na meg amin még el tudom sírni magam . amikor felrakják egy eladó motorra a több éve őrizgetett gyári műanyagokat és áthúzatják az ülést új szövettel. vagy vesznek rá 2000 ft ért egy vázvédő garnitúrát.
ember. te rám gondolsz egynek. figyelj. ha járkálsz valakikkel motorozni ismered ki mit babrál a motorján nem? beszélitek tehát tudod. az hogy zsirferi beirkálja a nyalos dumáját az szép és jó. de ha valaki hajt egy motort szépen lemossa gondozza az is fasza. de ha félévente cserél egy fékbetétet 2-3 éven keresztül meg esetleg egy dugót de abban már nem vagyok biztos az nem azt jelenti hogy rendszeresen karbantartott! szerelni meg .....ezt inkább hagyuk már. fékbetétcsere meg rezócsere nem szerelés. te irkáltál nekem emailben. kérdezted mivan. érdekelt a motorom. én meg leirtam akkor az én motorom állapotát. hozzáteszem egyidős gépek még agazdáik is egyszerre vették anno csak tibi prekob renátótól vette kb egyévesen ákos meg az enyémet amcsiból hozatta csoki álltal ujonnan. na mármost az én fosom éllt közel két évet plusz előtte is 10 ed anyit ment vele a srác mint pl tibi akoriban. utána vette meg akitől végül közvetetten te megvetted és ő kb 2 évet használhatta de nem tudom pontosan. hajtva volt az biztos mint minden ilyen motor. vigyázott is rá és való igaz jobb gazdája nem is nagyon lehet egy motornak. de hogy nagyfelujitáson nem volt( NEM VOLT SZÜKSÉGES) abban biztos lehetsz. fékbetétcsere pár szokásos apróság. mikor ugy érezte van jobb motor és ujabb már nem akart rákölteni. ez nem azt jelenti hogy szar volt vagy szar lenne . de mégis inkább elment már aháztól.
az én retkem pedig ezalatt állt egy garázsban és ugy lett lerakva hogy tavaj előtt még elvitte a srác egy szerelőhöz aki kihajigált belőle mindent és megvettek rá a létező összes alkatrészt ujban lánc ,csapágyak fékbetétek ,komplett full uj gyári kuplung mindenestől, telo leszervizelve ,minden rendberakva uj gumik muzok benne stbstb..... a dévai versenyre lett komplett felkészitve. de mégse ment el leszartaa. ezután vetem meg én ugy hogy azota állt a motor. én réköltöttem még vagy 500 eurot. felnit cseréltem plusz egyedileg átlakitottam rajta ezt azt magamhoz lőttem kapott ventit is stb.....és leszereltem a megbizhatatlanul működö öninditóját is. és megszüntettem ahelyét.
mikor kérdezted mi apálya szóba se jött még ez a motor amit vettél , de ha akkor választanom kellett volna a két motor közül gondolkodás nélkül az cx t vettem volna .
ez persze nem azt jelenti hogy szart vettél volna... és ezúton kivánok sok örömteli motorozásban eltöltött időt! csak ha tárgyilagosan és tényszerűen néznénk a dolgokat akkor nem az utobbi pár semmit nem érő fényezős beírásból szűrted volna le a dolgaid. megismétlem és legyen úgy működjön sokág gond nélkül a mocid! és nem csinbáltál szar vételt. csak ha valóban bele akarnánk nézni a belső részek mögé. akkor lássunk már tisztán. ezzel az írásal nem volt semmi szándék csak kikivánkozott már a sok okos hozzászólásból. meg van még valami de azt nem irom be hogy mi váltotta ki. de más is összehasonlitotta akét motort mikor meg akartad venni . és az meg az enyémet köpködte le szarnak. holott full semmi fingja sincs se a motorszerelésről se arról hogy a két motorba mik lettek beépitve stbstb.... hozzáteszem engem nem zavar hogy lepocskondiázták az enyémet mert nem is hirdetem. ha meg esetleg lecserélem az itt lesz beszámoltatva egy uj husszkvarnába vagy xc be kint . és nem fogok szarul járni ahogy beszámolják. tehát nem érdekem amiatt irkálni.
amugy meg ezek a 300 asok elmennek százévekig ütheted vághatod akkoris. de mondjuk ha vennem kéne egy komplett uj kuplungot mert a lamella csere lófaszt sem ér egy szarrá kopott kosárban.... nem lenne akkor pofám mert 150 ezer nem takarja be a tételt. és akkor csak a kuplungról beszéltem.
Mások is ezt mondták a motorról 2 ember kivételével, most még úgy tűnik, hogy nektek lesz igazatok, mert én is elvittem a szrelőmhöz, hogy nézze át és azt mondta nem talált rajta különösebb hibát.
vannak apróságok de semmi komoly.
A kuplungot néztük, ott kicsit már kopottak a lamellák azt majd kicseréljük. A dugót hengert csak a kipunál néztük nem sokat lehet ott látni, de az rendben volt. Télen lehet rakok bele egy dugót és akkor nyugodt lehetek.
Laca a kupli miatt ne aggódj...
kb az összes ktmen kint fog...mert ezek olyanok...
déw..
e gy gyári dugó.. novi úly gépben ..vegyes használat (race endúrókrossz + edzések) 172 üzemóránál cseréltem le de csak azért mert a sHrác aggdott, de mikor kivettem mondta mhogy simán visszaraknám..mert még full hibátlan volt..simán elment volna 200üzemóráig is !(repsol 2t racing 1:50)
aztán a másik dugót amit beleraktunk..az is gyári volt az onnan 70 pár üzemórára már erezte hogy gyengül...hát úgy is volt.. az a dugó az 70órát birt már csak ..de az első dugó amivel a gyár összerakja.. az mindég az extra sokat bir..
annó az sx 525be is visszaraktam a gyári dugót csak gyűrű ugrott fel rá új...( ha 500 óra nem volt benne akkor semmi )eladáskor tuti ötötte a 700at.. de nem gond ment a gyári dugó hajókarral!)
lyakszi, laca gart a gépekhez...
goldentút gépe nagyon faxa.. ő ne mért a gépekhez halovány lila fingja sincs hozzályuk...de nem is szereli!(ma az átfúvókázás.. de akkor is telifonon egyeztettünk hogy melyik fúvóka melyik
mindég rendes szerelő küldte bele a dolgokat...és csak ia gyári cuccosokat...ugyhogy ott hiba nem lesz...
hir iz de videlyó: http://youtu.be/MtMZZwzPkBU
hi! 16-ban lesz a motor, ha végre felhozom, csak még vonóhorgot kell intéznem a kocsira. Pestről valamennyit mindenképpen utaztatni kell, mert valahogy ki kell vinnem a városból, lábon meg vicces lenne
azt terveztem, hogy kimegyek a környékbeli endurora is használt pályákra pl szanda, szarkás stb.
Ti merre vagytok?
neeem én szegediektől hoztam. M. Petitől, de egy ottani Ottóé volt, akit én ugyan nem ismerek, de a környezetemben egy páran igen, meg persze a szegedi különítmény is.
Zsiráftól anno még rendeltem valamit, de ő Gödöllőn van ugye a KTM-ben? vagy szerel maszekban is?
Pesten tud valaki jó szerelőt ajánlani?
Még lent van az alföldön a motor, de hozom fel és nem ártana egy itteni májsztró, akihez hordhatom, ha kell.
Meg társakat is keresek a környéken, akikkel lehet menni
Alol jo nyomatekos volt a regi gass,de fent felet sem tudta mint ez a paripa.Erdekes,hogy a tegnap olyan helyen prbaltam ahol a gassal is kinlodtam,de ezzel konyebben ment,pedig alol nincs akkoora nyomateka.Van nyomatek,de inkabb jobban kezelheto,jobban fojathato,es a gaz reakciora is jobban veszi a lapot.Befele ereztem,hogy kisse instabil,de a jo futomunek koszonhetoen ugy csaptam befele ahol eddig fekeztem,hogy nagyon nem is idegesitett.
Nekem a robbanekonysaga tetszik,akar mikor huzok neki egy 3/4 gazt..az lehet 1,2,3,4,5,6 az egybol ugy megindul,hogy valami fantasztikus.Egy fel masodpercet sem gondolkozik.Igaz ,hogy a power is ki van csavarva (szinbe) de ihgy most 2 meteren akkorat lehet gyorsulni mint a raketa.
A futomujerol pedig nem is beszelek,ott van a legtobb diferencia.Elol ugy all alattad ahogy ereztem,hogy kellene alljon.Igy mar lehet menni vele rendesebben.Nem uti a kezem,szepen lenyeli a kovest is,a nagy hupplison is jot csilapit,talan igy kisse puha is ahoz kepest mit megszoktam.Hatso fele,ugye mindenki a himbat dicserte.....hat ez valahogy a fakon keresztul is es a szuk felfele kanyarokba is jobban fordult jobban jott utanam,nem utott anyira mint a gasson,es az egesz motor szepen egybe dolgozott.
Meg sosem ultem ezen a motoron mielott meg vettem volna,de kar lett volna kihagyni.A 15 perc motorozas amig hazajottem,uj dimenziokat nyitott meg.
Érdekes,egy haverom ment az enyémmel aztmondta hasonló felül a 250 hez,de alul nyomatékosabb...Amennyire videó alapján meg lehet ítélni sajátom az pörgősebb mint Jaxyé volt...
Csak legyen már meg a kamerám...Karácsonyra meglepem magam
na meg persze az élmény beszámolók, hogy miben is jobb ez a gép...
egyébként (de majd janek megaszongya) ha nincs akkora nyomaték alul, akkor felül jobban mehet. illetve fordítva. ha belőtted a gas-t alul nyomatékosra, nyílván nem fog akkorát menni felül...
biztos ezért szidja a fórum minent tudója annyira ezt a technikát...
az én retkem pedig ezalatt állt egy garázsban és ugy lett lerakva hogy tavaj előtt még elvitte a srác egy szerelőhöz aki kihajigált belőle mindent és megvettek rá a létező összes alkatrészt ujban lánc ,csapágyak fékbetétek ,komplett full uj gyári kuplung mindenestől, telo leszervizelve ,minden rendberakva uj gumik muzok benne stbstb..... a dévai versenyre lett komplett felkészitve. de mégse ment el leszartaa. ezután vetem meg én ugy hogy azota állt a motor. én réköltöttem még vagy 500 eurot. felnit cseréltem plusz egyedileg átlakitottam rajta ezt azt magamhoz lőttem kapott ventit is stb.....és leszereltem a megbizhatatlanul működö öninditóját is. és megszüntettem ahelyét.
mikor kérdezted mi apálya szóba se jött még ez a motor amit vettél , de ha akkor választanom kellett volna a két motor közül gondolkodás nélkül az cx t vettem volna .
ez persze nem azt jelenti hogy szart vettél volna... és ezúton kivánok sok örömteli motorozásban eltöltött időt! csak ha tárgyilagosan és tényszerűen néznénk a dolgokat akkor nem az utobbi pár semmit nem érő fényezős beírásból szűrted volna le a dolgaid. megismétlem és legyen úgy működjön sokág gond nélkül a mocid! és nem csinbáltál szar vételt. csak ha valóban bele akarnánk nézni a belső részek mögé. akkor lássunk már tisztán. ezzel az írásal nem volt semmi szándék csak kikivánkozott már a sok okos hozzászólásból. meg van még valami de azt nem irom be hogy mi váltotta ki. de más is összehasonlitotta akét motort mikor meg akartad venni . és az meg az enyémet köpködte le szarnak. holott full semmi fingja sincs se a motorszerelésről se arról hogy a két motorba mik lettek beépitve stbstb.... hozzáteszem engem nem zavar hogy lepocskondiázták az enyémet mert nem is hirdetem. ha meg esetleg lecserélem az itt lesz beszámoltatva egy uj husszkvarnába vagy xc be kint . és nem fogok szarul járni ahogy beszámolják. tehát nem érdekem amiatt irkálni.
amugy meg ezek a 300 asok elmennek százévekig ütheted vághatod akkoris. de mondjuk ha vennem kéne egy komplett uj kuplungot mert a lamella csere lófaszt sem ér egy szarrá kopott kosárban.... nem lenne akkor pofám mert 150 ezer nem takarja be a tételt. és akkor csak a kuplungról beszéltem.
Mások is ezt mondták a motorról 2 ember kivételével, most még úgy tűnik, hogy nektek lesz igazatok, mert én is elvittem a szrelőmhöz, hogy nézze át és azt mondta nem talált rajta különösebb hibát.
vannak apróságok de semmi komoly.
A kuplungot néztük, ott kicsit már kopottak a lamellák azt majd kicseréljük. A dugót hengert csak a kipunál néztük nem sokat lehet ott látni, de az rendben volt. Télen lehet rakok bele egy dugót és akkor nyugodt lehetek.
kb az összes ktmen kint fog...mert ezek olyanok...
déw..
e gy gyári dugó.. novi úly gépben ..vegyes használat (race endúrókrossz + edzések) 172 üzemóránál cseréltem le de csak azért mert a sHrác aggdott, de mikor kivettem mondta mhogy simán visszaraknám..mert még full hibátlan volt..simán elment volna 200üzemóráig is !(repsol 2t racing 1:50)
aztán a másik dugót amit beleraktunk..az is gyári volt az onnan 70 pár üzemórára már erezte hogy gyengül...hát úgy is volt.. az a dugó az 70órát birt már csak ..de az első dugó amivel a gyár összerakja.. az mindég az extra sokat bir..
annó az sx 525be is visszaraktam a gyári dugót csak gyűrű ugrott fel rá új...( ha 500 óra nem volt benne akkor semmi )eladáskor tuti ötötte a 700at.. de nem gond ment a gyári dugó hajókarral!)
grat az úly gépekhez még1szer...
lyakszi, laca gart a gépekhez...
goldentút gépe nagyon faxa.. ő ne mért a gépekhez halovány lila fingja sincs hozzályuk...de nem is szereli!(ma az átfúvókázás.. de akkor is telifonon egyeztettünk hogy melyik fúvóka melyik
mindég rendes szerelő küldte bele a dolgokat...és csak ia gyári cuccosokat...ugyhogy ott hiba nem lesz...
hir iz de videlyó:
http://youtu.be/MtMZZwzPkBU
mennyire vagytok extrém állatok?
én csak közepesen szeretem a szop..t?
Remélem nem fogtok megkövezni a felvetésért de már évek óta nem a gas gas-ról szól a fórum.
Stílusosabb lenne átnevezni valamilyen hard enduróra hajazó címre.
Vélemények pro és kontra, ötletek?
azt terveztem, hogy kimegyek a környékbeli endurora is használt pályákra pl szanda, szarkás stb.
Ti merre vagytok?
Zsiráftól anno még rendeltem valamit, de ő Gödöllőn van ugye a KTM-ben? vagy szerel maszekban is?
Ha jelentkezik Csoki majd beszélek vele, köszi
Pesten tud valaki jó szerelőt ajánlani?
Még lent van az alföldön a motor, de hozom fel és nem ártana egy itteni májsztró, akihez hordhatom, ha kell.
Meg társakat is keresek a környéken, akikkel lehet menni
Jaxynak nagyobb a tankja
Kíváncsi leszek a hisztikre, majd ha már ki lesz tapasztalva a motor
A 2T 300ccm dugó elmegy 150 órát, úgy hogy az már nem kalimpál a hengerben?
Mit írnak ezeknél üzemórában?
Nekem a robbanekonysaga tetszik,akar mikor huzok neki egy 3/4 gazt..az lehet 1,2,3,4,5,6 az egybol ugy megindul,hogy valami fantasztikus.Egy fel masodpercet sem gondolkozik.Igaz ,hogy a power is ki van csavarva (szinbe) de ihgy most 2 meteren akkorat lehet gyorsulni mint a raketa.
A futomujerol pedig nem is beszelek,ott van a legtobb diferencia.Elol ugy all alattad ahogy ereztem,hogy kellene alljon.Igy mar lehet menni vele rendesebben.Nem uti a kezem,szepen lenyeli a kovest is,a nagy hupplison is jot csilapit,talan igy kisse puha is ahoz kepest mit megszoktam.Hatso fele,ugye mindenki a himbat dicserte.....hat ez valahogy a fakon keresztul is es a szuk felfele kanyarokba is jobban fordult jobban jott utanam,nem utott anyira mint a gasson,es az egesz motor szepen egybe dolgozott.
Meg sosem ultem ezen a motoron mielott meg vettem volna,de kar lett volna kihagyni.A 15 perc motorozas amig hazajottem,uj dimenziokat nyitott meg.
Csak legyen már meg a kamerám...Karácsonyra meglepem magam
egyébként (de majd janek megaszongya) ha nincs akkora nyomaték alul, akkor felül jobban mehet. illetve fordítva. ha belőtted a gas-t alul nyomatékosra, nyílván nem fog akkorát menni felül...
biztos ezért szidja a fórum minent tudója annyira ezt a technikát...
Nyugi a jót könnyű megszokni