Köszi, jó oldal innen indulva sok infót találtam
itt nem pont arról dumálnak, de nem rossz.
Ami még beugrott menet közben a feltapadás hibákra gondolva, hogy simán előfordulhat, hogy most és régen és különféle gyárak mind-mind más alumínium ötvözetből csinálták a hengert, továbbá ott vannak a használat miatti hő okozta anyagszerkeszet változások, s ezek miatt simán előfordulhat, hogy pl az S3 eljárás nem tökéletes üzem mindenféle hengerre, csak az új saját gyártott hengereikre, amiknél pontosan tudják miből van, arra való anyagokkal dolgoznak, stb.
Ha meg mást kapnak, vagy jó lesz rá, vagy nem. Ki tudja mikkel maratják le a régi réteget, az leszed-e rendesen mindent, s utána ott van a nikkel ágy, az mennyire tapad fel, az ismeretlen összetételű alu hengerre.
A tuti itt csak az új henger lenne, mert ha még ez a henger visszamenne a suzuki ereeti gyárába, ahol nicasziloznak, lehet ott se tudnák megcsinálni tökéletesre, mert az eltelt 16 év használat sorána henger anyagszerkezetileg megváltozott.
Lehet nem jönne ki sokkal többe, ha öntetnék magamnak egy új tuning hengert, áttervezett ablakokkal
a bergre álaszolva..
én nonna tudom hogy 2009 minimum.. mert hamarabbi döntött blokkos ni
a fekete telószár az lehet gyári is...a telószár a fekete vagy a csúszó tag..mert nitrites csúszótag az tuti valami sxs cuccos..
az enyémben a szár az szürke...
ha valamely kérdésedre kaptál értékelhető választ.. akkor király..
kb enniyt tudok a tupusú gépemről...
a többit alváz motorszám alapján megmondja neked a dííler...
a nikaszilozásra vissza térve..
a ktm már 82től nikaszillal csinálta a dolgokat..(de ha nem 82 ben akkor már 90ben tutkó..mert a 300gs az már nikaszilos volt..
viszont a ktm olyan nikaszilt rak a hengerre.. az onnan ha nem vagy barom és van olaj a gépben.. na a ktm nikaszil az nem megy tönkre
ahogy elmézem ez az s3 egy kisipari cég, szóval nem évi többszázezres gyártás van itt, így bőven van idő átszerelni
gondolom ezért is van annyiba egy henger mint amennyiért a vw csoport gyárt magának egy 4 hengerest
Érdekes következtetés, hogy jött ki?
Nem állítottam semmit, hogy melyik szar, melyik nem, s hova viszem, csak informálódom.
A videót már láttam, azért köszi
Az is érdekes lehet, hogy az S3 rá van állva a GAS hengerekre, s jönnek innen onnan különféle hengerek, amelyiknél mindegyiknél más a belső átmérő, akkor munkás a gyárban hónoló fejet cserél, meg újra kalibrálnak egy intót azért az egy darabért, időigényes lehet.
Szia Dew
ha visszaolvasol ebben a topikban a hozzaszolasaim kozott talan tavaly ev eleje korul, akkor lathatod mit szivtam egy yami 2t henger nikasziloztatasaval egy igen nagynevu holland cégnél.
Draga is volt meg legalabb szar.....
ha kerdesed lenne akkor csorgess a harminc448Hatvankilenc83 as szamon.
ha nem tudom felvenni akkor visszahivlak
Faszi, ugye viccnek szántad ezeket a kérdéseket ebbe a topikba?
Ilyen kérdésekre még a hazai nagy pengék se igazán tudnak válaszolni sztem
A gyenge pont nálad a dugattyú, azt kellene megoldani ... a hengert addig nem kellene basztatni amíg lehet hónolni.
Először keress profi gyémántos hónolót amiben jó hosszúak a betétek, és rántasd hengeresre a cuccot. Aztán ha bírja a nikaszil mehet 1 Mahle dugó bele.
Sokat látott szakik szerint a japcsi nikaszil minőségét erre felé nem tudják nyújtani.
Saját hengert kapsz vissza. Ismerős mindig egy kicsit átfaragja és aztán nikasziloztat. Minden hengerhez kellene hogy legyen nekik etalon, hogy tudják hogy széria vagy sem, ez pedig kivitelezhetetlen..
Valószínű félreérthetrő vagyok, elsősorban arra szeretnék írásos garanciát, hogy a saját hengerem kapom vissza, magára a munkára már nyilván nehezebb kicsikarni(nem is ez az elsődleges cél), mert ott agyon tudom vágni a cuccot szándékosan, ha akarom, de szerintem normális esetben nem lenne szabad lejönnie annak a nikaszilnak, ha nem kap fizikai behatást, kivéve a kopás, az normális.
S szerintem ez az írásos gari, amire gondolok, teljesen vállalható,
mert feltételezem postán olyan biztosítással adják fel, hogy ott térítenek, vagy saját szállító van, stb, azaz kizárt hogy elvesszen, tehát bátran aláírhatnak egy ilyen papírt.
Majd utánaérdeklődöm, kíváncsi leszek a reakciókra, aztán lehet elhajtanak a picsába, mert senki nem kér ilyet, akkor velem nem fognak szarozni egy hengerért, de ha nem kér ilyet az ember, az szerintem gond, főleg amiben van ilyen külföldi szállítós buli is.
A szakmai része meg tényleg érdekel, pl gőzöm sincs, mivel kenik le a henger többi részét, hogy oda ne tapadjon fel a nicasil, csak ahova akarják, stb
De már felmerült bennem, hogy a kikopott power szelep házat is fel lehetne nikaszilozni, nem lötyögne benne a szelep, meg nem is kopna ki olyan könnyen, egyébként gyárilag lehet az is nikaszilos csak ott utolagos munkálakotat végezni, az elég költséges lenne egy nikaszil rétegen.
Sok hengert vittünk ide:http://it.kompass.com/c/monard... semmi gond nem volt a munkájukkal!Olaszba talán a legjobb nevü cég!Ha jól láttam a dobozokat akkor a ktm is küldött ide hengereket!Remélem tudtam segiteni!
Szeva Dewid!
Szerintem inkább azt kérdezd meg, hogy volt-e már valaki aki nicasiloztatott valamelyik céggel és milyen garanciát vállaltak rá?
Szerintem csak akkor vállalnak rá, ha ők rakják össze az általuk javasolt alkatrészekkel.
Ha beraknak a sivatagba éjszaka nagy semmi nélkül, s csak annyit tudsz, északra 10km re lesz falu, de ha nem északra mész "sose" jutsz ki, akkor a kép lesz a fontos. egyébként meg valószínű nem érdekel merre van észak, s nem is tudsz erről a lehetőségről.
Az időt nyilván lehet fordítani rengeteg dologra, facebook előtt elcseszni, vagy TVt bambulni, vagy videókat nézegetni, vagy gondolkodni dolgokon, fejlődni, stb, kinek mi a hobbija, kit mi "szórakoztat" csinálja azt
itt nem pont arról dumálnak, de nem rossz.
Ami még beugrott menet közben a feltapadás hibákra gondolva, hogy simán előfordulhat, hogy most és régen és különféle gyárak mind-mind más alumínium ötvözetből csinálták a hengert, továbbá ott vannak a használat miatti hő okozta anyagszerkeszet változások, s ezek miatt simán előfordulhat, hogy pl az S3 eljárás nem tökéletes üzem mindenféle hengerre, csak az új saját gyártott hengereikre, amiknél pontosan tudják miből van, arra való anyagokkal dolgoznak, stb.
Ha meg mást kapnak, vagy jó lesz rá, vagy nem. Ki tudja mikkel maratják le a régi réteget, az leszed-e rendesen mindent, s utána ott van a nikkel ágy, az mennyire tapad fel, az ismeretlen összetételű alu hengerre.
A tuti itt csak az új henger lenne, mert ha még ez a henger visszamenne a suzuki ereeti gyárába, ahol nicasziloznak, lehet ott se tudnák megcsinálni tökéletesre, mert az eltelt 16 év használat sorána henger anyagszerkezetileg megváltozott.
Lehet nem jönne ki sokkal többe, ha öntetnék magamnak egy új tuning hengert, áttervezett ablakokkal