a biciklikerék jobb, totál vicc hogy egy 2 kilós kereket amit megforgatnak rendesen nem tudja az ember a tengelyét 1 mozdulattal elforgatni 90 fokkal. gyerekként sokat izmoztunk vele
A gyémánt korong jó A Fírisszel csak peciális racingot lehet bemutatni. Beránt, melegít! Aztán nyélgáz belehúzod a földbe, ráugrasz azt visz előre! Gyorsulás brutális!
pedig szerintem pont ezeknek az embereknek kell félévente az úly gép ...
a plázamotorsoknak
mert apám.. ott aztán szálybakaratéba ott lehet mondogatni az úly gépet.. igyfaxa úgy lyobb mint a régi..
vén csótányok meg mennek a hegyben.. oszt mennek..
A flex-teszt szemléltetné a giroszkópikus erőt...."Aki ragaszkodik ahhoz, hogy ne higgyen vakon valami huncutságban, fogjon egy flexet és kapcsolja be. Tartsa maga elé kinyújtott kézzel úgy, hogy a vágólap függőlegesen álljon. Ezután érdemes tetszőleges irányban elfordítani a hossztengely mentén: karunkon fogjuk érezni a szükséges pluszt, ami a giroszkopikus erő legyőzéséhez kell." Aztán lehet ezen még tehetetlenül vitatkozni Na megyek mérek egy préssávot
na ez faxa
ilyenben gondolkodom én is..
csak igy a 12 dodó az okés.. csak itt cs megyébe ez ..nem tudom hogy hannan is hogy is kéne,beszerezni
egyébként problem nem égető... mint mondottam ha a venti meg..konkrétan.. nix is
de ha nemmegy.. hÚ apám..
annó big peti egy racén...valami ec úgy megforrralta a benyát.. rotyogott levete a benyasapit.. és arszon lőtte magát... forró(50 fok felett a benya már forr) benyagőz...
azt mondották üvölétöttt ugrált nem segitett semmi mert marta mint a sósav .. beleugrott valami tóba az mentette meg.
de pl a szikszdélyez végigment vele.. ott meg.. jó volt..
a probléma az az..8,5 a tankja.. mért nem elég.. 7,5 és akkor konkrétan ..lenne hely ..a benyának is .. a kipufinak is...meg a tan kalatt is lenne hely...mert amúgy szépen be van zsúfolva alatta minden elfér.. de egy gombostűt nem tud oda betenni az ember olyan passzentos a tank hűtőcsövek.. termosztát..vezetékköteg..
a tanknál ott a gond.. a váz.. és a tan közt ..nix hely.. a hő feltorlódik...egyébként nem süt a tank vagy ilyesmi.. csak ott a 50..60..70 fokos műanyag..melengeti a benyát...
ki kelettvenni a tanksapkából a visizacsapó szelepet.. és akkor ott elbutyborékol..nem fullya fel a tankot..mert eleinte sok tank ment a levesbe.. ez azért lég gáz
Sziasztok!
Konténert keresek motortárolás céljából. Hátha valaki tud valamit. 100.000 alatt, lehetőleg Budapest közelében.
Sajna az összes tele van és addig nem tudom a motort felhozni, illetve hova rakni
Köszi Laci
Világos amit írsz, a te esetedben meg még világosabb. Azért olyan is előfordul, hogy nincs semmi gond azzal a motorral, amit birtokol a pilóta, csak valamilyen belső, esetleg külső indíttatás miatt (a cimbi vesz egy új motort, Jarvis új videót postol) egyszer csak a meglévő jármű már nem olyan tetszetős. A sikerek sem úgy jönnek (persze, mert a másik hondán ül én meg egy yamahán) aztán megy a motor a háztól. Ezzel csak egy probléma van: az ember átveri önmagát. Aztán amikor a rózsaszín köd elül, ott is csak a csalódás van. Tudom, mert átéltem én is. "Persze, mert majd a 4t-vel kétszer gyorsabb leszek!" - Hát hogyne... Ha havonta megyek ki a ház mellé egy körre. Senki ne vegye magára a dolgot amit írtam, csak az aki akarja!
az is igaz hogy az a horizontális mozgás ezáltal korlátozott... pl ha hirelen akarnám oldalra rántani az elejét.. ami aztán qÚrwa sokszor fordul elő akkor ez en az kicsit nehezebbnek 6..6..na(azaz hathatna)
de ez igy van...
viszont olyan kanyarodás..olyan nincs is.. hogy úgy kanyarodsz mint egy ...busszal...
de döntögetni azt elég sokat kell is és lehet is..az 570 ccm ellenére IS ...nagyon jó...
banditriksz
az a szitu(pcihólógia)
az ember mindég(a normálisabb gondolkodásuak-lehet itt polyánkodni hoghy igy hülye meg úgy hüje ..de) az a situ:
ha az ember motort vesz.. és teheti.. hogy milla környékén olyan már motort vesz.. amit szeretne hajtani...
és ha az ember olyat vesz amit szeretne hajtani.. könnyen előferdül(normális esetben ez a természetes..) hogy olyan gépet vesz..ami jobb mint az előtte lévők..gondolom ez számodra is könnyen belát6ó
tehát ezért is van hogy az ember élete leg jobb gépe az akkori...
mert ha tegyük azt.. pár hónap múlva már nem az lesz..lásd lyakszi esetét a gas gaszal.. akkor elkezdi árulni...
pedig a gasz akkro mikor a házhoz került ..ú de fényes volt.. pont mint a mostani exc 300-asa
de aztán a fénye kikopik az ember szemében.....kikopik elkezdenek jönni a naopi gondok(pl megy egy ktmmel a gasgas után)..aztán szerelni ezt azt.. pl a kuplit állandóna szarrá fejlesztették és mégis nyüszit
szóval ezek a dolgok elkezdenek felhalmozódni.. majd .. elül a fejében és eladja...
az úly gép pedig..csak is a világ legjobb gépe lehet
akár csak nálam is...
ami lehet .. hogy megveszi.. megy itt megy ott és ...rályön hogy nem való valahova ahol szeretne motorozni..na akkor jön az eladás hamarjában...
na nálam ez a bergnél.. ugy lám a pályázásra való alkalmatlanság miatt..nem fog bekövetkezni...
most egyenlőre az a situ..nagyon összált a gép...az utolsó 3 hajtás alatt...nagyon elkapta a fonalat..
amit ha lehetne variálni..
az az hoyg a tank alatt a kipufi ne melegitse a tankot..mert ha véletlen a venti nem menne.. akkor nagy gáz van.. +30 fokban venti nélkül mocskossul rotyogtatta azt a benyát.. ...
ami már be is következett...egyszer..
ugyhogy a venmti nekem extrémben 2szer jobban kell mint a ktm sx 525nél..
de ha nmeg van és műkszik!ami a poianaba is volt..
akkor... ott a többi nagytöbségben rottyanó gépek ellenére is .. a berg.. meg sem gőzölt.. a tankban sem rottyant a benya.. pedig a kipufi az egyuik A felszopó végére.. eléggé el lilult
de végül is ..sem rorrás ..sem nagy benzinrotyogás nem jött.. + wezekl merültek az aksikal.. aztán rugdosni kellett.. ennek meg.. az a nagy 210w generátor ..a 130w ktmével szemben.. olyat dolgozik a ventire az aksira.. hogy.. nix gond semmilyen töltöttséggel...
ami miatt..nagyon dicséretes a szerkezet. .
de venti
Szerintem hagyjátok Jaxy-t, úgy megy, ahogy neki megfelel, ami az ő stílusa! Ha alapjárat közelében szeret motorozni, egy fokozattal feljebb kis gázon, nem úgy mint más szétforgatva eggyel lejjebb, hagy menjen úgy
Hajrá Jaxy, élvezd a motorozást, ne foglalkozz más dologgal!
Az a jellegzetes "bööö hang" szerintem a kamerája miatt van.
az 5huszon5 is
meg ez is meg előtte volt a berg.. na az nem de előtte a 380as sx ...na az me g főleg nem volt a világ legjobb gépe
hú ezt a 380ast hogy rühheltem.. akár csak a fe szuperzsutyok limited edisön 2002-2003 6árán kidobott 650 fostalicskát
én azt mondom..
mennyél ezekkel pályán ...nem pár kört ..hanem magadhoz lóve.. a fdolgokat.. aztán majd megérted a csiziót..
ennek ellenére.. egy 450 sx-f azért csúnyán kenterbe verne mindet ..
érti ezt kend?
az egyik el akarja dönteni azt a henger dugó stabilan fel le mozgó tengelyét oldalirányba..(hagyományos álló hengernél)
mig a másik...a másik pedig csak el akarja forditani a blokkot a dugattyú fel le mozgási tengelye körül..
tetszik ezt érteni...
ehez még hozzályön a szelepek tehetetlensége.. amik szességileg csak pontossan a dugyattyú mozgási tengelyén vannak.. még magasabban még nagyobb erővel szólva a latba a kimoztitás ellen .. és mégkissebb beleszólással az ..elforditásuk közbeni erő 6ás ellen...
ebben a szövegbe...volt a hiba...
az egyik el akarja dölteni a függőleges! irányban ható stabilizációk ellenére azt az álló hengert..
a másik pedig a vizszintesen! tengelyen mozgó ogyan olyna erőt...csak a tengely körül el akarja fordítani!mikor oldal irányba akarjuk dölteni az t a motort..
Szeretem, hogy amíg 525-öd volt, addig megmagyaráztad magadnak, hogy az a világ legjobb motorja. Most az 570-el teszed ugyanezt. Elhiszem én, hogy fasza, de miért kell mindig bizonygatni?
Vagy csak ismerteted az előnyöket?
Mert akkor köszi!
Flexeld magad jóképűre! Vagy csinálj magadnak embereket, akiket ellátva adományokkal ugráltathatsz... Ne felejtsd el rögzíteni és közben oda nem illő, értelmetlen szavakat mondogatni!
Jó lesz, szeretni fogják...
ja ez a kisfleksz..ezzel magyarázták... de ..ez nem az...
itt annak a tömegerőnek van jelentősége... ami nem a kisfleksz zsíros-szkóplya...
elmagyarázom...
wánsz mÓÓr( még1sző)
ami itt sokkla nagyobbat vet a latba... az a hajtókar dugattyhÚ mozgásából adódó thömeg erő tehetetlenség...
ez a tehetetlenség ezt úgy irnám le.. mint az igazi titokolvasónak ha beirosz.. és olvassa és idegesiti..de mivel igazi titokolvaó.. ezért tehetetlen..mert nem ir6 bEE..
na ez az igazi tehetetlenség ez a full tehetetlenség...
de... ha a fHőtengej dugattyú hajtókart nézzük...akkro a főtengelynek van egy ..bármilyne irányba kimozditani akarod tipusú.. kisflex( 230 as is kicsi.. a mi 300as húzkvarná korongos gyors darabolóhoz képest is )
szóval a kisfleksznek csúfolt sarokcsiszolót emlegethetjük a főtengely tömeg forgásából adódó tömegerelyének kibillentésekori próbálozásokra...
aztán van az erre merőleges sikban mozgó 3 elemből adódó másik tömegerő...
ez a főtengely dugó csapszeg(azért 3 mer ezen a motoron a dugattyún nixenek gyűrűk )
na ezeknek is van ám tehetetlnségi erelyük..
na a bergnél itt a csizió....mert a főtengely az ugyan úgy áll benne..2 cm rel arrébb mint a többi motorban..
de a hengere.. közel vizszintes.. legalább is a többi gépéhez képest full úgy tűnik..szinte vizzintes az a 70 fokosnak mondott henger...
szóval...
a nromál gépeknél ez az erő ez úgy jön ki.. hogy a motort a minél nagyobb forgás 6ására..függőlegesen akarja stabilizálni tehát nem akarja hogy a eldőljön az a blokk jobra vagy balra borigassa a paraszt..
ha pedig azt a hengert elfektetem...akkor a henger elforditása körül lesz az a jobbra balra irányú mozgás, nem pedig a főtengej dug hajtókar mozgási tengejét akarja eldölteni.....
érti ezt kend?
az egyik el akarja dönteni azt a henger dugó stabilan fel le mozgó tengelyét oldalirányba..(hagyományos álló hengernél)
mig a másik...a másik pedig csak el akarja forditani a blokkot a dugattyú fel le mozgási tengelye körül..
tetszik ezt érteni...
ehez még hozzályön a szelepek tehetetlensége.. amik szességileg csak pontossan a dugyattyú mozgási tengelyén vannak.. még magasabban még nagyobb erővel szólva a latba a kimoztitás ellen .. és mégkissebb beleszólással az ..elforditásuk közbeni erő 6ás ellen...
a giroszkóp súlypontja.. az is számit.. de az ebbe a tengely körüli.. vagy tengelyre merőleges erők közti különbségba... nem vaÚ bele!
ennek ellenére a tömegközéppontban 6ó giroszkóp.. sem ellenzi a mozgás könnyedtségét...
ezen tények mégis az idő múlásával... mégis a homályba merültek...
mert zsiros-szkóp ide..tömegerő oda.. azért csak 3 évet ha volt fekvőblokkos berg
feledés ide feledés oda(hir iz de oblivion...der iz de oblivion )
aztért csoresz is azt mondta..az fe 450 bergel nagyon könnyed volt a pályázás... csak abból hiányzott neki kis kraft.. azt mondta a 570ből ez már nem hiányoz6
hát valahogy jól mondja a pali
ja tényleg,ha már titokolvasás! Sanyikám! itt van nálam a kis gumialkatrészek amiket VIktor tól kértél ,hogy hozzon bachnertől. tegnap voltunk és megvette. jövő héten megyek haza csütörtökön. utána majd hívj hogy kerül át.
http://olx.hu/hirdetes/kipufog...
agyalok én is ezen csak a sok ág-bog nem cibálná széjjel?