fürdőszobás haverodnál kapok árengedményt a kazáncsőre? vagy lehet duplán adja majd mert nem jo emlékei vannak a velem közös motorozásokrol...
tul küzdös volt neki, vagy nem tudom... lehet majd rád hivatkozom..
és aztmondom neki nem is tudok motorozni.. sőt életemben nem ültem motoron..
Balinyo székely fiuk vicces gyerekek
Nem tudtad egymást is ugratják akkor szerinted minket hogy ugratnak
Te meg ugrottál is menny a körzeti régészhez meg vizsgáltatni magad
Ronis...ismerem a motort a vasarlasatol fogva,a tulajjal egyutt...minek hazudjon nekem vagy maganak vagy a tesojanak?A lenyeg,hogy tartosabb mint egy japo.
Szeretem a japan motorokat,mert valahogy szebbek kifinomultabban meg vannak epitve mint egy europai....de amiota indiai penzek bekerultek a ktm iparba azota sokat feljodtek.Valamikor ktm ed volt akkor nagy bajba voltal.Mostanra jo minoseget csinalnak...ne feledjetek az evek mindenkinek telnek...van aki kihasznalja van aki nem
te jaxy.. kinőttem én már a mesékböl , sőt már a gyermekeim is felnöttek , szoval köszi de szerintem ezt még te sem hiszed el hogy 120 kilos a srác üvegen jár a 350-el ami köztudottan tud forogni rendesen és patika a 400 orás motor...na persze...
ez meg hogy 700 orát ment ,és bérmotor volt amit mindenféle turista enduros nyustölt románban ,és még patikább a bele... mi vagy te valami háry jános? vagy amit mesélnek a haverok azt mind elhiszed szo szerint...
Lehet nem voltam elegge tiszta.Ez nem varosi legenda,sot nem is falusi,hanem valos.A fickonak a 350 ese legalabb a 15 motorja az eletbe,de lehet ,hogy keveset mondtam...melleje pedig verseny szinten motorozik.
A 350 400 u.o utan is olyan allapotba van,rendszeres olajcsere meg szervizeles utan is mint egy japan motornak a szezonalis szervizelesekor.
Addig amig a yamahaknak a kuplungot minden motorozas utan kelett barmolni,addig a ktm nel minimalis a beverodes.Motorikusan pedig minden a normal erteken van,ahogy a gyar osszerakja.
Nem vagyok KTM fan,sosem szerettem,most sem szeretem,vagyis nem vagyok elfogult semilyen marka mellett,nekem az elvezet amit tud nyujtani egy targy ,az a lenyeg benne....ettol lehetne szuzuki is.
Szoval,nem mende monda,es a figura akie a motor nem ilyen forumos szajhos
A lenyeg mindenki azt hisz el amit akar,ami jo az jo,ami szar az az is marad.
hogy működik ez nálatok? kimégy motorozni és 4 kor felhiv az asszony hogy most pedig tessék hazajönni mert itt a párzás ideje?az előjáték meg a motorozás,?
Vik...a 700 ora az realis volt a 3 eves gepnek mert szegeny motor turamotor volt az idegen bohoc motorosoknak....enduro turakat szervezett cege volt ami minden nap ment egy szezonba....
a nyolcas kilences..
az a biztosíék tábla.. első kettő az a fontos.. EFI és a benya pumpu
3 az meg a világítás és kütyüi..a 4 kopúter...
az első az ami nagyon meg vanvolt törve..
de a fő baj az az.. hogy a barom úgy rakta oda az ülés alá..amin ül a paraszt hogy igaz hogy ki tudja cserélni a biztit felülről..de a ház az egy az egybe úgy van odarakva a helyére hogy ha nyomódik ..akkor az alján a vezeték az aksitartón nyomorodik..90fokban törve + terhelődve a súllyal
ha fektetve rakta volna a barma.. akkor rajta ülhet ugrál6.. akkor is az oldalán kilyövő kanóckötegnek soha semmi baja sem lehetne..
én már most úgy tettem oda.. de a vezeték miatt..csak úlyra csinálom a tábla bekötegelését.....
de nem baj ..mert ennyi legyen a legnagyobb baja..
ez meg ki lesz lyavitva a 7végén pikk pakk....
tehát a lyöwő 7...köznap első naplyától meg már úlyra hadrafog6ó a berg...
lett videlyó is ..fejkamerás.. a második bemelegítő futamban...
ott kétszer le is ugrottam a 2m magassbb sikról..az nem tudom hogy adja vissza a videó.. de ... mikor úgy vége a talajnak... a füves buckás semmiből és ott azért pislog a paraszt....
olyat nyekkentem hogy a 3dik kihagytam
pedig milyen jól ki lett találva..(ez is )
tegnap kivittem a 570 kicsit körbemutattam neki a pályát..
hát mit mondjak .. tetszett neki.. meg nekem is ...
ez a full hullámosretek.. kiszíwlya úgy a parasztot hogy tsuda
a berg is igy a kábelellenőrzési vizsgát tett.. és a 40dik percig meg is felelt..
de aztán jött a 41dik oszt megállt
na mondom .. ülés le akormár tudtam hogy az a biztositék táblán megnyomorodott kicserélésre nem került csak megigazitott vezetékkel van a baj..
kicsit megcsavartam.. és már ment is ..még egy 20 percet..mert aztán meg eljött a 16.00 amikor is abba akartam hagyni ..de mondom olyan jól megy.. megyek még látok mert már szürkült de mondom mégy egy 10 percet rátulok..mert mondom nagyon ment ..aztán alig 1 perc ..és hátsó defekt... .
na mondom nekem nagyon abba kell hagynom most 16.00kor.. a tervezett időpontban..és nem pedig ráhúzgálni még az élvezetre...
aztán ki is derült miért is ..de az már nem tartozik a fhÓrumra
lényeg...
csak szétbombázom azt a biztositék táblát.. igaz..kicsit rövidülnek a vezetékek..amit nem akartam..... de a saruvégén a nyaknál csak menthetetlen ugyhogy rövidülni fog 1cm rel..az a köteg amiből 1mm sem hiányoz6 ...gyanúsan a táblát máshova kell tenni..de majd megoldom...az 1cm rövidülés miatt toldani nem fogom....meg úlyrahúzni sem.. inkább kicsit okoskodok ezzel a tábla helyezéssel
nem fet.. nem szakadt le abba semmi..
a szeleprugó az tört el..
aztán mikor kicseréltem a motorba a kb 700órás motorbba az sszs szelepugó mondom cserélek szelepeket is..
megis lett véve.. aztán mikor szétszedtem.. legszivesebben visszaküldtem volan a szelepeket..mert a gyárri 10 éves szelepek.. sem hosszra sem elvékonyodás beverődés semmi baja nem volt ...az egyik szelep volt minimálissan beverődésnek nem mondanám.. inkább minimálissan látszódott hogy az már ment is.. nem csak a polcon ált..
amúyg a jakó féle 700 üzórás gép.. kicsit számomra csúsztatás..
mert az akkro évi 350 óra...azaz napi egy óra használat..
zoli..az azért kicsit .. csuszik valahol az a 700 óra...
a 400ast azt simán elfogadom... 2 éves gépnél..de a 700
dév..
amúgy ugy gondolod hogy vannak szerelők akik 700 óránál szétszedik....megnézik hibafelvételezik.. összerakják,... és az monduk 100 óra múlva.. meg kuka a beseje,,?
ne gondold hogy valaki összerak ugy egy glépet saját használatra hog arra nem mer úlya megint legalább egy évet ..kb 100-150 órát rádobni...úgy hogy az év végén nem kukázni a karja a gépet... csak úlyr szlét szedni és megint kicserélni ami (nem ami tönkre ment .. hanem mi nem a javitó méreten belül van!)
mert egy ijen nagyjavitásnak nem a hibafeltárás a célja.. nem nem..
hanem az hogy a legközelebbi szétszedésig! hibátlanul tudjon üzem szerűen működni a gép.. és nem a túlélésre hajtanak!
aki magának szereli az 100% erre megy
Akkor azért kerül olyan "sokba" a KTM, mert űrtechnológiai anyagokból készítik a motort és nem kopik semmi, igaz?
Ezt nem hiszem el, hogy előírás szerinti 10x annyi üzemóra alatt, meg 700 órák alatt nem kopik benne semmi és gyári, s még csak nincs szervízlimiten kívül sem. Persze lehet senki nem mondja ezt, csak félreértem az írásokat
El tudom képzelni az álíltást akkor, ha tizedes tolómérővel mér mindent, aki ezt állítja, úgy nyilván nincs kopás, mert nem képes megmérni a mérőeszközével, de ha fogna egy legalább 100ados mikrométert, vagy mérőórát, mindjárt mást állítana.
A lényeg amit akartam mondani, lehet elmegy sokáig egy motor megbontás nélkül, de utána ha megbontják, kiderül, hogy a végét járja benne minden, s menthetetlen, míg egy rendes intervallum beli karbantartásokkal, hosszú-hosszú ideig életben lehetett volna tartani.
tul küzdös volt neki, vagy nem tudom... lehet majd rád hivatkozom..
és aztmondom neki nem is tudok motorozni.. sőt életemben nem ültem motoron..