Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

S3 hengerfejjel jo a hutese es nem foztem...van ventillator de nem melegszik nagyon...csak a cikicakiba kapcsolom be..mashol nem
Jo a motor...semmi bajom nem volt...
Motorosok!
szarvas kolbász, vaddisznó pörkölt, őz,dám pörkölt. Nem ettetek még jó fácán levest ! vagy őzből vadragu levest. Ejnye.. vadnyúl fokhagymásan? Vagy amikor Brassoban voltam feltálaltak medve húst, a medve mancsával.. elég rágós volt.
A vadlibáról ne is beszéljünk.... kontár a szakácsotok ! fogalmuk sincs hogy ezt nem háztáji húsként kell pácolni ! nagyon fontos a szakács gyakorlottsága vadhús terén, ja meg a fűszerek terén.
Gyertek el a vadászbálba
Nem vadászom ,nincs puskám én kisérőként és sofőrként funkcionálok. Meg fényképezek... ennyi.
Köszi

Pont most kérdeztem ismét
http://youtu.be/rteQ7h9JXfk
Ilyen es ezekhez hasomlo nyomok lesznek
..ez is benne lesz...
feltörted és már fel is raktad torrentre?

csika veszélyben vagy!
Jaxy, milyen nyomot készítesz?
Múltkor raktál egy GPS nyomot a fórumra.

KTM el volt már valami gondod?
Tényleg a hűtése milyen a GAS hoz képest? Főzted már meg?
Beszeltem a rendezővel es ez egy verseny nyom lesz.260 km mibol 30 km kb ami erdei út, a többi az erdei osveny es nyom.
2 napos lesz, most meg utvonal tervezes van, takaritas a nyomokon favágás ...
Klasszikus enduro, de vanak benne hard nyomok es fárasztó lesz.
Oktonerben lenne teritekre rakva...
Patrick mondta, hogy vanak olyan felmenok ahol o is dobalta a motort...szoval hehehe...
Ha igazabol sikerul mehszervezni akkor az biztos jo lesz...A HEPN prologot is o tervezte es csinaltak meg ami nemzetkozi szintű volt.
Gps alapjan lesz a tajekozodas mert 260 km nem lehet kiszallagozni.
Majd ha van irok mas infot...lehet tesuek videot is...
Szívesen!
Remélem tényleg a kettőre írja, mert egyre elég soknak hangzik.
Majd ma du lemérem.
Szimplán érdekel ez a terület is, azért foglalkozom vele és méricskélem.

Nagy gondom nincs a telóval, hangolni kell a "gyors" csillapításon, puhítani, s inkább csak az út feléig, hogy a köveken apró gödrökön átszaladjon a nélkül, hogy kiveri a kezemből a kormányt, de ne koppanjon be leugrónál és nagyon ne is hintázzon, stb.
Aztán ha tényleg 7.85N/mm az első teló 1db rugójának a rugóállandója, akkor érdekes lesz rugócsere nélkül

Magához a kalkulációhoz nem kell ennyi paraméter, ami a skicceken van, inkább csak az amit leírtam szövegesen.

Nem is a méricske és a skicc sok idő, hanem magának az elméletnek a megfejtése/megértése.
Teló modellező program feltörésével is elmókoltam egy fél hétvégét, rég nézegettem már assembly kódot.
Jó napot!
tényleg elszánt vagy Dawe! :)

meddig mérted ezeket? 1 hétig?

csika ránézésből megmondaná, hogy hol a bibi

nemhinném, hogy pár fontos paraméteren kívül megmér bármit is...
Köszönöm Déw ! Az első teló rugóerőnél, lehet hogy a kettőt összeadva adja meg e szervízkönyv és akkor nagyjából jónak is tűnik a rugóerőd.
Szerintem a kirántott asztalfiók töltött pisztollyal a legfinomabb
szarvas szalámi egy isten
van pár vadász az ismeretségi körben, néha jut pár finom falat
miután meg van nyúzva nem olyan gáz a szaga, bár ilyen kivénhedt bikákat még nem szagolgattam
aki nem vadász annak a .22 a "kispuska" méret régen nem is igen volt más
a mostaniak között van sokkal hosszabb hüvely és jóval gyorsabb
A németek is. Parizer az csak ezeknek ez a balfasz elnevezès jobban tetszik. Az a fillérbaszó kaja, de rántva nem rossz.
Főleg ha tehén vagy borjú. Meg lehet csinálni persze, de azért azok a vadak amelyek nem rendelkeznek pénisszel, tehát nőneműek, vagy még ivaréretlenek azok a finomak.
Rengeteg .22-es kaliber létezik, emberre is tervezetten lőnek vele (M16,M4, FAMAS, AUG...), rókára általában .22 Hornet vagy .22 WMR az "általános".
Semmi baja, hisz fér még bele bőven kosz

Kapjad szét azonnal! Lehet már úgy sem jön ki a por belőle...
EXC=EXC300 2014 így pontosabb
Fórumot tévesztett
SZAKMAI INFÓ (RMX 250SW(E24) 98 első teló):
Rajz még nincs teljes, jobbára skiccek vannak egyenlőre, de azon rajtam kívül más nemigen megy el, méreteket tudok adni, meg pár jobb skiccet.

Nézegettem a nagy hengeres nyomó csavarrugókat, mi van benne, a szervízkönyvben amikor megláttam az első értéket, kicsit pislogtam, előre 7.85 N/mm-es rugót ír EXC-ben olyan 4 N/mm körüli van, ha jól rémlik a szervízkönyvből az adat. Majd lemérem mérlegen sacc per kb, mert hihetetlen.
Hátra 53N/mm-t írt.

Szóval adatok:
A csillapító rúd átmérő 12mm, a cartridge cső belső átmérő 25mm.
Az alap és a mid szelep kb. megegyezik méretügyileg, kivéve a port szűkítő furatok. Alap szelepen 3,5mm, közép szelepen csak 3mm.
A mid szelepen van 1db 1,5mm-es szivárgó lyuk fúrva az egyik portba. A szelepeken a visszacsapó rész(check valve) rugóerőket még nem tudtam mérni(majd szerválok valami grammos mérleget), a mid szelepé jóval erősebb, csak nagyobb erőre nyit, mindkettő a múltkor említett 2mm-re tud nyitni.

Az alap szelepen a lassú körön középen a furat átmérő 2,5mm, 4db átmérő 1,8-as kiömlője van, aminek átömlését lehet szabályozni a nyomó csillapítás állító csavarral. A cartridge csövön alul 4db 9mmes furat átömlő van.

A mid szelepen a lassú körön szintén a furat 2,5mm, s 2db átmérő 2mm-es átömlőt lehet szabályozni a húzó csillapítás állító csavarral.

A portokat a skiccről talán le tudod venni, de méretek:
A port korlátozó furatokat már írtam (3mm a mid és 3.5 az alapon)
- port sugár: 5.6 mm
- d.port: 4.5 mm
- ülés szélesség: 2.15 mm
- kapu méret 5.5*2 mm
- portok száma: 4 db
- korlátozó furatok száma: 4 db

Másik irányú port a szelepen:
- sugár dettó: 5.6 mm
- d port: 5.15 mm
- ülés szélesség: 1.5mm
- kapu méret: 8*3.4mm
- portok száma 4 db
- korlátozó nincs

Lemezelést leírtam a múltkor

A külső csövek méreteit még felrakom valamikor.
http://www.motorrevu.hu/hirek/sorozatban_jonnek_az_elektromos_ktm_ek
Kár, hogy vasárnap már nem volt kint , megnéztem volna, hogy megy egy világszínvonalú versenyző azon a pályán.
Sokkal nehezebb volt idén, mint tavaly, nézőként kiderült, ahogy elképzeltem
Ez mi lesz? Saját pálya? Versenynyom?
Estét!