Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meméé.. németül már tudsz ?
én végigolvastam az összes oldalt amit belinkeltél. csak olvastam olvastam haladtam lefelé az oldalakon.... a leges legvégén meg rájöttem hogy nem is tudok angolul.
Dew, kevesebbet kéne foglalkoznod az ilyen diagramokkal, meg tesztelősdivel... hagyd a pöcsbe mert bebolondulsz tőle...

bármelyik nevesebb márka közép kategoriás sisakját megveheted az már nyujt annyi védelmet amennyi kell, mert ugye kb 1000 más dolog miatt megdögölhet vagy lerokkanhat az ember szoval mit számit jo volt-e annak a sisaknak a diagrammja...

motorozzá ez a lényeg..
Hasznos infók bukókról (angol), hogy ne csak a név meg a márkát nézd, próbáld meg kinyomozni a technikai adatokat, s itt van mellé a silabusz, melyik mit jelent.
Szomorú hírem van, külön tudományág ez is

Ezekről el lehet indulni:
http://www.webbikeworld.com/mo...
http://www.webbikeworld.co
m/ei...


Sok más hasznos infó is van az oldalon
http://www.webbikeworld.com/

Pl. termékekről elég részletes szemrevételezések:
http://www.webbikeworld.com/Re...
a sztender kislányoknak valo a pláza elé pozolni... a lámpa meg jo dolog, kihagytátok az egyik fontos funkcioját, hogy hamarabb meglátod a szembe jövöt, persze csak ha neki is van lámpa... nálam már jopárszor mentett "hubazdmeg" helyzetet...
b+ már az endúrósok közé is beférkőztek a buzik?
eddig csak a csopperosokról tudtam
fel kell tenni most már egy visszapillantót hogy mindig tudja az ember ki van a háta mögött
an lépek alukálni.. mert megent jŐ az a ránya 7vége .. és megent +7 +8 fok lesz..mit is kéne akkor csinálni.. .
de ha azt is csinálnánk..remélem most nem talál meg senki hogy megint itthon hagytam illefe miattam nem tudott motorozni..
mert ha valaki életébe akkroa tényező volnék hog igy érzené.. akkor az értékelje át az életét ..
és vagy döjjön a dunába..
vagy
ne döljön be a dumámnak

kérlek sok fórumokos aki megtalált motoros problémályval.. kérlek isten seggíjjjé nekik .. hogy ne engem találjanak meg..
ÁÁmmen
sózni
a sült krumpit azt lehet még sózni,de már a havas utakat az nem lehet sózni..
embert meg soha nem is lehetett sózni...

az meg hogy fizakai munkát veled végezzen . há emberg....etttől nyiltabban segszuális hovavonzódásodat.. ne mis tudtad volna nyilvánosabb fórumokon feltárni.. há holnap mész a közértbe oszt a kis boltos fiú ha kajánul mosolyog malyd rád.. akkor tud6od meg ..hogy ő is olvassa a gg fórumot ..
ős is mint mindenki
szegényt mindíg ránk akarod sózni

velem motorozás téren az idén sokra nem ment volna.

de testedzés képen fizikai munkát végezhetett volna velem
akkor mégis csak jó a lámpa, csak nem a gyári a helyén...
fasza kis katonai meg vadászos ledlámpák vannak már. nekem volt a sisak silt alatt egy beszerelve. évekig birta egy aksival. pár centis volt de rohadtul világitott szurofénnyel ill. lehetett fokuszálni teriteni is. plusz tudott villogni is csak hejzetjelzésnek. egy ilyen kis lámpával simán kijöttem már egyszer valamikor ránksötétedett. arra pont elég, vagy szerelni. felesleges azért fent tartani azt a nagy gyári koloncot... lehet a télen ujra beszerelek egy kis ledest a sisakhoz. arról nem beszélve hogy ez oda néz ahova kapod a fejed. meglepően komolyak vannak ledesben . egy tizes körül már brutált adnak ami befér a sild alá takarásban nem zavaro helyre. 50 méterig simán ellátsz vele nappali fényt csinál! ami még jobb hogy gopro szerű kis csuszka konzolt felragasztasz a sisakod oldalára . alap esetben nincs belepattintva. ha szükséges kiveszem a hátizsákból és bepattintom. ennyi.
használati utasítás hozzá http://youtu.be/4szfWQ7Sspg
ja ás a lompira is lehet akasztani
itt van nektek lámpa ez való nektek
occsó, jó, világit mint atom és lehet nála melegedni
akkor amikor a lábadba égett a kipufogó.. azért csak láttál csillagokat miközbe szikrát szórt a szemed.... neem?
szóval csak volt tüzilyáték

én utoljára pesti tüzilyátékot majdnem láttam..kétezer akárhányban.. talán 6ban..
akkor épp jöttünk haza.. 19.00 kor a duma parti részen nem volt (kis )dugó
de a buszsávban jól haladtm .. mert üres volt.. és utt úgy tudom csak a pöstiek nem mehetnek.. a hely ismerethiányos vidéki parasztoknak.. azoknak meg szabad..
nem is ez a lényeg..
az hogy ott agyaltunk hogy mennyünk ..me lehet vihar lesz..
oszt az is volt .. akkor volt az a nagy vihar mikor talán meg is haltak páran..
ugyhogy jó hogy nem vártuk meg a tüzi lyátékot
picsába a szimó világítás lemaradt......
alkalmazható endórókon is
az xr4-re felmókoltam az xl600 h4es fejidomát
nem volt szép de nagyon jól világított
sajna a mostaniak annyira alul vannak méretezve hogy el sem bírnák az 55/60as izzót
a ténérében a 2db 35/35ös halogén is nagyon jól keni, na de ez egy másik történet
fejlámpa nagyon jó ezek az akkus cree lámpák az aliról már 2000-2500ért háznál vannak
2 éve augusztus 20 án elindultam ki a "kilátóhoz" megnézni a tűzijátékot. féluton az exc lámpa offolta magát, 2x borultam mire kiértem, majd mikor le akartam tenni a lábam nem láttam hogy gödörbe lépek, eldőltem, a motor rá, a lábam beszorult a kipufogó könyökhöz (rövid gatyában) szétégette a fél vádlim... és a poén az egészbe hogy a tűzijáték végére értem ki
A fejlámpa az nagyon jóó...
Van egy cry-ledes vagy mi a rák...
Akksis akkorát világít mint állat és arra amerre sasolsz...
Terepen a motor lámpa sokat tapasztalatom szerint nem ér...
Bár jobb mint a semmi...
karaj vagy

imádom hogy van szori is .. nem a okosságok..
én egy fejlámpát gondoltam beszerezni...
az mindég világit.. kivéve ha mondjuk 3 éve va na zsákban elmre sem igyelve.. és mikor kiveszi a paraszt hogy na monst múkodj..
akkor meg .. setétebbet csinál mint előtte egy percel volt
ha van lámpa akkor meg illik beállítani
pénteken jártam úgy hogy mikor megvettük haver 640esét mentünk egy kört, visszafelé meg már tök sötét lett
a lámpám meg a holdat világította
ha kipatentoltam a felső gumikat akkor meg majd leszédültem olyan össze-vissza fény volt
végül bedugdostam faágakat a gumi alá aztán kb láttam valamit
Hehe...meg 1 xtori./'
A multkor..5 eve kb ..kezdo motoroskent...valami javitasok baszasok miatt vagy 40 km kezdetet vette a naplemente...beszoptam mert a crosszon nem volt lampa es hazafele 35km erdot lampa nelkul sotetbe lehetetlen megcsinalni meg reggelig sem..mondom bemegyek az utra ott hazaveretem azt a 20 km...az utig csak arnyakba lattam az erdei ut feher korvonalait,ahol a traktorok a nagy saros gumikkal nagy gubeket csinaltak es sokba meg tele vizzel sarral,nemelyik pedig megszaradva es....szoval mentem..ulltem a motoron..5 alapgaz...egyszer csak az also fele elmegy egy fele en megy mint a nagy szar shupp..vartam a becsapodast...jo kemnyre estem bazi nagyot,hogy a kormany is szikrazott..Hamar felpattanok berugom..megyek tovabb,mikor arra eszmelek,hogy megint megy el az eleje a nyomok miatt...megint vartam a becsapodast..de nem tudtad mikor es hogy ered a foldet....es egyszer csobb....egy nagy pocsoja kozepebe beleestem....hat azt nem kivanom senkinek...benne a sarba eset 5 fok,keresed a motor,hol van...kinyalazod valahogy....aaa a tobbit kepzeljetek el...Ha lett volna egy tetves kibaszott lampam ....
a kerékcsapágy legyen jó a többi nem számít
meg ha a vezeték kötegben a hiba osz nem megy a berg..akkor oszt sokat ér az a láminyó

zsolti...
nézd már meg hogy egy köteg vezeték köteg.. a főkábel az mennyi lenne nekem..
kriszihány mondta az övébe az ec be kb 10en körüli...
mert ha a bergbe sem lenne sokkal több..lehet beruháznék egy ilyenre.... ni kedvem szoplni vele a faszt ahogy az ilyne elektromos elöregedett kitört vezetékekkel szokott az ember..