Japánnak Európa nem túl nagy piac szerintem. Nem éri meg nekik fejlesztgetni. Az extrem szerintem még nincs olyan szinten mint a cross. Azt fejlesztik is Amerikában pedig használják. Ott van piaca. Itt kevesebb évröl évre. Majd ha bepörög ez a kategória is úgy mint a cross lesz japán gél is biztos.
Az a helyzet,hogy a ktm nagyon eltalalta az enduronak a fonalat,azt ,hogy mi kell egy elvezetes motorozashoz.Azzal a fos frirajdal is egy olyan reteget fog meg aki vagy nem tud motorozni vagy szeretne,mert az az igazsag,hogy a friirajdal nagyon konyeden lehet maszni,cikicakizni,olyat lehet lazan megcsinalni veluk amit pl egy 300 sokkal nehezebb.Szorakozni,tanulni nagyon jok.Komojabb szinteken mar alul marad.A szeles skalan mozgo endurot gyarto ktm nagyon elatalata a klienzek szaja izet,ami meg mindig olcsobb buli mint egy japo gep lelkesitese.
a honda is csinálhatna már egy önindítós xr4et endúrózni egyből menne a husky a háztól
a varázsgomb miatt kell birkóznom avval a sok lóval ami benne van
Cross motorokba a japok vannak nagyreszt a piacon...most kezdi botlasztani a ktm...
Az is biztos hogy ha japok csinalnanak 2T enduro 300 vagy 250 est jot akkor itt mifelenk sokan a narancsrol velem egyutt atulnenek...
Van Japcsi gep eleg.Itt Erdelyben is van,foleg honda,de sok a yamaha is,de a narancs is sokat hodit.
A valasztas azert esik a Narancsra mert abbol van mit valasztani,de a japok csak par gepet csinalnak,ami ugy nagyon draga es a fentartasa is draga...de a hondanak pl a 250 crf modeljeit szeretik,foleg 300 hengerrel..sokkal jobb a futomuve mint akarmelyik szeria ktm nek.
En gondolkodtam is hogy egy Hondat vegyek,de lemondtam rola a narancs javar mert en a 2T szeretem
ne az elmúlt 40 évet nézd hanem az elmúlt 10(vagy még kevesebb) évet
ha így haladnak a dolgok még 10 év és a terepgépek jelentős többsége vagy narancs lesz vagy annak az érdekeltségei
bár szerintem a huskyt is el fogja sorvasztani egy idő után
az a lényeg nézd meg egyes gyártó mennyi terepgépet kínál
leszámítva a semmire sem jó 250es 4t gépeket mi-mennyi marad a japók kínálatában?
és mennyi van a ktm kínálatában? és a ktm azért minden évben kihoz valami újdonságot, ami azért nem csak egy új matricadizájn
Igen allitottam....itt lathatod hogyan kell allitani!Inkabb feszesbere allitsad,mert hanem hamar nyit es egybol rarantja es ugy nem jo. http://youtu.be/dI0fUUHaDjQ
Olcsón megúsztad,haver Balatoni vízből slukkolt egyet,a nyaralását konkrétan a WC n töltötte,majd hazaérvén honvédkórház mert a végén csak vért fosott...
nem kell itt tikkolozni, ha nem irod nem tudom mitol van, vasárnap éjjel hétfő hajnal és is nyomtam a sárgarépa tészta keveréket, fosting meg azóta is van 2x/nap, de nem vészes, ja és a vizből nem ittam csak fogmosáskor öblögettem, és mégis.... fasza
játszint..
a főnököd nekem irogat fészbukon hogy más dolgága ne szóljak bele.. csak azt nem értem.. ő a mi teleszkóp beszélgetésünkbe .. mért szól bele..
tv...
nyugodj meg.. felnőtt emberek vagyuk.. hiába is viselkedsz úgy mindenkivel mint ha a gyereked lenne a debil gyereked, akit pátyolgatásod nélkül állandóan rossz útra téved..és csak te vagy neki a fény az északában..
ne tedd.. és még emberként beszélgethetünk ha legközelebb összefutunk...jÓÓ
Hy Jaxy,mondtad egyszer h állították a Power nyitányon a gazon...
Ott van valami állítócsavar amivel a rugóelőfeszítést állítod?Vagy raktál be plusz alátétés?Vagy gyengébb-erősebb rugót?
lyódos.
én nem ittam páleszt de nem is kaptam egy A-st sem nem hogy hány Á-st
a pálesz védte e gyomrot, de vonzotta a ... izét
ez az játszint ugy is kell.. lehet a 10es is simán jó lesz..
15 w nehéz volt szerezni...de a kovácsutónál a fucksznak van valami 15w.. egy litert veszel bele..de nehogy bele tedde mindet.. nekem annó...először belement mind mert nem méregetem ki a légrést 100mm re sem 110re sem 120 ra hanem felöntöttem a fele idee fele oda... de akkor a teló az alsó 2c, től már nem ment le!
szóva ne 5decit rakj.. hanem max4,8at ot még lemegy..de inkább a 4,5 az a jó.. persze ha előtte foll kifolyattad...
én olajcserénél.. kiveszem.. felforditom egy sörösrekesz kóláésrekesz aljába belerakom(rongyal kitámogatva) kilazitom azt a 19 es csavar.. kiszedem( a kompresszion dámpingos alsót)(a nyomófokozat állitót)
aztán szépen visszaforditom áp szályd dáun hejzetébe.. kicsit kimozdotom a száat lefelé... és mind a két olajtérből full kimegy az összes olaj.....
feltöltésnél visszarakom a rekeszbe... kicsit feluzom a fényes szárat..2-3 cm.. aztán gó bele az olaj.. 4,5 rakj.. az tuti jó...
az átfolyogál amoda is.. aztán csavart vissza... ésszel meghúzva...
és ulyra ápszályd dán hejzetbe megpumpálom.. és már el is oszlik az olaj a két térben egyenletessen...
levegőt leengedem a kis csavarnál..és már mehet is az állitgatás próbálgatás
Nem csak Erdélyben...
Nincs a japó gépekkel semmi baj, csak nem annyira felkapottak meg relatíve kevés van belőlük a piacon! Így mindenki a sárgarépát veszi...
Jah meg ugye köztudott, hogy a ktm a világélvonalra törekszik, ezért a konkurenciát ahol tudja bekebelezi. Ennyi a történet.
titokjancsik. akik kint voltak poiana ban. had ne soroljam a neveket itt olvasnak mind. kérdés. valaki kapta e el a fosos okádos nyavaját a viztől? 72 ora a lappangása. utána 2-3 napig tart. irja már meg privátba ha valaki igen és ide ugye nem lehet mert felfedné magát. bunyós biztos nem kapta el azt védte a pálesz.
a varázsgomb miatt kell birkóznom avval a sok lóval ami benne van
Az is biztos hogy ha japok csinalnanak 2T enduro 300 vagy 250 est jot akkor itt mifelenk sokan a narancsrol velem egyutt atulnenek...
A valasztas azert esik a Narancsra mert abbol van mit valasztani,de a japok csak par gepet csinalnak,ami ugy nagyon draga es a fentartasa is draga...de a hondanak pl a 250 crf modeljeit szeretik,foleg 300 hengerrel..sokkal jobb a futomuve mint akarmelyik szeria ktm nek.
En gondolkodtam is hogy egy Hondat vegyek,de lemondtam rola a narancs javar mert en a 2T szeretem
ha így haladnak a dolgok még 10 év és a terepgépek jelentős többsége vagy narancs lesz vagy annak az érdekeltségei
bár szerintem a huskyt is el fogja sorvasztani egy idő után
leszámítva a semmire sem jó 250es 4t gépeket mi-mennyi marad a japók kínálatában?
és mennyi van a ktm kínálatában? és a ktm azért minden évben kihoz valami újdonságot, ami azért nem csak egy új matricadizájn
nekik a terepmotoros rész csak púp a hátukon
http://youtu.be/dI0fUUHaDjQ
de ez miatt ne bánstd tv.. ha akarod nikább nem szólok hozzád többet hogy tv-vel jó maradjon a kapcsolatod..
a főnököd nekem irogat fészbukon hogy más dolgága ne szóljak bele.. csak azt nem értem.. ő a mi teleszkóp beszélgetésünkbe .. mért szól bele..
tv...
nyugodj meg.. felnőtt emberek vagyuk.. hiába is viselkedsz úgy mindenkivel mint ha a gyereked lenne a debil gyereked, akit pátyolgatásod nélkül állandóan rossz útra téved..és csak te vagy neki a fény az északában..
ne tedd.. és még emberként beszélgethetünk ha legközelebb összefutunk...jÓÓ
üdvözöllek csak pozitiv dolgokat irj..
thnx
Ott van valami állítócsavar amivel a rugóelőfeszítést állítod?Vagy raktál be plusz alátétés?Vagy gyengébb-erősebb rugót?
én nem ittam páleszt de nem is kaptam egy A-st sem nem hogy hány Á-st
a pálesz védte e gyomrot, de vonzotta a ... izét
ez az játszint ugy is kell.. lehet a 10es is simán jó lesz..
15 w nehéz volt szerezni...de a kovácsutónál a fucksznak van valami 15w.. egy litert veszel bele..de nehogy bele tedde mindet.. nekem annó...először belement mind mert nem méregetem ki a légrést 100mm re sem 110re sem 120 ra hanem felöntöttem a fele idee fele oda... de akkor a teló az alsó 2c, től már nem ment le!
szóva ne 5decit rakj.. hanem max4,8at ot még lemegy..de inkább a 4,5 az a jó.. persze ha előtte foll kifolyattad...
én olajcserénél.. kiveszem.. felforditom egy sörösrekesz kóláésrekesz aljába belerakom(rongyal kitámogatva) kilazitom azt a 19 es csavar.. kiszedem( a kompresszion dámpingos alsót)(a nyomófokozat állitót)
aztán szépen visszaforditom áp szályd dáun hejzetébe.. kicsit kimozdotom a száat lefelé... és mind a két olajtérből full kimegy az összes olaj.....
feltöltésnél visszarakom a rekeszbe... kicsit feluzom a fényes szárat..2-3 cm.. aztán gó bele az olaj.. 4,5 rakj.. az tuti jó...
az átfolyogál amoda is.. aztán csavart vissza... ésszel meghúzva...
és ulyra ápszályd dán hejzetbe megpumpálom.. és már el is oszlik az olaj a két térben egyenletessen...
levegőt leengedem a kis csavarnál..és már mehet is az állitgatás próbálgatás
Nincs a japó gépekkel semmi baj, csak nem annyira felkapottak meg relatíve kevés van belőlük a piacon! Így mindenki a sárgarépát veszi...
Jah meg ugye köztudott, hogy a ktm a világélvonalra törekszik, ezért a konkurenciát ahol tudja bekebelezi. Ennyi a történet.