Általában - Az agymosás minőségileg és mennyiségileg is kiváló eredménnyel dolgozik.
Konkrét esetben:
- A ktm megvásárolta az élsportolók túlnyomó többségét.
- A média egész oldalas ktm hirdetésekkel van tele.
- Nem gyártanak rossz motorokat.
- Enduróban a legjobb, és gyakorlatilag monopolhelyzetben van.
Illetve van-e köztetek valaki aki többet tud az alkalmazott villanyomotorokról?
Olyan érdekel, hogy azoknak mi lehet a fenntartási kötsége, kopó alkatrészek, stb? (gondolom nincs dugó csere, vagy szelep, stb)
Esetleg ott csak cella csere és GO a végtelenségig?
Valaki látott/szerelet/bontott már ilyet?
Vannak már ilyen jellegű képzések motoros/autós sulikban? (hogy szerelj elektromos vagy hidro hajtású kocsit )
bezony... ha megnézitek bármelyik japán motor gyárto 2014-es árlistáját a kinálat 2/3-a 2,5 milla , vagy az alatt... és rohadt sok tipusrol beszélünk...
biztos vagyok benne hogy pl egy gsxr 600 -on mikor kihozod a boltbol nem kell rögtön tárcsákat cserélni és még költeni rá egyébb vackokat hogy normálisan használhato legyen ...
tény hogy a ktm kezd egyre felárazottabb lenni, és cserébe egyre hamarabb elfogy, megjelentek a papir vékony hűtők, a motorikus dolgokrol ne is beszéljünk...
szerinted miért teszi oda z elején meg a végén a hooliganos pulcsi logomárkát? tán jokedvébe? sok fasz rohan megveenni azt amárkát. már visza is jött a video ára 10 x szerte a világon megugrik ijenkor egy termék eladási száma. de hagyuk....
más. amugy viktor nak is van fasza féktárcsája hátul lézervágott és az is elmegy sokat. asszem nem is adja sokért keresd meg és elpostázza neked.
Megveszi az uj motort.....lecsereli 0 km nel a fektarcsakat,minden fele vedot amit kell,tubliszokat,a lancot kicsereli ZRD tipusra....
Szoval megveszel egy ujat es meg rabaszol kozel 1000 eurot....hogy ki merj menni vele es ha elveted akkor ne legyen sok baja
Rezo vedo 100
huto vedo 100
ventilator 120
kez vedo kozel 100
uj lanc..100 +-
tarcsa vedo hatul 50
tarcsa vedo elo 50
fektarcsa elol,hatul 180
muz vagy tublisz..100 elol 100 hatul...euroh
Szoval basszak meg azt az uj motort
álat..
mi bontóssal felyben már 500 euró felett jártunk.. eszterga munka vasanyag alu.minden.. de még csak terv volt és hólánctalp még sehol.. az is vagy jócskán ezre felet állt volna meg.. ezért rá is hagytuk..
itt a 30cm hó már nagy szám.. az meg még az eddigi tecnikábal..simán 80-90 utazó
a betonaon alig birtak menni a oparasztok.. mi meg 4-5ben egykeréken mentünk a gyorsforgalmi út mellett a mezőgazdasági úton a nagy hóban....ezek úgy néztek mikor 40nel alig birnak menni.. a két marha meg 90 egykeréken
de azért jó bulinak minden képp állat lehet.. ahol akkora a hó.. és ki lehet használni
Ez a csávó tüdőrákban fog elpatkolni, ennyi gumifüstöt beszipkázni
Az számomra elgondolkodtató, hogy valakik milliókat költenek arra, hogy megcsináljanak egy ilyen X perces felvételt, aztán feltöltik a youtubera, s nézheted ingyé, még csak mozibevétel sincs belőle,
vajon miért csináljak...
Hy fektarcsa
A haver megvette az uj 15 300 2t es a legelso motorozas utan a hatso tarcsa belilult.Elmodasa szerint a regi motorjan is,ami az enyem most,2012,esen is az elso 4 motorozas utan a fektarcsak kukak voltak.Vett ujakat es vastagabbakat,amik most is kituno allapotba vannak.A gyari tarcsakkal a fek sokszor elment,foleg ha egy 3,km ereszkedonel huzod befele nagy tempoba...Aztan mindenki dontse el maganak...,mindjart teszek fel kepet mi van az en motoromon...
Na ma beszeltem Attilaval aki ezelott 2 evvel csinalta meg maganak es az egyik haverkan ketten kozosen a hotalpat.Egy akkori gyari fenykep alapjan,kinyomtattak,elvittek grafikushoz es meg skaalaztak,es a nagy kep alapjan elet nagysagot leheltek bele es kezzel megrajzoltak.
A senillakat megvettek amcsibol,es a tobbi cuccot legyartottak,vaz szerkezetet,feszitest,meghajtast ,rugozatot,fek,,,,stb.kb 2500 euroba jon ki a cucc,de vagy 2 hetet dolgoztat reggeltol estig.
A terepen jol mukodik,akar mekkora hoba elmegy,es sokkal konyebb vele menni mint egy hoszannal,mert a hoszan ahol nem tud felmenni ezzel cikcakkba siman felmegy...elmondasa szerint sokkal elvezetesebb.
Azert a 300 2T ereje nem a legmegfelelobb,a 4T motorral az a baj hogy mikor elengeded a gazt az orat nyomja bele a hoba,amit a 2T nem csinal.
Itt az egyik azt akarja,hogy vegyen egy 500 2T es arra pakolni.Elmondasa szerint azzal lehet gyalazni rendesen a hoszanokat.
Rendesen raknak kormany futest,hogy ne fazzal meg,de nagyon nem lehet meg allni,mert hamar megfagysz.
Ha el assa magat akkor az elso talptol fogva soman megsegive maszik fel a ho tetejere,tehat kinlodas olyan mint a hoszan el asatasanal nincs.
Hogy jol mukodjon kell a nagy ho.A nagy meredek feljarokhoz nincs eleg ereje a 300 2T nek,de viszont a fak kozott kacskaringozni olyan szinten lehet ,hogy a hoszanosok sehol nincsenek.
Majd telen csinalok kepeket is,es ki is probalom...addig...
még egy ilyen kis felhőt odarakhattál volna