Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyszerűen csak keménynek kell lenni
10éve is voltak versenyek, meg 20 éve is meg még régebben is......
10 éve még szinte csak versenygépeken volt elérhető a mostani "széria" cuccok aztán akkor az volt a csúcs
lassan oda jutunk hogy ha fordítva ül az ember a motoron akkor is elviszi a sok kiegészítő életet-csapatást megkönnyítő kütyü
a minap kimentem nézgélődni a crosspályára. jo sokan voltak. hétvégén. családosok.. bruhahah. na de nem ez a lényeg.voltak ot páran akik motorozni is tudtak azok jol pakolták ugrokon amotort. meg volt ott egy fazon egy nagy 4t uj ktm mel. na az ugrott olyan keresztbéket hogy eltakartam az arcom a leérkezőre. aztán mikor már aharmadik ijyen élethalál ugrásán is tul volt mintha misem történt volna.... mondom mostmár odanézek mi a fasz van... na annka teloi nem smik lehettek. közbe id. borka mondja mellettem hogy 3 milla volt atelo bele. bizisten fizika szerint hatalmasakat kellett volna essen. ez meg simán kivette neki és egyenesbe állitotta. ha nem láttam volna nem hiszem el. igy belegondolva el lehet képzelni némelyik gyors miért megy ugy ahogy.
Ezek engem csak elméletben érdekelnek, gyakorlatban úgyse venném meg

Nem ismerem/értem még ezeket se, amit írtál, működés ügyileg, hallottam már róla, de ennyi.

Amiben részemről hiszek, azok a kimondottan "dinamikus szelepekkel" megvalósított telók, szerintem hatékonyabb csillapítást és tapadást ki lehet vele hozni, mint a "régi" előre "fixált" lemezelős telókkal, utóbbi biztos stabilabb, mint a dinamikus, de a dinamikus meg tud úgy üzemelni, mint egy rázkódásvédelem a kamerában.

Persze ezek csak laikus feltételezéseim, lehet hülyeség.

Telósok tudnának okosat mondani, pro-kontra milyen irányba érdemes elindulni a mai világban, de ők valószínű nem fognak, mert súlyos zsetonért megkapott tudás.

Aki versenyképes telót akar gyakorlatban, az biza sok zsé...
hobbistának meg valószínű elég a rendesen karbantartott kicsit felpiszkált gyári is.
Wp Cone Valve van itt pár srácnak.

A gyári 4cs telóval majd leesik a pályáról, a cone valve meg ugyanott kisimítja a talajt.

Egy szint felett komoly hátrány a gyári 4CSoda.

-ahogy hallom.
Ez érdekes lehet, nekem jobban tetszik, mint a parasztgázosok, fajin technikás
http://www.youtube.com/watch?v...

csak ne ez a manus lenne a narrátor, tök jók az oktató videói is, de nem bírom valamiért a dumáját
Hogyne tudná, oda is ő csinálja!
Ezekbe a motorokba nem alap felfuggesztes van,nem alap motor,vagy alap motor beallitas van.Ezt el kell felejteni.
Azok be vannak allitva ahogy be kell legyen ..
ugyesen motorozik na..atlag konstans sebesseggel...

Lassan kezdodik a dakar...ismered...ott 100,140-es tempot mennek homokba kovesbe,es nem 4 oran at....ott nem lehet testel elnyelni egy kovet ha a futomu nem jo...szoval ott vannak az igazi futomuvek.Csika jobban kell tudja...de azzok nem 2 forintos tellok.
14 nap motorozas utan is a motor motorozhato kell legyen,a futomu meg kell dolgozzon.
Szoval ezekbe a gyari motorokba egy nagy rakas fos van belerakva...
http://www.youtube.com/watch?v...

Na jó Walker rosz pillanata volt, de akkor is vicces így együtt

Ami tiszteletreméltó, az a szurkolás és a nézőszám
Ilyen mézőszám nincs MOn egyik versenyen se,
persze lehet, ha kibuliznának valamelyik hegybe valami komolyabb versenyt, ahol világ profi élvonal emberek mennek, itt is lenne több néző
meg kell hagyni hogy a rövidtávú memóriája sokkal jobb mint az átlag embernek
Szerintem se enné meg őket a cápa sem,meg a krokodil sem.De én azért kipróbálnám mindegyiket úgy 100-100 darabbal!
JARVIS romaniacs Onboard, a 2. 1/3 kimondottan fajin!

http://www.youtube.com/watch?v...

1:49 nél

Nem bízza a véletlenre, 2 db GPS

Nem tudom milyen futómű van alatta, de mintha autópályán menne, pedig láthatóan nem az, teli kövekkel, nyomokkal, gödrökkel, semmi elpattgás, kipörgés, végig egyenletes a motorhang, hihetetlen

Kár hogy ott elvágták, ahol elkezdte tolni
fasz tudja hogy megennék e őket,jobb biztosra menni
cápákkal célravezetőbb az úszás, nem kell akkora pálya
Úszás távja 1000m,a futásé 100 a részvétel mindenkinek kötelező,legalább az egyiken
Én két versenyszámot már ki is találtam nekik.Jég alatti úszás egy levegővel verseny a fókákkal,aztán meg verseny futás a jeges medvékkel!
Az uj motorokba 2t ktm re gondolok elege jok az oninditok..minden evbe javitanak...erosebbek jobbak.Nekem a 12 es masinan meg mindig megy az onindito..csak karba kell tartani es nem kell lusta lenni olajazni vagy zsirozni
van azoknak bajuk
40 éves cigó asszony simán kinéz 70-nek......
olyat már én is láttam hogy pár éves kiscigó pulóver+kisgyatya és mezítláb tördelte a pocsolyán a pár centis jeget
Rendezthetnének már nekik egy téli olimpiát,mondjuk Grönlandon,de nudistát hogy a formaruha ne kerüljön sokba.
Na jóóóó várjunk,az egy másik faj!Akkor se lenne semmi bajuk,ha atomtámadás közepén ülnének! Itt is van olyan,amelyik 9 hónapos terhesen szoknyába,mezítláb,papucsba ment a boltba télen,10 centi hóba. Persze se neki,se a kis Kolompár Alandelonnak nem lett semmi baja.
Ilyen tejes trutyi.Olyasmi mint a tejbedara vagy tejbegríz.Még a kinézete is szar! Mondjuk volt olyan bébi étel,amire azt mondtam az asszonynak hogy dobja ki mert megromlott.Aztán közbe nem volt semmi baja,gyárilag volt olyan.Asszem a hipp-es milánóinak volt olyan szaga,mint a kutyakajának!Majd rájössz,hogy csóri gyerekek boldogan megeszik az olyan kajákat,amit te akkor sem kóstolnál meg ha agyonvernek!
A cigó gyerekek még a hétvégén mezítláb szaladgáltak a faluvégén, nincs is semmi bajuk.
Ilyenek vannak sajna...
Mi a fazom aza tejpép?pépesített tej!?
Persze hogy értem.Vagy nem,de az biztos!
Ilyen ismerősöm nekem is van.Mikor megszületett náluk a gyerek,két hónapig nem is mehetett látogatni senki.Aztán utána is csak úgy ha bemosakodtál mint az orvosok.Mindent agyon fertőtlenítettek,mostak.Kb 4 éves volt a gyerek,mikor még tejpépet adtak neki reggelire,baba vizet ivott,meg baba kekszeket evett.
Nálunk legyilkolta volna a családot a gyerek,ha 4 évesen tejpépet kap!
Viktor! Szépen leírtad ezt az önindító témát. Egyet értek . De azért kiegészíteném azzal,hogy aki így is megveszi az új masinát,hogy tudja,hogy nem indít ...az meg is érdemli. Olyan nincs,hogy nem kell. Mikor olyan helyen indulsz el,hogy mind a 2 féket húzod,hogy ne csússz le,,,,akkor ? Mi van? ... Ha behúzod a kup,,,akkor már le is csúsztál. És még van pár ilyen szitu,hogy kell az a piros gomb. Ha egy évben nem vennék annyian,biztos megcsinálnák ,hogy jó legyen. Amúgy meg aki igazán jó megy 2T vel,,,,,,nagy gratula...Mostanában elég sok szitu volt,hogy ami a 4t vel elsőre,,az a 2T vel nem megy. És nem volt kopott gumi,meg fáradt pilóta. Van egy bizonyos tudás szint,és aki ezt eléri az tud menni a 2T vel. De ez a szint valjuk meg elég magas. Én biztos nem tudnék vele megbirkózni. A 350 -esen rendesen ebutultam.