Ne feszülj már annyira, inkább fogadd el a sorsod
Ha csak az "elpattanás" csökkentése miatt ugrana kisebbet, akkor rövidebbet ugrana... (te a kis tempósról beszélsz, én meg a nagyról)
De még ha igazad lenne az elugrással kapcsolatban, az érkezés előtti "egyenesbe hozásnál" miért húzzák azt a kövér gázt?
A whip-nél, ahol menetirányra keresztbe fordítják a mocit, ott pedig elugrás után megfékezik a hátsót, hogy könnyebben lehessen fordítani a levegőben, mert a (hátsó) kerék giroszkópikus hatása a legnagyobb egy kroccnál, ha jól megvan pörgetve. Visszafordításnál szintén nagy gáz (ha nem tudnád )
Én viszont még nem hallottam "le-fel " (előre-hátra) mozgó dugattyú giroszkópikus hatásáról, szóval ha linkelnél ezzel foglalkozó irományt a BME-től, akkor azt nagyon megköszönném!
lyaÚ napot.
hőizé védelmet thnx mindenkinek
az óelikszről már hallotam ..a télywében
meg is nézem...ugy számolom a posta többe fog kerülni mint ez a fásli
de kafi.. van még tibric féle referencia is
asszony már intézi
lyancsika
há te marha okos gyerök vagy .. én ezt már megfigyeltem
és amúgy volt lyáva mustárom is.. annó...tavaj előtt.. pár évvel
és szerettem is .. kb mint a kutyaszart összeszedni a kertben
de akkor az volt..de egy retek hulladékot sikerült venni....az 3 sebességes volt.. mint a szimók.. és a romet kadét 2 sebességes helyett eleinte előrelépésnek6ott..de mikor kiderült hogy az kettesbe többet ment mint 3asba ... igy utolag már könnyesre röhögöm magam..de akkoriban.. annyira faÁlyt
(igazándiból az volt hogy a hengerben volt egy 2mm szées nút.. az aljától a tetejéig.. illetve állandóan elnyirta az éket a gyúlytéásnál.. mert ki volt már szegény főtengelye..
de nem számit.. akkor olyannal kellett menni.. és azzal is király volt(am)
sztyuárt féle döntögetés... imádom mikor elugráskor a földet éri a lábtartó...de sajnos ez nem a giroszkóp miatt van.. hanem a ugrási táv.. csökkentése miatt.. nagy sebességgel való ráfutás elpattanás helyett...laposabb rövidebb ideig tartó az ugrás.....
tudom tudom ...
azért vágtad be a képeket..hogy van összefüggés a csavarás és a gyroszos között.. pl az fe 570 azért az ekszgéms lyátékotkon azért nem látni .. inkább 250(2t meg mostmár 4t!is)motorok a menők
a tömeg is számit ezeken a versenyeken..hogy miért..
hát mert minél nagyobb a tömeg annál nehezebb lesz jó üléshelyet találni
fet.. a ventit hogy raktam rá.. hát nem is tudom..elég átfogó ez a kérdés.. melyik részére gondolsz...
elektromos bekötés?
ventillátor elhelyezés?
műszaki megoldások?
vagy mire konkrétan.. mert ezt a kérdés túl egyszerű válasszal (ami tőlem nehezen jön azért ) is meg lehet válaszolni..
de igy hogy feltetted ..már gyanús hogy neked ez nem olyan egyértelmű mint nekem, nekünk volt..
mert van a gyári ventis dolog..
van az hogy árammal nem boldogosz pedig van világitásod? mégsem tekeri a ventit az az áram ami világittatja a lámpádat...
de akkor melyik is a kérdés?
hova rakd a ventit.. milyet..stb?
kb jól modod dév.. ezek motorosok nagy része.. nem .. nem is kell..
elég ha tudja csinálni
pl amit láttam.. még teleszkóp beállításban is sok sok nagyon komoly racelnek fingja sincs az egészről.. csak azt tudja hogy ó e neki a motor arra pályára vagy nem az igazi
mondjuk .. ez tény és való.. jól belőni.. nem 2-3 perces művelet
na léptem..mert az inercia az fontos(mert aki tehetetlen.. erőtlen az még fingani sem tud) ..
a préssávot meg kiszámolom ..és aztán ki is nyomom
a perem alá
Akkor talán kezdésnek gondolkozz el azon, hogy miért Bubba scrub a neve ennek a trükknek, amivel laposabb pályán repül a krosszos?
Ezt már a 125-ös Kawaval is durván nyomta, az pedig nem most volt...
Levegőben gáz vagy hátsófék az csak + - "inercia", azzal többen tisztában vannak
sziasztok srácok.volt itt valaki a fórumon aki tudott csinálni nagy lendkeréksúlyt a gizgazra.tudnátok nekem egy nevet vagy elérhetőséget írni?előre is köszi.egyébként megéri átcserélni a gyárit?van érezhető eredménye?nekem 250 es van.köszi szépen
Volt a videóban nem egy ilyen, amikor az átlag motoros azzal az elugrással, amit művel beleállt volna orral a dombba, de Taddy megoldotta, kurva nagy gázt húzott, gondolom hátra is tette magát és úgymond hassal csattant bele a dombba, azt meg kivették a telói és gázzal ment is tovább...
150, nem sok az kicsit?
Szerintem számukra rengeteg olyan eset van, ami számunkra hú bamegnek tűnik és úgy látszik rezgett a lác, de neki az lehet semmi, olyan mint neked amikor rutinból megfogsz egy hátsó kerék kicsúszást.
A fejükben biztos van valami, rá van állva az agya, nagyon gyorsan feldolgozza, hogy a terepen mi van, szerintem másként is látnak dolgokat. Olyan lehet ez mint a profi sakkozó, aki már nem bábukat és táblát lát, hanem tököm tudja mit. Lehet ők sem gödröket, meg bukkanókat látnak, hanem valami totál mást, ami lehetővé teszi számukra ezt az iszonyat tempót.
Sokszor azt se tudtam miért arra ment amerre, bár ez köszönhető a szar nyomvonal kijelölésnek is, részemről úgy eltévedtem volna ott pillanatok alatt, hogy vissza se találok a nyomra.
Szerintem ezzel nagyon kevesen vannak ilyen elméleti fizikai síkján tisztában...csak érzésre csinálják, megtanulta az aki ugrabugrál.
Feltételezem Stewart-nak nem sok fogalma van arról, hogy miért csinálja(milyen fizikai törvények, erők miatt) azt a motor a levegőben amit, csak gyakorlatban nagyon jól használja
endúrósok nagy százaléka (aki nem ugrál) se tudja megmondani kapásból, mi történne, ha a levegőben ugrás közben elfordítaná jobbra a kormányt, vagy ha megdönti a motort, stb.
A gázt húz, vagy hátsóféket tapos eseteket már jobban szokták tudni.
Megpróbáltam már,de annyira vastag a bőr az arcomon,hogy legkomolyabb flex korong se vitte!
Gondolod hogy majd szeretik? Bár tökmindegy mit gondolsz,a gyakorlat azt mutatja,hogy szeretik.Legalábbis egy ideig,aztán megharagudnak.
Igazi tempot mennek az erdobe ezek a marhak.Jol meg meg huzogassak a gazt...meg is tehetik na.
Dew ..a kameranak van ez a suttyo hangja,most a hangeron is levettem mert igy nem jo,rendesen betorzit.
Az egy teny ,hogy ezzel telyesen maskepp lehet motorozni,menni..ez a motor megy alapon is nyomatekbol is,de ha kell akkor megy porgetve is.Nem vacskolom,nem huzom...baratkozok meg vagy 2 menetet....
Én is használok bandázst, tőle veszem, jó cucc.
Az ágak bogak nem szaggatják szét, de a gőzborotva egy idő után igen.
Egy évben egyszer biztosan újra kell tekernem.
Ha csak az "elpattanás" csökkentése miatt ugrana kisebbet, akkor rövidebbet ugrana... (te a kis tempósról beszélsz, én meg a nagyról)
De még ha igazad lenne az elugrással kapcsolatban, az érkezés előtti "egyenesbe hozásnál" miért húzzák azt a kövér gázt?
A whip-nél, ahol menetirányra keresztbe fordítják a mocit, ott pedig elugrás után megfékezik a hátsót, hogy könnyebben lehessen fordítani a levegőben, mert a (hátsó) kerék giroszkópikus hatása a legnagyobb egy kroccnál, ha jól megvan pörgetve. Visszafordításnál szintén nagy gáz (ha nem tudnád )
Én viszont még nem hallottam "le-fel " (előre-hátra) mozgó dugattyú giroszkópikus hatásáról, szóval ha linkelnél ezzel foglalkozó irományt a BME-től, akkor azt nagyon megköszönném!