lyodosal a halasi dombokon voltunk először ő eg 400drz havere meg a rmz250.. hát az eremzé a 3dik dombon már forrt
de volt havernek 2009 rmz 450.. na az az később rottyant meg mint az összes venti nélküli ktm..
na azzal is szemezgettem egy időben..
az pl a az úgy ahogy volt.. azzzal jöt a srác ..a romaniacs nyomokon.. ott akkor a két nap ő volt a legügyesebb..
zarándban is sokat volt kint vel. ott is jól birta....de itt lebeszéltetek róla mert nem bir annyit mint egy ktm.. közbe meg..
az biztos.. most jön az az idő hogy egyre többet hülyéznek be.. és pl pályára azért egy 108kilós rmz 450 za csak jobb mint egy 120kilós berg 570
bár van egy teszt ahol egy 2012 fe 570 akorpolisz dobbal...vs egy 2013 exc 500 akropolisz dob 52 teló val..és még 2011 sx-f 450 kétmillás futóművel..és kimennek kropccpály endúrókrocc pálya..és a berg a gyári futóművel 1 secen belül ..hozta ezeket!. ugyhogy végül is .. elkeseredésre semmi ok.. a gép tudja
van it egy srác.. egy ismerős a szomszéd falubÚ.. ádám..
ádi lyól megy ..faxa 2010en akárhányas.. ipszilony zé 4ötven effje van átalakitva endúrónak
ügyes a srác..
annó én is mondtam hogy lyó az yz450 de le letem hülyézve.. hogy ez hülyeség.. mondjuk kb rákölthettek egy ktm árát mire elkészült de jó http://youtu.be/tq_aenRIpeY
A hobby enduro alatt nem az extrémet értem! A haver srác ugyanazt megcsinálja az 50 lovas drz vel mint mi a berggel meg az sx el. Szóval aki tud gumicsizmában is tud. Ha turázgatunk nem a hegyen mászunk fel le jók a japánok, bár szerintem egy wr 450 annyira nem rosz extrémbe sem!Vagy? Hisz valaki ne haragudjatok nem tudom ki de nyomja itt kawával is nem?
Amúgy tényleg ez lenne a legegyszerűbb. Mike haverom meg is építette.
Big bore henger. Bontott wr450 váltó az ebayról egy az egybe belemegy. Plusz lendkerék súly a gyári is olcsó hogy elvegye az agresszivitást. 18 as kerék. Nagy tank. A gyári kayaba telók jók.
A helyi szerelő is egy ilyet szeretne. Azt mondja hogy a 300as ktm dugó minden paraméterében passzol a felfúrt megperselyezett gyári Yamaha hengerbe. Így pont 300 as lesz mint a ktm.
én már simán ellötyögnék avval a drz-vel, max az első lábait dobálnám ki
de mivel nem találtam jelentkezőt a cserére a magas szervizigényű huskyval kell vadállatkodnom
amúgy fura ez a husky már 3. alkalommal nézem meg a szelephézagjait de még mindig jó, mikor kell már végre szerelgetni
Ez annak lesz bökkenő aki rosszabb vagy kevésbbé tartós motort gyárt és nem fejleszt. Meg annak aki nem a tapasztalat alapján vásárol hanem a marketing alapján.
filléres? elmondom neeked 3000 nél és 6000 nél vinnem kellett 200 km re kötelező szervizre. valami csilio 20 ezrekért- na utána leszartam és magam cseréltem olajat ingyen:) aztán meg szerencsére elkelt. amugy tényleg megbizhato lehetett bár ez számomra nem derült ki szerencsére. viszont csrébe egy erőtlen trágya volt arrol nem is beszélve hogy 400 kilos volt lekopasztva!
azelőtt egy etz 150 es azelőtt meg egy simson s51 b azelőtt meg egy jáva musztáng. azelőtt meg bicaj . azelőtt meg még meg se születtem. aztán évekig álmodoztam egy endúrórol akkor még aszittem majd csajommal boklászunk erre arra aztán hamar rájötem eszébe sincs felülni mögém meg szar is volt ugy. és ekkor megvettem álmaim drz jét uzsora hitelre én fasz... aztán lekopasztottam és kroszmotort akartam belőle csinálni mert akkor elkezdtem kijárni kroszpályára néha a drz vel és simán leszoritottam azokat akik 10 éve krosszoznak mondjuik nem mindent de néhányat aztán kezdtem látni hogy mifelé kéne tendálni azután elkövettem az ujabb hibát egy vadiuj exc 525 képében szintén hitelre regadoba beleszaladtam stb... vagy 2,5 millába volt a moslék 2004 ben :) na utána aztis eladtam hálistennek akkor már csillagos égbe szökő bukokkal és ekkor vettem életem motorját kesre egy 2006 os sx 250 est! na az motor volt! valami 750 ezerért vettem egy fasztol aki behajitotta egy foliasátorba a paradicsommellé kacatnak a féléves motort.
Elneztem ezt a motort...ez a yamaha nem lehet rossz 1altalan.Lehet hogy egy 300 kittel nyomatekosabb lenne,csak az a kerdes,hogy akkor gyilkolja-e a hajtokart..mint a tobbinel.
En szerettema yamahat...siman elfogadnek egy ujat..foleg onindito,meg 18 as kerek...,na meg a kyb futomu az a ktm futomujet siman lesiriti a polcrol...
amikor vettem ,,,még egy ktm est se ismertem. csak boklásztam erre arra és belebotlottam viktorba aztán elkezdtünk kijárni zsana és halas környékére és akkor már világos volt hogy mit vettem :) vagyism már hamarabb is de akkor még probáltam nyugtatni magam hogy joez.
aki azért vesz egy "vastankos" drz-t hogy a ktm-esekkel csapasson az beteg
ellenben az a gép pont jó egy átlag magyar átlag endúrózási szokásainak, kevés szervizelési idővel filléres szervizköltséggel
van olyan ismerős aki időről-időre dr250essel csapat a hegyen, persze nem úgy mint viktor(nem is tudom miért hívják a zállatnak ) de csapat ás állítom hogy az átlag magyar még a 2020as 300as ktm-el se tudná követni
cserébe kap egy ormótlan esetlen még több kacattal ellátott átláthatatlan dudvakazlat. amit képtelen lesz eladni, és mikor elmegy a ktm es haverokkal állandóan a fejét vakarja hogy mi a fasznak is ilyet vett és de jo is lenne egy olyan fasza kis könnyed ktm szekerce.
mint amikor én annó megvettem kistarcsán a vadiuj drz 400 as vastankos szörnyet pont annyiért mint akkoriban volt egy ktm . ráadásul hitelre. és mikor egy hónap után átvehettem a boltban és elindultam vele hazafelé már akkor éreztem az utánozhatatlan érzést.... mit csináltál te barom ......
kinlódtam vele még egy fél évet aztán valami hihetetlen szerencsével aladták bizományba egy másik vadmarhának pont annyiért mint amennyiért én vettem.... csak a 300 ezret dobtam ki az ablakon ami a beugro volt meg ugy másik 300 ezret amit addigra befizetgettem.... csak".... és boldog voltam hogy elment a háztól. na így éreznék kb ezektól a japán lámpás csodáktól is. esetleg ha radikálisan ujra terveznék és sallangmentesítenék meg végre elindulnának a 2t vonalon nem a 20 éves yz vel vagánykodnának ami azóta szinte érintetlen.... max átműanyagozzák 3 évente, nameg kapott egy aluvázat....
amúgy a serkó is elkezdte meg a beta is és tök jó gépeket csinálnak! sokan mennek velük! igaz ktm árban van de állítólag 3 ad áron van hozzájuk az alkatrész. a japánok meg ezeréves nagy mamutcégek nem hiszem hogy nem tudnának előrukkolni ütős géppel... tényleg csak anyit kéne csinálni hogy egy yz 250 re rábasznának egy 300 as kitett ,egy másik gyujtást, karbit, és egy 18 as kereket. és szerintem máris sokan vennének kipróbálni.
doktor ur, én azt értem hogy miért nem babrál a 300 -as 2t piacra dobásával, csak probáltam eladni egy piac robbanto ötletet nekik itt a forumon, hátha olvassák ők is a gáz topikot...sose lehet tudni kéremszépen...
jano, majdnem stimmel az adat csak forditva, a bevételének az 1/3-át költi szponzori és reklám célokra, magyarán kb 30%-át, az állitásod másik része viszont igaz hogy ez egyedülálloan magas..
viszont mielött disztribűnre emelnénk emiatt , lássunk át a dolgokon, ő egy életérzést árul a kis bikás dobozával (mellesleg 1 terméke van , 1 féle kiszerelésben ,izben,, és még csak nem occso) amivel azt épiti bele a tudat alattidba hogy ha ezt fogyasztod extrém sportolonak érezheted magad, sőt akár még Vettel is lehetsz... szoval a lényeg enélkül a visszaforgatott image nélkül nem működne a dolog..
de volt havernek 2009 rmz 450.. na az az később rottyant meg mint az összes venti nélküli ktm..
na azzal is szemezgettem egy időben..
az pl a az úgy ahogy volt.. azzzal jöt a srác ..a romaniacs nyomokon.. ott akkor a két nap ő volt a legügyesebb..
zarándban is sokat volt kint vel. ott is jól birta....de itt lebeszéltetek róla mert nem bir annyit mint egy ktm.. közbe meg..
az biztos.. most jön az az idő hogy egyre többet hülyéznek be.. és pl pályára azért egy 108kilós rmz 450 za csak jobb mint egy 120kilós berg 570
bár van egy teszt ahol egy 2012 fe 570 akorpolisz dobbal...vs egy 2013 exc 500 akropolisz dob 52 teló val..és még 2011 sx-f 450 kétmillás futóművel..és kimennek kropccpály endúrókrocc pálya..és a berg a gyári futóművel 1 secen belül ..hozta ezeket!. ugyhogy végül is .. elkeseredésre semmi ok.. a gép tudja