ezzel kezdődött ez a topik is.. és hova felylődött
a legtöbb irás itt születik.. ..
ahogy elnézem.. és ez azt jelenti...
jó sok gaszgasztulaj vna ezen a sportmotoron
wisszatérwe erre a réndzseres témára..
lyobb gépet keresve sem talátak volna arra hogy hüléyre élvezkedjen az az egy vakőr meg sofőr
de kb én is úgy látom..ez oda fog jutni mint annó a drz-s örök...rommátörik vagy kifogy a benya.. oszt ott rogad majd a rendőnység udvarán az 5millás kis polarsisz..aztán meg a vadőr fönök és a rendőnyfönök kilobbizza magának hogy hazavigye a gyeröknke játszós kisautónak
készül a vidi is. az faxa lesz..
nagyon jó menet volt.. jófajta sárral.. de igazándiból nem is sár..csak a zarándi megszokott óvatos sár..
jó küzdelmesben ..jó felenemadós.. mert azért a sárban a zorros felfelék.. nem voltak olyan hiper könnyűek... .
de mégis mentünk mint a táwirat
hály kolbik..
éredekesek ez a ki hogy a túristákkal..
hát elmondom felénk ez hogy van ..:nincs
már az hogy olyankor olyan helyen mennyünk..ahol ember lát minket..
mi kbolyanok vagyunk mint a lyeti.. illete az erdei tündér..
van olyan ember aki hallott már felölünk.. sőt van hogy a nyomainkat is látják.. főleg mióta a heca van .. nem csak látják élvezik is
de valólyában ..nem bizonyított tény hogy létezünk .
nó komfrontáció.. nó stressz
bár tegnap baszott jót mentünk.. aztán kb 15.00től aztán volt stressz..
de ezt mind mind nekem köszönhetik.. a két marga.. ha nem veszik fel a telifont mikor egyeztetjük a menetet..nem lyárnak így
mert három órakkor csúnyán behülyéztem...a berg elkezdett baszakodni.. úgy 14.15 kor mikor mondmom már visszafelé veszük az irányt.... aztán csak működött..de furcsán... ..de furcsa mód nem ment a benyapumpa ha rátoltam az önindgyuszit egy pillanatra.. csak valahogy mégis ment a motort.. de aztán meg nagygázokon leált viszaengedtem akkro megint ment.. aztán egyre kevesebbet ment egyre kissebb gázokon...
eleinte azt hittem a vezetékköteggel amit faxául megcsináltam ..fbs taknyolással
az.. aztán mondom csak megy ez.. de a gázzal van összfüggés.. akkor a külső benyaszűrőt megtisztitottuk..(ami nem is koszos ) aztán csak ment ..emegent egykerék, ment mint a barom .. egy 150 métert .
.de mi van megint .. még jó hogy nem vállalatam be a szikszdélyz reptetőt.. aminek az utolós 5 métere függőleges gyökeres ..az első 20 az meg kanyarból induló parabola..ultrameredek csúszós falaveles ..és miverl az egész feljáró csak 25 méter de az alján meggondoltam magam...és a kerülő nyom felé mentem.. ahol 12m után be is halt megint..
aztán meg már az önindgyuszi sem ment..
na akkor a sokk 6ására.. már a
vezetékköteg.. ó biztos nem mert a benyaszűrő a szarakodó ..aztán
ó biztos nem..mert az aksi az van zárlatolódva az lehet a baly..
ztán buzgeráltuk megnit .. aztán csak elindul.. de a az idő meg vészessen fogyott..mert tudtam hihetetlen közel vagyunk..persz ha megy a motor..de igy ,..meg ulltra távol...innen egyszer vontattam jódost ki a hegyből.. úgy hogy végül is a felniben forgó gumilya csak kisegitett minket..mármint csak tolt az is felfelé valamennyit..és birtam vontatni a bergel(az fc 450 ami 3,5 fél év alatt soha egy pillanatra sem hagyott és nem is mutatta jeleét sem hogy cserben hagyna valamikor is.. )
szóval közel voltunk de mégis távol
ezekkel elkezdtük vontatni.. iszonyat erölködéssel.. de mentünk az idő vészessen fogyott..aztán eljutottunk oda hogy már nem kellett tolni húzatás közben.. aztán feljutottunk a gerincre ..ahonnan kb4 perc a napkezdő teteje..ahonnan csak le kell gurulni..és a kocsinál vagyunk..
na akkor sokadjára elszakadt a spaniszarom,..
akkor megfordult tv.. és azalatt mig visszajött nem szedte fel a spanit hanem húzta magával.. aztán hogy megfordult végül is csak felszedte .de a hátsó kerák..
és majd széttépte a segédvázat..mert az őn spani-feri-lye az megh jó erős volt..
ezek elkezdték bogarészni .. én összetekertem a spanimat a kézvédőre... azt elkezdtem tolni.. mert már csk szinte visszintesen egy 500m-1km van hátra.. de már rendessen sötétedett ..
de mér a kritikus részen túl voltunk..
aztán eszembe jutott hogy pihentetés szerelések után csak elinditotta magát a gép...
rátolok a gombra..már lyár is a berg akkor futva felugrottam rá sebeségeberakom...2 alapjáraton gurulok...
aztán a lanka felfelében.. megent leátt..
rátolom a gombot indul. megy alapjáraton de a gázra megent leáll...
megent rátolom a gombal megy...akkor már tolom felfelé..alapjáraton a kis lankán...
mondja bontós ...bakker..ne ülly már rá.. próbáld úgy .. hátha..
mondm magamba...mit okoskodik ...de ős is tudta a z ülés alatt a tanknál van a vezeték köteg mivolt a ludas pár hónapja..2014.10.10 én.. mondom na a fene egye meg..
...
fellibbenek a lábtartóra..
..és megy a gép..felfelé...1-2-3-4 megy...
és megy. és megy...
állok végid ..a keréknyomokba is ..amiket alig látok ...és ülve lábazva is kell néha menni.. abba is megoldom..nem is taknyolok el .aztán 2 perc múlva a napkezdő tetején voltunk..
hiper setétedés volt.. de még épp láttunk..
ott elállitottam..
ott elfelé nem lehet ülés nélül lejönni.. klegalább is nekem... és onnan már amúgy is gyakrolatilag a kocsi ig gurul a gépezet..
leállitottam.. leültem..
tudtam hogy ..megmenekültünk...
azért még bontós felkiáltott mikor majdnem orra előre bukfencezett.. a nyom merdeksége mélysége +a sötét és a sár keveréke ott nagyon meg tudja fingatni a parasztokat..
de lejutottunk megdöglés nélkül..
aztán a hegyből kiérve.. felállok gurulok lefelé..
megent rátolom a gombot..
és megy a berg....
kocsihoz visszaérünk..persze végig állok a lábtartón....a betonon meg is húzgáltam a fülét t kicsit...és megy a gép..
mintha mi sem történt volan az elmult 1 óra szopás ban..
kocsinál...
oldalszenderen a gép...
rátolom a gombot..és meg .. 1-2-3-4-5...ször mindég megy...
persze ülésen nem ülök ..!
gázra is reagál rendessen..
olyan lelkiismeret furdalásom vol..mert bontós mikor az aksit baxtattuk és elindult.. mondta hogy ne üljek rá próbáljam úgy.. de csak fax voltam.. és..
tessék...
az egészet..
! szer alltam meg egy vadorenek,es az is adta a nagyot ,hogy meg az uton sem szabad motorozni,mert kozbirtokossagi terulet es magan terulet es ...na aztan mondtam neki,hogy nyugodt lehet mert nem fog meg tobbet.Viccesen tudattam vele,hogy ez a kezdo szerencseje,hogy meg alltam neki,mert jo szandekal alltam meg,de ezutan csak a hangokat fogja hallani.Ugatott a kis kopasz,de majd elengedett.
Azota meg nem allunk senkinek...mert bocs,vagany kivagyok en faszkalapoknak vannak megtanitva es az intelugencia szintjuk sokaszor a bokajaukat se surolja...es az ilyennek kar is elmagyarazni,hogy haver..ott kamionnal meg traktorral lopjak a fat,meny oda bari..
Én viszont mindig megállok az összes vadász vagy természetőrnek és eddig egy kivétellel normálisan el tudtunk beszélgetni, mégha nem is értettünk mindenben egyet, jó szájízzel váltunk el..
Gyalog túráról beszéltem... Az összes látnivalót kilőttük már...Azt ha nincsenek új helyek nem az igazi...
motorral megvannak a kis útvonalaink,helyeink amit nem lehet megunni...Bár ott sem árt a változatosság...
Próbáld meg elérni, ha meglátsz egy ilyen kalimpálóst, akkor az érzés amit kivált belőled, az ne jelenjen meg, simán csak szard le, mintha ott se lenne, kerüd ki, menj tovább. Ha sikerült elérned, szerintem el fognak tűnni az esetek, s ezek az emberek, aztán lehet még se, mert több dologgal is összefügg az életedben. Keresd a MIÉRTeket, vajon miért érzed ezt amit, MIÉRT váltotta ki, stb.
Lehet hülyeségnek hangzik, de így gondolom, ne hallgass rám, ha akarod próbáld ki. A hogyant neked kell kitalálni.
Szerintem semmi nem történik véletlenül, főleg az ilyen visszatérő élethelyzetek, amik érzés (indulat, düh, félelem, szorongás, stb) kiváltására vagy úgymond kényszerítve, az mind mutatni akar neked valamit, ha megoldod, eltűnnek.
Legalábbis nálam így volt/van, működik, csak nehéz felismerni, s nem lereagálni, megtalálni az okot, meg megoldani azt még nehezebb.
Mi most akarunk elkezdeni kikacsingatni más hegységek fele...Unjuk már a pilist,bár ilyennek még sose láttam az erdőt mint amilyen most... Brutál!Ezt élőbe kell látni...mintha lebombázták volna.Mondjuk a kalimpálós turisták által járt főbb útvonalakat kitakarították...De ahol nem járnak az kemény...
Gerecse felderítése is tervbe van, meg erdélybe is el akarunk jutni jövőre hegyekbe egy többnapos túrára...
Csak én a Gerecsével vagyok így,a Pilist csak félig meddig ismerem,mert mire oda elérünk már kiköpjük a tüdőnket.
De túrázni heti 1-2szer én is szoktam menni.
Tovább öregbíti az endurós és turista közötti viszályt...
Mi nem szoktunk olyan utakon menni(nyilván amíg kijutok igen meg ha keresztezi az uticélt) ahol turista,lovas közlekedik... Mert abból csak a baj van....
Meg azokon az utakon nincs feljáró,patak,stb hogy legyen értelme ott csapatni, ha lovast látok kikerülöm jó messze ha szembe jön leállítom,megköszöni, továbbmegyek,és nem úgy meséli a lovardába h a köcsög motoros telibe nyélen elrongyolt mellettem
De vannak olyan köcsög turisták akik télleg kb azér járnak az erdőbe (teszem hozzá rendszeres túrázó vagyok/vagyunk barátokkal, 20 km es túrákat megyünk minden hétvégén úttalan utakon gyalog ) hogy ha jön szembe egy motoros majd jól mutogat meg beszól neki aztán nyugodtabban alszik... Na az ilyen mellett ha elmész nyugodtan,vagy telibe kaparod nyélen mind1 neki aztfogja mesélni h a köcsög motoros szétcseszi az erdőt bla bla... volt hogy felvilágosítottam egyik ilyen köcsögöt hogy kívülről ismerem kb az egész pilist,nincs olyan kilátó,szikla,barlang ahol ne lettünk volna,és már akkor a természetet jártam amikor az apja heréjébe úszkált...
Egy szó mint száz ott kell menni ahova a köcsög turista(tisztelet a kivételnek) úgyse teszi be a lábát...ennyi..
Pedig elég kulturált ember vagyok.
Éveken keresztül megálltunk,de ezek az ordibáláson meg a paraszt viselkedésen kívűl máshoz nem értenek és amikor már majdnem meg vannak ütve,akkor kezdenek el rendőrözni.10ből 9szer azzal jöttek hogy szétbasszuk az utakat,úgyhogy van bajuk az kétségtelen.
ha csak az a cél, hogy "megóvd az épségét", elmehetnél nyugodtan is mellette, szépen kikerülöd és ennyi, a lassítást meg a teligázt nem tudom összerakni
Vagy lassítasz, el ne üsd és teligáz, utol ne érjen?
a legtöbb irás itt születik.. ..
ahogy elnézem.. és ez azt jelenti...
jó sok gaszgasztulaj vna ezen a sportmotoron
lyobb gépet keresve sem talátak volna arra hogy hüléyre élvezkedjen az az egy vakőr meg sofőr
de kb én is úgy látom..ez oda fog jutni mint annó a drz-s örök...rommátörik vagy kifogy a benya.. oszt ott rogad majd a rendőnység udvarán az 5millás kis polarsisz..aztán meg a vadőr fönök és a rendőnyfönök kilobbizza magának hogy hazavigye a gyeröknke játszós kisautónak
nagyon jó menet volt.. jófajta sárral.. de igazándiból nem is sár..csak a zarándi megszokott óvatos sár..
jó küzdelmesben ..jó felenemadós.. mert azért a sárban a zorros felfelék.. nem voltak olyan hiper könnyűek... .
de mégis mentünk mint a táwirat
éredekesek ez a ki hogy a túristákkal..
hát elmondom felénk ez hogy van ..:nincs
már az hogy olyankor olyan helyen mennyünk..ahol ember lát minket..
mi kbolyanok vagyunk mint a lyeti.. illete az erdei tündér..
van olyan ember aki hallott már felölünk.. sőt van hogy a nyomainkat is látják.. főleg mióta a heca van .. nem csak látják élvezik is
de valólyában ..nem bizonyított tény hogy létezünk .
nó komfrontáció.. nó stressz
bár tegnap baszott jót mentünk.. aztán kb 15.00től aztán volt stressz..
de ezt mind mind nekem köszönhetik.. a két marga.. ha nem veszik fel a telifont mikor egyeztetjük a menetet..nem lyárnak így
mert három órakkor csúnyán behülyéztem...a berg elkezdett baszakodni.. úgy 14.15 kor mikor mondmom már visszafelé veszük az irányt.... aztán csak működött..de furcsán... ..de furcsa mód nem ment a benyapumpa ha rátoltam az önindgyuszit egy pillanatra.. csak valahogy mégis ment a motort.. de aztán meg nagygázokon leált viszaengedtem akkro megint ment.. aztán egyre kevesebbet ment egyre kissebb gázokon...
eleinte azt hittem a vezetékköteggel amit faxául megcsináltam ..fbs taknyolással
az.. aztán mondom csak megy ez.. de a gázzal van összfüggés.. akkor a külső benyaszűrőt megtisztitottuk..(ami nem is koszos ) aztán csak ment ..emegent egykerék, ment mint a barom .. egy 150 métert .
.de mi van megint .. még jó hogy nem vállalatam be a szikszdélyz reptetőt.. aminek az utolós 5 métere függőleges gyökeres ..az első 20 az meg kanyarból induló parabola..ultrameredek csúszós falaveles ..és miverl az egész feljáró csak 25 méter de az alján meggondoltam magam...és a kerülő nyom felé mentem.. ahol 12m után be is halt megint..
aztán meg már az önindgyuszi sem ment..
na akkor a sokk 6ására.. már a
vezetékköteg.. ó biztos nem mert a benyaszűrő a szarakodó ..aztán
ó biztos nem..mert az aksi az van zárlatolódva az lehet a baly..
ztán buzgeráltuk megnit .. aztán csak elindul.. de a az idő meg vészessen fogyott..mert tudtam hihetetlen közel vagyunk..persz ha megy a motor..de igy ,..meg ulltra távol...innen egyszer vontattam jódost ki a hegyből.. úgy hogy végül is a felniben forgó gumilya csak kisegitett minket..mármint csak tolt az is felfelé valamennyit..és birtam vontatni a bergel(az fc 450 ami 3,5 fél év alatt soha egy pillanatra sem hagyott és nem is mutatta jeleét sem hogy cserben hagyna valamikor is.. )
szóval közel voltunk de mégis távol
ezekkel elkezdtük vontatni.. iszonyat erölködéssel.. de mentünk az idő vészessen fogyott..aztán eljutottunk oda hogy már nem kellett tolni húzatás közben.. aztán feljutottunk a gerincre ..ahonnan kb4 perc a napkezdő teteje..ahonnan csak le kell gurulni..és a kocsinál vagyunk..
na akkor sokadjára elszakadt a spaniszarom,..
akkor megfordult tv.. és azalatt mig visszajött nem szedte fel a spanit hanem húzta magával.. aztán hogy megfordult végül is csak felszedte .de a hátsó kerák..
és majd széttépte a segédvázat..mert az őn spani-feri-lye az megh jó erős volt..
ezek elkezdték bogarészni .. én összetekertem a spanimat a kézvédőre... azt elkezdtem tolni.. mert már csk szinte visszintesen egy 500m-1km van hátra.. de már rendessen sötétedett ..
de mér a kritikus részen túl voltunk..
aztán eszembe jutott hogy pihentetés szerelések után csak elinditotta magát a gép...
rátolok a gombra..már lyár is a berg akkor futva felugrottam rá sebeségeberakom...2 alapjáraton gurulok...
aztán a lanka felfelében.. megent leátt..
rátolom a gombot indul. megy alapjáraton de a gázra megent leáll...
megent rátolom a gombal megy...akkor már tolom felfelé..alapjáraton a kis lankán...
mondja bontós ...bakker..ne ülly már rá.. próbáld úgy .. hátha..
mondm magamba...mit okoskodik ...de ős is tudta a z ülés alatt a tanknál van a vezeték köteg mivolt a ludas pár hónapja..2014.10.10 én.. mondom na a fene egye meg..
...
fellibbenek a lábtartóra..
..és megy a gép..felfelé...1-2-3-4 megy...
és megy. és megy...
állok végid ..a keréknyomokba is ..amiket alig látok ...és ülve lábazva is kell néha menni.. abba is megoldom..nem is taknyolok el .aztán 2 perc múlva a napkezdő tetején voltunk..
hiper setétedés volt.. de még épp láttunk..
ott elállitottam..
ott elfelé nem lehet ülés nélül lejönni.. klegalább is nekem... és onnan már amúgy is gyakrolatilag a kocsi ig gurul a gépezet..
leállitottam.. leültem..
tudtam hogy ..megmenekültünk...
azért még bontós felkiáltott mikor majdnem orra előre bukfencezett.. a nyom merdeksége mélysége +a sötét és a sár keveréke ott nagyon meg tudja fingatni a parasztokat..
de lejutottunk megdöglés nélkül..
aztán a hegyből kiérve.. felállok gurulok lefelé..
megent rátolom a gombot..
és megy a berg....
kocsihoz visszaérünk..persze végig állok a lábtartón....a betonon meg is húzgáltam a fülét t kicsit...és megy a gép..
mintha mi sem történt volan az elmult 1 óra szopás ban..
kocsinál...
oldalszenderen a gép...
rátolom a gombot..és meg .. 1-2-3-4-5...ször mindég megy...
persze ülésen nem ülök ..!
gázra is reagál rendessen..
olyan lelkiismeret furdalásom vol..mert bontós mikor az aksit baxtattuk és elindult.. mondta hogy ne üljek rá próbáljam úgy.. de csak fax voltam.. és..
tessék...
az egészet..
ugyhogy mégegysszer bocs fiúk...és köszi mindenkinek
Azota meg nem allunk senkinek...mert bocs,vagany kivagyok en faszkalapoknak vannak megtanitva es az intelugencia szintjuk sokaszor a bokajaukat se surolja...es az ilyennek kar is elmagyarazni,hogy haver..ott kamionnal meg traktorral lopjak a fat,meny oda bari..
motorral megvannak a kis útvonalaink,helyeink amit nem lehet megunni...Bár ott sem árt a változatosság...
Lehet hülyeségnek hangzik, de így gondolom, ne hallgass rám, ha akarod próbáld ki. A hogyant neked kell kitalálni.
Szerintem semmi nem történik véletlenül, főleg az ilyen visszatérő élethelyzetek, amik érzés (indulat, düh, félelem, szorongás, stb) kiváltására vagy úgymond kényszerítve, az mind mutatni akar neked valamit, ha megoldod, eltűnnek.
Legalábbis nálam így volt/van, működik, csak nehéz felismerni, s nem lereagálni, megtalálni az okot, meg megoldani azt még nehezebb.
Gerecse felderítése is tervbe van, meg erdélybe is el akarunk jutni jövőre hegyekbe egy többnapos túrára...
Ez egy ilyen hadonászós réteg
De túrázni heti 1-2szer én is szoktam menni.
Mi nem szoktunk olyan utakon menni(nyilván amíg kijutok igen meg ha keresztezi az uticélt) ahol turista,lovas közlekedik... Mert abból csak a baj van....
Meg azokon az utakon nincs feljáró,patak,stb hogy legyen értelme ott csapatni, ha lovast látok kikerülöm jó messze ha szembe jön leállítom,megköszöni, továbbmegyek,és nem úgy meséli a lovardába h a köcsög motoros telibe nyélen elrongyolt mellettem
De vannak olyan köcsög turisták akik télleg kb azér járnak az erdőbe (teszem hozzá rendszeres túrázó vagyok/vagyunk barátokkal, 20 km es túrákat megyünk minden hétvégén úttalan utakon gyalog ) hogy ha jön szembe egy motoros majd jól mutogat meg beszól neki aztán nyugodtabban alszik... Na az ilyen mellett ha elmész nyugodtan,vagy telibe kaparod nyélen mind1 neki aztfogja mesélni h a köcsög motoros szétcseszi az erdőt bla bla... volt hogy felvilágosítottam egyik ilyen köcsögöt hogy kívülről ismerem kb az egész pilist,nincs olyan kilátó,szikla,barlang ahol ne lettünk volna,és már akkor a természetet jártam amikor az apja heréjébe úszkált...
Egy szó mint száz ott kell menni ahova a köcsög turista(tisztelet a kivételnek) úgyse teszi be a lábát...ennyi..
Tehát ehhez nem kell, ez a lassítós, teligáz dolog
Most tuti hülyének gondolnak , de tényleg csak kíváncsi vagyok, MIÉRT csinálod
Éveken keresztül megálltunk,de ezek az ordibáláson meg a paraszt viselkedésen kívűl máshoz nem értenek és amikor már majdnem meg vannak ütve,akkor kezdenek el rendőrözni.10ből 9szer azzal jöttek hogy szétbasszuk az utakat,úgyhogy van bajuk az kétségtelen.
Vagy lassítasz, el ne üsd és teligáz, utol ne érjen?
Ok, igazat adok neked is , a jogi oldalt, manipulációkat kifelejtettem, mint másik eszköz valaminek eléréséhez.