lyódos.. nem értem én... itt nyüszitel szegény lacának hogy nem a tiédet vitte el hanem goldentútét...aztán meg .. 1500 többet hozol ki belőle ot...nem értem... mostmár duplán nem a múltkori kirohanásodat..+ ha olyan jók kint az árak..a robogót is oda kÖll vinni
úgy lehet az itthoni úly ár ..duplálya is leugrik ott
nálunk most esik.. eddig alig esett a 5 nap alatt ..de már hál istennek itt is esik...
Tocka.Nem jobb a gassnal,hanem sokkal jobb.A futomu az sokkal jobb,sokkal gyorsabb vagyok,foleg a patakokba,de a kanyarok is gyorsabban mennek.Motorikusan pedig ez igazi raketa.Fent nem fogy el,foleg mikor nyit a power,foleg ha kuplungal megsegitem akkor olyat tol,hogy a gass ezt nem tudta.Lehet hogy tudja,de az enyem nem tudta.
Nyomateka az van.nekem az az erzesem,hogy tobb van mint a gassnak.13/52 vel van ,es az 1 az mesebeli a szopokaba.Az angol lab tipusu technikat is sokkal konyebb megvalositani,ott ahol mar alig ulsz a motoron.Konyu forgatni,konyebben mozog alattad.
Ne feldjuk,hogy S3 hengerfejjel van,es be van allitva rendesen.Nem rotyog,nem mekeg,nem horkol mikor huzod a gazt hanem egybol megy.
ha nincs tempó nem jutsz fel, menni kell mint a barom és nincs hiba
ja és le kell küzdeni a félelmeid utána bátor leszel
én pl itt mindig majd beszarok......
jön ki ide osztrákba. itt 3000 ért 2006 os csotányok vannak. a 2008-10 es évjárat 4500 körül mozog. itt bruttó árakon mozognak agépek. ha nettó van valami rámarnak. atriált is 3 nap alatt eéladtam. ráadásul itt beszámolják akereskedők a motorod. ha márkánál maradsz. már van ios egy salzburgi bolt amit fel lehet hivni holnap. és adják nettó a motort külföldinek.
lyodso..
motoreladás.. szegény laca se mtudta megnézni
a hondára én szivesen rá..izélek
szinte ingyé.. megyek is érte.. mond bátyádnak ...nyissa a kaput..
van éret.. sok cuccos...nem kell ingyé...
vannak használt láncaim..(10%osak) meg...kopot gumji is.. 1-2 ezeret kanék érte boltabn..szóval.. nem kell ingyé.. odaadnám érte ezeket.. csak annyi hogy az átirást a nevemere meg persze az eredetiség vizsgálatot.. azt intézd már
na tegnap voltam kint a pályán...
ugyhogy..most már tudom eladó a berg
első percek
..iszonyat becsapódások minden hol .. mondom nem érezm magaménak ezt a gépet egyáltalán ...de azért csak megyek vele még.. nem szabad a nap aeljén azt mondani hogy zsar a gép..azt csaka a nap végén.. de a szám ize az kellőne szaros volt már levegőbe beforditítás nélkül a fenti nay súly ..elvitte hogy nem is számitottam rá... ...gázreakcio is ..a fax tudja.. de mondom magamba de jó hogy egy 570...[innectorrallO49]
ugyhogy kellőn fostos pofával áltam neki a ..na csináljunk valamit mert ez az enyém a gép.. és ezzel kell menni...sokáig......de ha mégsem..azért ma biztossan
de végül is nem döglöttem meg 1-2 kör után... .. és egy nehezebb exc 525 is lehetett annó pályázni itt...+ most ez van ezzel kell boldogulni..mer kint románban meg nagyon karaj k.. szóval.. állitsunk valamit
aztán elején hátulján drasztikus csavargatsok kezdődtek
aztán valahogy a kis fordulatonról hirtelen kirobbanó robbanó ágaskodó motor ellenére....kezdtem élni a gépet...
valahogy...mégis könnyű volt ivre tenni nagyon könnyen fordultt! a benőtt pályán a nyomokat sem látva a parétól..... valahogy egyszer csak...csak mentem..... nem is könnyű.. nagyon könnyed...úgy lehetett billegteni.. kanyarban hogy csak néztem hogy ott megy ahol akarom...azért az sx 525 az rendessen egyenesitette volna ki a kanyarokat....aztrán a második ugrásnál a levegőben ...na ott is hihetetlen..de uyg forgott mint még a többivel sehogy....+ visszaforditani.. semmi erőfeszités...már vissza is jött a levegőben.. ..+ a rumplikon az 5dikben egykeréken tartás sem okozott túl nagy erőfeszitést ugyhogy az sx 525 az eg nagy tepedéknek hatott (6ott) volt a -5 kilójával együtt is! a 2dik futamban a berghez képest.. ...
mondom akkor állitsunk azokon a telókon még..csaak lesz ebből valami......(amiket románba kicsit csavargattam a patakokba de úgy igazán ..semmi normális beállitása nem volt még..)
igazándiból kanyarodni is furcsa volt.. mert azt meg.. tök könnyen tudott...úgy ezzel a alap beállításokkal is.. is a hullámokon is .. fordult könnyedén.. ugyhogy .. itt kell valami mégjobbnak történni
na kiderült az eleje ..vagy 20ra volt kitekerve..
egyből betekertem ..10re..abból lett az utolsó mentere finomitva.. 8
hátul is a gyors lassún allítottam ..1,5 ről 1 re...
a nyomót is keményitettem vagy 5tel...
a húzót is .. 5 ről kettőre be kellet tekernem
végül is nagyon karaj lett, talán a gyors lassún azon 1 ről beljebb tekerem.. 0,75...0,5 re
aztán jött a
3dik futás.. az már hosszabra terveztem.. 30-40 percre.
itt már képben voltam hogy a gép..az jó már nem is érezni a + 5 kiló súlyt sem.. sehol sem.. sőt.. az iventartás billegtetés.. az nagyon megy neki.. + a sok lóerő.. ha meg van forgatva rendessen.. nem is akar kinyirni(feltétlen )
sőt.. a felváltás a humplik előtt megy könnyedén.. és onnan meg .. ugy lépked a nagy gödrökön..5dikben alulról is.. indulva és onnan pikk pakk felpörögve..mer ugy e ..570 innectros ...ahogy szeretem... + a végén hosszú 30as hattyúnyak.. az nem is engedi ki azt a 57 lóerőt.. szóval...le is lehet neki tekerni ha kiforog rendessen...ott már nem is akar egy keréken megölni csak megy mint a barom...
ugyhogy az utolsó beállásnál.. már én voltama full fönök..
csűrtem csavartam..tettem ide oda.. ahova csak akartam.. ami az 525 nél nehezen ment .. a kanyarok iven szükitése3-4-5 nyélgáznál kigyorsitáson.... az állandóan kifelé tört ehez képest!.. ez meg.. ott maradt.. sőt.. még szűkebbre is engedte volna..ha akarom... hihetetlen volt
nem tudni mi a csizió..de nem is számit.. lényeg.. faxa volt nagyon nagyon...+ez a blokk valahogy még kevésbé rezonál..kimélte is a kezem..
aztán 23 percnél.. lyöt a fekete leves..
látom ám hogya perifériáim egyre setétebbek..pedig még csak negyed hét volt...kinézek látom hogy az erdő felett.. jő a setét.. mondom... mégy azért 25 perci(amit minimumnak határoztam meg.. kihúzom) aztán fél kört mentem még mikor ...ááá
mondom hülye vagyok.. már mindenhol fekete lett.. fél perc alatt változott meg .. az egész tály.. kŐ viharrá...
rendessen a nagy fákat ahol áltma a kocsival...el kezdte mozgatni
na mondom.. itt már nem lesz 25 perc.. pedig már egy perc sem hiányzott volna...
robbantam kia a pályáról.. és valami fénysebességgel dobáltam be mindent a gépbe...téptem a rugát magamról.. még jó hogy rövidgatya szandiba mentem igy öltöni sem tartott sokat... és mire beültem a kocsiba.. már ömlött is az eső...
ugyhogy kihasználtam rendessen az időt
a bergeladási gondolatami is megváltoztak.. eladó marad a berg ..csak nagyon sokért kiínálnám...annyiért meg inkább nem is hirdetem meg...
az van hogy ezer ályróval több...és még szarabb is...múhahaha.. ha nem pds-es akkor .. az ...
figyu.. add el 250 ályróval olcsóbban..a motorod.. 3000 hejett 2750 Ért.. anyiért jobban is elmegy.. aztán utalj át nekem..250 ályrót.. aztán vegyé egy úly pds es 2015 ktmet.. és
tádám.. 500 ályróval bejjebb vagy.. ugy hogy közbe még jobban is jártál a ktm mel mint a házkival
Jol megy,tetszik...csak meg baratkozzunk egy picit,aztan szeretni fogjuk egymast.
http://youtu.be/zol7V34Kz40
.faxa a géped..
látom éled is ..király vagy
lyódos.. nem értem én... itt nyüszitel szegény lacának hogy nem a tiédet vitte el hanem goldentútét...aztán meg .. 1500 többet hozol ki belőle ot...nem értem... mostmár duplán nem a múltkori kirohanásodat..+ ha olyan jók kint az árak..a robogót is oda kÖll vinni
úgy lehet az itthoni úly ár ..duplálya is leugrik ott
nálunk most esik.. eddig alig esett a 5 nap alatt ..de már hál istennek itt is esik...
legalább nem lesz nagy por a 7végére
Nyomateka az van.nekem az az erzesem,hogy tobb van mint a gassnak.13/52 vel van ,es az 1 az mesebeli a szopokaba.Az angol lab tipusu technikat is sokkal konyebb megvalositani,ott ahol mar alig ulsz a motoron.Konyu forgatni,konyebben mozog alattad.
Ne feldjuk,hogy S3 hengerfejjel van,es be van allitva rendesen.Nem rotyog,nem mekeg,nem horkol mikor huzod a gazt hanem egybol megy.
ja és le kell küzdeni a félelmeid utána bátor leszel
én pl itt mindig majd beszarok......
Hulla faradtan motorztam....nagyon megy, jo a futomu...
ugyanitt tüzifa és bontott tégla eladó
villás targoncát 2,5t, demag zászlós darut 4t beszámolsz
jó a barát ha szar is
Vagy motoszkál a meszecske az agyadban és néha beakad vmi?
motoreladás.. szegény laca se mtudta megnézni
a hondára én szivesen rá..izélek
szinte ingyé.. megyek is érte.. mond bátyádnak ...nyissa a kaput..
van éret.. sok cuccos...nem kell ingyé...
vannak használt láncaim..(10%osak) meg...kopot gumji is.. 1-2 ezeret kanék érte boltabn..szóval.. nem kell ingyé.. odaadnám érte ezeket.. csak annyi hogy az átirást a nevemere meg persze az eredetiség vizsgálatot.. azt intézd már
nincs mit .. ezért vannak a haverok
ugyhogy..most már tudom eladó a berg
első percek
..iszonyat becsapódások minden hol .. mondom nem érezm magaménak ezt a gépet egyáltalán ...de azért csak megyek vele még.. nem szabad a nap aeljén azt mondani hogy zsar a gép..azt csaka a nap végén.. de a szám ize az kellőne szaros volt már levegőbe beforditítás nélkül a fenti nay súly ..elvitte hogy nem is számitottam rá... ...gázreakcio is ..a fax tudja.. de mondom magamba de jó hogy egy 570...[innectorrallO49]
ugyhogy kellőn fostos pofával áltam neki a ..na csináljunk valamit mert ez az enyém a gép.. és ezzel kell menni...sokáig......de ha mégsem..azért ma biztossan
de végül is nem döglöttem meg 1-2 kör után... .. és egy nehezebb exc 525 is lehetett annó pályázni itt...+ most ez van ezzel kell boldogulni..mer kint románban meg nagyon karaj k.. szóval.. állitsunk valamit
aztán elején hátulján drasztikus csavargatsok kezdődtek
aztán valahogy a kis fordulatonról hirtelen kirobbanó robbanó ágaskodó motor ellenére....kezdtem élni a gépet...
valahogy...mégis könnyű volt ivre tenni nagyon könnyen fordultt! a benőtt pályán a nyomokat sem látva a parétól..... valahogy egyszer csak...csak mentem..... nem is könnyű.. nagyon könnyed...úgy lehetett billegteni.. kanyarban hogy csak néztem hogy ott megy ahol akarom...azért az sx 525 az rendessen egyenesitette volna ki a kanyarokat....aztrán a második ugrásnál a levegőben ...na ott is hihetetlen..de uyg forgott mint még a többivel sehogy....+ visszaforditani.. semmi erőfeszités...már vissza is jött a levegőben.. ..+ a rumplikon az 5dikben egykeréken tartás sem okozott túl nagy erőfeszitést ugyhogy az sx 525 az eg nagy tepedéknek hatott (6ott) volt a -5 kilójával együtt is! a 2dik futamban a berghez képest.. ...
mondom akkor állitsunk azokon a telókon még..csaak lesz ebből valami......(amiket románba kicsit csavargattam a patakokba de úgy igazán ..semmi normális beállitása nem volt még..)
igazándiból kanyarodni is furcsa volt.. mert azt meg.. tök könnyen tudott...úgy ezzel a alap beállításokkal is.. is a hullámokon is .. fordult könnyedén.. ugyhogy .. itt kell valami mégjobbnak történni
na kiderült az eleje ..vagy 20ra volt kitekerve..
egyből betekertem ..10re..abból lett az utolsó mentere finomitva.. 8
hátul is a gyors lassún allítottam ..1,5 ről 1 re...
a nyomót is keményitettem vagy 5tel...
a húzót is .. 5 ről kettőre be kellet tekernem
végül is nagyon karaj lett, talán a gyors lassún azon 1 ről beljebb tekerem.. 0,75...0,5 re
aztán jött a
3dik futás.. az már hosszabra terveztem.. 30-40 percre.
itt már képben voltam hogy a gép..az jó már nem is érezni a + 5 kiló súlyt sem.. sehol sem.. sőt.. az iventartás billegtetés.. az nagyon megy neki.. + a sok lóerő.. ha meg van forgatva rendessen.. nem is akar kinyirni(feltétlen )
sőt.. a felváltás a humplik előtt megy könnyedén.. és onnan meg .. ugy lépked a nagy gödrökön..5dikben alulról is.. indulva és onnan pikk pakk felpörögve..mer ugy e ..570 innectros ...ahogy szeretem... + a végén hosszú 30as hattyúnyak.. az nem is engedi ki azt a 57 lóerőt.. szóval...le is lehet neki tekerni ha kiforog rendessen...ott már nem is akar egy keréken megölni csak megy mint a barom...
ugyhogy az utolsó beállásnál.. már én voltama full fönök..
csűrtem csavartam..tettem ide oda.. ahova csak akartam.. ami az 525 nél nehezen ment .. a kanyarok iven szükitése3-4-5 nyélgáznál kigyorsitáson.... az állandóan kifelé tört ehez képest!.. ez meg.. ott maradt.. sőt.. még szűkebbre is engedte volna..ha akarom... hihetetlen volt
nem tudni mi a csizió..de nem is számit.. lényeg.. faxa volt nagyon nagyon...+ez a blokk valahogy még kevésbé rezonál..kimélte is a kezem..
aztán 23 percnél.. lyöt a fekete leves..
látom ám hogya perifériáim egyre setétebbek..pedig még csak negyed hét volt...kinézek látom hogy az erdő felett.. jő a setét.. mondom... mégy azért 25 perci(amit minimumnak határoztam meg.. kihúzom) aztán fél kört mentem még mikor ...ááá
mondom hülye vagyok.. már mindenhol fekete lett.. fél perc alatt változott meg .. az egész tály.. kŐ viharrá...
rendessen a nagy fákat ahol áltma a kocsival...el kezdte mozgatni
na mondom.. itt már nem lesz 25 perc.. pedig már egy perc sem hiányzott volna...
robbantam kia a pályáról.. és valami fénysebességgel dobáltam be mindent a gépbe...téptem a rugát magamról.. még jó hogy rövidgatya szandiba mentem igy öltöni sem tartott sokat... és mire beültem a kocsiba.. már ömlött is az eső...
ugyhogy kihasználtam rendessen az időt
a bergeladási gondolatami is megváltoztak.. eladó marad a berg ..csak nagyon sokért kiínálnám...annyiért meg inkább nem is hirdetem meg...
ad6ok 1 tanaxot?
az van hogy ezer ályróval több...és még szarabb is...múhahaha.. ha nem pds-es akkor .. az ...
figyu.. add el 250 ályróval olcsóbban..a motorod.. 3000 hejett 2750 Ért.. anyiért jobban is elmegy.. aztán utalj át nekem..250 ályrót.. aztán vegyé egy úly pds es 2015 ktmet.. és
tádám.. 500 ályróval bejjebb vagy.. ugy hogy közbe még jobban is jártál a ktm mel mint a házkival