Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jövőre lehet megkéseltetem, ha addig nem múlik el
wan egy lyaú hirem meg egy...roszz..
veretős az mind mind ki lett szedve.. ezek mind vagy felfelé csináljuk..meredeken felfelé.. vagy lefelé...illetve a patakok..
semmi utazós nix benne.. illetve hazudok.. a végén mikor visszafelé megyünk..24 perc körül.. na az ott 2 perc utazós.. de azt meg akartam hogy legyen.. a többi mondom..vagy le vagy fel..de meredekben..csak salyna avidelyó nem úgy adja vissza..
kárpálisz
kárpálisz alagút a neve..hát ezt sem tudjátok
hát vili miatt lett egy karpaliszos patak nevezetű.. patak
na az is falyintos ám..

4és fél perces műtét..21 nap a lábadozás..
Igen, úgy tudom hogy neki is ez volt...
bontossal is ez volt nem? valamit neki is műtöttek a csuklóján...
hy! Voltunk szép számmal Sirián! rövid lett a nap, a menet is látjos volt keveset mentünk
A Hosinak is ugyan ez volt a baja. Alagút szindróma a neve, megműttette és pár hét múlva motorozott..
zari fasza a video csak sok a vertös összekötö rész felére lehetne tömötiteni
3 hónapja zsibbad folyamatosan........
ami vicc hogy pont egy soft túra miatt, sok volt az aszfalt
amúgy még sosem volt ilyen
doki szerint valami szűkületem van, meg kellene műteni, csak utána még hónapokig nem lenne jó aztán a 60 ezres táppénzből éhen döglene a család
Ha idosebb is vagy a legjobb dolog ezek a zsibbadasok ellen ha jol bemelegitesz.Az ibak, izmok mar nem a mai fiatalok.Kell egy joo 10-20 perces intenziv bemelegites , mert a motorozas nagyon de nagyon igenybe veszi a z osszes csoportot.
Meg a bedurranas elott lazara kell venni a figurat.Elore nem hajtod agyon magad.Mig az izmok inak hozza szokanak a motorozashoz nyugisabban kell...1 ora kozel es utanna semmi nem zsibbad semmi nem durran.
JO Ha az ebör ismeri önmagát mert tudja mikor mi tortenik...es megelozi a kellemetlen dolgokat
na itt a videlyó..
http://youtu.be/-nA18hR-tVM
nem az izmokkal van a hiba hanem az eszemmel volt.....
fiatalon azt hitte az ember örökké fog tartani minden alkatrésze és a sok szőlő+fa metszéstől totál kész vannak az ízületek
mindenféle kinövés, beszűkülés, meg a tököm se tudja mi hibák vannak
pl a legutóbbi nagygépes túra óta folyamatosan zsibbad a jobb kezemen 3 ujj, pedig augusztus elején volt.......
Nekem az szokott lenni h nap végére ritkán úgy begörcsöl a markom h meg kell álljak és a másik kezemmel kell kinyitogatnom az ujjaim...
Akkor itt az ideje elkezdeni az alkar edzést...
nem is a nyomásponttal van baj hanem avval hogy nem bírom tartani
legutóbb is ezért dobott a gép egy szaltót mert "elengedte" a kezem
egy gagyi tűzőgépet nem tudok 40x egymás után összenyomni
késő délutánra már kész a vidi a lyuhtúbon is..
. van alatta ovatosba! egy ..egy azaz 2helyen zene de a 28 percből uszkve 20 az zenementes..mert más is szolt hogy jó a zene ..de jobb nélküle

bakker...
akkor neked pont ez a retylúz ez van kitalálva..
tegnap kicsit reggel fylben rááltma arra hogy emelt fordulaton máér belenyúljak ..illetve 3ból viszatolom kettőben és nem a legvégén.. igy .. mocskos mód ment a menet...
+ nekem semmi gondom azzal hogy egy patakban 100huszon3ezer500negyven6 szor is behúzzam a kuplit..
ez olajos és ennek mindég ugyan ott a nyomáspontja
+ 12 50 lk áttétellel egyesben gyakorlatilag olyan lassú menetre képes hogy ott mikor nagyon forgatni kell a gépet..( a fák közt bulytatni zorró idetesz eleje odarak elej..na ott az 570 nem is kéri kuplit..mer ez egy ..5 hetven

tegnap szárazba világosodott ki a..Zagyam .. mert ott lyöttem rálya..mikor a retylúz dolgozik ..az okés.. nekem kell attól kisseb fordulaton is hogy pörögjön az a kerék!
+ sokszor van az hogy magasabb fordulaton alá kell festeni a tapadás kipörgés tapaás kipörgés szituban...sziklás patakban is sokszor rányúlok hogy ne ugorjon ki.. tehát a kupli fordulata nem 1800alatt kiemel.-.- 2500nál meg rázár.. nálam ez van hogy 1500 is tolatom..de van hogy 5000ezres felett is rákel pumpálni akár megmentés akár a haladás tapadás kaparást össze hozva!

ugyhogy.. gút bály retylúz...
pont ezért is van tervben ez a rekluse huncutság
csak most egy kicsit túlnyúltam a takarón, szóval jegelve van
A z start pron nincs a kuplungkaron erö. Mintha csak az üres bowdent huzogatnád. Pont ezek a helyek ahol parádésan egyszerű a menet mert ahogy megemeled a fordulatot kapcsol a kuplung kapcsol és mászik a motor. Mivel nincs nagy motorfordulat nem melegszik a víz nem égeti a lamellákat. Nem pörög ki a kerék van kontrolált tapadás. Nem darálja a gumit.

Persze bármikor bele lehet nyúlni csúsztatni amikor akarom.
pl nekem a husky olyan hogy a kuplung csúszatás karon mérve kb fél centi
ráadásul a sokat dicsért olajos kuplung olyan disznó kemény hogy ha sokat huzigálom bedurran a kezem
szóval egy feljáróba még bele-belenyúl az ember nincs is vele gond, de valami kövesebb akadósabb patakmederbe leszopom magam mert a végén alig tudom huzigálni a kuplungot

bár ehhez hozzátartozik hogy full szarok a kezeim, elég gyorsan feladják a harcot
Jodlis este irok...
Kivégezte a vasat, gondolom a homok, bár lehet kihajtotta a lelkét
http://youtu.be/IPFF5i3jYDE

Nagyon megy a srác itt is.

A 2T jobban bírja
http://www.youtube.com/watch?v...
Önindítós, nagy lendtömegű nem leböffenős endurónál, ahol a pilóta gyakorlott a kuplung csúsztatásában szerintem is felesleges pénzkidobás.

Zárszónak: azért majd ha lehetőség adódik próbálj ki egy modern, jól beállított rekluse-t, hogy ne ezekkel a korlátozott emlékekkel menj át a másvilágba:-)
lyodlis.
megent bazilyót mentünk.. lyárvisz patakba bele.. megnéztük a falat fú de csira.. és egyből mindenki csont nélküli wondersőn felfutást csinált.. hát azt kérdetük..eddig ez mért nem ment?
válasz nem volt rá csak mentünk tovább...
volt teknikázás i.. meg jó sok röhögés..
de aztán rá kell jönni.. van ahol áéva megy jobban van ahol ülve van ahol féllábazva..

megcsináltuk a szekrényes patakot is.. arról is ott a vidi.. meg sok sok faxa helyről.. a na pkezdőt is lefelé.. hát volt pár érdekesnek 6ó pillanat.. amikor sikítottam..
de a talaj az igy is túl jó volt..sőt sokszor inkább porhanyós..ami..a sártól egy fokkal sem jobb..sőt szerintem ..rosszabb..meg még porol is..
aztán 13.00 bontós szttörte az első láncnerekét..hogy hogy azt nem tudni..de 1harmad..kétharmad arányban gyözött a jobboldal..
de aztán cskakievickét la patakból..és igaz hogy geciszemétül ment..de el jotottunk vel kempignyóig..mimeg 3an.. visszarohanást csináltunk.. illeve nem si annyira gyorsan mentünk vissza csak roham létpekvben a heca nyommal szemben(bontósnk úgy is mindegy hogy 1óra 30 percet vár vagy ha kicsit belecsapiunk a lecsóbna akkor 1óra 50 percet..de legalább nem pirítunk vissza egy erdei ösvényen.. az utolsó 50 percet..hát mit mondjak.. nagyon karaj lett a befejezés.. olyan vad gyors.. erőszakos.. célratörő..pont mint a mi magunk is vagyunk..
hály kolbik

zsolti teló faxa ..az olaj hogy eltolta a működési tartományt ..és ahova tolta .. az nagyon nagyon karaly lett

reklúzta akkor nem 1mm re lesz a praúba hanem 1,2vel..vagy inkább 1,3mal?

hát a msotani vidi az nem a büszkeségem lesz.. de ez avn,, 28 perc lett a vége ..mert túl sok dolgot nem lehet levágni....illetve lelehetne..de akkor meg minek vettem fel..
ez van..
zenét még nem raktam alá...kell a zene vagy sem?

reklóz jó..de úgy is belenyúlnék..ma is volt sokszor hogy inkább a fordulatot hagytam meg és arra csúsztattam rá..nem pedig kis fordulaton erültettem a gépet..(mert amúgy biztos nem birná az öt-70 ) de ahol zárni kell máér .. és ahol még rá teszek kuplit ..sokszuor felfelében ha megkapar megcsúszik..az a fordulat ..az nem lehet beállitani..
ugyhogy rekllúzer egyenlőre elvetve..