkön és qkorica
a vödör még akkor is elmegy motorozni románba ha én nem érek rá.. többször volt hogy én nem tudtam menni..de a 6árra ki kellett vigyem a vödröt..
ugyhogy ha én mégsem tudnék menni..a vödröt akkor is átviszem hozzád hogy kividd.. a
a krowa.. az meg a diszperzites wŐŐdör legjobb barátlya..azok 1ütt mennek minden hÓÓwa...
ugyhogy ha ez akadály lenne ..szólj már ide ..mert akkor nem indulok..
thnx
esetleg a berget ne haggyam itthon?
mert ha akarod azt itthon hagyom.. és amig hajtol.. addig én meg a pitypangokról nyalogatom le a reggeli harmatot.. no meg délután a szakadó esőben mjad kaviccsla dobálom a repülőket a kőbánya peremén..
lyÓÓ
Egy kis szakma.
Nikaszilozásról kéne szakmai infó(vagy link ahonnan informálódhatok), akinek van, egyrészt érdekel, másrészt hogy "ne nézzenek madárnak". Több forrásból hallottam már, hogy azt mondják az újranikaszilozás esetén van hogy nem tapad fel az új réteg a hengerre.
Amit eddig sejtek, hogy lényegében a szílícum-karbidot galvanizálnak fel az alu hengerre, amiben még adalékként van foszfor vagy nikkel,
a pontos összetétel szerintem cég függő.
Ha magát a galvanizálás folyamatát nézem, akkor se vágom, hogy egy alapos felület előkészítés után, hogy fordulhat elő, hogy nem köt össze a két anyag. Azt el tudom képzelni, hogy ha nem tiszta a felület vagy nem volt megfelelő oxidáció mentesítés, a kötés nem jön létre, de ekkor biza a gyár baszta el, s garanciában újra kéne csinálniuk, nem?
Úgy sejtem, ahol nem akarnal nicasil réteget oda felvisznek valamit, hogy ne tapadjon fel, de ahova akarnak, ott fémtisztának kéne lennie, s akkor nem lehet gond...
Tehát akármit csinál vele utána a lovas, szar olaj, túlmelegedés stb, olyan nincs, hogy egy rendes eljárás után a nicasil réteg néhol lepattog, vagy feljön, stb.
Valaki tudja hogy a Suzuki a SCEM eljárást mióta alkalmazza, s pontosabban mi a szösz is lenne ez
Arról van infó, hogy mi a gyakorlat az ilyet végző cégek között, utána a hengert "ready to race"-re is csinálják-e, vagy még olajmegtartó hónolás is meg ablakokat lekerekíteni is kell?
A másik arpóság, hogy össze kéne vadászni a MO-n ezzel foglalkozó cégeket, aki tud, bedobhatja. (Tudom, hogy MOn nincs, úgy értem, aki kiviszi valahova.)
Gerecse S3 párost tudom, OMEGA motornál láttom, hogy olasz meg németországba viszik, de nem tudom hova.
Egyébként direkt a gyárba nem lehet kipostázni? Mi célja (azon kívül, hogy nekik haszon) a közvetítő cégnek, magánemberrel szóba se állna az S3 pl.?
Arról tud-e valaki valamit, hogy milyen garanciát vállalnak a cégek, aki csinálja, meg aki közvetít?
Aki tud valamit ezekkel kapcsolatban, annak köszönöm
Januárban tervezek ilyet az RMX hengerre, előre informálódom,
nem szívesen hüvelyeztetem meg, de ha nem kapok garanciát rá, hogy visszakapom a saját hengerem (egycsatornás powerrel már képtelenség beszerezni) meg hogy tartós is lesz a sok pénzért megcsinált nikaszil, akkor inkább marad a hüvely. Vagy még mindig csak egy új D-s dugót rakok bele, hiába hogy kopás nélkül lóg már vagy 0.09ot, a nicasil még épp benne( legutóbb az volt, most még nem szedtem szét.)
havernak van, meg van vele elégedve
nem olyan agresszív mint a husky, soft módban meg akár egy kisgyerek is el tud vele menni
alkatrészárak tök olcsók, bár nem gyors a beszerzése
de valamiért nem akar elkészülni a kerékszerelő állványom már évek óta, aztán a nagy belem miatt elég szar a földön szerelni
a vakszelepet is bele kellene már tenni a tenere hátuljába, de még nem jöttem rá hogy tudom megcsinálni úgy hogy ne kelljen a gumit leszedni előtte
de ez 4 hegyi motorozás van benne...20mm magas a büytök..pályára szar.. hegybe is..
most szakadozái dolgait nem láttam.. viszont ha le is szakadna.. minden bütyök fel van rá csavarozva az átmenőkapupánt csavarral
na a gumi atz más lett..az a 130 as c-04 aminek alapból 22m magas a bütyke 22mm..semire nem jó gumi de hóra a az a beteg nagy bütyök.. az jó lehet..
(arigának 5 motorozás volt ebbn.. és a ráfja za szakadésos volt ..még jó hogy időben észrevetem
Megfigyeltem..ezek kicsi gaz,finom kuplung es akkor terhel mikor kell,akkor vagja a pompat mikor kell.Hihetetlen sokszor,hogy miket csinalnak.En direkt nem mentem bele a patakba ,mondom nezzem mit csinalnak..a patak tetejen ami 5 m magasan volt sasoltam a fiukat.Elkepeszto konnyedseggel teszik veszik..foleg Norbi es Zsoci,Zsoltika.....ezek mas dimezio.Nem faradnak,konyeden motoroznak...fiatalok bazz..Attila 16,Zsoltika ha jol tudom 18,Norbi 17..Zsoci meg ven roka :)) de ppe az este azt beszeltuk ,hogy ezek 30 evesen nem tudom ,hogy milyen szinten lesznek ha most igy mennek.
Egy elmeny profikkal motorozni,egy elmeny az az erzes ha mar csak tudod az ok megszokott verseny tempojukat tartani,es elmeny azokat a felmenoket megcsinalni ami nekuk is kihivas...es mind ezt ugy hogy nem sok a pihi,hanem gaz, gaz utan vagod es huzod...na mondjuk a tegnap 12 lehettunk,egy kicsit sok volt de ha mind jo motorosok akkor no problem..de alltalaba mindig megfog valakit egy cikicakisabb oldal vagy egy saros kimeno es ott max 5-10 perc a varakozas.
Ezekert a pillanatokert erdemes elni es motorozni,es az utana jovo eves ivas bulizas...
kérdésel és kérésel fordulok hozátok.
1995 gas gas tj250 hez keresek hengert dugóval gyűrűvel, és hátsó sárvédőt.
kihez tudok fordulni ez ügyben?
előre is köszönőm.
Nem szabad forgatni,marhasag.Inkabb meg kell vagni,mert az elle szamit,ami vagja harapja a foldet. A megforditott gumi ami forgas iranyos az abszolut nem jol viselkedik..kicsuszik,oldalazoba nem tart es fekezesnel fut el.
EN a tegnap elol hatul uj Pirelli skorpioval Fimes gumival mentem..nagyon allt alattam,sehogy meg nem csuszott olyan szinten ,hogy meglepjen.Ha a sarba csuszott is az eleje vagy a hatulja de az iranyithato maradt.
Szerintem igazad van, egyszer feltettem egy olyan gumit amit előtte aszfalton használtak első keréken és már eléggé elkopott, szerintem nem volt 6-7mm.-nél magasabb a bütyök magasabb fele. Megfordítva feltettem hátra és 2-3 motorozásig amíg le nem kopott gömbölyűre az éle, tök jól működött.
aztán vegyük azt hogy szarrá le van darálva rádiuszosra szinte a bütyök aljáig... az a gumi ugyanugy szart se fog fogni mint ha 10 mm magas lenne ugyanigy lekoptatva. max oldalazoban.
de ha veszünk egy 12 mm re lekoptatott gumit és ujra vágjuk a z éleit eredeti alakjára az 3 x jobb lesz (még 8 mm magasságon is )mint a 18 mm magas szarrá kerekedett kutyaszar. mert ha rádiuszos nem tud ráfogni semmire csak forog mint a hülyegyerek. de nem biztos csak elmélet.