nagyon élénka a fórum ilyenm időben..csak nem .. otthon kutyázik mindenki?
pedig itt az idő.. a 7 végére + 5 északa..nappal meg 7-8 fok lesz.. mármint erre felénk
hály kolbik..
mi a pálya..
elmondom egy sima parszt alatt lehet akár 3 millás futó-nő is..
akkor sem megy vele úyg hogy lássa valaki is valaha hogy az a futómű 3 millás..
látom lyárwiksz már 350 4t vle kenyi..
azért ahogy irly bonti.. 7 percnél.. azért akár hogy is.. egy dologra biztos nem tud játszani a 350 4t 135000as fordulaton ahogy húzza neki.. hát a tapadásra ez megy ez a lyaró ..ennek nem kell tapadás
Azt kéne tudni milyen határok között lehet módosítgatni a motort,biztos van valami szabályzás erre...bazdki még a MAMI kupán is meg van adva mihez lehet nyúlni a motoron és mihez nem...
Mondjuk a futóműhöz szabad kezet adnak,de a motorral mi van? Mert pl ha Ktm el megy akkor az legyen már valamilyen keretek között gyári...vagy rosszul gondolkodok?
Egy jó futómű nagy előny, egy modernebb rendszerű futómű behozhatatlan előny. Szerintem a futóművesek vannak a legnagyobb becsben tartva a depókban.-és okkal.
A cone valve rendszer az egyik legmodernebb fejlesztés, a helyi futóműves szerint jobb mint a japán crossok gyári futóművei-amit azért nem kell kukába dobni bevásárlás után, ha valaki élmezőnyös akar lenni.
Én sem tudom a rendszerek működését, csak azt, hogy az egyikkel biztonságosan fáradság nélkül, bátran húzzák a gázt, az idegrendszer és az izomzat sem fárad, míg a 4cs-vel majd leesik a motorról ugyanott, kisebb tempónál, egy közel hasonló tudású rider.
Nyilván a futóművesek többet tudnak anekdotázni ezekről, -az nem mindenkinek titok.
ez agetzen rodeo ez nem szarral gurit. jo kemény verseny lehet. érdemes megnézni a 14 es meg a tavaji befutokat hol kell még fellőnni nekik a gépet a célig. mg előtte se szar c nyomos feljárok vannak.
Ki tudja milyen lenne az a teló ha új lenne? Biztos sokat számít az hogy már kopott! persze mindig azért fejlesztenek hogy jobbak gyorsabbak legyenek, csak mi ezt nem kapjuk le szériába!
Persze mutatna ez tény, úgy értettem nem tudna menni olyan tempót ezzel, amit ő szokott.
Tapasztalatom alapján, lassú extrémben nem jön ki annyira a teló hiánya/hibája, akkor kezd érdekessé válni, amikor elkezdesz tempóban menni akár extrémet vagy mást. Ok, feljárókban jött még ki jobban lassú extrémben is, de másutt nem annyira, tempónál meg sokszor az "életemért küzdök" vagyis jobb úgy fogalmazni, hogy a teló miatt megyek jóval lassabban.
szerintem se lenne az élbojban. sima géppel. föleg telokkal. elöl lennének valószinű de neem az élmezőnyben. volt it egy video amin egymás után mentek. valkernak tisztán látszott amikor farönkökt ugrott át romániában hogy butál mit kivet ateloja. aztán ahogy jöttek alassabbak azoknál már látszott hogy kilövi őket atelo. hiába azok is jol mentek de pattogtak össze vissza afákon. ez az emit sose tudunk meg mert ezeket nem ültetik már versenyen széria motorra. na de majd zsirferi megaszongya hogy márpedig ezek szériával mennek ijyne jol. azis lehet igaza van.
képzeld eel hogy sima kissebb ugron ugrik egy hátast ami ferde is és a hátso kerék ér le hamarabb de ugy 70 centivel kifordulva a menetirányból. mert eleve szarul futott rá. nem direkt fekteti le ahogy mostanában szokták. sima egyenes parasztugrás hátas modon csak kint ahátso kerék jobb oldalon. azt várnád hogy leér az eleje és keresztbevágja egy krokodilforgásba. ehejett. szépen vajpuhán leteszi a hátsokereket nem pattan vissza! simán betompija neki még nézni si fura. leér az eleje és megy nyil egyenesen tovább holot ijedtében agázt is rég elvette még tán bele is fékezett. de nem ez megy tovább és az adurva hogy fel se fogja mi történt alatta. azt hiszi mijen ügyes :) holtt ha hirteleen átültetnéd egy sima telos gépre az első ugraton szörnyethalna.
Versenyre visszatérve, szerintem itt rengeteg dől el a futóműnél, a motorerő másodlagos.
Pl hiába jó pilóta Walker, ha az RMX-em futóművével kéne versenyeznie, sehol nem lenne a mezőnyben, nem tudná/merné menni ezzel azt a tempót, amit ő szokott, vagy ki tudja, de meglepődnék rajta...
ha már berakhatná a saját telóit, a motorerő lehet nem hiányozna neki annyira, vagy lehet akkor hiányozna igazán mert a telók miatt tudna menni, de a motor meg nem megy
pedig itt az idő.. a 7 végére + 5 északa..nappal meg 7-8 fok lesz.. mármint erre felénk
mi a pálya..
elmondom egy sima parszt alatt lehet akár 3 millás futó-nő is..
akkor sem megy vele úyg hogy lássa valaki is valaha hogy az a futómű 3 millás..
látom lyárwiksz már 350 4t vle kenyi..
azért ahogy irly bonti.. 7 percnél.. azért akár hogy is.. egy dologra biztos nem tud játszani a 350 4t 135000as fordulaton ahogy húzza neki.. hát a tapadásra ez megy ez a lyaró ..ennek nem kell tapadás
ide finom lett volna beleesni
Mondjuk a futóműhöz szabad kezet adnak,de a motorral mi van? Mert pl ha Ktm el megy akkor az legyen már valamilyen keretek között gyári...vagy rosszul gondolkodok?
A cone valve rendszer az egyik legmodernebb fejlesztés, a helyi futóműves szerint jobb mint a japán crossok gyári futóművei-amit azért nem kell kukába dobni bevásárlás után, ha valaki élmezőnyös akar lenni.
Én sem tudom a rendszerek működését, csak azt, hogy az egyikkel biztonságosan fáradság nélkül, bátran húzzák a gázt, az idegrendszer és az izomzat sem fárad, míg a 4cs-vel majd leesik a motorról ugyanott, kisebb tempónál, egy közel hasonló tudású rider.
Nyilván a futóművesek többet tudnak anekdotázni ezekről, -az nem mindenkinek titok.
http://youtu.be/6gHOhSkQSFQ
ez is jo.
na pl ehez nem kell telo. jo kis befutó. győzzön a legbolondabb.
Tapasztalatom alapján, lassú extrémben nem jön ki annyira a teló hiánya/hibája, akkor kezd érdekessé válni, amikor elkezdesz tempóban menni akár extrémet vagy mást. Ok, feljárókban jött még ki jobban lassú extrémben is, de másutt nem annyira, tempónál meg sokszor az "életemért küzdök" vagyis jobb úgy fogalmazni, hogy a teló miatt megyek jóval lassabban.
http://youtu.be/M9v1GdFVYho
Pl hiába jó pilóta Walker, ha az RMX-em futóművével kéne versenyeznie, sehol nem lenne a mezőnyben, nem tudná/merné menni ezzel azt a tempót, amit ő szokott, vagy ki tudja, de meglepődnék rajta...
ha már berakhatná a saját telóit, a motorerő lehet nem hiányozna neki annyira, vagy lehet akkor hiányozna igazán mert a telók miatt tudna menni, de a motor meg nem megy