amikor a hondát vettem le volt fújva szilikonnal az ülés
az xr4 nem egy vad gép de örökké hátracsúsztam gázadáskor
inkább érdekes volt mint jó, szóval nem kellene síkosítani azt az ülést
ha valakinek jó szeme van kivehetőek a kis logók a sisakokon. 90 % ban arai van a fejeken és nyakvédő nélkül! érdemes megnézni a videót bár elég hosszú. brutálisakat esnek és pusztán a sisak csapódik a földnek teljes energiával. a forma 1 nem arról ismert hogy a jelenlegi csúcsteknikát és fejlesztéseket vonultatja fel. nem az full amatőr banda és abban mennek amit épp a fejükre raknak,. pontosabb képet kapnál egy hazai ecn szerintem. pl hány db David Knight replikát számolsz meg egy körön belül.
Mondjuk azért az ott használt sisaknak kb annyi köze van az utcai sisakhoz,mint az enduro vb- használt teleszkópnak az utcai teleszkóphoz.Ha beballagnál a boltba és kérnél egy olyan Schubert sipkát,mint pl a sumié,nem hiszem hogy levennék a polcról.És nem csak azért mert az méretre készült neki,vagy mert mocskosul magas ára miatt nincs a polcon,hanem azért,,mert az a minőség a pórnép számára nem megvásárolható.
Szerintem az átlag piaci termékekről az átalag piaci tapasztalatokból/vizsgálatokból F1 ből nem indulnék ki, hogy ami ott jó, az jó lesz az átalg piacon is, még ha esetleg az F1 csapat átadja a tudását a széria csapatnak, a széria csapat találkozni fog a költséghatékony korlátokkal, s már is ott vagyunk, hogy sehol, nem lesz olyan a termék, mint az F1 ben.
700 óra, ja persze lehet, csak amikor a 800 óránál valaki hozzáértő szétszedi rájön, hogy ki kell dobni a motort, mert a bele szétment.
Egyébként legyen úgy, ahogy írod, hogy semmi baja ennyi óránál és kimegy a világból!
csak nem hiszem, hogy hosszútávon jót tesz a vasnak, de ismét mondom, ha valaki nem tervez a motorral így, nem gond.
Saját motoromról tudom, hogy apró szirszarok, amikre azt mondod jó még az (akár észre sem veszed, megy a motor tőle) olyan nagy galibát csináltak így hosszútávon, amire nem is gondoltam volna, ha időben cserélem jobban jártam volna, mert nem megy szét miatta más drágább alkatrész, stb.
Egy-egy esetből szerintem semmiről nem szabad következtetést levonni 10 ből 3 nál megtörtnéik ugyanaz már elgondolkodtató, de még ott is lehet anyaghiba, gyártáshiba, stb, pont annál a 3 dbnál,
ha már 100 ból 30 nál ugyanaz megtörténik ott gixer van,
pedig százlákra ugyanaz csak nem mindegy a mennyiség, sokszor ezért nem mond önállóan semmit ha csak %os arány ismert egy kimutatásból.
Dew..ha jobban utana nezel halottam tobb olyan 350 blokkot ami 700 oranal vol tes meg nem volt belenyulva.Ez hihetetlennek tunik,de igaz.
A mostani motort amit szereltek ezt motor szerelo csinalta a tulajjal a meloba.Azt,hogy a vezlancot hogy mertek hogy nem azt nem tudom,de mondtak,hogy cakkra mindt az uj.Ezek anyi motort szedtek darabokra es javitottak,hogy annak az ara jol jonne...foleg ,hogy 10 eve ezt csinaljak.
Ezt mondta Zsolti is,hogy neki volt,yamaha,honda,250 tol 450 ig,de azok nem birtak enyire.a Kuplung is azel,nincs beverodes,minimalis a kopas.
A lenyeg dew,hogy emberunk nem lofing suju ember hanem 120 kilos es nagyon huza a gazt neki..en meg motort tiltason jarni enyit nem hallom mindt o amit elmuvel terepen....az szervizelest pedig nem hanyagolja el mert ok nem erol hiresek
3 eve megvan a motor es olajon,szuron kivul mostanig csak 1 gyertyat cserelt.Sokan mondtak,hogy vigyazzon az injektorral..vett is egyet tartalekba hogy legyen...de az is siman birja magat...igaz hogy csak jo benzint rak bele es oktanszam javitot is hasznal.
Nekem a yamaha is birta,de kozel sem enyire.
arról max az aszfaltos csúszásnál lehet beszélni, amúgy a nyakkal kellene mindig együtt nézni
amúgy ami jól véd az kényelmetlen(nem sisak), terepen meg ami kényelmetlen az zavar a mozgásban, szóval nem biztos hogy jobb ha fülig maxi védelemben vagyunk, ráadásul ilyenkor az arcunk is kicsit nagyobb lesz
volt olyan ismerős aki full páncélban terminátornak gondolta magát aztán eltörte a csuklóját
csak azt ne felejtsük el hogy ott a jó sisakhoz megvan a nyak védelme is
mert ha 60al nekimegy az ifa platónak a kínai sisakban szétmegy a feje, de ha egy csodabukóban akkor a nyaka szakad le
egyik ismerős anno etz-vel nekiment egy pótnak kiskőrösi bukóban aztán leszakadt a feje, a bukó egyben maradt
nekem is volt olyan sisak, ilyen 10+ kilós kalapáccsal alig lehetett szétverni
Déw. járj uána az F1 ben mia legelterjedtebb sisak márka. vagy pl a salakmotorban mit látsz a legtöbb motoros fején. nem a nofear lesz de nem is az one. ott pedig vannak nagy esések meg falnak menések.
egyébként full felesleges ezeken agyalni. sisakvásárlásnál az ember arrol akar saját magával alkudozni, hogy érek magamnak annyit vagy csak 20 ezerrel kevesebbet? ha 700 vagy 1 milioért vagy 1,5 ért van pénz megvenni egy motort nem szabad azon muljon az élet hogy sporolok 20 ezret jolesz az olcsobb is. később nem lehet visszacsinálni! a fej ,az agy nagyon sérülékeny még,ha azt képzeljük nincs tempo stb meg nem esik majd nagyot. sose tudhatod mikor esel hanyatt egy szaros feljároban. pördülsz 3 at és pont tarkoval elkapsz egy fatuskot vagy sziklát! semmilyen hejzetből másodpercek alatt kerülhetsz életveszélyes hejzetbe. utána baszhatod majd a 3 forintos müanyag szemetet. ülsz a tolokocsiba aztán lesz idő elmélkedni hogy szeleprugora meg 2 havonta ujgumira volt 50 ezrem de egy jo siaskra sajnáltam még 20-30 ezerrel többet.
egyébként az hogy szétnyilt a fején az airoh önmagában nem probléma mert azáltal veszett el az energia. de azért szerintem nem is normális hogy közepes esésnél nyilogat szétfelé meg darabokra hullik a sisak. egyébként a vékony bélés rész az kizárolag kényelmi szempontokat szolgál. a kulcs a külső hély illetve az alatta elhelyezkedő hungarocel szerű rétegben van. az nem mindegy miből van kikotyvasztva.
Milyen mérőeszközzel hol és milyen értéket mért, aki ezt állítja?
400 órás főtengelycsapágy 4T 350 ben még gyári állapotban, meg a szeleprugók is, meg a kuplung meg az egész blokkban minden? Számomra ez hihetetlen kategória, azt esetleg elhiszem, hogy szervíz limiten belül találod őket netán, de hogy kopás nélküli gyári állapot, az túlzásnak tartom. Bocsi, ha túl szó szerint értettem
Mi a cél, kinek megy el a vasa a legtovább úgy széthullás nélkül, hogy nem cserél benne "semmit"?
Lehet játszani az üzemóra kitolásokkal, de hosszútávon, annak komoly ára lehet persze aki rövidtávon tervez a motorral, mert 1-3 éven belül úgy is lecserélni, annak mindegy mennyire nyírja ki a belét.
Egyébként örülök, ha minden igaz abból amit leírtál!
még anyit hogy pl ha shoei nál marad valaki . abbol teljesen mindegy melyiket veszed. ezeknél nincsenek alulkalibrált tucatsisakok meg akcios szemetek. amire ráteszik a matricát az eredeti lesz mégha találsz is olcson az biztos nem kinai fröccsöntött mocsok lesz. benne lesznek a tanusito cimkék biztos lehetsz benne.
az xr4 nem egy vad gép de örökké hátracsúsztam gázadáskor
inkább érdekes volt mint jó, szóval nem kellene síkosítani azt az ülést