Szia!
Stangli Úr mindent leírt, amit tudni szeretnék. Felhívom, nem is ez a kérdés, csak gondoltam, hátha ismeri valaki az embert, és megerősíti, vagy megcáfolja azt, amit Ő mond.
Köszi, szép estét!
Szia.Igazából szerintem csak annyi a kérdés hogy a teló milyen évjáratú motorból való?Szerintem Brittont az zavarta meg (beszéltem vele) hogy a teló szürke,mert a marzocchi ami pl 05 ös gassban van az fekete és bevonatos a csúszószár.Egyébként a csúszószár milyen állapotú mert a képen nem túl szép.Érdekességképpen az is izgat hogy mikor és mi volt benne kicserélve.Köszi szépen előre is.
ha nem találtál még: http://www.conrad.hu/conrad.ph...
kocsi távirányítóba is innen rendeltem, a posta 10x több lett volna mint a nyomógomb, de rendeltem mellé egy ónszippantót is, aztán így már majdnem megérte.....
van ilyen a4 formátumú nagyítóm avval tök jól lehet látni az ilyen kis szarokat. inkább a kézremegés a szar.....
A kamera garancia papírját jól tedd el!
7hónap után a felvétel indító és leállító mikrokapcsoló beszart rajta.
Nem volt agyonhasználva, de eddig bírta
Cserélni is rémálom, már kiforrasztottam, de kelleni fog másik kapcsoló, mert ezt már nem tudom visszakókányolni, most hogy a nyomó lapkát javítottam benne.
mindjárt első perctől szoktassátok rá hogy kiveszi a kaját a szájából, de kapja is meg mindig utána
pl mi sokszor egyesével adtuk neki a tápot kicsinek
de most is úgy veszi ki a kaját a kezedből hogy senki sem sérül pl az ujjaim közül kiveszi a fogával tök óvatosan
meg ilyen fülhúzás, láb-farok mittudoménmi fogások hogy szokja a gyereket
a bull pl párnának is használható volt a staffi csak egy rövid ideig tud mozdulatlan lenni, mindig mocorog
van púrhab..
de nem a faék helyett.
a malterolás helyett
megent nem látjátok az összefüggést
a nyú kutya a gyerekkel többet játszottak kint egy óra alatt..mint pofa az 5és fél év alatt... azért ez nagyon jó..élvezi is Áron
de azért sajnálom hogy igy sikerült ..mármint hogy...
de ez van...
a hó hull..itt vannak a minuszok..
a berg készüla téli lyátékokra...
kiváló műanyag ékek vannak már. aztán kitalálták ék helyett a purhabot! azóta jól elterjedt de még használják a mai napig is purhabbal a faéket de pár év múlva szerintem kitalálnak valami uj purhabot és el lehet hagyni majd a faéket a purhabból. pl ajtók beállításánál. ez is azt bizonyítja ,hogy ezen a területen is van még mit fejleszteni!és van is aki probálgatja. arra vagyok kiváncsi vajon a golyót hova fejlesztik majd?
lyónapot..
az van hogyha egy ezer900nyolvan elei cikket olvasol.. ott meg még a vizhűtést tartották nem olyan jónak...
ezt híjujuák tecnikai felylődésnek... 2008 óta.. az összes japó krocc inectoros.. és azokról rosszat nem hallani...
a ktm hjusabergnél is.. a benyapumpu és benyaszűrővel a gond.. illetve a vezetékelés az azért mert nagyon zsufolt tömöt az egész 90foknál durvább törések kis helyen.. na azzal a gond.. nem az efi indzsektorral..
bontós szerkólya.. 2008 óta.. semmemmi gond az innectorral....ott vannak más tipusú gondok..
pont mint minden ktm husaberg huskváran...motoroknál.. az egyiknél ez a gond a másiknál amaz...
egy tökéletes van... illetve kettő.. pl a 90 fokot hogy kitalálták.. azt már nem tudjuák tovább fejuleszteni..
a másik az meg a faék..
de ez is már fejleszthető...felylesztendő
holnap megkérdezem neked egy havernak akartam segíteni eladni a cuccait. tipus yuasa de hogy hány mm meg hány amper azt nem tudom. ktm be való semmi extra sima gyári cucc .
Ez a hidrogénes buli sem a jövő, legalábbis nem a melósok számára.
A Honda az FCX-et már minimum 5 éve szériaérettre fejlesztette, de valahogy mégse váltotta meg a világot.
A hidrogént cseppfolyósítani nagy energia veszteség, a tárolása meg elég veszélyes. Szóval köze nincs a "zöld"-höz.
Most meg a csökkenő olaj ára miatt még a szél és napelem építés is hullámvölgybe kerülhet...
Nincs mellé duma és kibúvó, meg kell tanulnotok rendesen szerelni a belsőégésűt
Én már többször éreztem a száraz fű égett szagát mikor tököltem a könyökig érőben, hogy merre menjek.
Mondjuk akinek csak kéttére telik az el sem tudja képzelni milyen meleg a 4t könyök
Majd este sötétben indítsatok be valami vadabb 4t endurót vagy krosszt, aztán hagyjátok alapjáraton pár percig... Látni fogod a saját szemeddel.
Itt tesztelnek egy 2008-as crf-et, van a cikk végén megjegyzés a karbiról, hogy az ''új technológia nem mindíg jobb'' http://motocrossactionmag.com/...
Kell egy jó villanymotor, meg egy elektromos üzemanyagcella, s el lehet felejteni ezeket a problémákat, amik a belsőégésű motorokban vannak
Aztán lehet majd a most már piacon lévő hidrogén cellák felé fognak elmenni, s marad a "belső égésű" változat, csak nem benyával fog menni, bár a tank helyén egy nagynyomású hidrogén tartállyal motorozni
A Toyota FCV töréstesztjein sem tudom, hogy produkál a két nagy hidrogén tartály, de tuti megfelelt, ha piacra merték dobni
Nyilván a direkt befecskendezés tökéletesebb találmány a céljára, mint a karbi, de mindennek van előnye és hátránya szubjektív értékrend kérdése, ki mit választ.
Köszi , ismerem, egyik haver most szív vele, nem emeli ki neki a kuplungot (nem húz eleget) ettől még persze lehet jó, csak neki nem jött be. Egyenlőre tárgytalan részemről, más alkatrészekre gyűjtök.
Stangli Úr mindent leírt, amit tudni szeretnék. Felhívom, nem is ez a kérdés, csak gondoltam, hátha ismeri valaki az embert, és megerősíti, vagy megcáfolja azt, amit Ő mond.
Köszi, szép estét!