Nyílván van hogy gyógyszer kell.Csak nem minden szarra...azért írtam mert van ismerős aki h a a gyerek köhög egyet már gyógyszerezi...teccik érteni?...
Mivel kiírtok mindent, ideültetnek egy elemzőt, s kb 1 óra munkával megmond rólad olyanokat, amire nem is emlékszel, hogy leírtad
azt meg simán kiderítik, hogy hol motoroztok (tel nyomkövetés stb), persze ha valakinek célja az, hogy nektek keresztbe tegyen, azt nem tudom van-e ilyen, ti tudjátok.
Részemről inkább az akartam mondani, hogy így kinyittok egy lehetőséget önmagatok ellen, lehet nem lesz semmi, csak a lehetőség másnak...
Facebook agyon buzerálása is egy lehetőség, csak meg lehetnek a hátrányai is, ha használod, főleg ha ész nélkül használod.
Attól mert ilyen mestergéses akadályokon nem jól teljesít valaki, még lehet az erdőben megenné a fél HECA mezőnyt
Attól függ mit gyakorolt "be", de aki versenyre megy bárhova, az ilyenket is gyakorolja, egyre több prolog így néz ki.
Pedig a prolog is lehetne terepen kijelölt kör, csak valószínű a nézőknek ez kényelmesebb, ha egy külső helyen van.
Ha SOS eredmény kéne még is, a többiek már leírták menj fizetősbe,
úgy mindig van hely...szerintem betervezik és azért nincs csúszás fizetős miatt, ha még se jönne fizetős addig pihennek.
Kíváncsi lennék a TBtől mennyi zsét kapnak, tuti kevesebbet, ha előre veszik azt, aki fizet érte
Valószínű az állami szektor a legnagyobb maffia MOn, Egészségügy pláne.
Utóbbiba kicsit "belelátok", ahogy jogzsabályok szerint eljárva elásnak milliárdokat az nem semmi mutatvány
én már nem indulok racén..(vagy lehet hogy fogok ..de az nem a heca lesz..ahol heti szinten hajtunk..inkább a redzsimönt thörtíín...de az is csak.. ha nagyon unatkoznék...mert pl idén a race után 5 nappal.. olyan lyól levoltunk..hogy ihaly..
nyom is van.. race nyom is van.. haverok is vannak.. történetek is vannak.. sőt lát6juk egymás történeteit
na az az a király.. )
szóval nekem heca kilőve....salyna én mint kicsicsíra.. ne mindul6ok itt
de nektek minden képp érdemes indulni ...mert aki racer az racer...
A 2-es kép korekt B nyomon A++ helyi vörsönyzö nagyon remélem minimális kudarc után 2015 HECA versenyen Zarándi csapat megmutatja kia a legény a gáton nyomás alatt javult a teljesitmény vagy maratta a régi
há itt vagy télywély..
há lyó a kép..
a zarándiszórÓ az mindég aktuális..
a shercó ugy lám behülyézik...ilyen kép volt annó a huasbergről is ..valami 2005 vb-én
de az a bontós féle.. szabószerkó...az meg az meg itt műkszik és műkszik.. igaz hogy a ktm hőgomba kicsit 0,5re vezeti az indzsektort...ez miatt többet eszik mint egy..illetve 2 db kettőtély
Akkor ne taknyos legyen.A lányom tüdőgyulladás gyanús volt,arra meg muszáj volt gyógyszert szedni.Vett még az anyja valami vitamint,mindjárt 10ezer.Jólvan tudom,vitamint se kell venni,egyen gyümölcsöt meg főzeléket.
jácint menyit tudnál szánni egy vadi uj öninditora? lehet eladom. ki van szerelve a kezdetektől. neked csak az a henger kéne ? járj utána menyibe kerül egy uj és megegyezünk. vagy valaki beirhatná az árát a komplett öninditonak. dekni meg kacatok nélkül.
befeszül...
forgat az csask mondjuk 150% áramfelvételle.. csinál kb 70% nyomatékot meg fele fordulatszámot.. ami már kevés ahhoz hogy elinduljon..
viszont még jobban nyirja magát...
ez tiszta olyan mint a 40négyes csapdálya.. hogy mért a negyven 4esé.. mert dupla olyan veszélyes..mint a huszonkettes csapdálya
wárlyá
akkor.. te is értesz valamennyire hozzá ..vagy csak szétszedni tudod de hiba felvételezni ..nem
én mint autószerelő..lyópár önidítót szedtem szét.. .. hibafelvételezése is volt...de azok autók..amik működnek akkor is hacsak feélig meddig úlyszerűeka az lakatrészek...
egy gyári hibával ellátott öninditó hibafelvételezées az ..az más...
mert ha valami nagyon ki van élezve.. akkor ott az éppen indulás miatt..csak is a gyári úlyszerű állapotú alkatrészek lehetnek a jók...különben az ilyne éppen indítók nem fognak inditani...
na pl a bergem öniditója az éppen olyan mint a kocsiké..ez indit ha köll ha nem
mondjuk ezt úgy is tervezték.. itt nix más alternatív inditási lehetőség.... nem is véletlen a 50% túlméretezett töltésnek hála..az aksit is tölti venti mehet egész nap.. ezek akkor is inditanak ..ellentétben a 130W ktm töltőteljesitmeényel.. ez midég tölt mint atom..
szóval...
az a baj az ilyne gyárilag is épp inditókkal.. kicsit a persely is ezért túlterhelt ezért hamarabb el is kopik ezáltal az öninditó inditózáskor.. hamar "befeszül" ilynekor túláramot vesz fel ..mert nem forgat ezért túlterheli magát..ezáltal a szénkefék is basszák a kommutátort..(a forgórész rész színű kis elemeit amikhez kapcsolódnak a villanymotor tekercselései)
szóval zek együttesen okozzák azt hogy 2 hónap után behülyézenk...
aztán megjavitják..(nem cserélik ki az egészet úlyra!) már benne van a hiba.. mert csak is 95% állapotában inditja be a motort.. ezek meg már csak 90% ak és akkor a 90% teljesitményel ..már nem indul..
venni kéne úlyat mindenből hogy úlyra 100% legyen és akkor megint indiani fog.. 2 hónapig..mert alultervezett.. alulméretezett. és 2 hónap múlva minden ugyan úgy berágódik bekopik a túlterhelt perselyek alultervezett szénkefék összességénben ezek okozzák a hibát...
ezzel mit kezdeni.. nem lehet..
nem véletlen.. méga 2012 gépek sem indulnak az úlyak 2 hónap múlva...
talán a dem zsóti volt gépe..2014 az már indit biztonsággal..de ezt csak is ő tudná.. ő itt a legnagyobb tudor
Már megvan a megoldás! Auto akkumultorral indul pöcc röff, tul nagy az áram felvétele a indito motornak és nem tudja átforgatni egy vacsi uj varta aksi! Teház nem az igazi egy 10 kilos kocsi aksival motorozni a hátamon ugy h ezt elvetettem
Aranykezu szerelo barátom szerint forgórészt kell cserélni de mire és hogyan!Ez kérdés van e 1általán?!
azt meg simán kiderítik, hogy hol motoroztok (tel nyomkövetés stb), persze ha valakinek célja az, hogy nektek keresztbe tegyen, azt nem tudom van-e ilyen, ti tudjátok.
Részemről inkább az akartam mondani, hogy így kinyittok egy lehetőséget önmagatok ellen, lehet nem lesz semmi, csak a lehetőség másnak...
Facebook agyon buzerálása is egy lehetőség, csak meg lehetnek a hátrányai is, ha használod, főleg ha ész nélkül használod.
Attól függ mit gyakorolt "be", de aki versenyre megy bárhova, az ilyenket is gyakorolja, egyre több prolog így néz ki.
Pedig a prolog is lehetne terepen kijelölt kör, csak valószínű a nézőknek ez kényelmesebb, ha egy külső helyen van.
Ha SOS eredmény kéne még is, a többiek már leírták menj fizetősbe,
úgy mindig van hely...szerintem betervezik és azért nincs csúszás fizetős miatt, ha még se jönne fizetős addig pihennek.
Kíváncsi lennék a TBtől mennyi zsét kapnak, tuti kevesebbet, ha előre veszik azt, aki fizet érte
Valószínű az állami szektor a legnagyobb maffia MOn, Egészségügy pláne.
Utóbbiba kicsit "belelátok", ahogy jogzsabályok szerint eljárva elásnak milliárdokat az nem semmi mutatvány
ez ez.. pitttyÚÚÚ
én már nem indulok racén..(vagy lehet hogy fogok ..de az nem a heca lesz..ahol heti szinten hajtunk..inkább a redzsimönt thörtíín...de az is csak.. ha nagyon unatkoznék...mert pl idén a race után 5 nappal.. olyan lyól levoltunk..hogy ihaly..
nyom is van.. race nyom is van.. haverok is vannak.. történetek is vannak.. sőt lát6juk egymás történeteit
na az az a király.. )
szóval nekem heca kilőve....salyna én mint kicsicsíra.. ne mindul6ok itt
de nektek minden képp érdemes indulni ...mert aki racer az racer...
há lyó a kép..
a zarándiszórÓ az mindég aktuális..
a shercó ugy lám behülyézik...ilyen kép volt annó a huasbergről is ..valami 2005 vb-én
de az a bontós féle.. szabószerkó...az meg az meg itt műkszik és műkszik.. igaz hogy a ktm hőgomba kicsit 0,5re vezeti az indzsektort...ez miatt többet eszik mint egy..illetve 2 db kettőtély
bakker az a fitymaszűkület..az a végén ha jól látom nyomlya páciens látó idegét
.
forgat az csask mondjuk 150% áramfelvételle.. csinál kb 70% nyomatékot meg fele fordulatszámot.. ami már kevés ahhoz hogy elinduljon..
viszont még jobban nyirja magát...
ez tiszta olyan mint a 40négyes csapdálya.. hogy mért a negyven 4esé.. mert dupla olyan veszélyes..mint a huszonkettes csapdálya
ö itt a legnagyobb tudor...na meg persze .zsirtélywély
akkor.. te is értesz valamennyire hozzá ..vagy csak szétszedni tudod de hiba felvételezni ..nem
én mint autószerelő..lyópár önidítót szedtem szét.. .. hibafelvételezése is volt...de azok autók..amik működnek akkor is hacsak feélig meddig úlyszerűeka az lakatrészek...
egy gyári hibával ellátott öninditó hibafelvételezées az ..az más...
mert ha valami nagyon ki van élezve.. akkor ott az éppen indulás miatt..csak is a gyári úlyszerű állapotú alkatrészek lehetnek a jók...különben az ilyne éppen indítók nem fognak inditani...
na pl a bergem öniditója az éppen olyan mint a kocsiké..ez indit ha köll ha nem
mondjuk ezt úgy is tervezték.. itt nix más alternatív inditási lehetőség.... nem is véletlen a 50% túlméretezett töltésnek hála..az aksit is tölti venti mehet egész nap.. ezek akkor is inditanak ..ellentétben a 130W ktm töltőteljesitmeényel.. ez midég tölt mint atom..
szóval...
az a baj az ilyne gyárilag is épp inditókkal.. kicsit a persely is ezért túlterhelt ezért hamarabb el is kopik ezáltal az öninditó inditózáskor.. hamar "befeszül" ilynekor túláramot vesz fel ..mert nem forgat ezért túlterheli magát..ezáltal a szénkefék is basszák a kommutátort..(a forgórész rész színű kis elemeit amikhez kapcsolódnak a villanymotor tekercselései)
szóval zek együttesen okozzák azt hogy 2 hónap után behülyézenk...
aztán megjavitják..(nem cserélik ki az egészet úlyra!) már benne van a hiba.. mert csak is 95% állapotában inditja be a motort.. ezek meg már csak 90% ak és akkor a 90% teljesitményel ..már nem indul..
venni kéne úlyat mindenből hogy úlyra 100% legyen és akkor megint indiani fog.. 2 hónapig..mert alultervezett.. alulméretezett. és 2 hónap múlva minden ugyan úgy berágódik bekopik a túlterhelt perselyek alultervezett szénkefék összességénben ezek okozzák a hibát...
ezzel mit kezdeni.. nem lehet..
nem véletlen.. méga 2012 gépek sem indulnak az úlyak 2 hónap múlva...
talán a dem zsóti volt gépe..2014 az már indit biztonsággal..de ezt csak is ő tudná.. ő itt a legnagyobb tudor
Aranykezu szerelo barátom szerint forgórészt kell cserélni de mire és hogyan!Ez kérdés van e 1általán?!