hály ..fet ..
elmondom.. kibaszott jó
voltunk egyszsr még k9 ben scsavaros gumival.. lefaagyott mecsekben.. olyan helyeken mentünk fel nyáron rá sem mertünk nézni..
csavarok a kidölt fákon...rendessen harapnak..sziklás patakokban a a nagyobb szklákban ugye nem kapaszkodnak de normáál szikllásban olyat lapát-tol.. hogy bexarsz.
a ferde gyökeres kidölt ágasbogas helyeken.. nix magad elől csúszó elsőkerék
ez megy és megy...
jó keméyneel kell meni elöl hátul meg a kapupántossal azzal ugyan úgy lehet 0,5 nyomulni
Nekem volt olyan szemuvegem ami a fenyre besotetedett...de szar volt..mert ha bemesz az erdobe akkor szopcsika van.
Ezek ilyen emeletes marhasagok.
Sizeshez mas...
Szeva Dévid!
Az enyémhez van plexi, de szerintem egy rakás fos, mert annyira párásodik ha teljesen lehajtod, hogy öröm nézni. Leginkább akkor párásodott ha nem volt menetszél, de amennyire ismerlek nálad elég sűrűn előfordulnak a szopatós helyek, ahol nincs túl sok menetszél. Az első motorozás után levettem és azóta sem tettem vissza, úgyhogy a karctűréséről nem tudok mit mondani, viszont hétvégén ha gondolod kölcsön adom:)
Valaki használ olyan szemüveget ami kívülről tükrös?Érdekelne abba mennyire zavaró a napfény?!
Nekem sima átlátszó Scott van,kurvaszar ilyen szempontból...
déw te ahogy telik az idő úgy agyalsz egyre elképesztőbb marhaságokon. vegyél egy jo krosszsisakot. a soei is kurva top vagy arait. ki lehet fogni egyszinűeket egész emberi áron. pl wilhabenen kapsz 100-200 eurokért vadi uj arait shoeit. airoh meg a többi picsát felejtsd el . jo drágák de semmi anyag nincs bennük. plexis nem arra valo amire neked kell. nekem van egy tour x plexis endurosisakom de eszembe nem jutna erdőre elbaszni.
Ez a dolog már nekem is bekerült a látóterembe, mondom ha nálam is sisak váltásra kerül a sor, akkor veszek egy ilyet, mert baromira jól néz ki. De később igazából elálltam a tervemtől, mert abból nem szokott jó kisülni, ha valami egybe van építve mással. Na jó pl ha betörik a plexi vagy nagyon karcos, akkor biztosan lehet cserélni, de ugye ehhez szerkezet lesz, amibe rögzíted. A szemüvegnél ilyen megkötés nincs, mert az gumis és szinte mindeni sisak méretet átfed, még ha a szájrészhez rakod akkor is. A dumbó mérettől a légypiszok fejig mindent. Plusz extrém körülmények között nem tudom van-e letéphető plexi fólia . Bár ha összetörik a plexi és a szerkezet is gallyra megy akkor egy szemüveget még mindig tudsz venni rá, de emiatt a sisak biztos drágábba kerül. Viszont a sima szemüvegnél meg azt utálom, hogy néha a nyakamba kapom, mert lecsúszik a kopott csúszásmentes csík miatt. Szerintem a legjobb az, amit a profik is használnak. Ahogy én ki tudom venni akkor nincs teljes rögzítő pánt, hanem a sisakon elől két oldalt van valami rögzített felfogatás, amiben tudod rögzíteni a szemüveget. Nem fog leesni, meg a nyakadba ugrani. De ugyanúgy felhajthatod a sisak tetejére vagy az álladhoz ha éppen nem kell. Elég ciki lenne, ha amiatt vesztene el pár másodpercet a versenyző és így a végső soron a versenyt, mert a szemüveg nem volt megfelelően rögzítve. Leesett a földre vagy a nyakába, belement a muslinca raj a szemébe és emiatt meg kell állnia. Én ugyanígy félek a pelxis cross sisak miatt is egy egyszerű motorozás alatt. A plexin nem lehet átlátni, de egy esés miatt megsérült szerkezet miatt nem tudod felhajtani a plexit, hogy legalább kiláss, mert nem tudja megtartani. Ilyenkor a szemüveget még mindig le tudod tépni a fejedről.
Szintén Grex krossz sisak ,haveré volt csak kölcsön adta,amikor nem volt mocim úgy jártunk motorozni h ő a motorjával én meg a quaddal ami szintén az övé volt... (Suzuki Lt-f 250) Ez a kis "moci" elnyűhetetlen volt, pedig amit hosszú évekig a gazdájától kapott ...
Márkája, ami így széttört? Mert ez a fejeden is kettément volna
Van egy használt kb 20-25 éves SHOEI sisakom, de már a hungarocel is kezd kiszakadni, nem csak a bélés, rohadt büdös stb, s cserén gondolkodom. Lehet inkább mosható bélésű használt "márkás" lesz belőle, mint új gagyi, ha ilyen a tapasztalat.
Ebben a SHOEI ben már álltam bele patakmederbe a kövek közé fejjel, de semmi baja nem lett, tempóban is vettem már le fejjel fát, akkor se, na jó külsérülés, de nem repedt/tört el egyik esetnél sem.
Plexis sisakot akarsz venni Dew?
Sisakom úgy törött el hogy leesett a kormányról lebicskázott a feljárón és egy kövön betörött a héj...(gagyi sisak volt )
Hál istennek a fejemen nem törött sisak...
Hali,én a simsonos korszakban 10-12 évesen használtam grex plexis enduro sisakot,nem nagyon párásodott,de ha mégis kinyitottad menet közbe résnyire a plexit és pillanat alatt letisztult...
Karcállóságra már nem emlékszem, rég volt,de azt tudom sokáig meg volt...
Endúrózott már valaki plexis cross sisakban szemüveg nélkül?
Tapasztalatok? Előnyök hátrányok szemüveghez képest?
Mennyire karcálló az a (karcállónak hívott plexi), mennyire bírja a nagyobb ütéseket(kő, gally)
Mennyire párásodik be? Belül megfő-e a fejed?
Fénytörés? Gondolom a plexi levehető és szemüveggel is használható?
Egyéb?
Más, esett már valaki fejre kőre gagyi sisakban (sima endurós tempóban), ami sima kompozit(nem karbon, nem kevlár). Volt, hogy eltört neki?
rögtön egy tanács, a selejtes gumut felejtsd is el... nem tartja a reiset, vagy a csavart rendesen+ kell a bütyök magasság hogy legyen ami lapátolja a havat, a szeg csak beszur alája a fagyott talajba...
ha vissza olvasol, ugyis látod majd, sokszor leirtuk, legalább 80%-os vagy neu gumi..
Ez a lánctalpas megoldás tényleg megéri?Ahogy a videókon nézem hogy mennek a mély hóba...hát sztem fele annyi élményt nem ad mint keréken motorozni...De kinek mi természetesen...Kisebb hó+csavaros kerék már annál érdekesebb lehet Még nem volt alkalmam kipróbálni,de van "selejt" első hátsó gumim,Kicsit visszaolvasgatom az írásaitokat a témában aztán nekiugrok ha van szabadidőm...
Nem úgy értem a gyári nem gyárit...
Hanem hogy husaberg avagy ktm-éktől vagy pedig egyéb gyártó. (pl.
EBC, Braking, Jt, stb.)
Brembot néztem pl. ezt: Brembo tárcsa.
17körül van az ára
elmondom.. kibaszott jó
voltunk egyszsr még k9 ben scsavaros gumival.. lefaagyott mecsekben.. olyan helyeken mentünk fel nyáron rá sem mertünk nézni..
csavarok a kidölt fákon...rendessen harapnak..sziklás patakokban a a nagyobb szklákban ugye nem kapaszkodnak de normáál szikllásban olyat lapát-tol.. hogy bexarsz.
a ferde gyökeres kidölt ágasbogas helyeken.. nix magad elől csúszó elsőkerék
ez megy és megy...
jó keméyneel kell meni elöl hátul meg a kapupántossal azzal ugyan úgy lehet 0,5 nyomulni