Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorostársam Szasza Gondolatai, a tegnapi csoportos megemlékezést követően:

Aki ismerhette őt, mindenkinek megvan a maga története amit Ádámról el tud mesélni. Aki szerencsésebb és közelebbről ismerhette, annak bizonyosan több is. Én először a 2012-es Syma teremkrosszon találkoztam vele. Már az edzéseken is meglátszott, hogy idén ő lesz a favorit. Ez a kép az elődöntők első futamán készült. Mindketten hibáztunk a rajtegyenes végén, ami leírhatatlan hátrányt jelent egy teremkrosszon. Túl kevés a hely, és az idő az előzéshez azért, hogy továbbjutó helyhez érjen az ember a középdöntőbe.
Mit se számított ez Ádámnak. Kérdezés nélkül végig ment az egész mezőnyön és megnyerte a futamot. Úgy ahogy az összes többit is azon a napon. Lehengerlő tálentumos fiatal tehetséget ismerhettünk meg akkor benne.
A második nap időmérő edzésén azzal hívta fel mindenkinek a figyelmét, hogy az egész mezőnyből (amatőr és profi) két embernek sikerült 35mp alá menni. A sokszoros teremkrossz bajnok Grill Gabinak, és az élete első teremkrosszám járó Pető Ádámnak.
Ádám nem volt kishitű. Amikor a rendezőség is felfigyelt a képességeire, a teremkrosszok történetében előszőr lehetőségett kapott -élete első fapados versenyén- hogy bizonyítsa tudását a profik döntőjében. Elvállalta, és megmutatta hogy helye van abban a mezőnyben. Nagyon is..., ami akkor is is tisztán látszott, és a jövőben is megmutatkozott.
Ez az én történetem róla, ami mutatja hogy az a mottó amit ő vallott az nem csak üres szavak voltak, hanem ő maga.
Ahogy azok sem csak üres szavak, hogy Ádám valóban mély és pótolhatatlan
űrt hagyott maga után a magyar motorsport életben.
A nyírségi motokrossz és endúrós csoport tisztelettel adózik az ő emléke előtt, és osztozik a gyászban Ádám szeretteivel együtt.
Minden jót Ádám!
szóval akkor az új motor azért szar mert új, a régi meg azért mert régi
nem lehet hogy velünk van a hiba?
a 90es évek elején volt kb 20 fajta terepmotor aztán jó volt mindenkinek
pedig nehéz is volt nem is volt erős és a futóműve sem volt hipi-szupi
én úgy csináltam..
el semakaratma adi az 5huszon5csit
de jött ez a 570.. berg.. akkor egybőlnyilt a garage kapu.. mondom ha be tudom játszani és lyó lesz..a kkor az 525 megy a háztól..
úgy is lett .. bejöt a berg.. és után lett meghirdetve a525
ami el is kelt 7 napon belül..
lyó motrt volt az is.. kb 700 órávalvolt..
emez ..elméletileg... a harmada.. de látszik és hallatszódik is .. ez egy sokkal úlabb gép kevesebb üzemórával....jóval kevesebbbel..
a üzemórát több isemrős haver is ..aki isemri az embert (mint én is) akitől vettem.. mondták hogy azért lehet benne annyi amenyit mondanak.. mereert párhuzamossan volt mellette neki.. egy exc 500 meg egy 350 is..
szóval
hihető volt illetve a szerelő akihez vitték mindég az ajánlotta..
és egyenlőre.. még a behülyézésekkel együtt is örülök a gépnek.. persze a behülyyézés az nem kell.. de majd meggyúgyitom(tam ) és karaj lesz még évekig..

igazándiból ha nem 20-80% a pálya -román hegyek aránya..(inkább 10-90) akkro egy 2010 rmz 450 let volna a kiszemelt..
ugyhogy ez van...

eladni előre én is ezért nem ertem amiért te is mondod hogy eladod az isemert de soküzemórásat aztán tennél hozzá lét.. de az úlyak amikoet találsz ..mind egy hoki még a régi gépedhez képest is!
pedig többért fiatalabb kevesebbet élt gépet szeretne az ember..nem
eladtam a jó 525öst utána meg mikor elmentem motorokat nézegetni amit úgy hirdetek hogy felújitott csalódásmentes stb majdnem megtakartam a gyereket pedig csak 100km aútóztam nem szabad eladni a jót ezt megtanultam
ne aggódj nekem is eszembe jutott a 525
az is jó sokszor volt kötélvégen .. pedig za 525..
de azon is van központi vezérlő...ha az a cdi az behal ott is lehet rugni tolni vonni..
az perssze igaz hogy az efi öninditó kombó egy fokkl vezsélyesebb..
de kb most ha megtaláltam a hibáit és kilyavitottam
akkor ez a gép eddigi legkaralybb gépem.. az tutifix...
imádom nagyon..
a zönindgyuszi innectror..a 04 dikei menetnél is amig be nem hülyéztem..
nagyon odattte magát.. bontós ez miatt egy helyne csúnyán vissza kelett meni.. mert lefulladt ott men tudta mér berugni. pedig odáig is nem kis mókával szopta fel magát .. és onnan a beindulás hiánya miatt..volt szopás.. egy 5 perce felfelébőllett 20 perc.. kerülővel...
ugyhogy önindgyuszi.. egenlőre nagyon bejön.. fontosabb mint az a 6 kiló súlytöbblet ..
Az egy jó motor..Megtanítja Viktort állva menni. Mert ha leül ,,,akkor leáll. Melyik motor tudja ezt még?
gyuri.. zsé most csinált egy 2 éves esc 500ast.. annak 9 helyen volt kikopva eltörve.. összeégve a vezeték.. 9 helyne.. 8 óra szopás úgy hogy a végén még..
de aztán jó lett t az is..
azért meg kérdem mennyi hozzá egy komplex vezetékcsomag.. mert én nem bizom már egyik vezetékben sem.. konkrétan úlyrhúzatnám az egészet legszivesebben..
beszéltem bélisz úrral.. egyből képben volt..2 instrukciót adott én meg.. nekiáltam...

és már lyárt is....
a 4 vezetékből kiderült hogy kettő volt a ludas.. az nagyon.. a másik kettőnek csak a szigetelése sérült érintőlegessen..

a csokit is megmozgattam ami az efineél van.. abban minden lábat jóra értélelt a mérő...
ugyhogy nagy reményekkel összeraktam .. és inditás.. indult is termelte is szépen. a benyapumpu..
igaz még összerakva ráülve nem volt ..csak járt..de azt nagyon szépen
igy igaz
a másik véglet hogy FOGYASZTÓI TÁRSADALOM lettünk ne akarjunk már 10 15-évig használni valamit hiba nélkül és ezt most nem csak motorra értem pl-hűtő mosógép stb ismerősöm aki ilyen helyen dolgozik azt mondta a tartós terméket 5-évre tervezik a többi ajándék nem tartósnak nincs tervezett idő ennyi
Karbantartás és üzemszerű használat.
szerintem a karbantartástól több függ mint a típustól
volt nekem egy 82es cagiva endúróm, az télen-nyáron pöccre indult és ment
mondjuk nekem sosem volt komoly baj egyik gépemmel se, bár néha hülyének néznek amikor pl a husky csapágyait is zsírozgatom x óránként
de mivel időm rengeteg a többi cucc meg ingyen van miért ne tenném
aztán nem kell 5 évente himbafelújítót venni sok 10 ezerért
tudod INI ez olyan mint az asszony lehet hogy neked nem jönne be az enyém és forditva valakinek szőke vörös stb
ktm husqvarna husaberg kawasaki stb
de mikor eladja az ember akkor kell magaddal megbeszélni hogy ez mért is nem volt jó?
akkor áruld el a tutit: mit érdemes venni és miért?
Akkor milyen gondjai vannak ezeknek a döntött blokkos fek nek?
ini elárulok neked 1 nyilt titkot mért utálom a azt a motort ami hus-al kezdődik mert 8éve vagyok az ANDL-KFT ALKALMAZOTTJA MINT SZERELŐ és mivel mi szereltük és szervizeltük őket igy én tudom miről beszélünk ismerem mindegyiknek az utolsó alátétig minden porcikáját és nekem akkor sem kéne ha olyan akció lenne mint a tecóban hogy 1et füzet 2őt vihet és ezt a véleményemet a FŐNÖKÖM is tudja
majd jön Viktor barátunk mond neki vegyen még 9db husaberget legyen miből legózni
pedig az praktikus, amikor építkeztünk vettem 10 darabot 1300as darabáron(a zöld bosch akkor is olyan 10-12 felé volt)
aztán be volt fogva vagy 6 db különböző korongokkal
amelyik letérdelt ment bontásba (volt amin csak a kapcsol pöcke tört le)
aztán lehetett legózni
homokba-porba-esőbe a bosch se tartott volna sokáig
ja és 2 gép még mindig üzemel
nem szégyen ez voltam én is igy a jót eladtam hogy veszek 1 fiatalabbat aztán utána derült ki hogy sok pénzért vettem GONDOT pedig én sem a múlt héten kezdtem
persze én nem álltalánositok csak számomra olyan mint a teccós flex van akinél elmegy 5évet nekem akkor sem kell
azért mert elszaródott pár vezeték még nem feltétlen kell kitenni a kuka mellé
Na me Vikk..megaszonták neked.
Vegyél rende motorbicót
ezért nem lessz töbször olyan motorom ami úgy kezdődik hogy hus-....... motort kell venni barátom az 525-el mikor volt ilyen bajod aki megvette a jó motorodat lehet hogy most nevet rajtad
ott se sokkal jobb a helyzet
de majd ott lesz a gáz ha meglesz a hiba akkor ki lesz javítva, de ugyanolyan színű vezeték nemigen lesz elérhető aztán még 2 javítás és olyan egyveleg lesz hogy nyomozókutya kell majd utána hozzá

egy sportgéppel szoptam így, tetézve hogy bele volt vagdosva még a riasztó vezetékelés valami sufni fokozatkijelző, meg ilyen ledes visszajelzők meg tökömtudja mi
vagy 3 tekercs bandászszalag elment csak arra hogy kb eredeti állapotába visszahoztam a vezetékelését
ez nem a kormány.. ez az ülés alatti!
é olyan hogy .. konkrétan a zárlatos akis is erősen ott van..
de lehet mind a kettő..
vagy egyik sem..
ami óriási összefüggés.. az az
a végén az öninditó akor is kente mikor rajta ültem! a benyapumpa is..!de normálissan menni.. leállás nélkül akkor van az összefüggés a felállásban.. az ülés alatti dolgok nem terhelésében
na itt a förmedvény..
a kormánynál szokott sok kábel elfáradni ahogy mozog jobbra-balra a végén feladja
azt jó szar kiméregetni, meg kell keresni a vezetékek mindkét felét aztán tépkedni a kormányt ide-oda