Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egy csomó ember megy oda motorozni rendszeresen
odaadod valamelyik megbízhatónak aztán elintézi

ja amúgy félelmetes milyen emberek vannak kint, pár éve doda pilii környékén kiszalad egy öregasszony az útra hogy vigyünk már el neki egy csomagot a szomszéd faluba
szerencsére volt aki értette a nyelvet aztán el tudta mondani neki hogy másfelé megyünk
Szoktak onnan küldeni,áthozzák a határon magyarba valakinek aki ideküldi.Én meg oda vissza,azt megy érte a gazdi.Ukrán,szerb,román,szlovák határközeliek így szokták Van akinek meg nagyobb kötömös cég küldi ide Ukránon át. Van itt minden variáció,csak ugye kinek mi a pénz
Merre lakol,te Románban?
Koszike a valaszokat!
Akkor eddig jol csinaltam...de azert elkuldenem hozad is,csak ebbol a geci romaniabol szar ki meg visszakuldeni dolgokat..vagyis tobb a posta mint amiert megcsinaljak.Vannak istt is szakik,a teli szervizt ott szoktak a haverek is csinaltatni.En ev kozbe itthon meg oldom az ilyesmit.
Szevasz!Az mehetett el.Az szedni kéne szó nélkül szétfelé.
Hello

Zari melyik fékbetétet is javasoltad múltkor?

köszi
Szarrá kell szedni,anélkül semmit nem ér.Még az ócskábbat is,nemcsak a profit.
Mai ez is.Nem kell elnaggyázni.Az évenkénti olajcsere álló motorkerékpárnál is kötelező lenne.Aki nem hiszi, járjon utána az olajak tulajdonságainak.....
Szeva Csika,a hàtsó gátlómból felül az àllítócsavarnàl gyöngyözik ki az olaj...
Gondolom valaki o gyůrű vagy tömítès szàllhatottt el nem?
Nem a klikknèl hanem a 17es csavarnàl...
Öhlins...
végülis az a lényeg hogy megérte elküldeni, mert ha ugyanúgy rakom össze mint volt akkor is szar maradt volna
Ahha..akkor csak jol ereztem,hogy kb 15 ora utan a csillapitas sem olyan mar.25 ora utan ha kidobom meg szep tiszta,de a csillapitas kozel sem olyan jo.Mikor olajat cserelek,na akkor lehet ugy menni,mint az allat,csak a segge ugral el,mert ugye azt itthon nem tudom megoldani.
Erdemes kimosni mindig vagy eleg ha kiontod,kifojatod es uj olajat vagy ki kell mosni es darabokra kapni?
20-25 üzemóra nagyon nagyon max a 30-35!
Gyárilag 7.5-10 üzemóra van megadva max.Egyes rendszereknél 22.5
Ennek mindenki utána tud nézni,csak leszarják....A váltóban cserélik az olajat,meg a motorban,mert az necces lóvéba,ez is az lenne,ha rendes árral számolunk és tényleg minden csere benne ahogy kell!
Csika...mit mondasz menyi idonkebt kell az olajat cserelni a tellokba hogy ne menjenek szarrá?
Légszűrőmosásra a brigéciol nagyon jó-szerintem.
Az más rendszer,más anyag Ez úri cucc lenne.....
Hejj,ez tiszta? Nézd már mikre ráégett szemcsékben Bazsod rendesen mint egy 600 as csiszolópapír olyan az olaj
a benzinnel mi abaj? hamar megeszi a szivacsot?
Örülök a ragasztóknak,annak meg főleg,hoyg fordítva tesznek fel egy dugattyút Ezután,ha nem is küldöd,de cserélgesd max 20 óránként az olajat,mert sokba fájna így is egy teljes felújítás.A lekopott bevonatok miatt pedig hamarabb fog koszolódni az olaj,így előbb kell az olajcsere,ha már mióta megszületett elhanyagolták
pedig még elég tiszta olaj volt benne, a ténérébe ettől bitangabb volt
egy ujjnyi vastag iszap volt a kekszesvödör alján
abban szerintem még a 25 éves gyári olaj volt cukorkával kellett kicsalogatni a telszkópból
csinált az, mert rázott mint a disznó
múlt ősszel kellett volna már generálozni de akkor éppen csóró voltam meg aztán egy év alatt mentem vele vagy 500km távot
Kész vannak Ne érjél majd rá az olajcserével...Nem csodálkozom,semmit nem csinált,a felénél több lemez hiányzott,amellett jól szétkoptatott...
a telóim odaértek egyben?
ha van valami sos meló, nekem ráérnek
Opera van,utána amott...
te is az enit 10w-60 moto gp használod a bergbe?

nálad a vélemény?