fet..
nem értem.. hogy máshogy ..a +ra kötök egy ..+
a minuszra meg egy..testet
amúgy fogtam levette ma lápát.. nekem ne mtörök ketté... meg úgy sem használom.. a tompitottból kivezettem a + mellett levőből meg a mÍnuszt.. ha kapcsolok egy tompitottat akkor megy a venti
de a venti csak is egyenárammal megy.. ha van aksi a gépedbe akkro van egyenáramod is.. ha nix.. akkor az nálad 99% csak váltó áram..azt egyenirányitanod kell..ennyi
egyenirányitás teljesitmény veszés nélkül.. =gréc hÍd
A vonohorgos azt mondja 500 kg ot is elbír függőlegesen a horog, az autógyár adja meg a súlymaximumot a rugózás, sulyponthelyzet miatt.
90 kg adnak meg a terhelhetőségre. A vonohorgos még több ponton rögzítette a kasznihoz a vázrészt és a vonószem helyét is megerősítette mert mondtam neki hogy mire kell a vonóhorog. Tehát két egymástól távoli helyen van egymástól függetlenűl rögzítve a szerkezet.
A műszaki állomás vezetője azt mondja hogy se a vadszállító rácsoknak se a kerékpárszállítóknak nincs műbizonylata .
az a baj.. az erőt teljessen a beton fogja meg..szinte totál függőlegessen.. az összes erőt a parszt veszi fel...
szerintem ..annak ott..kampeca lehetett...
mondjuk végül is tompitás is volt.. mert az az erő ami széttépte a villaszárat a váztól.. az azért csak nem a paraszton ment át.. azt mind ..mind tompitja a becsapódás erejét
azért fékezet akkorát a levegőben mert látta hoyg zee nagyon hosszú lett...de aztán a föld előtt e gy padlógázzal ..talán...
a leugrás az a legnagyobb butaság.. mert ha valaki 10m magasról talpr a betonba érkezik...az a legrosszabb.. a motor csilapitása az a 30cm rugóút iszonyat jól lassit6ja a komát..
nem tudom felépül e a srác..de ha igen minden kép csinálnia kell még.. mert a tökéletes a mindent felmú6atlan befejezése egy ilyen okos ugrásnak.. ha utána már full óver van
a gyereknek is azt szoktam mondani mikor behülyézik.. a biciklivel.. és elesik(behülyézik= full indokolatlanul olyan szittu teremt magának amibe elesik)
mondom na okosom.. lyól megütötted magad...
-miért.. kérdi..mert ha nem akkor próbáld meg ..még egyszer..hátha jobban sikerül...
na ha eddig nem üvöltött rendessen...akkor ezután szokott
fet.
énnekem toló venti van.. és előről..
bontósnak is és goldennek is olyan volt..dee goldennek találtak olyan kis ventit ..ami szivó oldalon is elfért.. sajna tipusát nem tudom..
pedig az nagyon kar..alj
de egy sima robi venti..egy 5 ezres az elöl tökre elfér..
nekem is elöl van.. és csak az egyik hűtőn..de még nem is a lyóna merrt ez a baloson van.. jobbról van a kipufi is meg a hűtősapi is.. és nekem mégis a baloson van
de azért hagytam a baloson..mert ott jobban áttolja a levegőt a tank alá is.. mig a jobb oldalon a termosztát vizcsőelvezetés full lefogná a tank alá áramló levegő utját...
nem véletlen... full szopóban voltunk polilyanában..gg ékkel
a végefelé lyártunk.. épp egy beakadásból emeltem ki a gép hátulját.. mikor lenéztem..látom ám..olyan szine van a kipufogónak elöl a blokknál közel kékes-lila ...há mondom.. apám.. mi lehet a tank alatt..le sem ertem nézni többet..
de mikor felértem és neézem a tankból meg nem gutyborékol a benya.. há mondom..haver.. haver itt oszt volt hűtés..
a többiekenek a fel úgy ért fel hogy zűg a venti és gőzöl a motor
ez a toló venti nekem bizonyitott.. én és nem is akarok másikat.sem máik hűtőn..
a bandázsolást agyalom...hogy akkror ott nem fog nagyon menni a levegő..de mondjuk.. lehet akkor ott a kipufi és a tan között nem is nagyon kell majd ..egyébként sem...
de intéződik azért.. mert ha egyébként is véd az a bandászy.. akkor meg még kevesebbet kell majd a venti
Simán eltudom képzelni, hogy az audi függőleges terhelése 100kg (azon lepődnék meg, ha ennél több lenne), ahhoz, hogy pl. egy yachtot kihúzzál a tengerre, vagy a lovakkal kimenjél a derbire, kell egy normális vonóhorog.
Azzal azért lehetne vitázni, hogy a 140kg sok, vagy sem… Ha belegondolsz az 140%!, min. a duplájának kellene lenni a függőleges terhelhetőségnek, hogy biztonságosnak legyen nevezhető. 140kg + 30%..
Felmerül még bennem pl. annak kérdése is, hogy mennyire használhatok a tükrök? A középső senkit nem érdekel, de a szélsők annál inkább… Mert ugye a motor túlnyúl az gépkocsi szélességén (szerintem jobban, mint egy kerékpár), és biztos látatok már olyan lakókocsit, ami szélesebb volt a gépkocsinál. Milyen volt a visszapillantó?
Plusz ott a rendszám stb stb… Lehetne még fokozni a dolgot.
A legfontosabb pedig amit ZsírFeri írt, ha baj lesz, akkor tényleg nagyon nagy baj lesz, illik felelősségteljesen gondolkozni.
Hát talán ha leugrik róla és teletalpra érkezik nyom pár tigrisbukfencet h tompítsa az esést...
Mondjuk könnyű mondani...de így h a felsőtest nyelte el az egészet...remélem tud járni a srác.
Visszatérve a leérkező túlugrós GIF re.
Mit is kéne csinálni, hogy mentsd a menthetetlent?
Gondolom ekkora leérkezési szögnél már mindegy.
Kisebbek esetében talán mintha láttam volna, hogy gázt húznak és hátra billentik a motort és hátsókerékre érkeznek és valahogy úgy mennek tovább.
Mi a helyes eljárás?
Arra gondolok milyen ventít raktál,csak az 1ik hűtőn vagy minkettőnd...és gondolom a hűtő hátuljára igaz? meg dobhatnál egy képet hogyan is néz ki a dolog... köszönöm. Szépen...
az van.. személyutón a 750 súlyhoz .. 50 kiló függő terhelés tartozik..
a 2t az mind teher vonóhorog.. ami k2 tonnát vontat6nak
a navarrrán is ilyne volt..
az a szerkezet.. amitől ne mis szartunk hogy leszakad.. az 30 kiló körüli volt! nem ilyen fisz fasz biciklik alá való valami...az 40x80 zárt szelvényből...az komoly volt.. mint a hererák..
az is dúrván túl volt a 100kg terhelésem ..mert a három100 eikszcély.. az 110 kiló..a 30kilós szerkezettel együtt.. 140kiló tuti volt..
de mondom a kéttonás vonóhorogra csak fe lemrtük rakni.. azért egy 750 re semmi képp nem próbálnám..
de az a baj..sajna igaza van mindnek..
a feri féle az nagyon ott van..az az életben a rendőri bünti nélkül is bekövetkezhető dolog!
annó amire szereltem .. az 2 t vonóhorog volt ..100kg üggőleges terhelhetőségű navarra..
a szerkezet vagy 30 kilós volt! nem több...ezek amiket itt raktatok. az azért rendessen.. könnyűek.. és számomra sajna igen gyengének 6nak..nem azt jlent ihogyleszakad mikor kiálsz az utcából..
de azok a repedésk ..elindulnak.. a vőler féle III terhelési kategóriába eső szerkezeten....nagyon is könnyedén....mert épp csak tudja.. az az idő és igénybevételek előre haladtával..
de amúgy azt mondó vagyok.. gonzóurnak ez jó..hát akkor az lyaú
halyrá..
használd egésséggel
Van amugy..kene?