Na latod..kell a f@szn@k ha az ember olyan helyre sem megy , hogy osszetorje amotorjat....
Nekem kell mert mi adunk a pufáJára rendesbe...igy is az outsideres dekni vedo folott a deknit Zsoli beutotte.
Van kinek a motorjan csak azert kell hogy a leke nyugodalma legyen meg esetleg ha el dolne a motorja:)))
egyszer jártunk olyan ragacsos helyen hogy az egész motor egy sárgombóc volt
na ott tuti 10+ kiló volt rajta
de tényleg általában csak olyan 2-4 kiló szokott rajta lenni
Jarunk saras helyeken eleget,de 10 kilot sosem szed ossze egy motor...max 5 kilot..de ki nem tudja mit kell csinalni hogy ne szedjen ossze meg 5 kilot sem annak hadd szedjen 10et
10 kiló
nem mondom hogy semmi, de egy erdélyi saras út után ettől több van a motoron
10 kiló plusz mínuszt egy 60 kilós ember vesz észre
már nagyon belelovalták az embert az ilyen "extra" dolgokba, már szinte nem is emlékszik arra senki hogy a 90es években milyen gépekkel endúróztak, márpedig akkor endúróztak és nem azon panaszkodtak hogy a 400ezres elsőteló is már szar.......
A 4t enduro már nem is jó ? Mi az a 10 kiló? Lekanyarintsz a motorból annyit és ugyanott vagy súlyban. Otthon hagyod mondjuk az önindítót meg a komplett segéd vázat üléstől mindenestől. A profik állva motoroznak
Nekem sem volt soha 4t motorom, de nem is hiányzik. Csak te mondtad Jaxy, hogy ha a japánok kidobnak egy enduro-t a piacra, akkor te adod is el a KTM-et és beruházol egy olyanra :).
Kovettem az esemenyeket....A 4T is jo..de pont ezen vitatkoztunk amultkor Zsociekkal,hogy mi azt mondtuk,hogy 4T jobb hardozni...de azt mondja,hogy hosszu tavon rangatni,kemeny terepen emelgetni a 4T az kimeritobb...de ha nem tudsz motorozni akkor a 4T az segit es nem elfaraszt..de ha tudsz akkor a suj mar szamit..ez a nagyok velemenye.
Azon a koves mocsok afrikai terepen a kovek kozott a 4T szerintem is elonyosebb,de ha szopasra kerul a sor,es emelgetni kell egy motort akkor en a 4t meggyujtanam ott ahol van,mert nehez....es hiaba jotok a suket szoveggel,hogy a mai 4T majdnem annyi nehezek mint a 2T..lehet,de nem mindegy a suJJ elosztasa,mert minden 4T orrnehez es magas a suJJpontlya ..
En maradok a 2T nel
Jaxy láttad azt, amit Dew linklet a Roof of Africa versenyről? A második helyezett egy 4t endúró Yamahával versenyzett. Jarvis mester előtt végzett, de ő a rajtot már megint jól elszúrta és rohamvágtában húzta fel magát a 3. helyre. Az erzberg-nél is hasonlóan alakult a verseny számára.
Megint mint sokszor...mire kell a motor?Hol akarod hasznalni?MiJJen a motoros tudasod?Miert 2 T?..Ez embertol fugg...ha azt akarod,hogy infot adjunk es ne hulyesegeket beszeJJunk akkor irj valamit.
viktor. most indulok oda ahol tegnap voltam a regionális szemétlerakonál balra , a betonut végénél még kicsit mégy aztán balra tartva . na oda. természetesen ma sem jön senki sehova jobb otthon ülni és kinézni a 15 fokos napsütésre.
De vaannak itt párán Ktm 300 tulajok biztos írnak pár sort...
De ha a keresőbe visszaolvasol kapott itt már minden hideget meleget úgyhogy van infó bőven
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok!Egy 2008-as 300 kétütemű a kiszemelt.
Mi a véleményetek róla? Megbízható gépezet?
Ugyanez az évjáratú Exc 300 tudtok valamit?
Köszi előre is!
ráadásul 1 ujjal, és még köröm sincs rajta