Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az elf is ilyen..
csak mikor lecsavarom az egész felső részt.. hogy könnyebb legyen beleönteni a 5deci kiméréségez az olajat a kupába..akkor a biztositó gyűrű nem szakadt le..
itt nem aggódok az olaj miatt ..mert a 18 litert kartonba kaptuk..sé már kellő elfogyott hogytudjam az van a dobozban ami rá van irva. . csak...
Úgy van lezárva...légszűrőt mosni meg ilyenekkel kéne.... vagy mosodába
üzemszerűen nem csavaros, kitéped a kupak fülét, aztán kijön egy kis átlátszó csöcs rész aztán annak is kitéped a zárófülét
de persze le is lehet csavarni az egész felső részt
nimród..a 3500ból a 40% az már jó..de teli árba....de a 2200 elf uyg gondolom.. megálja a helyét..
ami miatt kicsit tartok az elftől.. most is hogy nyitom ki a dobozt..ha lecsavaroma tövében lévő kupakrésznél.. akkor ott semmi nem akadályozza meg hogy ....ez miatt kicsit ..izé..jobb szeeretném ha olyan lenne mint az fuchs az fém foliával lezárt az csak akkor nyilik..ha roncsolod.. ot azért az..csak bizalomgerjesztőbb..
ini..
eninél ott hogy van lezárva a kupa?fémfólia a doboztetőn a csavaros kupakja alatt?
lyodli..akkor elemlékeztem. ...
de emlékszem volt valami minőégiolaj ami aztán az szar volt neke a váltóba.. akkor az a motul észter.

a légszűrőt én is úgy mosom mint lyakó gázolajba amit leeht .. aztán mikor már tiszának látszik.. tök tiszának, utánna csap forróvizbe, meg mosogatószert nyomok a szivacsba azzal gyúrom ki.. aztán meg még kétsze r egy fél deci tiszta gázolaj.. és az összes viz kint van belőle.. konkrétan egy deka kosz sincs benne!
utána tenyeremben még jól kicsapkodom hogy az összs gázolja kijöjjön belőle(persze nem fog de igy nagyon kevés marad benne)
aztán a minervás ollégszűrő olajból vettem .. 2200 még 4 éve 2 litertabból még ban 3-4 deci..
igazándiból eddig nibdég jó olajakat sierált vnni.. kivéve az elős.. az olyan volt mint a benzin gázolja keveréke.. de arra is az volt irva hogy air filter oil.. foam filterhez!
de olyan nem kell..csak a zŐd vagy kék és sűrű legyen mint a váltóolaj...
nem gondolnák 3500ért venni..
ha nem találok helybe 2500 alatt akkor innen rendelem majd az 6 v 9liter olajjal együtt..
bele nem nyúlnék gázolajba olyan büdös mint a picsa
én valami zsíroldóban mosogatom el hasonló mint a féktisztító de nem teljesen az link
gyorsan párolog, szagtalan(ha már elpárolgott)
5 literből elmosok legalább 15 légszűrőt
héj vik! soha a büdös életbe nem használtam belrayt váltóba ! egyszer volt benzinbe keverhető egy literem a csucs belrayből se mondtam sose hogy kokszolna vagy valami.... most fogom beletenni a váltóba és biztos vagyok bene hogy kurva jó olaj! amit mocskoltam az a motul esterszint válóolaja na azzal fos a váltó és hangos a kuplung is. técsi azzal törte a váltókat 2 hetente. sose raknám bele többet a motorba . ami meg kokszolt az a catrol pover 1 vagy r1 ,moslék. ha már castrol akkor

A 747 es . most ezt használom . prémium olaj 2 t be.
Mikor megy a motorozas m3gy a hujjjjjeseg isss
En a legszurot mindig gazolajba mosom ki..majd meleg vegyszeres vizbe mosom total tisztara...vagy 10 szer...majd legszuro olajjal kenem be es tehjjesen atmaszirozom....
De tok mindegy hogy milyen az olaj mert en 3 motorozas utan vetem ki es be az uj....
Putoline action van még vagy fél liter, sokat használtam porba homokba de a szűrő szép tiszta belül, viszont figyelni kell mennyi megy rá csak óvatosan! Ja meg szép kék látod hol van hol nincsen! Az a liqui is jó már kedvességgel! Nincs valami autószerelő spanod? Nekem van rokon így mindig van 40 százalékom!
nekem q8 légszűrőolaj van (ami állítólag gagyi) 1700volt 0.5 liter de sajna nem forgalmazza már akitől eddig vettem
de egyszer kipróbáltam a sima 2t motorolajat a légszűrőszivacshoz
a külső fele full por volt de a belső rész totál tiszta
lehet csak vakítás ez a légszűrőolaj mint a lánc spray
ez a likvimolli ez is kafi..
de ha megveszem az általam 5éve használt és bizonyitott olajat..2200 ért.. akkor ez az idegen olaj 3500...
amúgy ha gyorban kell mondom it is van elf 4tech 10w-50 teliárban 4600ért.. bárdinál van kicsi kedvezményezettem.. ugyhogy az is itt van..3450 ft ért..
de inkább kicsit többet veszek 2200 ért oszt akkro azért csak megspórolok a 6 literen .. egy 6ezret..
tudom tudom..kicsi péz..de ha az olaj az ami rá van irva.. akkor inkább ide mint oda..

jodos
a bellrély. az számomra.. mikor te használtad a 2tben és mondtad hogy kokszos a gép belül.. + panaszkodtál hogy a kuplinak is elég geci vel a hangja. igy az nálam.. 1000 ért sem menne a blokkba
hát igen..a kasztrol póverről eddig én is ölég sok rossz váltást meg hangos blokk tapasztalatokat tudok.. az laapban kilőve..

repsol 10w-50 sem szar de pl a bergben ott is amig az volt ..1-2-3 mellékapcsolás volt 1-2 be váltáskor..
ami a elf olajnál után éveken át egyszer sem jött elő!
ugyhogy ezért vagyok az elfel kacsingatóban.. az enit azt ini használja..igaz ő a 10w-60 irja de az nem panaszkodott eddig..
itt a kauffer.hu áruházba van mindkettő.. árban is jók.. és még a légszűrő olaj is....gyanúsan ott lesz a következő.. mert a formula 3000 kicsit elszált.. ezzel a 1800 hejett 3400 ft vel..

innen is megjön 800 ft postával..ugyhogy..
na itt vok..
lecseréltem az olajat a gépben.. és most kicsit nézegetem ezt az olajzásos témát.. mért van az hogy a ktm 530 alkatrészeivel ellátott döntött blokkos berg az 600 órát emgy el szelepállítás nélkül! még a 2008-11ig ktm exc 450-530asok rendre behülyéznek...
egy szerelő régforumozott haver mondta.. csak ia az olajzásban keresendő a hiba mert minen alkatrész egyezik..cikkszám szerint.. tehát más nem lehet az eltérés...
azoknak a blokkoknak az olajzása.. mivel ott a váltóola külön van a motor olajtól..és azok sokszior behülyéznek.. összenéznek.. és kész a baj..nem az a baj hogy a két olaj keveredik..hanme az hogy a szivattyúra nem folyik rá állandóan..
na ez bergnél úgy van...
nem 3 tengely van az alsó részen csak egymás mellett kettő
és az alsó részen a váltó alatt egy olyan tartályszerű helyne van az olaj...aminek az alsó 5 centijébe...vagy inkább több...cska a labirint tengely van...konkrétan ott mindég ott az olaj.. a váltótengelyek nem tudják szétdobálni mint a hagyományos blokkoknál..ahol a 3 tengelynél még olyan is van hogy nagyon kifolyik a kuplungtér oldalában...
ennél.. ennél nem tud..
+ az olajszűrő hogy alul van.. igy konkrétan az is agyig van olajjal.. tehát az indulásnál is azonnal ott az olaj..
persze persze a régebbi blokkosok..illetve a 2012től megint ahol még egyben a váltó motorolaj azok is hibátlanok..de ez .. ez egy fokkal még szerencsésebb..

king megnéztem..de 4techet nem nagyon találtam...de azért köszi

erről az elf légszűrő olajról valakinek tapasztalata?mert az is kell hamarossan.(kb márciusban..).meg olaj is.. és innen mindet be tudok szerezni.. és nem is 3000-4000ft per liter..
http://aruhaz.kauffer.hu/index...
Vagy eneos esetleg, az xrben nagyon jól muzsikált, lényeg hogy arany dobozos legyen, de asszem nincsen belőle 10wfünfzich!
Power egynagyon racsingot szerintem ne vegyél! Én is ilyen filter bacdeset vettem, a tapasztalat az hogy sokkal hangosabb a blokk tőle,sokkal több lukat váltottam míg az volt benne! liqui van most benne, ezzel csendesebb jobb a váltó kapcsolása és a kapcsolási érzet is!
héj vik. özterbe a jofajta 10-5 es olaj egy helyen 10 jurka akciosan! ja és BELRAY! amugy valami 20 euros olaj. én vettem egyet a váltomhoz. elég jo áron vannak beray cucok . hétfőn huzok haza remélem megyünk!
Jah meg az autóba is a bmw long-life olajat... Minden olaj eredeti.
Itt is szét nézhetsz, én mindig innen rendelem a power1-et!
filterabc.hu
szerintem olyanok ezek mint a kínai cipő, csak a doboz más
na ez valami..
akkor a 10w-50 az is simán lyaó onnan ..nem?
és ez a hely? itt van elf 4tec 10w-50
.. azért ezt használom már 5 éve..

http://aruhaz.kauffer.hu/index...
én ilyen eni-t használok csak 10w60-ast
nincs bajom se az olajjal se a céggel
nekem a gépkönyv is eni-t ír
ez az agim 10w-50 ez ful sinti
jasó ma2 illetve api sl
ami azért nem szar.. + kifejezetten terepgépekbe alyánlott..
hogy ez a beszerzési hely.. illetve maga az olaj az ? valaki vélemény?
mert akkor megent rendelnék egy 6-9 litert.. csak az a kérdés..a berg hogy szereti É.. a váltó stb..
mert pla fuchs 10w-50 amit a ktm sx 52 illtevea 605 berg is komált.. azt a fuchsot azt a fc 450 az .. hát azt hitem szétrepül töle..

ami még ban 3000 körül az a motulnak a 10w-50 5100
de az is észterszinti.. valamiért nem szimpi..
persze ez csak olyan szökecsalyos dolog..de valamiért..
ezek a hagyományos szintik sárga olajak ezek jönek be valamiért....
mondjuk ez nem túl gépészmérnökös.. de ez van..
hály kolbik..
mi a stályz..
toka.. te is a kkhalasiakkal voltál tegnap?

kwaddal?


infó kéne..
az elf 10w-50 4xt
olaj amit tavaly vettem 9 litykó ..de az már lassan ...huss.. holnap cserélek egyet..még aztán a következő után már nix olajam..

ez a fajta ez jó.. és be is lehet szerezni a bárdinál...a 4600ft olajat....a kedvezménnyel..3ezerr párszázért per liter..
de amz a formulánál az 1780ftre jött ki..
most is van neki.. de már az megemelték a 18as karton32ezer helyett 59ezer...
ha valaki esetleg még tud valami használ6ó olaj beszerzési helyről! ami megbíz6ó! az van a dobozban ami rá is van írva! az szoljon már..
illetve milyne lehetőségek vannak még...?a 4500 motorex az pl kizárva.. attól a elf is százszor jobb és árban is jobb
de azért kérdem
3000-3500ft alatt azért nem kell sirni van válaszék itt helyben is....
pl:
repsol 10w-50 racing 4t, 3200
castrol power1 10w-50, 2750
talán a fuchs 15w-50 az is 3000
illetve amit találtam és nagyon szemrevaló.. az ez.. talán ini te rendelél is már tőlük ?
http://www.olajshop.hu/motorke...