Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dízelekbe is szoktak tenni 2t olajat
legalábbis régebben amikor még savazottak is előfordultak még a nagyobb kutakon is
a végén be fogsz csavarodni ennyi csavartól
üdv mert ügye ha valami annyira jó akkor abban általában pumpálják a pénzt továbbfejlesztésre mint Bálint barátunk is mondta de a Stihl sem tupirozta tovább ezt a tipust
mert ügye a Hondának van 4t fűkasza de ott az a légyeg keveset fogyaszt és 95ös benzinnel üzemel nem kell extra keverékolaj
szegény ürge mikor elöször hozott be 1 stihl fűkaszát és keverék volt benne majdnem lecsesztem érte hogy ember hát a 4t-nek az a lényege hogy tiszta benzinel üzemel ááááááá ez keverékkel na felhivom a stihles havert mondja jól mondja a tulaj mondom akkor ennek mi értelme 5ponton zár a bejárati ajtó de tető nincs a házon akkor nem értem a fifikát
Ezt pedig Ronisnak ajánlom:

https://www.youtube.com/watch?...
Elsősorban Dew figyelmébe:

https://www.youtube.com/watch?...
okés paszz.. azt akkor nem is dolgozom... akkor majd még értekezünk előtte.
na ezek durvább helyeken mennek.. pici pézből lehetilyet csinálni...
http://youtu.be/w6ZBc-XzlP8
az 2 éve volt, és azóta se járt ott a gazda. mellesleg ott dagonyázunk szinte minden hétvégén. kutyát se érdekli
az a baj.. legutóbb mikor ott lyártam.. akkor lyött a gazda-g..oszt elkezdett vergődni....
hiányzik az nekem
de ha valami más hly lezs.. akkor azért karaly lenne
a hátsó kerékba 160 csavar
elsőbe 290.. kb a kettő igy kiló 20 deka lesz
pedig az efi-t is tudnád tesztelni.. ..
oszt diagrammokat ralyzolni..amik a kedvenceid.. a sok sok diagram..amiből le lehet olvasni az értékeket..ennek ellenére.. nem sok gyakorlati haszna van..
amig jó minden. .
2 éve mikor csináltam, quadba 4 kiló csavart beleeresztettem
mérd le tiedbe hány kg megy bele. kíváncsi vagyok
december 28-án nagy tsapatás lesz... ha esetleg ráérel.
és a havas legfagyott motorozáshoz is meghozta a lyézuska a cuccost..
a kapupánt fején a 8.8 az azt jelenti.. ez nem sima biliacél csavar
kis tegnikai rovat..(chn olyan nehétz leirni.. az úly nyelvúlyitásom a ch hejett G ..pont)

na az elős a biztosíték tábla.. igy már fektetve van nem őgy mint a gyári elhelyezéssel ..állítva
de ha már a vezeték töve el van törve ze sem segit a 110% hibakizárásban..
csak a utolsó két kép.. az ami a megoldás.. a végső megoldás..
nem látzik de az tolsó képen.. az összes bizti kényelmessen a segédváz alatt mellett védve van.. nem úgy mint a tábla hogy egy nagy retek ami kilóda a segédváz fölé 2cm rel..
de mondom azzal sem lenne baj.. ha nem törné meg a vezetéket az állítva helyére felszerelt biztositék tábla..

a tartalék biztositékot is megtaláltam.. ..igy a képről...meg lett..
Jó napot!

Csak 2T injektor=spórolsz egy kis benyát, de bukta, ha szerelni kell, plusz spéci olaj kell bele, ha beszarik az injektor vagy az elektronika a gatyád rámegy, stb.

Nagyon nagyon sok múlik azon milyen benne az injektor, 4T injektoroknak csak fele olyan a terhelése, mert csak minden 2. főtengely fordulatra van használva/égetve ebből a nézőpontból nézve.

Ha már megspékelik egy nagyon alacsony kipuff magassággal, esetleg egy vákumos gázleszívóval, s kibasszák belőle a rezonátort is, meg az olajzást is megvariálják, lehet érdemes elgondolkodni rajta a brutál teljesítményleadás miatt

Jó lesz nekem inkább a hagyományos karbis 2T.
az innectilyon szerintem onli a gázreakcóóval lenne a nagyon nagy spórolás..
mert 4t nek is jobb a gázrekaciólya..
ezáltla a fogyasztásnak is kicsit haloványabbnak kéne lenni..
főleg 2t nél..

most néztem..65 perc pályázás.. olyan 4liter körülire jött ki a 570nek..(nem volt telehiányzott minimum liter körüli.. és 6 literből bőven maradt liternyi a kannában.. ugyhogy tök állatt.. lehet a 2 órás ec-t is kibirná a 8,5 tankal
Kösssze!
nem..djimmi.. ez ilyen
http://www.pcland.hu/shop+Over...

én innen származtattam. akkor még 17.200ft volt postával..
mert talán a posta ha pikkpakkpointra megy akkor 300 pengő

de most ott drágább..
van hozzá bőven elég kütyü hogy faxán rögzítsd..akár hova.. akár a segged két partlyára is..
persze csak ha szar videókat akarsz csinálni....
mert szar videók készítéséhez ott a legjobb vétel
és ez az ávées videóizélővel..sí-mán jobb minőségű ..mint akár melyik legfullossabb gópró drága fostalicska 10szer ekkora árban

gyuri
pedig épp az lenne a lény..eg..hogyhosszabb élettertam..
és a fogyasztása sem jobb mint a sima kettő tés izéknek?
mert akkor tényleg csűnya nagy parasztvakítás az egész
kb ugyan ez a véleményem rola...

amugy ezzel a 2t injektor dologal is vegyes érzelmeim vannak, egyrészröl, csomo hiba forrás, meg elektronika , meg valoszinű tényleg nem lesz akármilyen olaj jo bele,stb, ami igencsak negativ..

másrészröl ha beválna igen nagyszerü dolog is lehetne , mert tényleg borulna az egész hagyományos 2t épitési mod a nagy hurka töltővel , lehetne forgatni a hengert stb, csak aztán a beharangozott ossa-rol is kiderült elég hig a leve, és elcsusztatják még jodarabig a sorozat gyártást, szoval vannak ott bajok nem kicsik....

ráadásul tényleg kéne már legalább 1 éve látni profi versenyzőket akik tesztelik élesben, márpedig ilyen nincs...
üdv Viktor én már szedtem szét a Sthilnek van fűkaszája de 1 nesze semmi fogd meg jól mert a jó minőségű 2t olaj kell a benzinbe keverni de ha felújitásról van szó akkor ügye nem úszod meg dúgó csapágy szimering stb mert ügye szelep vezérműszij node annyival meg nem ér többet mert nem is tud sem teljesitményre sem se üzemórára sem tud többet 1 hagyományos motortól magyarul PARASZTVAKITÁS
akkor már inkább legyen úgy mint a mátrixnyomtatókban a tűk, 9 kis spriccelő egység és még tartalékba is lehet 1-2
nálam a kétté a kipufogó nagysága miatt nem lyátsz6
mert mi a retek az a hengernyakra rátekert anyakonda ami egyből sérül görbül.. ocsmány nagy förmedvény
amúgy azt nem értem.. 1000kilencszáz9venben csináltak olyan 2t-4t kombót.. olyan mint a 2t diesel..
minden fordulatra lyutott egy móka ütem..a szivás az 2t svol.. elősűrítés a dugattyÚ alatt felöméls az átömlőkön
de a kiömlést azt kipufogó szelep vezérli!
és nem öblit a kipufogó állan dölon...
csinálták is azthiszem a szikszdélyzre valami kics magáncsapat.. de megóvták mert nem tudták eldönteni hogy végül is a tyúk vagy a szakács
aztán lecsengett...
mostanság kerti gépeknél jöt be ez a 2t-4t kombó..
szerintem ez is életképes lene... nem tudna 1000 forogni ..csk a6-8 ezret.. de egy 300as tudna annyit mint egy 500as 4t .. +jó emisszió+ kis fogyasztás..
és mivel a kis köbcentiből kissebb tömegerők vannak.. igy szerintem nyerő lehetne a dolog..
hály kolbik...

kitaláltam a spányol vilyaszt...
hát ha addig az volt a baj hogy a befecskendező neme birta el azt hogy 13 ezres fordlatszámon dolgozzon.. akkor meg van a megoldás.. a 4t kibirja..ugye.. akkor egy illetve kettő darab 4t innyector fuvóka kell és akkor minden 2.dik ütemben kell csak az egyiknek befecskendezni..
hát ezt nem tudták megoldani?
mért ne lehetne kettő befecskendező egy hengerhez?

az efi egyszer az egyikre tolja az áramot aztán a másikra..
és már birják is a fúvókak szusszal..

mért nem hivott fel a gyár.. ha nem tud valamit ..kérdezzen


a kamera az most is egy overmax action cam2.1-2.0

gonzó le sem tagad6om
jók a hozzászólások, jellemzi a magyar mentalitást
még nincs is kész, de már mindenki tudja, hogy szar lesz