Sziasztok,
A rendőr 100%, hogy nem fogja díjazni.
A vonóhorog nem erre a „célra” van műszakiztatva. Amikor felszerelsz egy vonóhorgot, ahhoz kapsz egy műbizonylatot (adatokkal), és a szerelőtől (aki felszerelte, mert Te csak végzettség birtokában teheted meg, szaktevékenységnek számít) egy lepecsételt „üzembe helyezési” papírt. Majd ezek birtokában elmész vizsgáztatni, a papírok ott maradnak, a forgalmiba pedig bejegyzik az adatokat.
Honnan tudod pl, hogy mennyire terhelheted a vonószemet, és a kasznit függőlegesen? Kell róla papír! Hogyan bizonyítod, hogy Te ezt nem lépted túl? Kell róla papír! Honnan tudod, mekkora teherrel terhelheted magát a szállítót? Kell róla papír!
Ha ez mind nem lenne elég, akkor jönnek a szabványok, tudod pontosan milyen szabványoknak kell megfelelnie? stb stb…
Szóval ez nem olyan egyszerű… Olyan túl sok vonóhorgot még nem szereltem fel (nem ez a szakterületem), de eddig nem láttam még olyat, ami függőlegesen 100kg-nál többel terhelhető lett volna… Persze ettől még lehet!
Tudom, most itt nem a vonóhorog a fő téma, de mondjuk úgy, mégiscsak az alapja az egésznek.
Hidd el, a rendőrök szívatni fognak, büntetés, és utánfutó lesz a vége…
Az elgondolás nem feltétlen halott, csak rögös, és hosszú út vezet a kivitelezéshez…
gonzó faxa a szerkezet.. kicsit én azért mg agyalnék mert nagyon csavarja a dolgokat ha véletlen
ne erölködj a papirokkal nekünk. mi elhisszük hogy Neked nem kell hozzá
de amig rendőny nem kéri a papért addig ..használd egésséggel
aztán meg az úly műszaki is meg lesz pikk pakk 2 évre ...
tv..
ismerünk..
lyakó IS neked köszönhet.. mindent gast...és most a ktmet.....mert miattad akor mopst meg adja el és uggorgyon bele egy 2015 gasba..de milyen gasba irj pontos izét.. mert én is akarok tanyulni..2tre akarok ülni...
lyanó...
mindennek aminek van tömege és sebesége van tehetetlenségi nyomatéka.. sajna ..a bme még nem tanulmányozta ezért irni sem irt róla..de van...
egy oda vissza mozgó dugattyús hajtóműnek .. is van tehetetlensége.. amit a tengelye körül elforgatva könnyebb mozgatni mint a tengeéyre merőleges irányban..
de az tény és való..erről irományt nem találni(mondjuk nem is kerestem )
az ugrásokra visszatérve.. csak az a fontos..racén.. sem a hossz sem a magasság.. az a fontos.. hogy az az idő amit alevegőben tölt az legyen ..minél kissebb...mert ott csak is lassul a gép.. mig a talajon.. ott tud gyorsulni...
tehát minél nagyobb sebességgel ronygoljon neki.. majd minél kevesebb időt töltsön fent.. utána megint nyélen érjen le és gyorsuljon gyorsuljon..
a forgatás.. az sokal össztettebb sem mint hogy lefékezem a kereket.. aztán meg húzom a gázt.. de mondjuk ha valaha is ugrottál volna olyanokat hogy elfoditod a gépet.. akkor ezt tudnád éreznéd..
jancsi..
van meghivásom számodra..
holnap megyünk és még emberi időben nem túl korán....indulunk romcsiba...
gyere ki velünk..ott dumcsiz6unk meg okosit6od a fejemet..meg közbe rálydolunk is.. ...meg ha lyaú filyú leszel..lehet kipróbál6od a berget ..extra körülmények között is...mondjuk nem egy Déerzé de azért ez is kafi gép
már ha felveszi a telifont...
Motocrossban szerintem partiban van az 5 gyár. Pl Németh Kornél bármelyikkel bajnok lenne. A vb-n is minimális a különbség. Felénk tartósak a japánok is.
Enduroban kétségkívül a ktm fejleszt leginkább így az a legjobb.
Hétvégén 3db zsír ktm tulajdonosa 300-350 variált hogy mire cseréljék a gyári futóművet. Aki csak rugót és szelepelést akart cserélni annak megmondták hogy lemarad és annak az lesz az oka hogy kispórolta. (pár napja vásárolta meg a 15-ös 300xc-t)
Ok, megpróbálom , van egy csomó ember a világban, aki azért veszi XY típust, mert a bajnok azzal nyeri a versenyeket.
Ha ennek a tehetséges srácnak odaadok egy motort és még fent is tartom neki, mondjuk 1 évig, az van nekem X millába. Számítás kedvéért legyen 3M Ft.
Ha ennek kapcsán, már lesz +10 vásárlóm, már 0-án vagyok, mert egy motoron keresek 300eFt ot...
Valami ilyenre gondolok
Jarvis ráült a Bergre, azt vették, most ráült a Huskyra, fogadni merek nem a KTM et viszik, ami holott dettó ugyanaz, sőt még jobb,
hanem veszik azt amivel Jarvis megy, röviden azért mert azt hiszik akkor majd ők is úgy fognak menni...
Első teló,s ez csak egy része volt az adatoknak tudom fontos még egy csomó,
de most hogy így bedobtad a "mid" szót, nem tudom mire gondolsz általa. Középső, de középső mi? Köszi a pontosítást
Ingyen kevés versenyző kap mocit. Életszerűbb hogy olyan kedvezménnyel kapja hogy szezon végén bekerűlési ár környékén kiszállhat belőle.
Aki ingyen kap az gyerekkorától napi szinten életvitelszerűen készűl hogy eredményes motorversenyző legyen. Plusz tehetséges és szerencsés a sérülésekben és a technikai hátterében és gazdagabb környezetben él.
Egy levehető vonóhorog van az autón amivel le van műszakiztatva. A kivehető vonófej helyére van illesztve a szerkezet. Nem a gépkocsi alkatrésze. Engedélyezett teherszállító alkatrészre van teher rögzítve.
Miért kellene a szállított teherre is műbizonylat?
Én is átülnék, ha versenyeznék saját pénzből, itt meg ideadnák ingyen és még azt is mondják, hogy fenntartják nekem, csak menni és nyerni kell vele.
Persze nem tudom, mi a megállapodás ténye, ezt csak ők tudják.
Mivel tehetséges a srác, jó esély van rá, hogy 2. ban is tarolni fog.
Jó eséllyel a régi 12-es berged jelenlegi tulajdonosáról lehet szó. Jelen gazdasági és sportpolitikai környezetben majdnem minden versenyzőnek ki kell használnia minden felkínált lehetőséget. Mégha esetleg egy kevésbé kifinomult technikáról is van szó.
Amúgy mennek olyan géppel neves versenyzők neves versenyeken jó eredményeket.
Feltételezem az alábbit.
Rendőr csak a forgalmit fogja nézni, benne van-e vagy nincs, ha nincs bünti. Azaz ha ezt felrakod a kocsira, olyan, mintha egy vonóhorgot raknál fel, ha vonóhorgot raksz fel, azt is le kell műszakiztatni, a műszakihoz meg kell a műbizonylat ilyen cuccok esetében. Tehát itt jön képbe a műbizonylat kérdés, persze ha nem kell műszakiztatni a kocsit, akkor műbizonylat se kell.
Esetleg bicósokat kéne megkérdezni a kerékpárszállítók esetében mi a helyzet.
A legbiztosabb pont, megkérdezni az NKH-t, adjanak ki erre neked egy közleményt, vagy útmutatót.
A rendőr 100%, hogy nem fogja díjazni.
A vonóhorog nem erre a „célra” van műszakiztatva. Amikor felszerelsz egy vonóhorgot, ahhoz kapsz egy műbizonylatot (adatokkal), és a szerelőtől (aki felszerelte, mert Te csak végzettség birtokában teheted meg, szaktevékenységnek számít) egy lepecsételt „üzembe helyezési” papírt. Majd ezek birtokában elmész vizsgáztatni, a papírok ott maradnak, a forgalmiba pedig bejegyzik az adatokat.
Honnan tudod pl, hogy mennyire terhelheted a vonószemet, és a kasznit függőlegesen? Kell róla papír! Hogyan bizonyítod, hogy Te ezt nem lépted túl? Kell róla papír! Honnan tudod, mekkora teherrel terhelheted magát a szállítót? Kell róla papír!
Ha ez mind nem lenne elég, akkor jönnek a szabványok, tudod pontosan milyen szabványoknak kell megfelelnie? stb stb…
Szóval ez nem olyan egyszerű… Olyan túl sok vonóhorgot még nem szereltem fel (nem ez a szakterületem), de eddig nem láttam még olyat, ami függőlegesen 100kg-nál többel terhelhető lett volna… Persze ettől még lehet!
Tudom, most itt nem a vonóhorog a fő téma, de mondjuk úgy, mégiscsak az alapja az egésznek.
Hidd el, a rendőrök szívatni fognak, büntetés, és utánfutó lesz a vége…
Az elgondolás nem feltétlen halott, csak rögös, és hosszú út vezet a kivitelezéshez…
lyó lenne ha csani is jönne....már ha felveszi a telifont
gonzó faxa a szerkezet.. kicsit én azért mg agyalnék mert nagyon csavarja a dolgokat ha véletlen
ne erölködj a papirokkal nekünk. mi elhisszük hogy Neked nem kell hozzá
de amig rendőny nem kéri a papért addig ..használd egésséggel
aztán meg az úly műszaki is meg lesz pikk pakk 2 évre ...
tv..
ismerünk..
lyakó IS neked köszönhet.. mindent gast...és most a ktmet.....mert miattad akor mopst meg adja el és uggorgyon bele egy 2015 gasba..de milyen gasba irj pontos izét.. mert én is akarok tanyulni..2tre akarok ülni...
lyanó...
mindennek aminek van tömege és sebesége van tehetetlenségi nyomatéka.. sajna ..a bme még nem tanulmányozta ezért irni sem irt róla..de van...
egy oda vissza mozgó dugattyús hajtóműnek .. is van tehetetlensége.. amit a tengelye körül elforgatva könnyebb mozgatni mint a tengeéyre merőleges irányban..
de az tény és való..erről irományt nem találni(mondjuk nem is kerestem )
az ugrásokra visszatérve.. csak az a fontos..racén.. sem a hossz sem a magasság.. az a fontos.. hogy az az idő amit alevegőben tölt az legyen ..minél kissebb...mert ott csak is lassul a gép.. mig a talajon.. ott tud gyorsulni...
tehát minél nagyobb sebességgel ronygoljon neki.. majd minél kevesebb időt töltsön fent.. utána megint nyélen érjen le és gyorsuljon gyorsuljon..
a forgatás.. az sokal össztettebb sem mint hogy lefékezem a kereket.. aztán meg húzom a gázt.. de mondjuk ha valaha is ugrottál volna olyanokat hogy elfoditod a gépet.. akkor ezt tudnád éreznéd..
jancsi..
van meghivásom számodra..
holnap megyünk és még emberi időben nem túl korán....indulunk romcsiba...
gyere ki velünk..ott dumcsiz6unk meg okosit6od a fejemet..meg közbe rálydolunk is.. ...meg ha lyaú filyú leszel..lehet kipróbál6od a berget ..extra körülmények között is...mondjuk nem egy Déerzé de azért ez is kafi gép
már ha felveszi a telifont...
Enduroban kétségkívül a ktm fejleszt leginkább így az a legjobb.
Hétvégén 3db zsír ktm tulajdonosa 300-350 variált hogy mire cseréljék a gyári futóművet. Aki csak rugót és szelepelést akart cserélni annak megmondták hogy lemarad és annak az lesz az oka hogy kispórolta. (pár napja vásárolta meg a 15-ös 300xc-t)
Próbáld ki a szervvel, beválik-e, nekik biztos lesz valami okos hivatkozásuk, amivel indokolva lehúznak.
Természetesen azt kívánom, hogy ne legyen ilyen!
Ha ennek a tehetséges srácnak odaadok egy motort és még fent is tartom neki, mondjuk 1 évig, az van nekem X millába. Számítás kedvéért legyen 3M Ft.
Ha ennek kapcsán, már lesz +10 vásárlóm, már 0-án vagyok, mert egy motoron keresek 300eFt ot...
Valami ilyenre gondolok
Jarvis ráült a Bergre, azt vették, most ráült a Huskyra, fogadni merek nem a KTM et viszik, ami holott dettó ugyanaz, sőt még jobb,
hanem veszik azt amivel Jarvis megy, röviden azért mert azt hiszik akkor majd ők is úgy fognak menni...
de most hogy így bedobtad a "mid" szót, nem tudom mire gondolsz általa. Középső, de középső mi? Köszi a pontosítást
Aki ingyen kap az gyerekkorától napi szinten életvitelszerűen készűl hogy eredményes motorversenyző legyen. Plusz tehetséges és szerencsés a sérülésekben és a technikai hátterében és gazdagabb környezetben él.
Gondolom én.
Miért kellene a szállított teherre is műbizonylat?
Persze nem tudom, mi a megállapodás ténye, ezt csak ők tudják.
Mivel tehetséges a srác, jó esély van rá, hogy 2. ban is tarolni fog.
http://www.yamahamotorsports.c...
Remélem a suzuki is visszatér a 2T re és lesz RMX 300 2T
Amúgy mennek olyan géppel neves versenyzők neves versenyeken jó eredményeket.
Már rég megtaláltam, tanulmányozás folyamatban
Rendőr csak a forgalmit fogja nézni, benne van-e vagy nincs, ha nincs bünti. Azaz ha ezt felrakod a kocsira, olyan, mintha egy vonóhorgot raknál fel, ha vonóhorgot raksz fel, azt is le kell műszakiztatni, a műszakihoz meg kell a műbizonylat ilyen cuccok esetében. Tehát itt jön képbe a műbizonylat kérdés, persze ha nem kell műszakiztatni a kocsit, akkor műbizonylat se kell.
Talán itt nézd meg: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hj...
TÍPUSBIZONYÍTVÁNY, típusjóváhagyás szóra keress.
Esetleg bicósokat kéne megkérdezni a kerékpárszállítók esetében mi a helyzet.
A legbiztosabb pont, megkérdezni az NKH-t, adjanak ki erre neked egy közleményt, vagy útmutatót.