1200 km s plusz után még le Románba pár százat, azért már elmehetnél más irányba is, más helyekre csapatni, csak szerezz kapcsolatot. Persze akkor cűgölhetnéd a motort
Viktort részemről megértem, 2 gyerek az már nem egy gyerek, s a lánya ráadásul kicsi, asszonyt leköti full, a fia valószínű "neki jut".
Üzletszerűen csinálja, pénzt keres vele, normális, hogy odafigyel a minőségre. Abból gondolom, reklámok jönnek be a tartalom megtekintése előtt.
A videókat tuti vágják(ha erre gondolsz ráncfelvarrás alatt), nem nyersanyag 1:1 ben feltöltve, ha szarul venne a kamera, azon nem lehet sokat javítani utólag értelmes időn belül, persze lehet de rengeteg idő lenne, nem érné meg.
Kamera valószínű GOPRO, de ezt nem tudom megmondani biztosra, kockának tuti kocka, jó párszor látszik a felvételeken, de hogy mi van benne passz.
ITT VÉGE A VÁLASZNAK, innen már csak kapcsolódó gondolatok.
Szerintem beruháztak pár GOPROra, csináltak egy youtube oldalt, majd bejelölték, hogy pénzt akarnak keresni vele, s csinálják amit szeretnek, felveszik videóra (ők okosan kitakarják, ha lenne felismerhető arc) megvágják vagy ők vagy fizetnek érte, aztán a sok emberke meg lesi, s a nézettségi mutatóik alapján lökik be nekik elé a reklámot, ami után pénzt kapnak, s ha jól megy nekik, lehet kijön a motorozás ára, vagy még több...
Rengetegen csinálják vagy próbálják ezt csinálni (akár ebből élnek utána), nem csak itt youtuben, hanem a facen is különféle csoportok alakításával, meg sok más weboldalon. Ha sikerül sok embernél elérned valamivel, hogy ott csesszék el az idejüket, a nagy látogatottsági adatok után jöhetnek a reklámok, abból meg a bevétel neked. Elsősorban persze az oldal kaszál nagyot (facebook, youtube, stb) te csak azért kapsz tőlük cseppet a tengerből, hogy ösztönözzenek téged arra, hogy pénzt keress nekik...a reklámozó cégek mindig a fő céget keresik meg, te csak részt kapsz a bevételeikből.
Többen akik ilyet elkezdenek csinálni, lehet ilyen MIÉRT is mögötte azaz ez az elsődleges, nem a tartalom szolgáltatás, utóbbi csak eszköz/munka a célhoz, azaz tudatosan csinálja, valamiért, nem szórakozásból vagy simán tartalom megosztási céllal.
Akit érdekel a lehetőség, nézzen utána, az tuti, hogy létezik,
s ma 2014 végén már tuti hogy nem egy ember él ebből.
Mivel rengeteg, egyre több ember tölti az idejét az internet előtt(itt cseszik el) ezért a cégek is kezdenek áttelepedni ide, már nem hirdetőtáblákon hirdetnek a valós világban, hanem virtuálisan a neten, meg szép lassan átszerveződik ide minden, egyre kevesebb valós dolog lesz kint, s kevesebb valós szükséglet.
Mindig a tömeg viszi a világot, aztán, hogy a tömeg mi által válik olyanná, az már másik kérdés, mivel manipulálható, valószínű nem saját döntéséből...
Egyébként részben megértem azt aki ezt kitalálta, sokkal egyszerűbb itt megfigyelni és kontrollálni/irányítani a tömeget virtuálisan, mint a valós életben, mert nagyon gyorsan feltérképezhetőek a csomagok a fejekben, s így manipulálni is sokkal könnyebb.
Hy dew, hallod pl. enduro kex videóin gondolom ismered... szóval azok a videók alapból ilyen kva élvezhető minőség vagy valami programmal még csinálnak egy kis ráncfelvarrást?Mert nem az összes go pro motoros video olyan hang és kép minőségű mint azok úgy vettem észre...
Ha orbitális hülyeség ne nevess ki totál kuka vagyok a témában csak tudom te tudsz valamit...
köszönöm
Csaladod eddig is volt.nekem meg sz
abadsagaim vannak amit utemezni kell nem egyszeru az sem plusz 1200 km t kell utaznom hogy hazajussak.aztan ha megteszel mindent meg ott van a teknika a tarsake hogy szerepeljen jol s legyen jol felkeszitve .amikor mar hata van hagyva a csalad es menet van akkor ne legyen kerdojel.vagod.holnap elmek homokra ahova regen jartunk.del fele
lyodlis..
vedd tudomásul.. nekem csáládom van...
és nem tudom igérni a szombatot..csak pályára.. az azért lesz...ha nem szól közbe nagy valami.. mert az meg van 3-4 óra alatt..
mig a román az 13 óra.. reggel 6kior indulok és este 7re érek haza..
abban nem hiszem hogy beleakarok most menni...
a családos élet mar csak ilyen...
de azért mondom pályázas az lesz..
motorcsere gondolat..over.. igazatok van...
főleg hogy még a futómÍve is szar.. hát a bergen az is karaly..
és végül is amig nem 100% a pályázás hanem néha beugrik a hegy is.. addig meg tökéletessen elboldogulok azzal a plussz pár kilóval..
rajtam is van pár.. még sem mondja a motor hogy hély.. lecseréllek egy 5 kilóval snálydigabb rálydelre
egyébként meg hegyi extrémben tuti nix párlya..pályán meg nem szar egyáltalán....majd megszokja a fejem hogy egy endúróval pályázok.. ezzel az ugrók ugyan úg vannak mint az sx 525 igazándiból attól könnyebben boldogulok pályán is..
csak mondom lehet egy rmz 450nel..
de már nem...ezért is lyó ez a fórum..kisegitik az ember gondolatait
héj vik. mi a bánat van nem megyünk holnap? kine találd hogy majd a jövőhéten mert tökön szurom magam. vasárnap vissza kell mennem a rohadásba.persze a lánc nem jött meg én meg leszedtem a régit és kibasztam a kukába de ma kiguberáltam és visszaraktam.nyomor a köbön. a fékemet megcsináltam penge lett. uj bosch olaj uj légtelenítő csavar. nekem szolhattok még reggel 6 kor is hogy induljak!
Maz Vikk motort akarsz cserelni?Mondtam en hogy nem jok a 4T..azok csiraknak valok,meg a hajfejeknek
Vagy tan beszopat?...vegyel Katejemmet bazz..2 T..katejemmet..annak az alapjarat nem ver fel a gyertyahoz,es az alapjarat nem keveredik a vezermulanccal
Na meselj a motorozasrol....Ne a benzin pumparol meselj,mert azt mar ismerjuk,hogy jo a fiat puncie is bele...
A 90-es évek magyar enduro versenyein általában a magyarok mentek a 2-4éves japán krosszokkal, az osztrákok meg az új vagy 1-2 éves endurókkal. Ha nehezebb lett a pálya pld.sár miatt a nagy endurók hullottak mint a legyek a magyarok 2t-i meg büdösek voltak de végig értek. A mai enduró követelményei (a versenyekre gondolok) sokat változtak, mesterséges akadályok stb. emiatt a rugózás és a motor karakterisztika lágyabb lett, főleg nehezebb (80kg feletti) ridereknek nem ajánlott az enduró krosz pályára. Nekem(65kg) a 2003-as GAs GAS 250 tökéletesen működött krossz pályán, versenyen is, de a nyáron mentem egy 450-es exc-vel a krossz pályán , hát félkör után vissza vittem , nagyon nem volt oda való.
Egy igazi kemeny rider nem megy enduroval cross pajakon mert lehetetlen..csattognak a futomuvek.A kross az jo kemeny endurohoz is...mert van ero es megy.Amig crossom volt mindenhol elmentem..enduro,paja ,minden..amiota 300 van a pajat csak kopirozzuk
Kereskedő csak piaci érték alatt számolja be a motort, tök mindegy mi van benne cserélve
Ezt már nem adom el sose, értelmetlen lenne (nem adnak érte semmit mert le van lakva külalakilag), ha esetleg lesz sok-sok pénzem veszek mellé egy elektronyosat vagy ha lesz más alternatíva azt, ezt meg elrakom üveg vitrinbe a műhelybe
Jó pár év múlva szerintem inkább az lesz a gond, hogy mi a szart töltsünk bele, amivel megy, mert benya az túl drága lesz hozzá, azaz majd valami másik blokkon kell gondolkodni, ami valami cellával megy, nem benzinnel...
http://youtu.be/ru6Mrtg7TxQ