értette ezt egyáltalnán valaki
fogd a kezedben egy (elmélet) állóhengeres motor főtengejét..
ha a forog a szerkezet.. akkor a főtengej két végét csavargatod..
az álló hengeresnél ha az egyiket lefelé a máiskat felfelé akarod mozditani(teht el billented oldalra..jobbra vagy balra billneteni szeretnéd).. akkor egy meglehetősen nagy ellenerővel találkozol..
de ha ugyan úgy a főtengejt az egyiket előre .. a másikat hátrapróbálnád mozditani... (magyarul csavarod a henger tengeje körül) akkor ez az erő.. lényegessen kissebb lesz...
na a fekvő ás az álló hengereknél is pont ez a hejzet..
a álló hengernél mikor döntöd jobbra balra akkor billegteted a blokkot ellenerő lesz..
ha ugyan az a henger fekszik.. akkor ez a motordöntögetés... ez olyan mint az előbbi modelezésnél a henger tengelye körüli csavarás! ami lényegessen kissebb erőt igényel
na itt a csízió az 570 könnyed iventartásának illetve könnyed áthejezésnek, felállitásnak v eldöltésnek...ez a lényeg.. ezért volt olyan egyszerű
jakó látom éled a gépet..nagyon nagyon... nálatok az esővel mostanság ugy látom nem volt baj.. nálunk meg csak szopnak vele...mondjuk nem mi..mert erre itt épp csak hullott..de zalában van bajság...
mondjuk nálunk is.. ma átlibbentem pár átemelővel sz.-tesre.. találkoztam doktor csorbáva
mondom neki..mert nem titokolvas .. hogy mi a stályz..
hogy milyne faxa a nagy berg a pályán.. és akkor értette memg a csiziót...hogy miért is... az hogy a sx 525 mért kellett erőszakolni ha már iven volt.. meg kigyorsiáskor is mért nem úgy dolgozott ahogy szerettem volna..(mármint az fe 570 hez képest)
hát az egy dolog hogy a tömegközéppontba van a gyros-szos
hanme az a főbb ok.. hogy a sx 525 az álló hengere.. ahogy a hajtókar jár ...na ott a giroszkop... az álló hejzetbe akarja tenni a gépet.. függőlegesbe...mig a berg szinte fekvő hengere... az gyakolatilag.. teljessen semleges döltéskor...
na ez itt a lényeg...
az hogy a te 510 húgykwárna..annó mikior mentem vele..az istenért nem akarta engedni hogy beforditsam a kanyarba... mert nagy tömegerők voltak..és állandóan olyan irányba dolgozott ami a motor függőleges engején a job bal irányú mozgásban számitott..
egy úlyabb fajtan normális 4t nél ez kissebb energiát vesz el.. főleg az 450 65mm löketnél..
de ha az a henger.. az fexik...akkor az az erő .. az oldalirányban fullosan semleges lesz...! és itt a lényeg...
...
ugyhogy csorba doktor.. thnx
Na jó de ti olyan helyeken mentek,hogy felfosok a hátamra
A rigára vagyok ráállva nagyon,csak azt használom,de egy évbe egyszer szokott hozzám kerülni 6days is.Most inkább felraktam ez helyett egy új rigát,mert mindig van egy tarcsiban.
A c10-est nem vágom milyen,szerintem még nem használtam,de ha használtam is,arra már nem emlékszem.
én is ezeket szeretem jobban
ha lekopik a kicsiről megy a nagyra és lejárom a maradékát is
bár mostanában a nagy 20x többet megy mint a kicsi, aztán vadászni kell ilyen 50% gumikat amikben még egy túra benne van
a c10 meg csak azért van mert olcsón hozzájutok aztán lehet cserélni 2-3 menet után
En csak ezt a tipust hasznalom.De mar 3 motorozas utan szarabbul nez ki mint a tied...es azutan mar csere.Kopik de fog is minden hol.Kontrolalt a tolas is ha lerugja magat is
A bűvös présmagasság és inercia után a titokzatos giroszkópikus erőt is felvehetjük a listára...
ostobák!
ugye janek!
http://www.youtube.com/watch?v...
de a motorodra inkább ez a jellemző.
vagyis a nem jellemző
http://www.youtube.com/watch?v...
MIaz,hogy eldolni?
En nem szoktam...ja az valami mas sport ?
fogd a kezedben egy (elmélet) állóhengeres motor főtengejét..
ha a forog a szerkezet.. akkor a főtengej két végét csavargatod..
az álló hengeresnél ha az egyiket lefelé a máiskat felfelé akarod mozditani(teht el billented oldalra..jobbra vagy balra billneteni szeretnéd).. akkor egy meglehetősen nagy ellenerővel találkozol..
de ha ugyan úgy a főtengejt az egyiket előre .. a másikat hátrapróbálnád mozditani... (magyarul csavarod a henger tengeje körül) akkor ez az erő.. lényegessen kissebb lesz...
na a fekvő ás az álló hengereknél is pont ez a hejzet..
a álló hengernél mikor döntöd jobbra balra akkor billegteted a blokkot ellenerő lesz..
ha ugyan az a henger fekszik.. akkor ez a motordöntögetés... ez olyan mint az előbbi modelezésnél a henger tengelye körüli csavarás! ami lényegessen kissebb erőt igényel
na itt a csízió az 570 könnyed iventartásának illetve könnyed áthejezésnek, felállitásnak v eldöltésnek...ez a lényeg.. ezért volt olyan egyszerű
jakó látom éled a gépet..nagyon nagyon... nálatok az esővel mostanság ugy látom nem volt baj.. nálunk meg csak szopnak vele...mondjuk nem mi..mert erre itt épp csak hullott..de zalában van bajság...
mondjuk nálunk is.. ma átlibbentem pár átemelővel sz.-tesre.. találkoztam doktor csorbáva
mondom neki..mert nem titokolvas .. hogy mi a stályz..
hogy milyne faxa a nagy berg a pályán.. és akkor értette memg a csiziót...hogy miért is... az hogy a sx 525 mért kellett erőszakolni ha már iven volt.. meg kigyorsiáskor is mért nem úgy dolgozott ahogy szerettem volna..(mármint az fe 570 hez képest)
hát az egy dolog hogy a tömegközéppontba van a gyros-szos
hanme az a főbb ok.. hogy a sx 525 az álló hengere.. ahogy a hajtókar jár ...na ott a giroszkop... az álló hejzetbe akarja tenni a gépet.. függőlegesbe...mig a berg szinte fekvő hengere... az gyakolatilag.. teljessen semleges döltéskor...
na ez itt a lényeg...
az hogy a te 510 húgykwárna..annó mikior mentem vele..az istenért nem akarta engedni hogy beforditsam a kanyarba... mert nagy tömegerők voltak..és állandóan olyan irányba dolgozott ami a motor függőleges engején a job bal irányú mozgásban számitott..
egy úlyabb fajtan normális 4t nél ez kissebb energiát vesz el.. főleg az 450 65mm löketnél..
de ha az a henger.. az fexik...akkor az az erő .. az oldalirányban fullosan semleges lesz...! és itt a lényeg...
...
ugyhogy csorba doktor.. thnx
A rigára vagyok ráállva nagyon,csak azt használom,de egy évbe egyszer szokott hozzám kerülni 6days is.Most inkább felraktam ez helyett egy új rigát,mert mindig van egy tarcsiban.
A c10-est nem vágom milyen,szerintem még nem használtam,de ha használtam is,arra már nem emlékszem.
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/
watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/w
atch?...
https://www.youtube.com/watch?...
ha lekopik a kicsiről megy a nagyra és lejárom a maradékát is
bár mostanában a nagy 20x többet megy mint a kicsi, aztán vadászni kell ilyen 50% gumikat amikben még egy túra benne van
a c10 meg csak azért van mert olcsón hozzájutok aztán lehet cserélni 2-3 menet után
Kösz
A C10 az arnyekaba sem er!
pont egy ilyenre lenne szükségem de 2 ezer a posta aztán ekkor már 8 ezer 10 ért meg megvan a vadiúj c10
Metzeler 6days 140/80-18