az arai 1540 gram! de engem sose zavart a sulya bár másom nem is volt tán még az elején valami műanyag szemét . viszont nem szeretném ha szétnyilna a fejemen. nézzél arai teszteket részeg orosz probálja bejukasztani kiállo betonvason vagy 30 x izombol ráakarja huzni egy 15 ös kiállo 10 centis acélcsapra . nem sikerül neki .
a huski megvan! pénteken megyünk bahnerhoz pár dolog miatt. szó lesz a huskirol is mert van érdeklődő otthonrol is . üzeni fogok és lesz pontos ár .
Az airoh bukok a trendik...de az uj modelek jok is..a regi sem rosz.A shoe sem rosz,sot sokan csak azt szeretik.Van aki DH bukoban siriti,abba a kevlaros is fel arban van,csak nem anyira zartak,sokkal jobb a szellozese is.
A haver a 350 ktm nek vezermulancot cserelt..400 u.o.utan azt mondja olyan a bele mint a patika..minden mintha uj lenne..a lancnak semmi koasa nem volt az ujhoz merve sem.A szelepek gyari beallitassal gyari erteken vannak...mondom 400 ora utan...modta is hogy ha nem az ove lenne es nem ujan vette volna el sem hinne...es kicsereltek hamar meg bontottak a motort...amugy a motor rendesen kapja az pofokat..tobszoros veteran enduro bajnok es 120 kiloval....szoval elcsodalkoztunk,hogy ezt a minoseget a japan sehol nem tudja...vagy a szelepek mennek,vagy a vezerlest cserelik.....
Csak hogy tudjatok ha ketelkednetek a minosegben!Ocska KTM
A könnyedség érzésnél szerintem nem az a +-200gr-tól érzed "nehéznek" a sisakot, hanem inkább attól, hogy milyen a légellenállása, még endúróban is, ahol annyira nagy tempót azért nem mész.
A legkönyebb 1100gr talán az átlag olyan 1350 a nehezebbek meg 1500, de nagyon nem mindegy milyen a légellenállása.
A lényeg, hogy menj el és próbáld ki, ha még nem volt ilyened, bármilyen sisakot veszel, rendelni szerintem nem szabad, csak pont ugyan olyat max, amit ismersz.
Én imádom az airoh-nak a könnyedségét, nekem még a régi stelt senior van, ami szaszának is elment sokáig gond nélkül, nincs kikönnyítve a szerkezete. Bár én is vékonynak tartom a belső rétegeket. (ezért megyek lassan)
Az új aviatorok göndinek kettétört, egy rendes perec után, szasza most mutatta szombaton, hogy az övé is átszakadt pedig nem is fejre esett és nem is nagy tempónál.
Ha nem zavar a puszta súlykülönbség, akkor szerintem a bevált japánt vegyed, mert te tempót is tudsz menni, ott pedig négyzetesen nő az ütés.
na itt egyszer cska elált az eső.. pont mint a foreszt gámpban..
egyszer kinyitották a csapaot.. aztán esett..
szúrósszenmű aztán jobbról esett aztán balról eset sőt olyan is volt hogy vizszintesen eset.. aztán meg.. egyszsr csakelált.. és kisütött a nap.. na azért a nap nem sütött ki..de mint tudjuk a nap mindég süt a felhők felett
egyszer régen biszniszeltünk motort cigóktól
ilyen osztrákiából behozott gép volt
azt mondja az ember hogy nem tudja odaadni a papírjait mert az apja bezárta az autóba, de majd postázza (na persze.....)
végülis nem is kellettek a papírjai mert úgysem lett volna forgalomba helyezve
aztán küldte...... ráadásul ajánlottan meg mittudoménhogy fele boríték bélyegből állt, szóval nem mind átbaszós
a huski megvan! pénteken megyünk bahnerhoz pár dolog miatt. szó lesz a huskirol is mert van érdeklődő otthonrol is . üzeni fogok és lesz pontos ár .