Akkor valószínű azzal a kodekkel van baj, amit olvasásra használ az AVS.
A két forrás kódolása tuti eltér, amit fényképezővel csinálsz és amit SJvel, nézd meg valamivel ami kiírja a részletes kódolást.
A MOV csak egy tárolási forma, attól a kódolás eltérhet.
Amit az SJ használ kodeket azt próbáld meg cserélni, s attól még mert cseréled a codeket lehet nem változik, mit használ az AVS, azt lehet külön be kell neki álíltani, mert lehet mindig azt használja, ai a gépeden FIX, nem ismerem az AVS-t.
az a lyodos féle faág..az
először engem viccelt meg(más még sosem lát-6-ta. csak is én először)
egy semmi lófasznak tűnő.. épp egy gurulósziklás felfeének a végeén egy elfordulásnál van...egyenessen nem tudsz menni.. de már majd fent vagy.. és dobni kell egy balost..aztán meg egy jobbos vissza hogy tovább haladj a guruló köveken felfeléé.. tehát lendülteben kell maradj..és ezt a fordulót is meg kell csinálni...
igazándiból ott nix is nyom csak egy rövidités a hegytetőhöz...
de jó....mert technikás azaz teknikszkás nagyon...
+ ott a kis belógó.. senkinek fel nem tűnő..bütykös végű...4-5 cm átmérőlyű egyedül árválkodó a bozóttól egy méterre kinyúló kissé visszagörűlö kis ártatlanság(lyódos meg most ..kinyírta . pedig hány meg hány embert leránt-6-ott volna még )
szóval .. ronygyolsz 3asban felfelé.. a kövek gurulnak a géped alul minden felé..
látod hogy egyenessen nem tudot a végéig csinálni a csúcshoz a bozótosok miatt .. és ekkor.. meglátod hogy balra ott egy kis nyiladék... épp be tudod tenni a kanyarba a gépet..ilyen sebességnél....de mivel szűk azért a hely... és csak az ember azt figyeli hogy bozót jobbról...bozót balról és középre betalálj.. az a kis belógő véksz szar meg majd ..nem is igazán látod figyeled leszarod..a kis , az ösvénynek kiszemelt nyiladékba belógó kis gajjdarabot( az ilyen mindég kényelmessen elhajlik ..semmi gázt nem jelentve )
na ez ..ez meg nem
először mikor ezt kiszemeltem hogy tudok röviditeni igy felfelé.. belőttem a nyiladékot.. és 1cŐ csak azt vette mészre...már rég a nyiladékban haladok mikor ...leránt a motorról valami...olyan tugó szerűen visszafelé... motor repül oldaltra előre..negativba vagy 4m.. aztán én meg visszafelé...
csak ekkor még az is volt hogy gg áki az 525tel tőlem lemaradva kicsivel... kb úgy 5 másodperc múlva..ugyan ebbe a szituban... és már dobta is rám az éppen feltápászkodó motorosszeszedőre az kis exc 525-5...a motorra meg rám...úgy a kormánnyával előre .. be a sx 525 közepébe
de mákom volt... nem történt baja a kicsikémnek.. de neki viszont a hűtőlye az az én kormányvédőmön landolt...
végül is nem szaggatta le..csak kissé alakitott a formályán ..de igy szerencsésen megúsztuk..mert azért a 4-5m re repülő motorok.. azért tudnak ám olyat
aztán 2-3 hónap mulva megent arra találok hazafelé...
akkor már tudtam hogy ott a nagy semmi kinézetű visszahúzó csúzlifaág...beteszem a motort a nyiladékba.. szépen feljutok...
erre azt hiszem bontóst tépte le úgy hogy volt ott motorforgástól kezdve minden
ez csak épp beleakadt a ruhába vagy a könyökébe... nem úgy ekll elképzelni hogy nekimész egy dárdának... ez olyan érintőleges .. mint az áramütés is .. épp hozzáérsz és már azt sem tudod mért fekszel a földön
na jodost is megtalálta tegnap...csak ő .. ő most kinyirta a vickes ágat .
hály kolbik..
it a videlyó.. nem raktam alá zenét.. mert az eddig problem volt hogy inkább a motorhangot szeretnék hallani..annyira hogyha beszélnék is .. közbe húzzam a gázt szabályzásig hogy azt se kelljen hallgatniuk
na itt van ..ni
amúgy a kamera lyól visszad mindent .. sőt még túloz is.. mert ha valami kicsit is meredeknek 66 azaz hat6..6hat..hathat..
szóval ha valami kicsit is meredekenek hat6 az akkor olyan nem is volt http://youtu.be/8vRqhvFvfbg
Más formátumban is ugyanezt csinálja, felraktam a k-lite 1.8. valahanyast de ugyanúgy, azt nem értem hogy amit fényképezővel csinálok azzal mér nincs baja.
Nemrég olvastam, hogy kifejelsztettek egy intelligens gumit, ami érzékeli a talajt és annak függvényében menet közben változtatja összetételét, belső nyomását, mintázatát, mindig a legjobb tapadásnak megfelelően, sőt még a teleszkóp csillapításnak is odaszól, hogy vegyen már vissza a csillapításból vagy épp adjon kicsit többet...
Vegyél két sportkamerát, az egyiket tedd fel a sisakodra, a másikat meg "szélvédett" helyre, utóbbi nézzen hátrafelé és még képanyagot is tudsz venni.
Hátra persze elég valami gagyi, aminek jó a hangfelvétele, van ez az MD80 as minikamera, a hangja jó volt annak is, meg az elfér nagyon apró helyekre is.
Szerintem felesleges ezzel foglalkozni, de te tudod
eddig csak az ügyetleneket kapkodta le :) sajnos most engem is megtalált. pont eel lehetet melette menni ugy hogy nem érinted. na tegnap ez nem sikerült. egyébként az a vicc hogy észre se veszed mi történik. csak azt hogy valami elkap aztán leránt a motorrol. van neki kb egy méter utja mire megfeszül. na de már multidő. az ág halott.
volt egy hülye kar szerű ág egy kisfán ami belógott egy nem tul nehéz de nem is könnyű feljáróba félig. mint egy kar ami azért van ott hogy lekapja a gyanútlan motorost a nyeregből. már pár embert csunyán leszedett. na tegnap engem is megtalált a buzi! letépett a picsába. majdnem a karom tépte le a kis köcsög de mikor feltápászkodtam akor láttam hogy még a helyén van. viszont jelentem a faágat letéptem a karommal végre nem lesz több hiszti azon arészen. jó ötcentis átmérőjű somfaág.
azon kivül még volt pár furcsaág amiket évek óta nem éltem át. egy kis teknikás feljároban le kellett lépnem. na beléptem két kis ág közé. elment az egyensúly. motor ledönt én meg irány a mélység felé fejjel . jó 4 métert gyorsultam lefeelé csukafejes módjára. aztán pont egy nagy fa az utban épp ki birtam fordulni hogy ne fejjjel rohanjak neki. igy sikerült hátközéppel vennem majdnem kettétört a szemét. nyekkentem egy nagyot aztán észheztértem. na meg volt számolatlan sok falevél alatti ferde faágon szájraesés. a nap végére kellőképpeen elfáradtam. kishijján úgy éreztem a mozgásom szétesett apicsába. összességében 10 pontot adnék a tegnapi napra.
lyódos..
nem birtam ki és este neki álltam összeszerkesztettem a vidit..ez a szerkesztő ez állati gyors és egyszerű és egyből kézenfekvő ..pont mint a napkezdő feljáró
zolti..
remélem szivedben béke honol..
sajnálom hogy nem jutottunk el oda...de ez van...magyarázkod6nék órákat..de csak annyit tudok mondani...behülyéztünk..
remélem azért nélkülünk is jót hajtottatok...
nekünk a tegnapi menet...
hát extra erősre sikeredett.
a legendásan jól fogyasztó 2014 exc 300 ban konkrétan ha fél liter maradt benne akkor sokat mondok...ami azt jelenti ..70km tuti léptünk...
és véges végig extra helyeken...
3-4 új bepróbálós feljáró..ahol sokat rátettünk mire feljutottunk úgy..hogy közbe a vége meg még zorrós is volt...extra jól kitapostuk magunkat...és feljutottunk.. .
na azok a helyek szerintem mindég a csapat szive csűcskei lesznek.... .
olyan nagy rátöltős igazi zarándi az alja...aztán meg ..ha feljutottál olyan magasra hogy onnan már lejönni sem olyan könnyű.. na akkor még azért egy 10m rel fejjebb kellett volan menni hogy eljuss odáig hogy ne kelljen visszamennii..
hanem megkezdhesd az ultra jól kiszoptatós zorrót de sokadjára azért csak elkezdhettük...
a talaj az szalonnás volt.. olyan hogy egy 7e még az összes falevél fent volt a fákon.. most meg az összes a földön ugyhogy a nyomokat full lefedte.. a patakokban sokszor még a 15 centis sziklákat is..ugyhogy volt aksió bőven...
voltak motoralá fekvős.. épp nem döglök meg kategórisá esések is... nem is kevés...
ugyhogy akciódus napot zártunk...
lyakó te meg ne báncsad a mindenhez IS értő janicsák norszit...
mert mindjárt ez is eklezdi irni az irigység dumát...
és azt nem szeretném hallani hogy itt a bölcsibe..mért a bölcsibe..mert az ovis szintet még nem ütjük meg..
szóval nem akarom hallani hogy itt a gáz gász bölcsibe..az irigykedd..jönne a csütörtök után péntek helyett...
subkiss.
most nézem a avs szaggatja mikor vágom vel a multi rtimmeléskor.. tök gáz..de ez jijen volt mindég.. de mikor meg kész akkor meg..nem szaggat..
hogy miért.. nem tudom..
Üdv. Próbálgatom ezt az avs-t egy nikon fényképezővel felveszek egy hd-t videót, átküldöm az avs-en a sima felvételt is szépen játsza a gép, és a módosítottat is. ugyanezt megcsinálom sj4000 kamerával a felvett videó szépen megy, átküldöm az avs-en és szaggat, akadozik. mindkét esetben mov volt a kezdő formátum és mindkét esetben mkv lett a végformátum ötlet?
Cask agyalok hogy lehetne fasza motorhangot felvenni sokkal élvezhetőbb videókat lehetne rögzíteni hang szempontjából...
Azért kérdeztelek Mert ugygondolom értessz hozzá..
Szóval a hangrõgzítést hogy lehetne megoldani?
Szerintem feleslegesn mókolsz ezzel, a fejkamerák vízálló tokban vannak fent a sisakon, minimális a szélzaj egy enduró motoron, hacsak nem mész 200 al
Egyébként össze lehetne hangolni meg vágni is, de gyanítom a hátra felrakott mikrofonodon is lenne szélzaj, hiába rakod "szélvédett" helyre, van ott rengeteg örvény mindenfelé.
S felmerül a kérdés, hogy a mikrofon hangját mire rögzíted?
Hali Dew...Azon gondolkodom ha mondjuk vennék eg y fejkamerát meg egy mikrofont amit a motor hàtuljára tennék,utána a felvett hangot pontosan össze lehet illeszteni a rõgzített videóval?
Mert így lehetne élethů szélzajmentes hangot rögzíteni egy hd videó alá...
A két forrás kódolása tuti eltér, amit fényképezővel csinálsz és amit SJvel, nézd meg valamivel ami kiírja a részletes kódolást.
A MOV csak egy tárolási forma, attól a kódolás eltérhet.
Amit az SJ használ kodeket azt próbáld meg cserélni, s attól még mert cseréled a codeket lehet nem változik, mit használ az AVS, azt lehet külön be kell neki álíltani, mert lehet mindig azt használja, ai a gépeden FIX, nem ismerem az AVS-t.