Hali mindenki!
Na Vik megvolt az első menet az iRide 10w50el. Első laikus tapasztalatom az hogy jó.
Váltó szépen működik úgy mint elf-el, a motor hangja is jó vele.
A próba fel-alában a vékony sportcipőben volt csak szokatlan a váltó, de az meg bármelyik olajjal az lett volna...
Más.
Végét járja a hátsó tárcsám. Milyet érdemes vennem?
Gyárit, nem gyárit, perforált, nem perforált. stb. ?
Szívesen fogadnék tanácsokat. Köszi!
de azt is hogy szombattól lyő a hideg..
már csavarozom is azt a szögges gumát..illetve a csavaros gumát..
és amint visszamentél özterelyhbe.... és megfagy a talaj.. már lépek is..
mert it ez van ehhez kell a motort szerelni...
én ezt úgy hivom mint a motorosok.. hogy már eltettem télire a gépet
hóba motoroni hülyeség
sziklák közt pataknak nevezett izében .. az meg baromság..őrültség.
olyan hogy dobálják a motort a barmok..az meg kész röhyle.. oszt még fel si tezi a marha a hülye lyuhtúb oldalára.. hát az mekkora baromság
Az ideális pár az eljön az emberrel a csikához megnézni hogy mi van a teló belsejében, mert érdekli! Úgy is hogy 320 km utaztunk érte! A csikával meg dumálni felbecsülhetetlen, mint a mastercard . Úgy nézem nem a csilli villi műhelyen múlik az hogy milyen lesz egy teló..... Segítőkész ember és nem egy nagy arcú kcsög
azért ezek a 690 esek elég könnyen emelgetik ki a hóbol az adapterrel magukat. szerintem ez az ideálius ccm ere a műfajra. ha ilyen helyen laknék és lenen kavics az első volna hogy befektetnék egy hasonlóra.
déw. száz100alék igazad van..
maradok is az itteni dolgoknál..amik ide kellenek.. nem jutok ugy sem olyan sűrűn 1 m-es hóba hajtani hogy 3 forintot is adjak azért hogy aztán...
a csavaros gumi ..az bevált..
+ ez a igó tubli.. ez a defektes ms 3al olyat terül...145mm széles és 35cm hosszú felfekvése minimum van!
nem véletlen hogy nix egy normális bütyök sem rajta mégis tol felfelé mint egy gőzmozdony
mivel úgy sem jön majd akkro senki..marad a lyó öreg előre e4,8as önfúró hátra meg a 30mm 8.8as kapupánt csavar...
osz az a 3-4 alkalom amikor már nem birok magammal.. arra megteszi az is ...1000ft ből...
ly éa ahogy irtad.. a megbiz6óság...az hogy hazavisz még ha ugri-bugrizok is vele.. az megfizethetetlen
Hóba motorozni szerintem hülyeség, ha nagyobb mint 5-10cm.
Ne kókányoljatok ilyenben, mert veszélyes, de még a gyári cucc is ha valami beszarik a motoron és megáll.
Kint vagy a picsába, szétesik valami, aztán jöhetsz haza gyalog a méteres hóban (aki már ment nagy hóban gyalog (hótalp nélkül) tudja mekkora szopás) vagy megfagysz ott kint
Sícuccal ha buksz, legalább még tovább tudsz siklani, ha sikerül feltápázkodni, meg általában pályán megy az ember, nem a bele a semmibe, ahol a madár se jár.
Persze akinek ez kell, az csinálja, de az árából elutazhatsz oda, ahol nincs hó és tudsz ott motorozni
viktor. ne haragudj de neked nem jött át a videó. sem az a feeling. valószinű nem sieltél még vagy boardoztál méteres porhóban. így nem tudhatod azt az érzést amit átélsz miközben ekora hóban siklasz igy vagy ugy.... kb mint amikor azt akarod öszehasonlitani hogy te kimész a közeli 3 méter magas töltésoldalba mikor esik 10 centi hó és nejlonzsákokkal csuszkáltok a sáros letaposott havon . ez a mi esetünkben a szögesgumi a zarándban minusz 2 fokos kutyaszar időben.
mig a másik oldalon van egy szüzhó és te csapathatsz az explorerkitteddel az 570 essel egész nap de ehez komolyan be kell öltözni jó időjárásálló cuccokba különben nem fogod azt sem élvezni. komcsi kesztyű stbstb.... igy kb 30 x akkora flest adna mint egy átlagos motorozás. mivel ilyen hatalmas hóban arra mész amerre akarsz csak siklasz a porhavon szabadon.. de nem részletezem én sem probáltam még s lehet nem is fogom. mármint hómotorral....
csak arra akartam utalni hogy a kokányolással ijet nem érsz el. az más kategória amikor szögesel is mehetsz de it nem erről az esetről van szó. nem ugyanazt az érzést adná de ezt ugy sem fogod elfogadni...
A hotalpat amcsibol rendeltek..a tobbit legyartottak.A 300 2T jol viszi de egy 500 4t faszabban csinalna a fiuk szerint.Amugy igy nem a leg dragabb.Hujesegeket nem akarok irni..majd mikor pontos infom van meg kepek akkor vaganykodok.de hogy komoj a cucc az biztos.
Na Vik megvolt az első menet az iRide 10w50el. Első laikus tapasztalatom az hogy jó.
Váltó szépen működik úgy mint elf-el, a motor hangja is jó vele.
A próba fel-alában a vékony sportcipőben volt csak szokatlan a váltó, de az meg bármelyik olajjal az lett volna...
Más.
Végét járja a hátsó tárcsám. Milyet érdemes vennem?
Gyárit, nem gyárit, perforált, nem perforált. stb. ?
Szívesen fogadnék tanácsokat. Köszi!
http://www.mxg-parts.com/mxgpa...
de azt is hogy szombattól lyő a hideg..
már csavarozom is azt a szögges gumát..illetve a csavaros gumát..
és amint visszamentél özterelyhbe.... és megfagy a talaj.. már lépek is..
mert it ez van ehhez kell a motort szerelni...
én ezt úgy hivom mint a motorosok.. hogy már eltettem télire a gépet
sziklák közt pataknak nevezett izében .. az meg baromság..őrültség.
olyan hogy dobálják a motort a barmok..az meg kész röhyle.. oszt még fel si tezi a marha a hülye lyuhtúb oldalára.. hát az mekkora baromság
hát olyan helyen lakol.. della is van milla per hó.. akkor meg ne magyarázd már miért nix még olyanod?
http://www.youtube.com/watch?v...
Raaaay bejönne a pálya?
http://youtu.be/RdF8wCXuuaA
Nem visszafelé, csak Finn nyelven, ha jól sejtem
ez miért beszél visszafelé? viktor forditsd már le léci. te beszélsz a nyelvükön!
maradok is az itteni dolgoknál..amik ide kellenek.. nem jutok ugy sem olyan sűrűn 1 m-es hóba hajtani hogy 3 forintot is adjak azért hogy aztán...
a csavaros gumi ..az bevált..
+ ez a igó tubli.. ez a defektes ms 3al olyat terül...145mm széles és 35cm hosszú felfekvése minimum van!
nem véletlen hogy nix egy normális bütyök sem rajta mégis tol felfelé mint egy gőzmozdony
mivel úgy sem jön majd akkro senki..marad a lyó öreg előre e4,8as önfúró hátra meg a 30mm 8.8as kapupánt csavar...
osz az a 3-4 alkalom amikor már nem birok magammal.. arra megteszi az is ...1000ft ből...
ly éa ahogy irtad.. a megbiz6óság...az hogy hazavisz még ha ugri-bugrizok is vele.. az megfizethetetlen
Ne kókányoljatok ilyenben, mert veszélyes, de még a gyári cucc is ha valami beszarik a motoron és megáll.
Kint vagy a picsába, szétesik valami, aztán jöhetsz haza gyalog a méteres hóban (aki már ment nagy hóban gyalog (hótalp nélkül) tudja mekkora szopás) vagy megfagysz ott kint
Sícuccal ha buksz, legalább még tovább tudsz siklani, ha sikerül feltápázkodni, meg általában pályán megy az ember, nem a bele a semmibe, ahol a madár se jár.
Persze akinek ez kell, az csinálja, de az árából elutazhatsz oda, ahol nincs hó és tudsz ott motorozni
nagyon állat volt
mig a másik oldalon van egy szüzhó és te csapathatsz az explorerkitteddel az 570 essel egész nap de ehez komolyan be kell öltözni jó időjárásálló cuccokba különben nem fogod azt sem élvezni. komcsi kesztyű stbstb.... igy kb 30 x akkora flest adna mint egy átlagos motorozás. mivel ilyen hatalmas hóban arra mész amerre akarsz csak siklasz a porhavon szabadon.. de nem részletezem én sem probáltam még s lehet nem is fogom. mármint hómotorral....
csak arra akartam utalni hogy a kokányolással ijet nem érsz el. az más kategória amikor szögesel is mehetsz de it nem erről az esetről van szó. nem ugyanazt az érzést adná de ezt ugy sem fogod elfogadni...
http://youtu.be/VzJUPAjTJZQ
https://www.youtube.com/watch?...
meg ilyesmi...
https://www.youtube.com/watch?...