A multkor is sotetbe indultunk visszafele...kinek nem volt lampaja annak szopas volt..a murok a seggedbe hogy vajon hogy lesz,es meg azt sem elvezed ha masok meg jol rohognek a nagy szopasokon sorozgetve,hogy mindegy mikor indulunk..,te mar agyalsz hogy vajon mekkorat esek majd ...Aki jart este sotetbe motorral,hogy meg a kezed sem latod es esel mint a nagy kabat az tudja,hogy mit er egy lampa....az hogy egy evbe esetleg 1 x tortenik meg az mas...de mikor egy evbe tobszor.
A multkor a madarasin liba sorba a koves nyomokon...10 orakor korom sotetbe..az erdobe meg sotetebb volt..aztan elmaradtak...megallitottam a motort es korom sotet,mint a medve seggebe...mondom,mintha a vilag vegen lettem volna,kirazott a hideg,hogy a maci a fa tovebe rohog ,hogy ez a marha a vilag vegen megall vigyazkodni...hat beszartam baze..egybol gyujtottam es visszamentem,hogy hol maradtak el...ha ilyenkor nincs lampad....akkor magyaran a Hargitai medve pasztor meg baszhat a hegyen.Nem a varosba vagy a kocsma sarkanal bakker,hanem 20 km az erdo belebe,ahol minden 10 4zetkiloMeterre jut 2 medve es a haverjai
Szoval nem kell lampa a kocsmabol hazaig,kell a faszomnak,de jol esik az a tudat,hogy iszunk Wazeee mert latok hazaig....persze ha az ego nincs kiegve :)
lámpa a gyári nekem is a polszon pihen..
oldalsztendert is leszedtem a picsába mert ha megállok megállok egy fa vagy szikla mellett.. azt nem kell keresni..ilyenek ezek a hegyek
ez az + ha patak végefelé meg kell álni és pakolni.. ott aztán a sztender.. az osz ott megint minek..
főleg mióta az innyctro oszt els me kell zárni a benya csapot..azóta oszt főleg minek
de mindenki csinálja úgy ahgy érzi...
a lámpa leeht elrakok egyett a táskába.. mert hogy most legutóbb ránksetétedett.. kb 10 percen múlott az egész.. na akkor ..csak akkor azért jó az a lámpa
de olyan fejlámpát rakok.. ami arra világít amerre nézek..
a mostani lámpa foglalatba úgy is a ventinyó van bekötve
jaxi. neked kell a lámpa nekem nem. rá kell hagyni. az öninditot legszivesebben eladnám valami falábú picsának. csak eladáskor ha szintén egy ilyen akarja megvenni honnan szerzek neki egy másikat. amugy már rég eladtam volna. majd ha el tudják helyezni rendesen meg addig üzemel mint maga a motor , talán rajtahagyom. sztenderre meg ugy 8 éve nem volt szükségem. vagy egy fának lehet dönteni vagy pedig falnak. odahaza meg van rendes motorbakom ha szerelni akarok. vagy belesüpedne a földbe vagy követ kell keresgélni alá ... szoval full felesleges.
Jó volt ez a írás.. ..Humor ,irónia,,,,és egy kis csibészség is benne volt. Na az ilyenekért megéri olvasgatni. Főleg így télen,mikor semmit nem lehet csinálni a panelba.. Én is, mikor veszek egy motort,azt mondom,hogy ez az utolsó,,,kimotorozom vele magam,és kész vége. De aki ismer, az nem hiszi ezt el.
Jodlis....a 14 es a 15 kozott nem nagy a kulombseg,hogy ertelme lenne cserelni a motort...folosleges penz kihanyigalas..ha sok van add nekem...van hova beleverjem :))))
A lampa az biza kell..ha 1 evbe 1 X kell akkor mar megtette a dolgat.Enni nem kell adni,es nem azert raktak ra ,hogy az ember leszedje.Volt cross motorom is,es a letamaszto hianyat is tudom mit jelent..tudom plusz suj,de plusz kenyelem..nem versenyzunk kerem szepen.
Az onindito...az a hejzet nem motoroztok olyan helyen ahol kene,szoval megertem...de mifelenk ezt hivjak 1000 euros gombnak.jojo tudom hogy szarok,es ugyse gyujt..de hanyszor volt ugy hogy kopni nyelni nem tudtam es meg a petem hegyevel is tartottam a motort es gyjtottam es huztak segitettek..es kimentem valahogy..de ha az nem lett volna akkor kell keress poziciot vagy talan vissza kell menni....szoval egy 14 es motoron mar jo erosek,jol is gyujtanak..nekem a 12 esen melegen jkol veti..pont amenyit kell...igaz mikor kell akkor baszom az inditot,de maskor vagom labbal,mert ugy szep a motorozas,ha oda tudsz rugni neki.
látod dév erről beszéltem...
elolvassa.. és már elfelejti mint irtam és mire is akar válaszolni..
egy szóval sem irtam hogy a gépnek baja van.. csak azt hoghy a tulaj eltitkolta hogy milyen hónapot írunk.. és átbaszott.. 3 motorozásonként cseréled a gépet..
ez még lyárvisznak sem és dszoni vókernak sem adatik meg
csak geci lyól megy ott kint
elcseszem...
déééw
igazándiból ..azt találtam ki.. hogy megemelem az ülésem.. egy 10cm hogy biztos ne legyen gsx-r..azaz gikszer..
és egy tv-s fotelt szerzek..ráfabrikácsolom..
itt is van ni..tvfotel a nevük..a én álmajim bÓtlya http://tvfotel.hu/
egy gyári motorra nincs mit visszatenni dew. mert nincs rajtuk semmi használható. az extrákat 3 nap alatt beszerzem ujra nem probléma. igy viszont hamar elviszik.
viktor mint mindig full hülyeségeket beszél feleslegesen kavarja a trágyát.
a motor full patika akitől vettem semmi olyat nem titkolt el vagy ijesmi ami miatt ezt a motort árulnom kéne. ismétlem teljesen ok minden és semmi bajom a motorral.
egyedül annyi a történet hogy tul sok pénz van a zsebemben és nagyon lehuzza a gatyámat az az 1-2 ezer euro amit szivesen elköltenék egy uj motorra . a terv az ha emez elkel , még aznap kitolok egy 15 ös sixdayst amit magamhoz alakitok ismét pár nap alatt majd egy két honapig pihentetem a garázsban csak a miheztratás végett hogy tavaszra kellően feltüzelve bujjak elő a tél sötétjéből. tecik érteni?
Nem egy újabb hasonló típusú KTM akarsz venni később?
Ha igen, akkor az extra cuccokat szerintem nem add el, mert aztán veheted meg a következőre megint.
Visszatenném rá a gyárikat és vigyék úgy, az extra meg majd jó lesz a következő vasra.
Természetesen te tudod, biztos tudsz valamit, amit más nem, amiért eladod ezeket is.
az innector benya pumpálya..
ez bergnél valami 250 ályrós téma ..amit egy fiat fiszimfaszom tipusó. 5-7 ezer ft benyapumpával szoktak helyetesíteni... pár éves korukban.. mert ez olyan 100on pici óránál beáll a gyári..
az enyébe a volt tulaja az gyárit rakott.. szoval még egy darabig megy aztán 1-2 éven belül vennem kell majd nekem is olyan fiatosat..
azzal az lesz a hogy kb örök életet amit bir...
más olyan nagyobb gyerekbetegségről nm hallotttam nem is tudok.. ugyhogy nó para azmiatt hogy ez egy berg fe 570..ami gyakorlatilag ktm főtengely hengerfej váltó kupli stbstb...
loki..
loki...
már mért pont én miattam adná el valaki is a motorlyát..
valamilyen szinten valakinek motorosnak én valahol az életét befolyásoló tényező lennék?
nem hinném...
a hibás az az lehet akitől megvette..
na az a hibás hogy úlyra árulja a motorját a csávó..
mert mikor 2 hónapja vette a gépet..akkor az eladó elfelejtette neki mondani.. mond6ni..eltitkolt dolgokat a vevő elől...
az egyik az az volt
hogy hély csávó.. október van...és 2 hónap múlva az a hónap jön mikor a hó jön..tehát ne úly motort vegyé.. hanem úly hódeszkát
ugyhogy a shrácot csúnyán áttették a palánkon
úly védőket rakott fel két kilót tett a gépre súlyt is meg lóvét is.... úly mindent mire 3 motorozás után észbe kapott hogy ...hoppá..
hir isz de vinter...
oszt kb enniy a nagy történet...
de ha felhívnád...
és haverkodnál vele.. ellentétben azzal a viselkedéssel ahogy eddig itt a fórumon voltál
lehet nem is adná el.. illetvee a győri barátok lehet úlyra kedvet hoznának neki..
mert nap mint nap arra jár ..az neki 2-3 óra csak és mehetne veletek.. 7ente
ide meg eljő.. hiában
hát szabad ilyet?
a másik tény az meg az hogy szalajtós ..régi énje lyódlisnak...
ő általában havi szinten árulta a gépet... pl a régi sx 250 az ha 10szer nem került fel évente hogy eladó.. akkor egyszer sem...
aztán midég eladás előtt .. egyszer csak már nem adta oda...
ez olyan hobbi szerű lehet..
de mindekinek szive joga hogy azt csinál amit akar.. és ha kitalál valamit hogy azt csinál.. akkor azt amit kitalált..másnap már meg is változtat6ja..sőt van aki már aznap... de ezzel sincs nagy baj,.,.a nagy baj ott van.. mikor óránként..
de ezzel sincs még akkora baj..
de ha ezt napi szinten heti szinten csinálja.. na ott van a nagy baj..
de azoknál akiknél ekkora baj van azoknál meg az a jó( a természet mindég kompenzál mindent) hogy azoknál az embereknél ez fel sem tűnik..
viszont a haverjait ez miatt baxtatja hogy állandóan variálnak.. miközbe az ilyen embernél az már változás hogy nem váltotott a másiknál semmi
hály kolbik...
djuri..gyuri..
há figyellyé oda.. msot akkor a gép a szar vagy a szakszevíz
kb ugyana ez van az én bergemnél is..
már nem úgy hogy a szakszeriz a szar.. hanem az hogy a gép jó.. ami hibái keletkeznek(mert nem vannak ! hanem keletkeznek a hibák..-a gyári hibák..n a azok a vannak kategória..a.. velszületett rendelleneségek)
ilyis van pl a tank melegedése..
kell a péz szotyira! áprilisig leszarom a motorozást nagy ivben. haza se megyek. kihoztam a motort holnap teszem fel 1000 ps re. it elviszik 6000 ért pár nap alatt. pláne igy felextrázva. tavaszal majd nézek valami csótányt helyette.
az hogy mire kell lámpa meg minek azt szerintem ne firtassuk. nem egy felé járunk. nekem eddig 2 x kellett volna de az nem mostanában volt. egyszer elvesztem a szebeni havasok közt éjszaka na akkor kimondottan jol jött volna.de végül kitaláltam lámpa nélkül is éjszaka. meg jopár éve déván egy alagutban na ott se lett volna szar. azon kivül full felesleges nekem.
1, éjszaka nem motorozok. 2 nincs kedvem rá uj lámpát veszegetni ha sérül. az öninditóról meg már 50 x kifejtettem a véleményem. hasonlo képp vélekedek a sztenderről is. ami kell rá az rá lett szerelve. az ár soknak tünhet de ha belegondolsz hogy 1.950.000 most a 15 ös nettó ára! kopaszon és az dettó ugyen ez a motor másik subertüvel. plusz még céget kel szerezni ujabb 50 vagy 100 ezerért a nettó ár miatt. plusz azokat az extrákat szépen rá kell tenned amiket én rátettem. tehát 200 ezret rászámolhatsz a kopasz motorra kezdésnek. és kimégy vele 3 x terepre máris pontosan ugyanugy néz ki mint most az enyém. igy összegezve pontosan 450 ezerrel adom olcsobban ugyanazt a végeredményt.
üdv Dafi sajnos ebben igazad van én nem tudtam és nem is tudok senkit megváltoztatni a gyújtogató- gyújtogató marad a hazug ember meg hazug marad nevet nem fűzök hozzá mert te leirtad köszönöm üdv Gyuri
most találtam egy 89-es évjáratról crossversenyt és akkor még nem volt havasi fútómű meg csika stb és akkor is ugrotak a menők 30- 40 métert pl-GRILLMAYER ÉS KAMRÁS most meg sok ember sok pénzel azt hiszi ha áttugrat 1 vakondtúrást már be is kell nevezni a hétvégi versenyre és ezt kérem senki ne vegye magára
Nekem pl. egyáltalán nincs bajom a Husqvarna típussal, pedig már 2010 óta nyúzom az 510-emet. Karbantartás és szakértelem kérdése az egész. Véletlenül sem személyeskedésnek írom, de a szakértelem és szervezés terén azért voltak hiányosságok a cégeteken belül. Nekem a Jani sok mindenben próbált segíteni (tehát a jószándék meg volt), de volt hogy egy egyszerűnek tűnő szelephézag-állítás sem igazán jött össze és nagyobb lett a kár mint a haszon, amit személyesen volt szerencsém végignézni. A kritikát ne vedd magadra, mert nem ismerlek, és soha nem szerelted a motorom csak általánosságban érződött néha zűrzavar a cég felől pl. soha meg nem érkező beígért alkatrészek stb.............. És ez annak idején többször elhangzott a fórumon másoktól is tehát nem az én agyszüleményem. Nem csak a típusban lehet a hiba, a kereskedői háttér is tönkreteheti egy típus renoméját egy országon belül.
A multkor a madarasin liba sorba a koves nyomokon...10 orakor korom sotetbe..az erdobe meg sotetebb volt..aztan elmaradtak...megallitottam a motort es korom sotet,mint a medve seggebe...mondom,mintha a vilag vegen lettem volna,kirazott a hideg,hogy a maci a fa tovebe rohog ,hogy ez a marha a vilag vegen megall vigyazkodni...hat beszartam baze..egybol gyujtottam es visszamentem,hogy hol maradtak el...ha ilyenkor nincs lampad....akkor magyaran a Hargitai medve pasztor meg baszhat a hegyen.Nem a varosba vagy a kocsma sarkanal bakker,hanem 20 km az erdo belebe,ahol minden 10 4zetkiloMeterre jut 2 medve es a haverjai
Szoval nem kell lampa a kocsmabol hazaig,kell a faszomnak,de jol esik az a tudat,hogy iszunk Wazeee mert latok hazaig....persze ha az ego nincs kiegve :)