Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ott 5 órai meló, itt meg 27
minimálbérrel számolva
Az angol népeket kímélni kell, szenvedtek azok már eleget, a magyar az bírja.
épp most rendeltem idomot a huskyra
ami itthon 16 ezer+posta az angliában szűk 12 ezer+ ingyen uk posta
szerencsére ismerősöm ismerőse angliában él aztán elhozza karácsonykor
huszkverma ugy néz ki mint valami terminátor. kiállnak a nagy szegletes béna müanyagok mindenbe beleakadnak . ja és 2 x anyi egy múanyag a huskira mint egy ktm re. érdekes.
Jodli...met vagy man pesszimista a 2T injektorral kapcsolatba....;ehet ,hogy olyat vagnak elo ami ugy fog menni mint a karaj,es nem fog fogyasztani...de szerintem a karbi meg marad...de majd megkerdezzuk Sanyit,csak jojon haza a gyarbol
A himba az nem szar dolog,de maceras is...orokke kelett zsirozni meg gennyezni,nem elvezem ...es mintha a ktm nek a pds es szaraval jobban is mozog a motor....Na meg a huszki...valahogy nem jon be...az idomok igazi szarok
Kidobtan az uj WR 250 Yamit...hat igy leiras alapjan kiprobalnam...sok jo cucc van vele na,csak az a 250 motor egy kicit picike,de azert kiprobalnam.....szerintem a nagy felmenoknel lenne baj,hogy elfogy..de az is meg lehet,hogy nem
jol nez ki na.."
holnap megyunk piritani bazz..keresztul a hegyen :))
még a javítás előtt kilett próbálva egy másikkal azzal is ez volt..
nyugodtan gondolj a legszarabbra az injektorra, abban a tipusban szokott bajuk lenni
hát aztmondták nekem is h lehet hogy a gyújtótrafó. vagy télleg kevés az anyag..holnap kipróbálom egy másik dobbal.
Ismerős havernak is ezt csinálta.Annak valaki beállítgatta.De kínlódtak vele sokat.
akkor elvileg a szelepet kizárhatjuk, marad a befecskendező, , vagy a gyujtás hiba
mert ismerős wr-je se tolerálja a nyitott kipuffot, át kellene írni a becskendezést, csak ugye a gyári nem írható
nemtudom hogy a gyári milyen volt már ezzel vettem,de ez egy teljesen nyitott raptor dob.
gyári kipuff fojtott volt? katalizátor vagy hasonló szarság nem volt benne?
kicsit terelgeti még jarvis a huskyt aztán nem lesz olyan gáz a márka
igazándiból nálunk már csak az alkatrészellátás a gyenge pont
szelepszár szimering lett cserélve a többivel nemvolt gond..szelephézag is jó volt.
hengerfejet , szelepeket is felujjitottátok?
mert a legjobb védekezés a támadás
nekem is van hasonló mentalitású haverom.Friss volt még a jogsija nem nagyon ment a mérlegállás,lámpánál hátragurulás,kocc,erre ő a mögötte álló vétlennek:Nem látta hogy gurulok hátra!
előtte is csinálta de akk aztmondták h lehet a kipufogótól van mert nem gyári....aztán újragyapotoztam és jobb lett. de most meg jobban csinálja a kipufogó meg nem változott azóta.
és azonnal a felujitás ota csinálja ?
kalkuláld már bele hogy a fűrészt nem tudod használtam olyan gyorsan és jol eladni mint a narancsot... ilyen a piac, szoval ott többet fogsz bukni mint gondolnád,
injektoros..és most lett felújítva,hajtókar,dugó...stb