Nem akar mindenki profi lenni egyrészt, másrészt meg a haveri köröm 80 százaléka csak japánt vesz. Szóval lenne piaca! Teljesen mit csinál a ktm, egy hobby felhasználónak az olcsó üzemeltetés a lényeg!
ez egy lassú folyamat
ha tényleg jobbak akkor lesz piaca csak ki kell várni, és ha van annyi "felesleges" pénze hogy tud várni akkor sikerülni fog
a régi kis wr is igen jól sikerült: link
Van egy kis bökkenő, hiába csinálnak jó vagy akár jobb enduró motort mint a KTM, az összes épkézláb versenyző a KTMnél van, akik KTM el fognak nyerni, a yamahával senki nem nyer, így a sok majmoló nem fog yamahát venni, max az aki rájön, hogy mire jó/jobb a motor, ha egyáltalán jó/jobb.
A 250-es pont beleillik a nemzetközi versenykiírásokba. Akinek kevés dobjon rá egy big bore hengert. Én is 250-est gyártanék a yamaha helyében. Lehet így még fürgébb mint a 350-es.
Szerintem a 300-as kétüteművel azért nem babrál, mert gyárt a zongorától kezdve a jet skí-ig sok mindent, elég széles a termékpalettája. Örüljön a világ, hogy van alternatíva a ktm mellett ebben a géposztályban.
A wössner 1 fos, a red-bull meg a profitja 70%-át szponzorálásra és versenyek szervezésére fordítja nincs több ilyen cég ami ezt ilyen mértékben tenné, nélküle sok minden nem lenne.
A Wössner cég 1994 óta a nagyteljesítményu dugattyúk és hengerek specialistája és gyártója. Termékeik a motorsportok legmagasabb szintjén versenyzo eroforrásokban éppúgy megtalálhatóak, mint a mindennapi használatra gyártott jármuvekben - egyszóval mindenütt, ahol az élettartam és/vagy az alacsony zajkibocsátás szempont lehet. Termékeik a siker kulcsát jelenthetik a nagy nemzetközi csapatoknak.
A nagy jármuipari beszállítóknak és a motorsportban aktív magán vásárlóknak egyaránt gyárt a Wössner. A legújabb CNC technológiák, és a mikron méretu pontosság garantálja a minoséget.
Elkötelezettségük az innováció iránt abból a nézetükbol fakad, hogy csak úgy lehet új dolgokat felfedezni, ha folyamatosan megkérdojelezik, amit elotte biztosnak hittek. Emiatt állandóan továbbfejlesztik és kutatják az alacsony súrlódási tényezovel rendelkezo bevonatokat: speciális molibdén bevonat található minden Wössner dugattyún. A 80 °C-os dugattyúra ráfújják a bevonatot, majd hirtelen 180 °C-ra hevítik.
A bevonat miatt:
- halkabban jár a dugattyú
- csökken a súrlódás
- plusz kenést biztosít, és így csökkenti a dugattyú "megragadási" hajlandóságát
Szoros kapcsolatban állnak foiskolákkal, egyetemekkel, kutató laboratóriumokkal. A vezeto motorgyártó cégekkel karöltve nagyteljesítményu dugattyú prototípusokat fejlesztenek ki.
A legjobb minoség elérése érdekében a gyártósorok speciálisan a Wössner igényeihez lettek kialakítva, és a fejlesztés folyamatos. Tapasztalataik alapján egyéni dugattyú igényeket is ki tudnak elégíteni - akár speciális, ovális formát is.
A vásárlókkal való közvetlen kapcsolattartás és a bürokrácia minimális szintje miatt a termékek kifejlesztésére szánt ido a leheto legrövidebb. A neves jármugyártókkal való szoros együttmuködés segítségével folyamatosan új dugattyúkat gyártanak és tesztelnek.
Ez a redbull dolog számomra mindig is rejtély volt. Sportolj, mert aki sportol az redbullt iszik. Sport előtt igyál meg egy jó cukros, koffeines, szénsavas üdítőt, mert az majd jó lesz neked! Ha nem hánytad össze magad, akkor még lehetsz bajnok!
mikor a marketinges is benyalja a marketing maszlagot...
amugy régota vallom hogy a japok olyan endurot tudnának csinálni fél kézzel hogy álom, ott biztos hogy az anyag minőségtöl kezdve az összes kiegészitő kütyü rajta lenne ami kell...
kár hogy nem foglalkoznak a témával...
na az van.. hogy haver venni akart kroccgépe..azt mondották.. ah krocckell csak is lyapó!
mert a mai ktm kroccok hullanak minta legyek
ezért is vetter inkább egy 15 szíár fór fiftit
és azt mondta ..hihetetlen de annyira jó vele menni.-. persze van ktm endúrója is!
de azért azt is mondta.. nem biztos hogy endúrózni jó lenne..
de mondom a megbiz-hatóság az nagyon nem ktm kroccmodell párti
bezzeg a 2007ig exc meg a 2012ig fe husaberg modellekre nem ezt mondják
Hahaha....es meg valameik leszolt,hogy enyire nem primitivek az emberek,es legalabb ennyi eszuk csak kell legyen....
Ugyesek a marketingesek,es jol vegzik a dolgukat....
A sok gyozni akaro egoista meg megy utana
Nem hiaba szidjak a ktm-et,mert nagyon draga....deeee az embereknek nagyobb palettan kinaljak a tipusokat es ezert az emberek megtalaljak a nekuk megfelelot...mert a reklamok jol celozottak.
De tudjuk,hogy a japan az japan.
ha tényleg jobbak akkor lesz piaca csak ki kell várni, és ha van annyi "felesleges" pénze hogy tud várni akkor sikerülni fog
a régi kis wr is igen jól sikerült: link
Szerintem a 300-as kétüteművel azért nem babrál, mert gyárt a zongorától kezdve a jet skí-ig sok mindent, elég széles a termékpalettája. Örüljön a világ, hogy van alternatíva a ktm mellett ebben a géposztályban.
csinálhatnának 2t 300-ast minden ott van a polcon hozzá, na az nagyot durrana a piacon ... szerintem...
elvégre az összes gyárto avval akar ujjra betőrni.. sherco, beta, gasgas, ossa,
A hátrafelé álló henger, magas légszűrő bevezetéssel, nagyobb tank, önindító, 18-as kerék, a yamaha minőséggel, nyerő lehet.
http://racerxonline.com/2014/1...
http://youtu.be/VQ01J5muIUg
viszont a red bull még akkor is fényesen a legjobb példa marketingre ugyanis ök kizárolag marketing vállalkozás...semmi mással nem foglalkoznak,
a gyártástol (rauch) a teritésig szállitásig mindent mással csináltatnak
A Wössner cég 1994 óta a nagyteljesítményu dugattyúk és hengerek specialistája és gyártója. Termékeik a motorsportok legmagasabb szintjén versenyzo eroforrásokban éppúgy megtalálhatóak, mint a mindennapi használatra gyártott jármuvekben - egyszóval mindenütt, ahol az élettartam és/vagy az alacsony zajkibocsátás szempont lehet. Termékeik a siker kulcsát jelenthetik a nagy nemzetközi csapatoknak.
A nagy jármuipari beszállítóknak és a motorsportban aktív magán vásárlóknak egyaránt gyárt a Wössner. A legújabb CNC technológiák, és a mikron méretu pontosság garantálja a minoséget.
Elkötelezettségük az innováció iránt abból a nézetükbol fakad, hogy csak úgy lehet új dolgokat felfedezni, ha folyamatosan megkérdojelezik, amit elotte biztosnak hittek. Emiatt állandóan továbbfejlesztik és kutatják az alacsony súrlódási tényezovel rendelkezo bevonatokat: speciális molibdén bevonat található minden Wössner dugattyún. A 80 °C-os dugattyúra ráfújják a bevonatot, majd hirtelen 180 °C-ra hevítik.
A bevonat miatt:
- halkabban jár a dugattyú
- csökken a súrlódás
- plusz kenést biztosít, és így csökkenti a dugattyú "megragadási" hajlandóságát
Szoros kapcsolatban állnak foiskolákkal, egyetemekkel, kutató laboratóriumokkal. A vezeto motorgyártó cégekkel karöltve nagyteljesítményu dugattyú prototípusokat fejlesztenek ki.
A legjobb minoség elérése érdekében a gyártósorok speciálisan a Wössner igényeihez lettek kialakítva, és a fejlesztés folyamatos. Tapasztalataik alapján egyéni dugattyú igényeket is ki tudnak elégíteni - akár speciális, ovális formát is.
A vásárlókkal való közvetlen kapcsolattartás és a bürokrácia minimális szintje miatt a termékek kifejlesztésére szánt ido a leheto legrövidebb. A neves jármugyártókkal való szoros együttmuködés segítségével folyamatosan új dugattyúkat gyártanak és tesztelnek.
amugy tényleg elgondolkodtato hogy egy cukros üditőből hogyan csináltak presztizst ami utána a világ egyik vezető cégévé nötte ki magát...
amugy régota vallom hogy a japok olyan endurot tudnának csinálni fél kézzel hogy álom, ott biztos hogy az anyag minőségtöl kezdve az összes kiegészitő kütyü rajta lenne ami kell...
kár hogy nem foglalkoznak a témával...
mert a mai ktm kroccok hullanak minta legyek
ezért is vetter inkább egy 15 szíár fór fiftit
és azt mondta ..hihetetlen de annyira jó vele menni.-. persze van ktm endúrója is!
de azért azt is mondta.. nem biztos hogy endúrózni jó lenne..
de mondom a megbiz-hatóság az nagyon nem ktm kroccmodell párti
bezzeg a 2007ig exc meg a 2012ig fe husaberg modellekre nem ezt mondják
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yz_450_f-81380
28
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_450_sx-f-7889897
bontós..
holnap hülyeség lenne..
mert 8 fok reggel ..meg 9 délben..
pénteken viszont.. + 2 reggel és + 4 délben
Mondjuk ha 300 2t t akarsz akkor japàn kilöve...
Ugyesek a marketingesek,es jol vegzik a dolgukat....
A sok gyozni akaro egoista meg megy utana
Nem hiaba szidjak a ktm-et,mert nagyon draga....deeee az embereknek nagyobb palettan kinaljak a tipusokat es ezert az emberek megtalaljak a nekuk megfelelot...mert a reklamok jol celozottak.
De tudjuk,hogy a japan az japan.
dewenduro kukac gmail pötty com