és valljuk meg aki ismer téged és találkozott az egykori agyon magasztalt 525 istenkirálycsoda verdáddal, az tudja hogy egy ritka nagy lelakott hulladék volt....
déw
erről beszéltek.. egy lyapó nem birja ki ezt..elmnnek azok is a karbantartási üzemóák többszörösét is .. csak nem mondjuk a 10szeresét mint pl a ktm..
a 2005 sx 525 az .. két éve ment bele vissza a gyári hajtókat..
vágod..tiz éves a gép.. ütöttem várgtam rendessen.. persze olaj mindég jó volt benne ..fort is a gép nem egyszer..de egy db ft cspágyon kivül és a gyűrűsoron kivül.. 1 évesen még a belsejéebn nem volt semmi cserélve.. vágod..
nem évente felúlyítás..
lyó mondjuk ehhez kell olaj is ami jó..de akkor is .. ez kibirja ..
amaz meg nem..
jaxy, ne viccelj már egy oktánszám növelőtöl majd nem fog a 350 anyit forogni mint szokott, és sosem kopik meg 700 ora, mesélte egy srác aki egyszer hallota valakitöl akinek mesélték...
nem kéne ezeket a városi legendákat terjeszteni,
sztem meg hiba egy választásnál csak a márkát meghatározni,mert a márkán belül is nagyok a különbségek az egyes modellek közöt.Az ismert jónevű gyártók is gyártanak kommersz és proffeszionálisat termékeket is,és ez sok gyártónál van így.Persze vannak a világon olyan márkák amik a nevükkel,egyben a minőséget is garantálják pl.Rolex,Festo stb
Ez meg a másik része...a manipuláció, sajnos az emberek manipulálhatók , sokan próbálják másolni a példaképet, mindenben amiben lehet, ha példakép ezt hordja, vagy ezt csinálja és olyan akarok lenni valamiben mint a példakép, akkor azt hordom meg azt csinálom, s közelebb leszek hozzá, olyanabb, holott nem, csak valószínű távolabb kerül Önmagától. OK, hogy egy gyerek ezt csinálja, de egy felnőtt tudatos embernek már nem így kéne.
Inkább keresné meg mindenki azt aki Ő valójában, s abban teljesedne ki, a "másolások" helyett.
a grafit azért jó mert "száraz" állapotban is ken
én a himbákat hőálló zsírral kenegetem
egyrészt mert ez van ingyen, másrészt meg kicsit keményebb-nyúlósabb mint a sima
amiket írtam oda direktbe nem megy be a víz, ha rendesen van karbantartva
a szponzori szerződésekben benne foglaltatik,hogy ők egyedi holmikat
kapnak
"A befektetett munka eredménye, hogy egyre többen keresik meg az olasz céget. Nem titok, hogy a BMW Motorrad, a Polo és a Hein Gericke csizmáit is a TCX gyártja, ráadásul idén már a Ducati számára is szállítanak brandingelt lábbeliket. Még ennél is érdekesebb, hogy az amerikai motokrossz két sztárja, Ryan Dungey és James Stewart Nike Air MX 6.0 nevű lábbelije is a TCX-nél készül, igaz, ezek kereskedelmi forgalomban nem kaphatók, egyszerűen a szponzorációs szerződések hívták életre."
Tegyük fel igaznak, hogy az F1 ben a pilóták fejére felrakott 600EURós ARAI sisak jó, biztonsági csúcstechnika s ezért választják ezt, mert ez a legjobb, akkor abból azt a következtést le lehet-e vonni az átlag piacra dobott ARAI sisakokból, hogy akkor az is biztonsági csúcstechnika?
Szerintem nem, ezért írtam, hogy F1 ből nem indulnék ki, se sisak, se autó márka, meg másban sem.
Így értettem.
Egyébként egyáltalán nem biztos, hogy mindenkinél a döntéshozási fában ez a nézőpont nagy súllyal bír, lehet másnál a mennyire nehéz kérdés sokkal fontosabb, vagy a színe vagy a tököm tudja mi, minden ember egyedileg hoz döntést, saját értékrend(csomagok) alapján, még ha a döntési algoritmusa ami alapján kijön a végeredmény ugyanaz...ezért szeretik feltérképezni az interneten(facebookon előszeretettel, de google keresés alatt is, stb. ha neten ténykedsz) a kis csomagjaid, mert utána tudják, hogy fogsz dönteni.
Az meg teljesen normális, ha egy ember tegnap még így gondol valamit, holnap meg másként, mindenki változik, minden relatív
jó ok .de ezzel a logikával huzhatnának a fejükre nofeart is , mert biztos lenne az a pénz ottis hogy felvetessék velük. te nyertél. át baszás . a tag heuer ükben is más anyagból van a mutato. kizárólag nekik ötvözik.
Vicc volt, már mondtam, a jel nálam ezt jelenti,
ennek ellenére, simán el tudom képzelni, hogy egyes cégek egyes termékek esetében csak papíron szerzik be a különféle tanusítványokat, aminek alapján piacra lehet dobni a cuccot,
vagy csak ráírnak valamit, mert szokták, de nincs mögötte valós vizsgálat.
A gyár nyilatkozta is, hogy valamelyik menő, könnyebb sisakot szeretett volna, annyit tudtak, hogy a széria eggyel kevesebb festékréteget kapott.
Egy versenyző egy szezonban elhasznál jó pár sisakot, és az egész autósportnak kell gyártani. A forma 1 ugyanazzal a sisakkal megy, mit a forma 3 pl, vagy a Le mansi 24 órások.
Szóval nem 20 db sisakot terveznek, gyártanak egy évben.
Az F1-ről beszéltünk.Utána járhatsz,nem fogsz olyan schubert vagy arai vagy bármilyen sisakot venni,mint ami fejükön van.
Az biztos hogy csizmát,mezt,gatyát nem csinálnak senkinek.
Sok dologtól függ, milyen egyéb adalékok vannak benne?
Milyen zsír pontosan?
Nézz utána a kenéstechnikában a technikai lapján felsorolt adalékoknak, melyik milyen célt szolgál és oda használd, amire való.
Azt hiszem, maga a grafit az jobb súrlódási körülményeket hivatott szolgálni, s lehet egy tömörítő szerepe is, sűrűbb a cucc, keményebb lesz a zsír, kevésbé hagy kotyogni alkatrészeket, meg még biztos jó valamire :)
Amiket ini írt, oda kenheted, de szerintem nézz utána, az a biztos,
ha van benne olyan adalék, amit kimos a víz, akkor pl ne rakd olyan helyre, amit érhet víz, stb.
nagy tévedés! beballagsz a boltba és leveszed a polcról a corsaro gp-x siaskot vagy sorolhatnám a tipusokat. el ne képezd már hogy carioli lábán más anyagból van az sg12 es vagy a sidi crossfire.
nem kevés motoros fején láthatod ( utcai) talán 600 euró. pontosan ugyanabban a kivitelben fogod megkapni amiben akármelyik nagymenő közlekedik. ez nem átbaszás . járjon utána aki kételkedik.
meg persze más is csak az a retyin..
déw
erről beszéltek.. egy lyapó nem birja ki ezt..elmnnek azok is a karbantartási üzemóák többszörösét is .. csak nem mondjuk a 10szeresét mint pl a ktm..
a 2005 sx 525 az .. két éve ment bele vissza a gyári hajtókat..
vágod..tiz éves a gép.. ütöttem várgtam rendessen.. persze olaj mindég jó volt benne ..fort is a gép nem egyszer..de egy db ft cspágyon kivül és a gyűrűsoron kivül.. 1 évesen még a belsejéebn nem volt semmi cserélve.. vágod..
nem évente felúlyítás..
lyó mondjuk ehhez kell olaj is ami jó..de akkor is .. ez kibirja ..
amaz meg nem..
nem kéne ezeket a városi legendákat terjeszteni,
Inkább keresné meg mindenki azt aki Ő valójában, s abban teljesedne ki, a "másolások" helyett.
Jó éjt!
én a himbákat hőálló zsírral kenegetem
egyrészt mert ez van ingyen, másrészt meg kicsit keményebb-nyúlósabb mint a sima
amiket írtam oda direktbe nem megy be a víz, ha rendesen van karbantartva
kapnak
"A befektetett munka eredménye, hogy egyre többen keresik meg az olasz céget. Nem titok, hogy a BMW Motorrad, a Polo és a Hein Gericke csizmáit is a TCX gyártja, ráadásul idén már a Ducati számára is szállítanak brandingelt lábbeliket. Még ennél is érdekesebb, hogy az amerikai motokrossz két sztárja, Ryan Dungey és James Stewart Nike Air MX 6.0 nevű lábbelije is a TCX-nél készül, igaz, ezek kereskedelmi forgalomban nem kaphatók, egyszerűen a szponzorációs szerződések hívták életre."
Szerintem nem, ezért írtam, hogy F1 ből nem indulnék ki, se sisak, se autó márka, meg másban sem.
Így értettem.
Egyébként egyáltalán nem biztos, hogy mindenkinél a döntéshozási fában ez a nézőpont nagy súllyal bír, lehet másnál a mennyire nehéz kérdés sokkal fontosabb, vagy a színe vagy a tököm tudja mi, minden ember egyedileg hoz döntést, saját értékrend(csomagok) alapján, még ha a döntési algoritmusa ami alapján kijön a végeredmény ugyanaz...ezért szeretik feltérképezni az interneten(facebookon előszeretettel, de google keresés alatt is, stb. ha neten ténykedsz) a kis csomagjaid, mert utána tudják, hogy fogsz dönteni.
Az meg teljesen normális, ha egy ember tegnap még így gondol valamit, holnap meg másként, mindenki változik, minden relatív
A formula renaultos pasas-ami nem a világvége-is ugyanebben volt pl.
Miért ne lehetne rendelni belőle, ennyi pénzért egy normál autóversenyzőnek?
http://www.araihelmet-europe.c...
Itt találod benne
"Egyébként kíváncsi lennék ......... dokumentált videó kell "
Vicc volt, már mondtam, a jel nálam ezt jelenti,
ennek ellenére, simán el tudom képzelni, hogy egyes cégek egyes termékek esetében csak papíron szerzik be a különféle tanusítványokat, aminek alapján piacra lehet dobni a cuccot,
vagy csak ráírnak valamit, mert szokták, de nincs mögötte valós vizsgálat.
A gyár nyilatkozta is, hogy valamelyik menő, könnyebb sisakot szeretett volna, annyit tudtak, hogy a széria eggyel kevesebb festékréteget kapott.
Egy versenyző egy szezonban elhasznál jó pár sisakot, és az egész autósportnak kell gyártani. A forma 1 ugyanazzal a sisakkal megy, mit a forma 3 pl, vagy a Le mansi 24 órások.
Szóval nem 20 db sisakot terveznek, gyártanak egy évben.
Úgy tudom hogy nincs benne semmi plusz adalék uh jó lesz.
Az biztos hogy csizmát,mezt,gatyát nem csinálnak senkinek.
Tegnap jelentetted ki, hogy nem bízol a tesztekben, a jegyzőkönyvekben, a gyártástechnológiában, a videókban, meg a szájhagyományban.
Éjjel mi változott?
Milyen zsír pontosan?
Nézz utána a kenéstechnikában a technikai lapján felsorolt adalékoknak, melyik milyen célt szolgál és oda használd, amire való.
Azt hiszem, maga a grafit az jobb súrlódási körülményeket hivatott szolgálni, s lehet egy tömörítő szerepe is, sűrűbb a cucc, keményebb lesz a zsír, kevésbé hagy kotyogni alkatrészeket, meg még biztos jó valamire :)
Amiket ini írt, oda kenheted, de szerintem nézz utána, az a biztos,
ha van benne olyan adalék, amit kimos a víz, akkor pl ne rakd olyan helyre, amit érhet víz, stb.
nem kevés motoros fején láthatod ( utcai) talán 600 euró. pontosan ugyanabban a kivitelben fogod megkapni amiben akármelyik nagymenő közlekedik. ez nem átbaszás . járjon utána aki kételkedik.